Skocz do zawartości

rekinek7

  • Liczba zawartości

    353
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

2 obserwujących

O rekinek7

  • Urodziny 16.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

1 966 wyświetleń profilu
  1. Ja naprawialem koledze podobny przypadek. Winna byla instalacja od pompy w baku. Po naprawie wiązki i wymianie licznika wszystko było ok.
  2. Jeśli nie chcesz zmieniać, to nie musisz. Bez 1C0 na na fisie z immo3 nie będę się wyświetlać komunikaty o otwartych drzwiach.
  3. W AFN turbina ze zmienna geometria. Jeśli masz komputer od AFN to i turbo musi być że zmienna geometria. Turbo bez zmiennej geometrii ma zawór upustu spalin. I nie będzie to tak po prostu działać. Podejrzewam że Soft też był robiony pod zmienna geometrie. Wsadzić turbo jakie powinno być i powinno llataćbez problemów.
  4. W jakim aucie zamontowany ten modul komfortu? Od kiedy takie rzeczy się dzieją? Był montowany jakiś dodatkowy domykacz szyb czy centralka zamykania ?
  5. Witam, kupię w rozsądnej cenie rure egr od chłodnicy spalin do kolektora ssącego do VW PASSAT B5 2.0 TDi BGW nr rurki 038131521cb 697 257 492
  6. Witem Was. Mam pytanie do Was mądre głowy, mam w pasku skrzynie HHQ, chciałbym móc podnieść i zastanawiam się nad zmianą skrzyni biegów na jakąś "dłuższą" możecie coś polecić? Czy może gra świeczki nie warta i zostawić tą?
  7. Albo musisz przerobić lampy albo pozbyć się prądnicy i założyć alternator i dać normalnie masę na budę. Jest jeszcze opcja z przekaźnikami żeby " odwrócić polaryzację".
  8. To jest wtyczka od czujnika zużycia klocków hamulcowych.
  9. rekinek7

    Ciekawe aukcje

    A co Ty byś "skręcił" licznik? To nie odwaga tylko uczciwość. O ile nie jest skrecony z 700tys hhehe
  10. Skąd pomysł, że to wersja poliftowa? Nie słyszałem o tym aby silniczki z przed lifta działał w FL i na odwrót. Z tego co ogólnie ustalono piny mają takie same ale inną metodę komunikacji w FL jest już pełny CAN w przedlifcie działa to trochę inaczej. Tak do końca w sumie nie rozumiem z czym masz problem, silniczki szyb kosztują grosze i jet ich pełno zresztą mam parę chcesz to pisz.
  11. Turbo w AFN-ie można spokojnie samemu dobrze wyczyścić. Nie jest ro trudna operacja. Już kilka razy takie zabiegi robiłem.
  12. Każdy moduł komfortu niejako jest wpięty w szyne CAN (pomarańczowo brązowe i zielone kable). Do licznika trzeba podpiąć CAN komfortu. W niektórych modelach passata były już fabrycznie dociągniete musisz zobaczyć u siebie czy masz w liczniku te piny obsadzone. Z tego co pamiętam to do wyświetlania brył przy otwartych drzwiach nie potrzeba mieć podpiętego modułu komfortu tylko musi być CAN wpięty do licznika. Info o drzwiach ltwartych leci po szynie od silniczkow drzwi i licznik bezpośrednio je odczytuje.
  13. A sprawdzałeś wiązke w gumie na przejściu z klapy do budy? Tam często gniją i "przełamują" się przewody i zaczynają się cyrki.
  14. Do tego o ile się nie mylę służy czteropinowa kostka z zółtymi kablami. Kiedyś gdzieś było o tym w przed liftach masz coś "ala can" komfort jest połączony z wszystkimi drzwiami dwoma zyłami skręconymi jak w CAN. Ta magistrala ma nazwę swoją ale nie pamiętam już kiedyś na ten temat dużo czytałem. Dlatego do przed lifta wkładając np silniki szyb z po lifta nie zmieniasz wiązek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności