Jump to content

rekinek7

  • Content Count

    344
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

2 Followers

About rekinek7

  • Birthday 01/16/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Recent Profile Visitors

1,088 profile views
  1. A co Ty byś "skręcił" licznik? To nie odwaga tylko uczciwość. O ile nie jest skrecony z 700tys hhehe
  2. Skąd pomysł, że to wersja poliftowa? Nie słyszałem o tym aby silniczki z przed lifta działał w FL i na odwrót. Z tego co ogólnie ustalono piny mają takie same ale inną metodę komunikacji w FL jest już pełny CAN w przedlifcie działa to trochę inaczej. Tak do końca w sumie nie rozumiem z czym masz problem, silniczki szyb kosztują grosze i jet ich pełno zresztą mam parę chcesz to pisz.
  3. Turbo w AFN-ie można spokojnie samemu dobrze wyczyścić. Nie jest ro trudna operacja. Już kilka razy takie zabiegi robiłem.
  4. Każdy moduł komfortu niejako jest wpięty w szyne CAN (pomarańczowo brązowe i zielone kable). Do licznika trzeba podpiąć CAN komfortu. W niektórych modelach passata były już fabrycznie dociągniete musisz zobaczyć u siebie czy masz w liczniku te piny obsadzone. Z tego co pamiętam to do wyświetlania brył przy otwartych drzwiach nie potrzeba mieć podpiętego modułu komfortu tylko musi być CAN wpięty do licznika. Info o drzwiach ltwartych leci po szynie od silniczkow drzwi i licznik bezpośrednio je odczytuje.
  5. A sprawdzałeś wiązke w gumie na przejściu z klapy do budy? Tam często gniją i "przełamują" się przewody i zaczynają się cyrki.
  6. Do tego o ile się nie mylę służy czteropinowa kostka z zółtymi kablami. Kiedyś gdzieś było o tym w przed liftach masz coś "ala can" komfort jest połączony z wszystkimi drzwiami dwoma zyłami skręconymi jak w CAN. Ta magistrala ma nazwę swoją ale nie pamiętam już kiedyś na ten temat dużo czytałem. Dlatego do przed lifta wkładając np silniki szyb z po lifta nie zmieniasz wiązek
  7. aaa o to Ci chodzi niestety szukałem kiedyś czegoś w tym temacie ale nie znalazłem nic o kodowaniu. Najlepiej by było zrobić "własny" sterownik do tego, np z arduino pro mini. Musiałby odczytać stan gałki jeśli nie zamknięte lusterka to po zamknięciu centralnym trzeba by mase podać na jeden z kabli i się zamykają można by też dodać pomiar z czujnika temp zew. żeby np. poniżej -5 nie składał
  8. Powinny działać ale trzeba by zajrzeć najlepiej w schemat albo na wiązki czy pinout jest taki sam. Mam gdzieś obydwie wiązki to w wolnej chwili sprawdze.
  9. Jeśli wlutujesz dwa układy scalone w sterowniki szyb to się da, lub sterowniki z szyb obslugujace skladanie lusterek.
  10. W ori instalacji masz dwie wtyczki 12 i 4 pinowa.
  11. Wróżek na tym forum nie ma, skąd ktoś ma wiedzieć jakie masz wyposażenie? Każdy z FLa z Europejczyka podejdzie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy