Skocz do zawartości
Gość jaro1

koło dwumasowe

Rekomendowane odpowiedzi

W sumie to ja mam podobnie pasek pali normalnie- nic sie nie tlucze na jalowym biegu, sprzegło slizgneło mi sie dopiero 2 razy ale czuje podczas przyspieszania tak jakby mrowiemie przedzial ok 2 tys do 3 tys a podczas schodzenia z obrotów to czuc delikatnie na pedale gazu mrowienie i na wolnych obrotach drzzy kiera wiec co szukac komletu DM juz sie konczy???? ale chyba odpowiedz brzmi,,,,,, ze musze rozbic swinke-znowu? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sumie to ja mam podobnie pasek pali normalnie- nic sie nie tlucze na jalowym biegu, sprzegło slizgneło mi sie dopiero 2 razy ale czuje podczas przyspieszania tak jakby mrowiemie przedzial ok 2 tys do 3 tys a podczas schodzenia z obrotów to czuc delikatnie na pedale gazu mrowienie i na wolnych obrotach drzzy kiera wiec co szukac komletu DM juz sie konczy???? ale chyba odpowiedz brzmi,,,,,, ze musze rozbic swinke-znowu? :P

 

U mnie godzina 21.56,a Twoja odpowiedź z przyszłości 22.47:D

o, już się zmieniła :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak czy inaczej ponawiam prośbę o odpowiedź, ponieważ nie wiem na ile mam się szykować

 

Witam. Mam podobny (zapewne) problem. Otóż -

1. przy ruszaniu drży dosyć głośno, ale od mniej więcej 2000-2800 obr/min

2. sprzęgło się nie ślizga, auto przyśpiesza równo,

3. pasek odpala normalnie, nie gaśnie itp., ale przy odpaleniu na zimnym puści dymek, taki siwy przy czym później go już nie ma;

4. przy mocniejszym dodaniu gazu znaczy teren na czarno dosyć mocno.

Sprawdzałem wtryski na Vagu i niby wszystkie ok. Jeśli chodzi o pkt.1 i 2 możliwe, że pada sprzęgło?? Nie jeżdże stylem PSJ (poj....Styl Jazdy, czyli przy 60-70 wrzucam 5 bieg

Czy ktoś miał podobne objawy?? Przyszły nagle wszytkie jakby na raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to raczej związane z 2masą, kopcenie to raczej wina softa, drżenie -szukałbym w poduszkach silnika skrzyni może? Jeśli nie stuka przy zapalaniu/gaszeniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj na parkingu w ciszy i przy otwartym oknie bawiłem sie gazem i delikatnie w pewnym zakresie obrotów słychac delikatne tyrkotanie nie kreciłem go ostro tylko delikatnie max ok 1500- 2000 spodziewałem sie ze kiedys to nastapi :( pewnie to moze byc stadium poczatkowe bo podczas gaszenia jest cisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Szukam na forum odpowiedzi, ale nie umiem znaleźć. Mianowicie, czy przy wymianie można dwumas przykręcić w innym położeniu niż poprzedni ? Czy pasuje tylko w jedno ustawienie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy pasuje tylko w jedno ustawienie ?

W jeden sposób pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanie, ile kosztuje nowa dwu-masa do AVF 130KM 6biegów, jakiej firmy wybrać oraz czy różni się dwu mas ten ze AWX 130KM 5 biegów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AVF 130KM 6biegów

 

240mm średnica tarczy

 

 

AWX 130KM 5 biegów

 

228mm średnica tarczy.

 

 

 

Obydwa koła nie są zamienne plug&play ;) Kupuj dedykowaną wielkość koła do swojego silnika czyli 240mm. Koszt ~1000zł a gdzie sprzęgło :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koszt ~1000zł a gdzie sprzęgło

 

to nie jest nowa dwumasa, tylko regenerowana przez producenta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to nie jest nowa dwumasa, tylko regenerowana przez producenta

 

Gdzie kupić taką dwumase? Nie wiedziałem że producent regeneruje stare koła, że jakieś prywatne firmy to tak ale nie cieszą się zbyt dobrymi opiniami takie regenerowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe dwumasy i z gwarancją to w ASO, części w cenach 1000-1800 (ze sklepu i w większości z allegro) to regenerowane przez LUKa, SACHSa i innych producentów koła dwumasowe. Gdzieś o tym pisałem, że nawet wycofali z rynku elementy, które służyły prywaciarzom do regeneracji w zakładach i teraz sami klepią a ludziom nie dadzą zarobić :jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość barthez186
A ja mam inne pytanie, ile kosztuje nowa dwu-masa do AVF 130KM 6biegów, jakiej firmy wybrać oraz czy różni się dwu mas ten ze AWX 130KM 5 biegów?

 

Popytaj kolegów z forum którzy handlują częściami. Ja ostatnio pytałem o cenę z racji przymiarki do wymiany i za komplet (dwumasa, sprzęgło, docisk itd.) i dostałem cenę 1650 (Luk albo Sachs bo to to samo). Wiem że na alledrogo kupisz w podobnych pieniądzach ale często kupuję tu na forum i jeszcze się na niczym nie przejechałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Bardzo proszę o pomoc.Posiadam passata b5 1.9 115km 99r.

Od kilku miesięcy przy ruszaniu strasznie szarpie samochodem .Lecz jak dodam trochę gazu np do 1300 obrotów to przestaje szarpać.ruszam wtedy normalnie. Także jak dodam gwałtownie gazu albo szybko spuszczę gaz to samochodem szarpnie.A patrząc na silnik przy dodawaniu gazu silnik skacze jakby miał wypaść.Objawy szarpania na zimnym i ciepłym silniku te same.Jeden mechanik mówi że poduszki silnika a drugi że dwumas.Ja już jestem głupi.Doradźcie mi co robić.

Do tego dziś zauważyłem jak stałem na parkingu wciskając pedał sprzęgła to słychać taki inny dźwięk jak przy dziurawym tłumiku.A jak puszczałem sprzęgło to coś w silniku jakby przeskakiwało.NIe wiem czy to normalne bo już za dużo sie przysłuc***e.Dodam że przy odpalaniu i gaszeniu nie ma żadnych dźwięków czy szarpaniem samochodu oraz biegi działają normalnie także nie mam żadnych błedów.

Bardzo proszę o poradę.

Edytowane przez prodigy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przy 356tys byłem zmuszony zając sie dwumasą. Spory przebieg ADR'a skłonił mnie do montażu jednomasówki - koszt dwumasa spory i już nijak współmierny do wartości auta.

Od wymiany na początku miesiąca zrobiłem już ok 1,5tys km i prawdę mówiąc nie czuje specjalnego dyskomfortu. W zasadzie najwieksza różnica jaka jest to lekka wibracja przy ruszaniu na zbyt niskich obrotach, tak samo lekkie jakby szarpnięcie przy zmianie biegu na niskich obrotach. Przy normalnych wartościach obrotowych nie zauważam żadnych istotnych różnic. Zreszta i tak jest o niebo lepiej niż na zużytym dwumasie :-)

Reasumując, przy benzynie i to dość słabej (125KM) zamiana dwumasy na jednomas jest jak najbardziej ekonomicznie uzasadniona i nie cierpi na tym w zasadzie komfort.

Co do diesla nie wypowiem się ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy koło 03G 105 266 AF będzie pasowało do mojego silnika bkp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak cos to mam dwumase do awx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy czy koło 03G 105 266 AF będzie pasowało do mojego silnika bkp

 

 

będzie fruwać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
będzie fruwać

 

Dzięki za info.

 

Powiedzcie czy dużo dłubania jest przy zdejmowaniu skrzyni - wymieniałem kiedyś w królowej lawet :) i nie mam dobrych wspomnień :( ?

Tu podobno jest jakiś "magic trik", a cała wymiana dwumasy ze sprzęgłem zajmuje max. 4 godz.

Słyszał może ktoś, coś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój rekord przy wymianie uszczelniacza na wale za dwumasą to 3 godziny. Jak się już kilka skrzynek w paskach ściągło to idzie szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności