Skocz do zawartości
Gość jaro1

koło dwumasowe

Rekomendowane odpowiedzi

ja wymienilem caly komplet sprzegla + dwumasa 2 tygodnie temu ,ale cus jest nie tak ,bo cos zaczyna dzwonic , a jak wcisne sprzeglo to jest cicho, i na poczatku sprzeglo lekko chodzilo ,a teraz juz ciezej ,moze ktos juz spotkal sie z takim objawem ???

nie wiem co ci dzwoni,ale zawsze jest tak,że jak wymienisz sprzęgło zanim dojdzie po odpowietrzeniu to pedał będzie jak masełko,później zacznie inaczej brać,nawet po wymianie pompy sprzęgła lub hamulcowej pedał inaczej chodzi na początku aż się nie ułoży,przynajmniej u mnie zawsze tak było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm ,tak myslalem wlasnie ,ze jak to wszystko sie dotarlo to inaczej chodzi ,ale martwi mnie ten dziwny dzwięk ,i to ze jak nacisne pedal sprzegla to gdzies cichnie to dzwonienie :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie mam Panowie odnośnie dwumasy którą muszę zmienić a wraz z nią tarczę sprzęgła. Mam możliwość kupienia dwumasy i kompletnego sprzęgła firmy Valeo za cenę 1650 zł, normalnie w detalu kosztuje 2400. Doradźcie czy warto inwestować czy szukać innej firmy ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siem,valeo to lipa i nie warto!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jakiej firmy szukać żebym nie wymieniał tej dwumasy po 1000 :P Może Sachs albo Luk ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość s113

rzucanie silnika na biegu jałowym

to przyczyna nierównomiernej dawki paliwa przez nastawnik pomy paliwa,

500zł regeneracja+300zł ustawienia.

jakby padło koło dwumasowe, to byś odczuwał zmianę po wciśnięciu sprzegła i byś miał grzechot jakbyś srubki wrzucił do skrzyni luzem.

Edytowane przez s113

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mi pad dwumas to tylko na jalowym tluklo a jak jechale to bylo wszystko ok sa rozne przypadki rozsypki dwumasy, a co do firmy to ja mam luk-a i jestem jak narazie zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sachs i luk są oki ;)

 

a co lepiej byłoby kupić luk czy sachs ?

ktoś miał może doczynienia z obydwoma zestawami sprzegła z dwumasą ??

 

czyli kupić co korzystniej ? :)

a jak z średnicą sprzęgła ... katalog w IC LUK śr. 230 mm , a Sachs 228 mm tarcza ?

może mi ktoś w ETKA sprawdzić nr ori ?

Edytowane przez petervdo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co lepiej byłoby kupić luk czy sachs ?

 

Jak będziesz miał szczęście to dostaniesz Sachs w pudełku LUK i na odwrót ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam takie objawy ze sprzeglo bierze u samej gory i chce wymienic na luka ( tarcza+docisk+lozysko)

Podpowiedzcie mi czy w moim pasku jest to (cholernie drogie) kolo 2masowe? bo w ic ani innych hurtowniach nie moge znalezc. Pozdr!

ps. lepiej zeby nie bylo bo drrrogie ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 1.8T APU jest koło dwumasowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z ciekawości czy w jakimś 1.8T nie ma koła dwumasowego ?? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i stalo sie :(((

Podczas wymiany sprzegla okazalo sie ze 2 mas zakonczyl swoj zywot :(((

1700 kolo 2masowe + 500 sprzeglo +250 wymiana.

ZALAMKA!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w intercarsie dwumas bez zniżek tyle kosztuje... na allegro ten sam dwumas do APU można załatwić za 1000zł z małym ogonem (pasuje wymiennie też do AWT, tylko trzeba śruby zmienić na krótsze od APU). Chciałem już napisać, że chociaż Cię na wymianie nie zerżnął, bo tylko 250 zł wziął, ale widac, że Twój mechanior za wymianę wziął tysiaka tym razem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

około 1,5 roku temu kupowałem dwumas i po zniżkach w Intercarsie zapłaciłem ok 950zł.Trzy miesiące temu wymienili mi na nową (na gwarancji) i po zniżkach okazało się,że kosztuje ok 1150zł,ale nic nie dopłaciłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to czemu wymieniales????? ile jest gwarancji na to??? bo ja tez wymienialem u siebie dwumas i sprzeglo (luk) kupowalem u Pitera z forum , ale po kilku dniach od zamiany zaczelo cos dzwonic , i tłucze sie dalej , dochodzi wlasnie z okolic sprzegla lub dwumasy , narazie tak jezdze i czekam co dalej bedzie sie dzialo, no bo wiadomo koszty kolejnego demontazu 300 zeta, slychac to na wolnych obrotach, jak wcisne sprzeglo to cichnie o polowe , ale nie do konca ;/

Edytowane przez piotr555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jako takich objawów co świadczyłoby o dwumasie nie było tylko jak odkręcałem wał musiałem odkręcić dwumase i okazało się,że posiada luz którego nie powinna posiadać (nie te skrętne na boki tylko w przód i tył wewnętrzna część).Oddałem do intercarsu i uznali gwarancję.Na tej dwumasie przejechałem max 20 tys ;) Gwarancjia z Sachsa obejmuje 2 lata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, przeczytalem temat i poznalem pare objawow. Ale nie dokonca pasuja do mojego problemu.

 

Mianowicie na wonych obrotach nic nie trzesie buda ani silnikiem. Jest cisza. Jak wcisne sprzeglo dlajen nic nie puka ani nie trzesie tylko slychac jakby takie zęrzenie, jakby cos mialo opor przy kreceniu sie i troche chrobotalo (cicho ale slychac, dzwiek sie zmienia wraz z obrotami).

 

Dodatkowo jak sie polozy noge na pedale sprzegla i delikatnie wcisnie to lekko cos bije.

 

Przy gwaltownym przyspieszaniu, niezaleznie na jakim biegu autem telepie, trzesie sie jakby mial kola krzywe. Ale tylko przy gwaltownym przyspieszeniu. Dodatkowo jak zmieniam bieg na nizszy i wcisne gaz troche szarpnie silnikiem.

 

Teraz pytanie czy to dwumasa, przeguby wewnetrzne, docisk, poduszki silnika czy nastawnik w pompie? Bo juz nie mam pomyslu a nie chce wszystkiego po kolei wymieniac...

 

Dodam ze sprzeglo itak mam do wymiany bo sie slizga jak dam gazu na dwojce...

Edytowane przez blade13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności