Skocz do zawartości

krzychmax

  • Liczba zawartości

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzychmax

  • Urodziny 31.08.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Suwałki

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Poradziłeś sobie z tym problemem?
  2. Odgrzeję kotleta. Jak wygląda sprawa demontażu całej stacyjki? Zacina mi się kluczyk i to na 100% wina wkładki, wymieniłbym całą stacyjkę (mam immo OFF) tylko nie wiem ile rozbierania mnie czeka. Trzeba zwalać kierownicę z poduszką?
  3. Można się odwołać, można też postawić na naprawę bezgotówkową. Akurat jestem w temacie bo kapelusznik mi w drzwi wjechał i miałem odszkodowanie z PZU przyznane. Drzwi policzyli nowe oryginalne, kasę wypłacili a naprawiać mogę gdzie chce. Jeśli mi nie pasuje mogę zgłosić że naprawiam bezgotówkowo i w razie co muszą dopłacić.
  4. Prawdopodobnie sprężarka i przewody są inne w AVF niż u Ciebie. Przekładając całość może da się to złożyć ale AEB z 98r ma na 90% sprężarkę ZEXEL a AVF ma sprężarkę DENSO. Sprężarki te różnią się m.in mocowaniem przewodów.
  5. Ja wahaczy TRW w IC już nie kupię. Pewnie poleciał Ci prosty dolny, zobacz czy ma wypukły napis TRW. U mnie na jednym jest wypukły napis TRW i ECO, mam na nim zrobione 80tys i dopiero zaczyna sie odzywać. Drugi wstawiałem z IC i wypukłych napisów nie miał, wytrzymał 40tys. Teraz wstawiłem RTSa i testuję. Porównywałem wahacz TRW z IC z takim samym z Profi Auto i wyglądały inaczej, sam kolor aluminium był inny. Ten z IC przypomina kolorem ocynkowaną blachę a ten z Profi Auto był matowy i miał wypukłe napisy. Spostrzeżenia dotyczą jedynie prostych dolnych, z bananami problemu nie miałem a górne wstawiałem MS i polecę każdemu.
  6. Nie prawda. Nie szukaj poliuretanów tylko dobrej jakości wahaczy. Zazwyczaj nie tuleja się zużywa a sworzeń.
  7. Silnik dzwoni jakby młotem ktoś walił a Ty z tym jeździsz? Na początek podłączyć VAGa, w najlepszym przypadku wtrysk sterujący a w gorszym kawał zaworu leży na tłoku
  8. W obudowie alternatora masz stalowe tulejki, w które wkręca się te długie śruby. Od tyłu alternatora przyłóż tulejkę (lub nasadkę klucza) taką, żeby była delikatnie większa od tej co siedzi w obudowie alternatora a później wkręcaj w tulejkę alternatora śrubę ósemkę z podkładką. Zrobisz taki ala ściągacz i tulejka alternatora zacznie się z obudowy wyciągać, wyjdzie 2mm i masz luźny alternator, który wyjmiesz razem z oryginalną śrubą. Oczywiście najpierw wykręć tą śrubę służącą do cofnięcia tulejki. Jak nie pomoże to ten "ala ściągacz" zastosuj i na drugą tulejkę. Nie potrzebie ściągałeś przód. Alternator w b5 tdi wyjmuje się w 10 minut bez żadnych wielkich kombinacji.
  9. Płyn Ci się nie pieni w zbiorniczku gdy silnik pracuje? Widać że się normalnie przelewa czy jest mocno wzburzony?
  10. Ja mam silnik na pompie (AHU) i u mnie też grzeje świece przy 7-8st (odczyt z klimatronika). Kontrolka świec tylko mignie ale przekaźnik trzyma kilka sekund. Po odpaleniu znów załącza świece i grzeją kilkanaście sekund lub do przekroczenia 2500obr. Mam go ponad 3 lata, zawsze tak grzał ale nie sprawia mi to żadnego problemu i byłem przekonany, że tak ma być. Odczyt z czujnika temp silnika jest OK bo sprawdzałem VAGiem i temperatury po nocy z trzech czujników są bardzo zbliżone.
  11. EGR mam zaślepiony, ale robiłem to ponad 2 lata temu i może blaszkę przepaliło :blady muszę sprawdzić.
  12. Witam. Przyłączę się do tematu. Zauważyłem u siebie na tylnym zderzaku czarny nalot nad tłumikiem. Myślałem, że może wtrysk leje i kopci na czarno. Poprosiłem brata, żeby jechał za mną i obserwował czy mocno kopci, jechaliśmy 20km i podczas normalnej jazdy nie zauważył żadnego dymienia, jak ostrzej ruszałem to lekko zakopcił ale bez przesady. Dopiero jak wkręciłem silnik na 4tym biegu ponad 3,5 tys to zaczął dymić dosyć mocno, ale na co dzień tak nie jeżdżę a plama na zderzaku powstaje. Czy Wy też zauważacie u siebie czarny osad na dole zderzaka? Silnik mam AHU z przebiegiem coś koło 350kkm.
  13. Jakiej marki wahacz i z jakim przebiegiem? Stukał wcześniej?
  14. Ja pół roku temu założyłem tarcze Zimmermann z klockami TRW, przejechałem do tej pory 10kkm i też zauważyłem przy zmianie kół na letnie, że tarcze mają już bardzo wyczuwalny rant. Ponadto w mroźne dni hamulce lubiły popiskiwać przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Skuteczność hamowania jest zadowalająca, ale jeśli zużycie tarcz będzie postępować w takim tempie to razem z końcem kloców skończą się tarcze :blady wtedy wrócę do zestawu jaki miałem wcześniej czyli TRW+TRW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności