Skocz do zawartości

Frankoo

  • Zawartość

    196
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

1 obserwujący

O Frankoo

  • Urodziny 15.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

531 wyświetleń profilu
  1. Frankoo

    Co to jest?

    Prawdopodobnie opisałeś chłodniczkę paliwa
  2. Oprócz dystansów to chyba... kupno nowego auta, w którym będzie bez obcierania i bez dystansów
  3. Frankoo

    Dysze spryskiwaczy

    Musisz wyjąc dysze i sprawdzić czy rzeczywiście nie są połamane/popękane. Ja (choć w przedlifcie) też miałem luźną jedna dyszę, która średnio pryskała. Po jej wyjęciu okazało się że miała jeden zaczep ułamany i ot winowajca. Wymiana na nowe podgrzewane i pryska idealnie
  4. Frankoo

    kabel z brakujacym bezpiecznikiem

    A masz może zabezpieczenie przed uruchomieniem samochodu (odcięcie zapłonu)?
  5. Zużyty przycisk otwierania w pilocie...?
  6. Te właśnie miały czujniki zużycia Ja choć użytkowałem auto na tych wycieraczkach przez około 2tys. km byłem mega zadowolony jak te wycieraczki pracują. Nawet gdy wskaźnik informował o zużyciu wycieraczek (swego czasu zastanawiałem się jak ten czujnik działa) to wciąż pracowały jak nówki, bez żadnych problemów. Jak mam kupić wycieraczki to tylko ori VW bo zrobiły na mnie mega wrażenie.
  7. Nie wiem ile leżały na magazynie ale akurat w moim przypadku auto stało nieużywane. Dlatego twierdzę, że na zużycie wycieraczek mają wpływ warunki atmosferyczne, a przede wszystkim przypiekające słońce
  8. Oraz znaczenie (ogromne) ma to, czy samochód jest garażowany czy nie. Warunki atmosferyczne znacząco działają na gumę wycieraczek. Ja założyłem oryginały VW, a że auto przestało prawie rok pod chmurką to na tych wycieraczkach zrobiłem 2tys. kilometrów bo gumy dosłownie odpadły od stelaży.
  9. Frankoo

    Passat B5 ATJ problem z ładowaniem

    Możesz opisać w którym miejscu przełamuje Ci się przewód od wzbudzenia? Ew. wspomóż zdjęciem Powodzenia!
  10. Frankoo

    Passat B5 ATJ problem z ładowaniem

    Hmm, a może problem tkwi w stacyjce..? Poprzez stacyjkę podajesz napięcie na regulator napięcia, a następnie przez regulator napięcia na zacisk D+ (zacisk ładowania) alternatora - jak się mylę niech ktoś mnie poprawi. Ten używany alternator wyposażyłeś w nowy regulator napięcia który wcześniej kupiłeś?
  11. Auto było całe rozbebeszone w środku i wiązki przewodów były przeglądane choć żadne "druty" nie były wymieniane. Ale dzięki za uwagę, jeszcze raz zerknę w tamte miejsce.
  12. rekinek7 wysunąłem taki wniosek sugerując się numerem silniczka oraz faktem, że mam Passata w wersji przejściowej (komunikacja szyb po CAN). Dlatego przyszło mi na myśl, że może w wersji przejściowej może montowali już silniczki z FL. Ale jeśli wiesz, że pełny CAN, a CAN cząstkowy (taki jaki jest u mnie) to dwie zupełnie różne historie to przyjmuję do wiadomości i nie podważam tej opinii/informacji Problem mam taki, że uchylonej szyby pasażera nie jestem w stanie zamknąć. Generalnie po czasie wyszło, że nie tylko szyba nie działa w tych drzwiach ale również centralny, oświetlenie sterowania szyby, kabiny i nóg. Okazuje się, że do sprawy podszedłem "z dupy strony" zakładając że: 1. winą jest moduł komfortu, który wcześniej bywał podtapiany - wymieniony na ten sam z Bory: BUSTED 2. winą jest silniczek/moduł silniczka - wypiąłem wtyczkę z mojego silnika i wpiąłem na próbę silniczki z przedlifta i polifta: BUSTED 3. teraz obstawiam sparciałe/uszkodzone przewody w gumowej osłonie między drzwiami, a karoserią.. Błędów nie mogłem odczytać bo oczywiście jak wcześniej nie miałem problemów, tak teraz mam problem połączyć się z gniazdem diagnostycznym mimo iż interfejs widzi..
  13. Ciekawe.. silniczek który mi padł (nie do końca jestem przekonany że się zepsuł) ma numery 3B4 837 752 GJ - czyli jak rozumiem jest to wersja poliftowa która komunikuje sie po CANie?
  14. Oczywiście najlepiej trzymać się jednego płynu ale z racji że nie wiesz co było wcześniej lane to lepsza dolewka innego G12+ niż pozostawienie niskiego stanu. Nic się nie stanie ale i tak miej na uwadze w przyszłości wymienić cały płyn w układzie chłodzenia
  15. Frankoo

    Wymiana silniczka podnosnika szyby

    A co z mechanizmem (zwijką?) po drugiej stronie blachy? Nie odpadnie jak odkręcę silniczek? Myślałem że silniczek i zwijka z drugiej strony blachy są mocowane razem na tych samych 3-ch śrubach przykręcane od wewnętrznej strony drzwi.. Przynajmniej tak to wygląda.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności