Skocz do zawartości

rekinek7

  • Zawartość

    328
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rekinek7

  • Urodziny 16.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Konrad
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

662 wyświetleń profilu
  1. rekinek7

    skojarzenia

    Bombowca
  2. rekinek7

    Problem vw passat b5 1.8t aeb 1999

    Co prawda zajmuje się tylko dieslami, ale kiedyś kumpel do mnie przyjechał z podobnymi objawami tyle że golfem bez turba, też mu się dławił obroty falował przepustnice 2 razy zmieniał na używkę i chciał już nową kupować bo mu jego mechanik poradził, pierwsze co sprawdziłem to kompresja i to był strzał w 10. Motorownia była już przykatowana nie pamiętam już dokładnie ale miał chyba po wypalane gniazda zaworowe po remoncie był spokój jak ręką odjął. Jeśli serwis nie znajdzie to sprawdź kompresje.
  3. rekinek7

    elektrycznie składane lusterka

    Jak to uruchomisz to chętnie skorzystam z tej opcji
  4. Ten temat jest dla Passata B5/B5FL. https://forum.vw-passat.pl/forum/16-passat-b6-b7-3c-i-cc/ tutaj szukaj pomocy do CC.
  5. rekinek7

    jaki rozmiar felgi i opony

    To przeczytaj najpierw ten temat w całości. Obejrzyj jeszcze to: Oraz w sieci jest mnóstwo materiałów na temat doboru felg.
  6. Przeczytaj ten temat w nim znajdziesz odpowiedź. Było o tym już kilka razy!
  7. Ten błąd nie oznacza, że winny alternator lub regulator. Błąd ten pojawia się jeśli napięcie spadnie poniżej pewnej wartości czyli między innymi jak akumulator jest zdechnięty a Ty próbujesz odpalić. 1. Akumulator ma już dość i to, że ma półtorej roku o niczym nie świadczy jedynie tyle, że możesz go reklamować. 2. Kończą się szczotki regulatora napięcia lub jest uszkodzony. 3. Uszkodzony/zużyty alternator (wytarte ślizgi po których poruszają się szczotki regulatora) 4. Sprzegiełko kierunkowe się rozyspuje. 5. Masz gdzieś zwarcie w instalacji. Pkt. 1,2,3 - jeśli zrobisz jak mówiłem w moim pierwszym poście, będziesz wiedział czy one są przyczyną czy nie. Pkt. 5 - bez weryfikacji pkt 1,2,3 może być ciężko sprawdzić bo mogą być zwarte cele na akumulatorze i napięcie będzie samo ciągle spadać i będzie pobór prądu. Tyle ode mnie, takie jest moje zdanie w tym temacie jak się z czymś mylę niech ktoś poprawi.
  8. Podjedź np do punktu gdzie sprzedają same akumulatory i poproś żeby sprawdzili Ci ładowanie i sprawność akumulatora.
  9. rekinek7

    diesel Ciężej zapala AWX

    Chodzi Ci żeby cały pompowtrysk rozebrać i zestaw naprawczy zastosować czy ten oring i podkladke miedzianą i przy samej końcówce ? Jeśli o tą podkładke i oring Ci chodzi to do wracania sìę paliwa do zbiornika nic nie pomoże. A takie sprawdzanie "na sluch" to jest o dupe potłuc. Trzeba by manometr podpiąć i sprawdzić czy dobija i jakie ciśnienie. Ale tak jak mówie najpierw usuń usterki a pózniej dalej grzeb. Czujnik G62 wpływa pośrednio na dawkę paliwa. Jeśli temp zasynanego powietrza będzie znacznie się różnić od temp silnika mogą być problemy. A jaka temperatirę silnika Ci pokazuje na VAGu ? Zawsze mozna wpiąć rezystor zamiast czujnika i zobaczyć czy będzie poprawa, ale to trzeba by w autodacie sprawdzić wartość rezystancji czujnik przy np 45° lub ktoś by Ci musiał na sprawnym sprawdzić.
  10. rekinek7

    diesel Ciężej zapala AWX

    Po pierwsze najlepiej nowy ori czujnik temperatury i sprawdź też wiązke do niego. Kolejną rzecz jaką wypadałoby zrobić to zmierzyć kompresje. Czasami też rozrusznik jest na wykończeniu i też takie problemy się pojawiają.
  11. rekinek7

    Wymiary tarcz hamulcowych B5

    Ja się z tym nie zgodze.. 288 była chyba dopiero w FL. WVWZZZ3BZXE281233: DostawcaTEXTAR Kod dostawcy92083503 Typ tarczy hamulcowejWentylowany wewnętrznie Średnica [mm]280 Grubość tarczy hamulcowej [mm]22,0 Wysokość [mm]46,5
  12. rekinek7

    Sterownik poduszek

    Najlepiej wsadzić taki sam jak masz. Ile masz poduszek? Leży mi gdzieś mój stary mogę go za przysłowiowe piwo odstąpić. Wymiana nie jest trudna. Trzeba wyjąć radio, całą ramkę, tunel środkowy (obudowe lewarka popielniczki) później dwa tunele powietrza zdejmujesz, odkręcasz 4 śrubki i tyle.
  13. rekinek7

    Rysy na lakierze

    Jak chcesz mieć dobrze zrobione to unikaj lakierników z zapałkami... bynajmniej ja bym u takiego auta nie zostawił. Jak chcesz mieć ładnie zrobione to lepiej poszukaj jakiegoś dobrego lakernika bo dobrze wpyłkę zrobić to jest sztuka. Chyba, że chcesz na sztukę mieć:
  14. rekinek7

    Rysy na lakierze

    Jeśli masz zielonego w tym temacie to oddaj to do lakiernika. Pytanie jak głebokie rysy to są czy uda się wypełnić podkładem akrylowym czy trzeba szpachlować. Ogólnie rzecz biorąc jeśli byś chciał kupić wszystko co potrzebne aby to zrobić to taniej wyjdzie Ci dać do lakiernika. Mowiąc że madz lakier masz zapewne tylko baze ? Nabitą w spray czy pod pistolet?
  15. rekinek7

    Kontrolka AirBag - nagłe pojawienie się

    Błąd się pojawia między innymi gdy braknie prądu... Skasuj i zobacz czy się pojawi znowu i w jakiech okolicznościach.. przy próbie odpalenia, podczas jazdy, kiedykolwiek...
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności