pawelb6 Zgłoś #101 Napisano 8 Maja 2009 ja wymienilem caly komplet sprzegla + dwumasa 2 tygodnie temu ,ale cus jest nie tak ,bo cos zaczyna dzwonic , a jak wcisne sprzeglo to jest cicho, i na poczatku sprzeglo lekko chodzilo ,a teraz juz ciezej ,moze ktos juz spotkal sie z takim objawem ??? nie wiem co ci dzwoni,ale zawsze jest tak,że jak wymienisz sprzęgło zanim dojdzie po odpowietrzeniu to pedał będzie jak masełko,później zacznie inaczej brać,nawet po wymianie pompy sprzęgła lub hamulcowej pedał inaczej chodzi na początku aż się nie ułoży,przynajmniej u mnie zawsze tak było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #102 Napisano 8 Maja 2009 hmm ,tak myslalem wlasnie ,ze jak to wszystko sie dotarlo to inaczej chodzi ,ale martwi mnie ten dziwny dzwięk ,i to ze jak nacisne pedal sprzegla to gdzies cichnie to dzwonienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #103 Napisano 10 Maja 2009 Pytanie mam Panowie odnośnie dwumasy którą muszę zmienić a wraz z nią tarczę sprzęgła. Mam możliwość kupienia dwumasy i kompletnego sprzęgła firmy Valeo za cenę 1650 zł, normalnie w detalu kosztuje 2400. Doradźcie czy warto inwestować czy szukać innej firmy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #104 Napisano 10 Maja 2009 siem,valeo to lipa i nie warto! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #105 Napisano 10 Maja 2009 To jakiej firmy szukać żebym nie wymieniał tej dwumasy po 1000 Może Sachs albo Luk ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #106 Napisano 10 Maja 2009 sachs i luk są oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość s113 Zgłoś #107 Napisano 15 Maja 2009 (edytowane) rzucanie silnika na biegu jałowym to przyczyna nierównomiernej dawki paliwa przez nastawnik pomy paliwa, 500zł regeneracja+300zł ustawienia. jakby padło koło dwumasowe, to byś odczuwał zmianę po wciśnięciu sprzegła i byś miał grzechot jakbyś srubki wrzucił do skrzyni luzem. Edytowane 15 Maja 2009 przez s113 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #108 Napisano 15 Maja 2009 jak mi pad dwumas to tylko na jalowym tluklo a jak jechale to bylo wszystko ok sa rozne przypadki rozsypki dwumasy, a co do firmy to ja mam luk-a i jestem jak narazie zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
petervdo Zgłoś #109 Napisano 16 Maja 2009 (edytowane) sachs i luk są oki a co lepiej byłoby kupić luk czy sachs ? ktoś miał może doczynienia z obydwoma zestawami sprzegła z dwumasą ?? czyli kupić co korzystniej ? a jak z średnicą sprzęgła ... katalog w IC LUK śr. 230 mm , a Sachs 228 mm tarcza ? może mi ktoś w ETKA sprawdzić nr ori ? Edytowane 16 Maja 2009 przez petervdo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #110 Napisano 16 Maja 2009 a co lepiej byłoby kupić luk czy sachs ? Jak będziesz miał szczęście to dostaniesz Sachs w pudełku LUK i na odwrót Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nicckus Zgłoś #111 Napisano 29 Czerwca 2009 Witam! Mam takie objawy ze sprzeglo bierze u samej gory i chce wymienic na luka ( tarcza+docisk+lozysko) Podpowiedzcie mi czy w moim pasku jest to (cholernie drogie) kolo 2masowe? bo w ic ani innych hurtowniach nie moge znalezc. Pozdr! ps. lepiej zeby nie bylo bo drrrogie ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #112 Napisano 29 Czerwca 2009 W 1.8T APU jest koło dwumasowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #113 Napisano 29 Czerwca 2009 A z ciekawości czy w jakimś 1.8T nie ma koła dwumasowego ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #114 Napisano 29 Czerwca 2009 W moim nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nicckus Zgłoś #115 Napisano 9 Lipca 2009 no i stalo sie ( Podczas wymiany sprzegla okazalo sie ze 2 mas zakonczyl swoj zywot ( 1700 kolo 2masowe + 500 sprzeglo +250 wymiana. ZALAMKA!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #116 Napisano 9 Lipca 2009 w intercarsie dwumas bez zniżek tyle kosztuje... na allegro ten sam dwumas do APU można załatwić za 1000zł z małym ogonem (pasuje wymiennie też do AWT, tylko trzeba śruby zmienić na krótsze od APU). Chciałem już napisać, że chociaż Cię na wymianie nie zerżnął, bo tylko 250 zł wziął, ale widac, że Twój mechanior za wymianę wziął tysiaka tym razem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #117 Napisano 9 Lipca 2009 około 1,5 roku temu kupowałem dwumas i po zniżkach w Intercarsie zapłaciłem ok 950zł.Trzy miesiące temu wymienili mi na nową (na gwarancji) i po zniżkach okazało się,że kosztuje ok 1150zł,ale nic nie dopłaciłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #118 Napisano 10 Lipca 2009 (edytowane) a to czemu wymieniales????? ile jest gwarancji na to??? bo ja tez wymienialem u siebie dwumas i sprzeglo (luk) kupowalem u Pitera z forum , ale po kilku dniach od zamiany zaczelo cos dzwonic , i tłucze sie dalej , dochodzi wlasnie z okolic sprzegla lub dwumasy , narazie tak jezdze i czekam co dalej bedzie sie dzialo, no bo wiadomo koszty kolejnego demontazu 300 zeta, slychac to na wolnych obrotach, jak wcisne sprzeglo to cichnie o polowe , ale nie do konca ;/ Edytowane 10 Lipca 2009 przez piotr555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #119 Napisano 10 Lipca 2009 U mnie jako takich objawów co świadczyłoby o dwumasie nie było tylko jak odkręcałem wał musiałem odkręcić dwumase i okazało się,że posiada luz którego nie powinna posiadać (nie te skrętne na boki tylko w przód i tył wewnętrzna część).Oddałem do intercarsu i uznali gwarancję.Na tej dwumasie przejechałem max 20 tys Gwarancjia z Sachsa obejmuje 2 lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #120 Napisano 10 Sierpnia 2009 (edytowane) witam, przeczytalem temat i poznalem pare objawow. Ale nie dokonca pasuja do mojego problemu. Mianowicie na wonych obrotach nic nie trzesie buda ani silnikiem. Jest cisza. Jak wcisne sprzeglo dlajen nic nie puka ani nie trzesie tylko slychac jakby takie zęrzenie, jakby cos mialo opor przy kreceniu sie i troche chrobotalo (cicho ale slychac, dzwiek sie zmienia wraz z obrotami). Dodatkowo jak sie polozy noge na pedale sprzegla i delikatnie wcisnie to lekko cos bije. Przy gwaltownym przyspieszaniu, niezaleznie na jakim biegu autem telepie, trzesie sie jakby mial kola krzywe. Ale tylko przy gwaltownym przyspieszeniu. Dodatkowo jak zmieniam bieg na nizszy i wcisne gaz troche szarpnie silnikiem. Teraz pytanie czy to dwumasa, przeguby wewnetrzne, docisk, poduszki silnika czy nastawnik w pompie? Bo juz nie mam pomyslu a nie chce wszystkiego po kolei wymieniac... Dodam ze sprzeglo itak mam do wymiany bo sie slizga jak dam gazu na dwojce... Edytowane 10 Sierpnia 2009 przez blade13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach