Skocz do zawartości

vipereeek

  • Zawartość

    1146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O vipereeek

  • Urodziny 12.05.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Legnica

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  • Link do tematu o samochodzie
    111203
  1. Sprzedam błotniki do VW Passat B5 FL. Stan bardzo dobry, bez rdzy. Wersja pod kierunkowskaz, kolor lakiery: LB3Y Cena za szt. Wysyłka kurierem pobraniowo.
  2. MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

    Tylko bezpośrednio na RS232.
  3. Odpada, przy max ściśnięciu sprężyna ma ok 2cm z małym groszem. Jutro ją dokładnie pomierzę.
  4. Ciekawe jakim cudem tam miałeś ,,16,, skoro tam zawsze jest ,,06,,
  5. Błotnik LD7W strona kierowcy

    Zdrowa szt. bez dziury w tym kolorze to istne Mission Impossible.
  6. Nie trzeba, po to jest ta metoda. Ale immo się tak zachowuje jak by było coś grzebane ręcznie.
  7. Wygląda jak nie dokończona procedura kodowania kluczy.
  8. Zmiana silnika forum na IPB

    Domyślnie mam tego linka i jestem stale zalogowany. P.S. Już mi wszystko śmiga. Ale ponowie raz jeszcze prośbę o dorzucenie większej ilości emotek.
  9. Zmiana silnika forum na IPB

    np. forum.vw-passat.pl A teraz mam tak: Nie ma takiej opcji.
  10. Zmiana silnika forum na IPB

    Witryna przestała działać na Win XP.
  11. No i z perspektywy działania klapy jest to błąd. Zastanawiam się czy choć w minimalnym stopniu ich zamknięcie pełni funkcję ochrony przed dostaniem się wody do środka bo jak nie to można by było pozbyć się po jednym najwyższym listku z każdej strony.
  12. @marcin_pesel a wiesz że tego nigdy nie sprawdzałem.
  13. Tu już nie chodzi tylko o sama masę lecz o przeniesienie środka ciężkości klapy. Zawsze jest gorzej bo przy przymrozkach obniża się znacząco poziom sprężenia gazu w siłownikach, a jak dodamy do tego ich naturalne zużycie to już jest całkiem pozamiatane. Zaobserwowałem jeszcze jedną bardzo ważną rzecz. Klapa w momencie otwierania się walczy z dodatkową siłą podciśnienia które występuje w kabinie. Zrób eksperyment i pobaw się klapą przy otwartych dowolnych drzwiach. Gwarantuję Ci że klapa będzie się otwierała za każdym razem. Ja połowicznie poradziłem sobie z tym problemem wywalając połowę niepotrzebnych gratów które wozi się w bocznych schowkach bagażnika. Skutecznie blokowały one przepływ powietrza do kratek wentylacyjnych znajdujących się na spodach tych że schowków.
  14. Klapę masz zagwarantowaną.
  15. Jeszcze nie i właśnie się waham ze względu na podnoszoną klapę. Jak nowe to nie, ale używki ledwo co daję radę z ori klapą, a co dopiero z paroma dodatkowymi kilogramami smoły. Próbowałem tą klapę nawet jakoś jeszcze odchudzić zdejmując na jakiś czas boczek. Efekt, ze zdjętym boczkiem klapa lata jak głupia nawet na mocno wymęczonych siłownikach.
×