Skocz do zawartości

erwinketa

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O erwinketa

  • Urodziny 04.11.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Beuthen

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. W AFN-ach ten króciec wychodzący z pompy był zawsze z plastiku ? Zaklepałem lekko kołnierz, zakleiłem, jutro dam znać jak poszło.
  2. Przy zgaszonym silniku tez nie slychac syczenia. Podcisnienie momentalnie spada. Dzis postaram sie go usztywnic i dam znac co i jak.
  3. Witam. Z powodu małego podciśnienia przy n75, zmierzyłem najpierw samą vacu pompę. Po podpięciu wakuometru wartość podciśnienia wynosi ok -0,5 bara (do tej wartości wskazówka na wakuometrze nie schodzi płynnie a drży?). Natomiast po zgaszeniu silnika podciśnienie w ogóle się nie utrzymuje, spada momentalnie do zera. Nie słychać żadnego syczenia? Króciec przy vaku ma wyczuwalny luz, przejście przez grodź szczelne. Gdzie dalej szukać przyczyny? Z góry dzięki.
  4. Dzięki za pomoc. Podłączyłem miernik, pokazało 1,2 k.om, i tak jak proponowaliście wsunąłem ten czujnik ciut głębiej i po ruszeniu autem błąd już nie występuje, abs działa porawnie Także jeszcze raz dzięki
  5. Ile powinna wynosić rezystancja tego czujnika ?
  6. 1. Pierścień abs-u wyczyściłem. 2. Wiązka nie uszkodzona. 3. Czujnik zamiennik. Dokładnie to jechałem wypróbować działanie abs-u, zahamowałem, abs zadziałał i od tej chwili wyskakuje mi ten błąd.
  7. Witam. Przy wymianie prawego łożyska piasty, uszkodziłem sobie czujnik abs-u... Kupiłem nowy, zamontowałem, skasowałem błąd jazda próbna i przy prędkości ok 10-15 k/h wyskakuje błąd, który po skasowaniu ponownie się pojawia przy tej samej prędkości. 00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 35-00 - -
  8. Witam. Wymieniłem dziś rurę odmy w moim afn-ie. Zamiast rury z oddzielaczem oleju, zastosowałem tą starego typu, i teraz mam problem bo w tej górnej części na łączeniu nie chce spasować. Zamiast na prosto, wchodzi pod ukosem i nie można tego dobrze skręcić. Załączam foto.
  9. Sprawdzę to. A powiedz mi jak do tego wszystkiego ma się przepływomierz, bo w logu 003 grupie dynamicznej widać, że zaniża wartość od tej zadanej.
  10. Sprawdziłem cały dolot (nie ma najmniejszej dziurki) przy okazji wyczyściłem go wraz z IC , efekt dalej ten sam, w między czasie czekam na przewody podciśnienia. Zastanawiam się czy nie podmienić n75, może on tu jest winowajcą ?
  11. Turbo złożyłem tak jak było, na sztandze nic nie regulowałem. W bloku 11 BS sztanga pracuje w pełnym zakresie, grucha sprawna,. Ręce opadają. Czy przy czyszczeniu dolotu czyścimy również intercooler ?
  12. Witam jeszcze raz. Można prosić o jakąś podpowiedź gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam
  13. Witam. Autko straciło moc. W sterowniku żadnego błędu, wykonałem log gr011 BS, sztanga nawet nie drgnęła, a więc turbo na stół, w środku jeden wielki syf, wyczyściłem, poskładałem do kupy, log 011 BS sztanga chodzi w całym zakresie auto niestety dalej nie jedzie. Wykonałem próbę dynamiczną, poniżej zamieszczam linki i proszę o pomoc. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_230555.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_230556.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_230557.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_230558.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230559.htmlGrupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_230975.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230973.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_230976.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_230977.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_230978.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_230979.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_230980.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230981.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230982.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_230983.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_230989.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_230990.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_230991.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_230992.html Witam jeszcze raz, uzupełniłem brakujące grupy logów we wpisie.
  14. Witam. Nagle przestały działać wszystkie szyby. Przy próbie opuszczenia obojętnie której, słychać cykanie i zero reakcji. Wcześniej szyby chodziły bez zarzutu. Przeczytałem parę podobnych tematów, i pierwsze co sugerowano to sprawdzić wiązkę tą, która dochodzi do modułu komfortu. Tam jednak suchutko, przewody całe, z ciekawości otwarłem jeszcze pudło gdzie jest moduł komfortu i zastałem taki widok jak na foto. Czy po wymianie modułu powinno być ok ? Poniżej wklejam link, forumowe dodawanie .jpg nie działa. http://imgur.com/O8WVwf8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności