Jump to content

Duży

Administrator
  • Content Count

    6,930
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

2 Followers

About Duży

  • Birthday 11/22/1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Karlino (zachodniopom.)

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wpisujcie miasta [*] Pierwsza sprawa to za szerokie marginesy z obu stron.
  2. Problem jest w stylu, jakiego używasz do przeglądania forum (używałeś pewnie Surface Dark). Zmień na domyślny, powinno pomóc.
  3. witam, często szukam pomocy na forum odnosnie passata ale w 90% postów nie widać zdjęć, może lepiej żeby autorzy "pakowali" je rar i udostepniali link do pobrania, widziałem taki sposób na innym forum. 

    1. MucikV

      MucikV

      lepiej w PDF cały opis moda 

    2. fanbmw

      fanbmw

      może być w pdf chodzi o to by zdjecia były widoczne bo ktoś kto dopiero zaczał przygode z vw będzie miał problem znaleść wg opisu czesci bez zdjeć. 

  4. Co one tam piją, Bulinówkę czy Gołębiówkę (z resztą nieważne, widać, że smakuje, bo z kubków jadą)?
  5. Dopadają każdego, bo stoją przy bramie - nie skosztujesz, nie wjeżdżasz na teren zlotu.
  6. To te Piecki. Będzie nowy formularz i nowe zapisy. Jak tylko Asia i Arkady będą znać szczegóły, to utworzymy nowy wątek ze wszystkimi informacjami nt. zlotu.
  7. Uwaga, uwaga! Znalazły się dobre duszyczki, które podjęły się reanimacji trupa, jakiego zostawił Romeo. @Asia i @arkady375 (organizatorzy wcześniejszych, udanych zlotów) prowadzą obecnie rozmowy w ośrodku w Pieckach. Ośrodku, który gościł nas na XI zlocie, tak więc część z Was to miejsce zna. Na tę chwilę mają wstępne zapewnienie miejsca dla 50 osób, rozmowy i ustalenia trwają. Ze wstępnych informacji wiem, że do końca tego tygodnia może się udać ogarnąć temat w całości (liczba miejsc, koszty itp.). Więcej szczegółów poda w tym wątku @Asia lub @arkady375. @jedrus w odpowiednim czasie przygotowałby nowy formularz zapisów. Pytanie, czy nie zraziliście się do spotkania pod szyldem XIII-go ogólnopolskiego zlotu i czy chcielibyście spotkać się w większym forumowym gronie w terminie czerwcowym?
  8. Chyba normalna, co ceny sprzed kilku lat: AFN 12-13 lat temu, a BMP 7 lat temu. Zostawiałem auto u mechanika i odbierałem gotowe, także cena za całość.
  9. Już tu gdzieś wcześniej opisywałem jakie miałem objawy - identyczne w B5 z silnikiem AFN i w B6 z BMP: - przede wszystkim ubytki płynu chłodzącego; płyn uciekał przy żwawszej jeździe, na odcinku co najmniej 50 km, gdzie obroty wahały się w granicach 3000. Przy spokojnej jeździe wokół komina nie zauważałem ubytków płynu. - drugi objaw to twarde węże rano, po nocnym postoju, no i syknięcie przy odkręcaniu korka w zbiorniku wyrównawczym. - w obu silnikach przy padniętej uszczelce z górnego wężyka w zbiorniku wyrównawczym leciały pęcherzyki gazu, widać było w płynie pełno bąbelków. Po wymianie uszczelki wszystkie powyższe objawy ustąpiły. W obu przypadkach płaciłem po 1 000 zł brutto.
  10. Tym testem się nie sugeruj, przy dużych przedmuchach może coś wykaże - w moim silniku uszczelka miała niewielki przedmuch, płyn uciekał, węże po nocy twarde, a godzinne testowanie nic nie wykazało.
  11. Jeżeli węże miękkie następnego dnia po jeżdżeniu, nie ma psyknięcia przy odkręcaniu korka ani bąbelków przy przelewaniu się płynu, to raczej nie uszczelka. Głowica była planowana, płaciłem 6 lat temu 1000 zł brutto.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy