Skocz do zawartości

Duży

Administrator
  • Zawartość

    6914
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

O Duży

  • Urodziny 22.11.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Karlino (zachodniopom.)

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co one tam piją, Bulinówkę czy Gołębiówkę (z resztą nieważne, widać, że smakuje, bo z kubków jadą)?
  2. Dopadają każdego, bo stoją przy bramie - nie skosztujesz, nie wjeżdżasz na teren zlotu.
  3. To te Piecki. Będzie nowy formularz i nowe zapisy. Jak tylko Asia i Arkady będą znać szczegóły, to utworzymy nowy wątek ze wszystkimi informacjami nt. zlotu.
  4. Uwaga, uwaga! Znalazły się dobre duszyczki, które podjęły się reanimacji trupa, jakiego zostawił Romeo. @Asia i @arkady375 (organizatorzy wcześniejszych, udanych zlotów) prowadzą obecnie rozmowy w ośrodku w Pieckach. Ośrodku, który gościł nas na XI zlocie, tak więc część z Was to miejsce zna. Na tę chwilę mają wstępne zapewnienie miejsca dla 50 osób, rozmowy i ustalenia trwają. Ze wstępnych informacji wiem, że do końca tego tygodnia może się udać ogarnąć temat w całości (liczba miejsc, koszty itp.). Więcej szczegółów poda w tym wątku @Asia lub @arkady375. @jedrus w odpowiednim czasie przygotowałby nowy formularz zapisów. Pytanie, czy nie zraziliście się do spotkania pod szyldem XIII-go ogólnopolskiego zlotu i czy chcielibyście spotkać się w większym forumowym gronie w terminie czerwcowym?
  5. Duży

    Daj się poznać

    Zakładaj konto Endrju
  6. Chyba normalna, co ceny sprzed kilku lat: AFN 12-13 lat temu, a BMP 7 lat temu. Zostawiałem auto u mechanika i odbierałem gotowe, także cena za całość.
  7. Już tu gdzieś wcześniej opisywałem jakie miałem objawy - identyczne w B5 z silnikiem AFN i w B6 z BMP: - przede wszystkim ubytki płynu chłodzącego; płyn uciekał przy żwawszej jeździe, na odcinku co najmniej 50 km, gdzie obroty wahały się w granicach 3000. Przy spokojnej jeździe wokół komina nie zauważałem ubytków płynu. - drugi objaw to twarde węże rano, po nocnym postoju, no i syknięcie przy odkręcaniu korka w zbiorniku wyrównawczym. - w obu silnikach przy padniętej uszczelce z górnego wężyka w zbiorniku wyrównawczym leciały pęcherzyki gazu, widać było w płynie pełno bąbelków. Po wymianie uszczelki wszystkie powyższe objawy ustąpiły. W obu przypadkach płaciłem po 1 000 zł brutto.
  8. Tym testem się nie sugeruj, przy dużych przedmuchach może coś wykaże - w moim silniku uszczelka miała niewielki przedmuch, płyn uciekał, węże po nocy twarde, a godzinne testowanie nic nie wykazało.
  9. Duży

    wyciek płynu chłodniczego

    Jeżeli węże miękkie następnego dnia po jeżdżeniu, nie ma psyknięcia przy odkręcaniu korka ani bąbelków przy przelewaniu się płynu, to raczej nie uszczelka. Głowica była planowana, płaciłem 6 lat temu 1000 zł brutto.
  10. Duży

    wyciek płynu chłodniczego

    Absolutnie nie, ja miałem padniętą UPG i nic mi nie dymiło na biało. Nie miałem żadnych objawów, o których pisałeś. Sprawdzałeś twardość węży? Bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym?
  11. Regulacja głośności BT pojawia się u mnie w momencie, gdy tel. jest sparowany z autem. Wpadłem na to bo komunikaty z Yanosika miałem za cicho, gdy wszedłem w ustawienia głośności, to zauważyłem dodatkowy suwak od BT.
  12. Sprawdź głośność BT w telefonie. Miałem jak Ty, do momentu aż odkryłem, że w telefonie mogę regulować głośność połączenia BT
  13. Duży

    Glinna 2017

    Nic nie kombinuj Adam, dobrze jest. Gdyby organizował spota kto inny byłoby identycznie.
  14. Mnie przy przeglądzie poinformowano o akcji i pytano o zgodę. Zgody nie wyraziłem, co zaznaczono na formularzu przyjęcia auta do przeglądu. Moim zdaniem nie mają prawa ingerować w oprogramowanie bez zgody właściciela.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności