Skocz do zawartości

Frankoo

  • Zawartość

    188
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

1 obserwujący

O Frankoo

  • Urodziny 15.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

452 wyświetleń profilu
  1. Frankoo

    Passat B5 ATJ problem z ładowaniem

    Możesz opisać w którym miejscu przełamuje Ci się przewód od wzbudzenia? Ew. wspomóż zdjęciem Powodzenia!
  2. Frankoo

    Passat B5 ATJ problem z ładowaniem

    Hmm, a może problem tkwi w stacyjce..? Poprzez stacyjkę podajesz napięcie na regulator napięcia, a następnie przez regulator napięcia na zacisk D+ (zacisk ładowania) alternatora - jak się mylę niech ktoś mnie poprawi. Ten używany alternator wyposażyłeś w nowy regulator napięcia który wcześniej kupiłeś?
  3. Auto było całe rozbebeszone w środku i wiązki przewodów były przeglądane choć żadne "druty" nie były wymieniane. Ale dzięki za uwagę, jeszcze raz zerknę w tamte miejsce.
  4. rekinek7 wysunąłem taki wniosek sugerując się numerem silniczka oraz faktem, że mam Passata w wersji przejściowej (komunikacja szyb po CAN). Dlatego przyszło mi na myśl, że może w wersji przejściowej może montowali już silniczki z FL. Ale jeśli wiesz, że pełny CAN, a CAN cząstkowy (taki jaki jest u mnie) to dwie zupełnie różne historie to przyjmuję do wiadomości i nie podważam tej opinii/informacji Problem mam taki, że uchylonej szyby pasażera nie jestem w stanie zamknąć. Generalnie po czasie wyszło, że nie tylko szyba nie działa w tych drzwiach ale również centralny, oświetlenie sterowania szyby, kabiny i nóg. Okazuje się, że do sprawy podszedłem "z dupy strony" zakładając że: 1. winą jest moduł komfortu, który wcześniej bywał podtapiany - wymieniony na ten sam z Bory: BUSTED 2. winą jest silniczek/moduł silniczka - wypiąłem wtyczkę z mojego silnika i wpiąłem na próbę silniczki z przedlifta i polifta: BUSTED 3. teraz obstawiam sparciałe/uszkodzone przewody w gumowej osłonie między drzwiami, a karoserią.. Błędów nie mogłem odczytać bo oczywiście jak wcześniej nie miałem problemów, tak teraz mam problem połączyć się z gniazdem diagnostycznym mimo iż interfejs widzi..
  5. Ciekawe.. silniczek który mi padł (nie do końca jestem przekonany że się zepsuł) ma numery 3B4 837 752 GJ - czyli jak rozumiem jest to wersja poliftowa która komunikuje sie po CANie?
  6. Oczywiście najlepiej trzymać się jednego płynu ale z racji że nie wiesz co było wcześniej lane to lepsza dolewka innego G12+ niż pozostawienie niskiego stanu. Nic się nie stanie ale i tak miej na uwadze w przyszłości wymienić cały płyn w układzie chłodzenia
  7. Frankoo

    Wymiana silniczka podnosnika szyby

    A co z mechanizmem (zwijką?) po drugiej stronie blachy? Nie odpadnie jak odkręcę silniczek? Myślałem że silniczek i zwijka z drugiej strony blachy są mocowane razem na tych samych 3-ch śrubach przykręcane od wewnętrznej strony drzwi.. Przynajmniej tak to wygląda.
  8. Frankoo

    Wymiana silniczka podnosnika szyby

    Aby wymienić sam silniczek rozumiem że trzeba całą blachę z mechanizmem podnoszenia szyby zdjąć?
  9. Czy silniczki szyb z polifta (dokładnie silniczek 3B4 837 752 FC) które współpracują z modułem 1C0 będą działały z modułem 1J0? Pytam, bo padł mi silniczek/moduł silniczka u pasażera i mam okazję kupić 3B4 837 752 FC za grosze. Póki co mam moduł 1J0 choć w przyszłości planuje wymienić na 1C0.
  10. Frankoo

    Wymiana silniczka podnosnika szyby

    Odświeżam kotlecika - przyłączam się do pytania. Da rade wymienić sam sterownik/moduł silniczka?
  11. Moduł podmieniony na inny (z Bory) z końcówką AH i problem dalej występuje. Jakieś pomysły? (+) i (-) dochodzą do wtyczki sterownika silniczka szyby - może ten sterownik padł? Pytanie: czy ma on też (ten sterownik silniczka szyby) związek z oświetleniem kabiny oraz nóg po otwarciu drzwi, a także z podświetleniem przycisku sterowania szybą?
  12. Frankoo

    Co to za części?

    Proszę Cię bardzo:
  13. Frankoo

    jaki rozmiar felgi i opony

    Poszukaj sobie na : https://tyrestretch.com i zobacz sobie jak to wygląda
  14. Niestety tak. Inaczej nie jesteś w stanie wyjąć całej plastikowej obudowy z nagrzewnicą (w celu jej wymiany).
  15. Uważasz że płyn eksploatacyjny po 20 latach dalej posiada swoje właściwości jak w 1998 roku? Płyn chłodniczy się wymienia, choć w instrukcji nie jest to opisane co jaki czas.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności