Jump to content

Frankoo

  • Content Count

    210
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About Frankoo

  • Birthday 03/15/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

706 profile views
  1. Edytowałem post. Pomyliłem słwo bezpiecznik/bezpieczniki z przekaźnik/przekaźniki.. :s
  2. Z tematu wybrnąłem następująco: bezpiecznik nr 9 obszyłem linką (strona zasilania) z szynki zasilającej która zasila resztę bezpieczników. Zrobiłem to w sposób taki, że się w nią (w szynkę) po prostu wlutowałem. Nie jest to fabryczne rozwiązanie bo zapewne fabryczne rozwiązanie posiadało bardziej rozbudowaną szynkę, która zasilała wszystkie miejsca na bezpieczniki.. Na chwile obecną już nie pamiętam jak zamocowałem skrzynkę przekaźnikową.. ale na pewno nie na miejscu które było fabrycznie przygotowane (ze względów wyżej opisanych)
  3. Numery w etce są te same. Oczywiście inne końcówki liter w zależności od koloru i wersji (5 czy 6 gang) Nr części: 3B0 711 113 (część składająca się z gałki, mieszka i czegoś tam w środku - pewnie jakieś mocowanie)
  4. Jeśli chodzi o przycisk na desce rozdzielczej to jest taka możliwość, że jeździło jako TAXI albo poprzedni właściciel (lub jeden z poprzednich) sam sobie dorobił taki dodatkowy przycisk. Jeśli zaś chodzi o przycisk pod nogą to dla mnie to podchodzi pod przycisk odcięcia zapłonu. Na zasadzie, żeby odpalić auto, trzeba ów przycisk nogą przycisnąć i to miałoby jakiś sens. Spróbój przed odpaleniem ponaciskać ten przycisk może akurat pełni (bądź pełniło) to taką funkcję..
  5. Dzięki za odzew ZyWiecki. Miałem wątpliwości czy aby ten kołnierz nie podtrzymuje łapki/blaszki od ręcznego ale jeżeli Ty też kołnierzy nie masz, a wszystko Ci działa, to widocznie ona tylko trzyma się na wieloklinie wałka. W takim razie daje do piaskowania i malowania
  6. Panowie mam dylemat z zaciskami które chciałem regenerować. Mianowicie kupiłem (nawet sam demontowałem z dawcy) używane zaciski na tył pod tarczę 256x22 z 4motion. Po rozłożeniu na części i dokładnym przeglądzie zauważyłem, że kołnierze przy mechaniźmie ręcznego są ucięte?/spiłowane? Nie mam pojęcia dlaczego ich tam nie ma.. wiem natomiast, że w ich miejsce powinno się zamocować uszczelkę ochronną - widać to na poniższym filmie: Regeneracja zacisków tył Moje zaciski wyglądają jak poniżej. Mam szukać nowych w lepszym stanie czy dać do piaskowania i ogarniać dalej (bo może w niczym to nie przeszkadza)? Proszę o jakieś opinie.
  7. Dostępne jeszcze w ASO? :O Czy kupiłeś gdzieś indziej?
  8. Uszczelki kupiłeś nowe zamienniki/oryginał czy używane?
  9. Z tego wychodzi, że wystarczy zdemontować pokrywę schowka wewnętrznego i od dołu obudowy nagrzewnicy dostaniesz się do niego odkręcając jeden blachowkręt
  10. Zbieram graty na swap tyłu 256mm. Mam pytanie odnośnie hamulca ręcznego, a dokładnie linki - chcę kupić od 4motion i moje pytanie brzmi: jak będzie z montażem? I czy ktoś może mi wytłumaczyć wymiary (skąd się one biorą) linek hamulca ręcznego dla przedniej ośki oraz dla 4motion? Na przykładzie producenta TRW: Ośka: prawy tył - 1890/1577MM, lewy tył - 1577MM 4motion: prawy i lewy tył - 1835/1250MM. Wydawało mi się, że dla 4motion będą linki dłuższe niż dla ośki, a po tych wymiarach jest zupełnie odwrotnie. Z góry dzięki za odpowiedź
  11. indyczes przeciez kolega nTomek wyraźnie napisał Ci, że przewody od silników zasięgu z lamp (kierowcy i pasażera) łączą się na słupku A (złącze czerwone 10 pinów - pin 4) i jako jeden idzie do potencjometru na desce - zapewne chodzi o słupek A kierowcy bo stamtąd jest najbliżej do potencjometru.
  12. aggressive tak jak wspomniał wyżej StreamHD - opracuj mocowanie, a na pewno zyskasz wielu klientów
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy