cygandg Zgłoś #201 Napisano 12 Kwietnia 2012 przempas, dwumasa z atd nie podejdzie do twojego avb . Do 101km jest model dwumasy tylko pod silniki 101konne i inne nie podejda pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przempas Zgłoś #202 Napisano 13 Kwietnia 2012 Dzieki za odpowiedzi. Pytam bo słyszałem że ze 115 i 130 passata do 101 passata wkładają sprzęgła z kołem. Miałem z golfa ale skoro nie pasuje to szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #203 Napisano 13 Kwietnia 2012 przempas, dwumasa z atd nie podejdzie do twojego avb . Do 101km jest model dwumasy tylko pod silniki 101konne i inne nie podejda pozdrawiam Tu chyba kolega nie ma racji bo AVB ma te samo sprzeglo co 130 AWX dopiero AVF ma inne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
khkierownik Zgłoś #204 Napisano 1 Maja 2012 a czy w tym przypadku będzie dwumasa... raczej nie słyszę drgań przy ruszaniu, drgania pojawiają się dopiero centralnie przy obrotach w okolicy 2000, przechodzą jak dodam gazu, natomiast przy obrotach powyżej 3 tys pojawiają się drgania kierownicy i przy wciskaniu sprzęgła czuć również drgania, sprzęgło ogólnie drga przy delikatnym wciśnięciu... słychać dosyć mocne buczenie silnika przy skręcie w prawo i przy dodawaniu gazu, w lewo nic się nie dzieje, czy to będzie dwumasa, sprzęgło, czy może poduszki silnika, który niedawno wymieniałem, samochód ma przejechane ponad 215 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #205 Napisano 29 Maja 2012 Czołem Szukałem po necie dwumasy do swojej bryczki. Szukałem Sachs-a. Wszedzie podawalo mi z do 101KM powinien byc dwumas 2294 002 156 i sprzegło do niego 3000 846 101. Połtora roku temu wymieniałem sprzęgło. Mechanior wspominał coś że coś mu tam nie grało. Zalożone sprzęgło to Sachs 3000 815 001. Wg znalezionych danych to sprzegło od 110KM. Dla jednego i drugiego numeru sprzegla srednica jest 228mm. Kolo dwumasowe tez 228 i 6srub dla jednego i drugiego. 1. Czy mozna je zastosowac zamiennie? 2. Czy moze jednak lepiej sparowac numery tzn. da sprzegla 3000 815 001 zalozyc dwymas 2294 000 453? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stanley132 Zgłoś #206 Napisano 25 Czerwca 2012 Witam potrzebuję kpl sprzęgła i dwumasy do passata 110 km AFN, ponieważ na wolnych obrotach już drga a, przy gaszeniu wali. Pytanie moje odnosi sie do podpiętej wypowiedzi: "Ludzie skad wy bierzecie te ceny tych czesci przeciez to mozna kupis połowe taniej sprzegło kompletne za około 600zł a dwumasa około 1000zł luka oryginał .No ale jak ktoś lubi wydawac pieniadze to juz jego sprawa .pozdrawiam" pozdrawiam S. K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Licha144 Zgłoś #207 Napisano 14 Lipca 2012 Cześć! A co myślicie o zestawie Valeo 4 KIT ze sztywnym kołem zamiast dwumasy? Właśnie jestem przed wyborem czy szukać dalej dwumasy czy zastosować zestaw valeo ze sztywnym kołem? Czy ktoś ma u siebie taki zestaw założony? Jak to się ma do skrzyni czy wału? Dzięki za odpowiedzi;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GODZIL Zgłoś #208 Napisano 15 Sierpnia 2012 witam. mam takie pytanko czy podejdzie dwumas ze skody suberb 130 km ze skrzynia 5 do paska 130 tylko ze skrzynia 6. czy skrzynia nie ma nic do tego. słyszalem ze sa 2 rodzaje ze srednica 228mm i 240. ,pasek ma oznaczenia silnikia avf.pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #209 Napisano 15 Sierpnia 2012 skrzynie 6 biegowe mają większe sprzęgła - 240mm. Nic z tego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #210 Napisano 15 Sierpnia 2012 skrzynie 6 biegowe mają większe sprzęgła Fabrycznie owszem inne... nie koniecznie słyszalem ze sa 2 rodzaje ze srednica 228mm i 240. ,pasek ma oznaczenia silnikia avf Twoje sprzęgło to 240mm... i takiego szukaj, ponieważ wsadzanie 228mm niesie ze sobą trochę "komplikacji" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klubbingam Zgłoś #211 Napisano 21 Sierpnia 2012 hej ja sie podepne pod temat. bo pada mi dwumasa i chciałbym ją wymienić na sztywne. czytałem trochę o tym na forum ale sam się zbytnio na tym nie znam i boję się że kupie nie to. może mi ktoś z szanownych kolegów pomóc i powklejać linki z allegro jakie sztywne koło i sprzęgło mam zakupić do mojego paska?? mój paske to 98 rok 110 koni afn. z góry dziękuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klubbingam Zgłoś #212 Napisano 21 Sierpnia 2012 koledzy pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #213 Napisano 21 Sierpnia 2012 valeo kit p4 poszukaj na forum, bo duuuuż o tym było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klubbingam Zgłoś #214 Napisano 21 Sierpnia 2012 tak tylko ja chce kupić używane koło i i nowe sprzęgło. czytałem już o tym na forum ale sam boję się że kupie nie to koło i sprzęgło. dlatego prosiłbym o linki. a jak kupie nowy komplet valeo to w sumie dużej różnicy nie ma czy zwykłe czy dwumas. prawie ta sama kasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrian14_03 Zgłoś #215 Napisano 22 Sierpnia 2012 witam serdecznie.szukam porady odnosnie mojego paska.na 1,2 biegu gdy jade na wolnych obrotach okolo 1200-1500 i puszczam gwaltownie gaz slyszalne jest jedno pojedyncze stukniecie oraz przy wciskaniu sprzegla tez 1,2 bieg czasem jest szarpniecie.Czy to objawy kola dwumasowego?dodam ze przod wahacze przeguby itd sa 100 % sprawne a typowych stukuw dla dwumasy na jalowym biegu tez nie ma.prosze o porade pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
newusher Zgłoś #216 Napisano 13 Listopada 2012 hej ja sie podepne pod temat. bo pada mi dwumasa i chciałbym ją wymienić na sztywne. czytałem trochę o tym na forum ale sam się zbytnio na tym nie znam i boję się że kupie nie to. może mi ktoś z szanownych kolegów pomóc i powklejać linki z allegro jakie sztywne koło i sprzęgło mam zakupić do mojego paska?? mój paske to 98 rok 110 koni afn. z góry dziękuje za pomoc Minęło już trochę czasu od twojego postu ale podzielę się moim doświadczeniem z wymianą koła dwu-masowego na sztywne koło (zestaw 4P z valeo) . Jako że przebieg już 265tyś kilometrów i sprzęgło brało dosyć wysoko postanowiłem je wymienić,dwumasa była ok ale postanowiłem pozbyć się problemu zanim się pojawi i zastosowałem powyższy zestaw. Okazało się to najgorszą decyzją jaką mogłem podjąć, auto stało się dużo głośniejsze przy przyspieszaniu z niskich obrotów oraz dużo mniej komfortowe, na pewno nigdy więcej nie zastosuję takiej modyfikacji w żadnym samochodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwinketa Zgłoś #217 Napisano 8 Stycznia 2013 Witam. Od wczoraj mam następujący problem. Jadąc na 4 i 5 biegu po dodaniu gazu obroty wzrastają a auto jedzie z tą samą prędkością. Na 1,2 i 3 biegu takiej reakcji nie zauważyłem. Dodam jeszcze, że na wolnych obrotach po wciśnięciu sprzęgła słychać takie jakby klekotanie, po puszczeniu efekt mija. Sprzęgło bierze mi przy samej górze, ale czytałem posty i dużo ludzi tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #218 Napisano 8 Stycznia 2013 Sprzęgło Ci sie ślizga. Szukaj tarczy, docisku i zastanów się co zrobić z dwumasą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwinketa Zgłoś #219 Napisano 9 Stycznia 2013 krzychmax, dlaczego mam się zastanowić co zrobić z dwumasą ? Narazie nic nie wskazuje na jej zużycie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #220 Napisano 9 Stycznia 2013 dlaczego mam się zastanowić co zrobić z dwumasą Bo jak sprzęgło już jest zmęczone, to tylko wypatrywać końca żywota dm. A że wymiania nie trwa 5 minut, a co za tym idzie nie kosztuje 5zł, to warto przemyśleć temat wrzucenia za jednym zamachem nowej dm. Ot taka polityka. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach