Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Wtryski do wymiany. Poczytaj troche mój temat co prawda mam silnik cr ale objawy te same wtryski przelewaly juz i gdy na wolnych obrotach chodził dłużej zaczynał kopcic dymic bo paliwa nie spalal calego i w tym efekt kopcenia. Odrazu miałeś ściągać wtryski i je na maszynę
  3. adams

    Rozciągana siatka do bagażnika

    Dokładnie, ma zabezpieczenie przed samoczynnym wypięciem.
  4. MucikV

    Jaki olej silnikowy do b7 2.0 TDI CR ?

    Ten ulamek z tego co widzę to za dużo dla odwiedzających ten temat , nie chce polemizować tylko edukować siebie i może czasem innych, chyba ma tym polega dyskusja, nie?
  5. radekrp90

    kontrolka świateł do jazdy dziennej na liczniku

    Odświeżę - w teście w VCDS nie ma opcji na uruchomienie lampki DRL. Przynajmniej ja takiej nie widzę.
  6. radekrp90

    Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI

    Nie oszukujmy się - tanio to już było Przypuszczam, że zestaw sprężarek nawet na chińskich gratach to będzie około 5000 PLN, a w oryginale po grubych rabatach to pewnie okolice 10.000 (cena jak widzę w ASO za REGENEROWANĄ to sprężarkę WG - 6129 PLN + sprężarka VTG za 7000....). Do tego wtryski o bardzo wysokim ciśnieniu, pompy CR.... same bloki nowych EA288 również są tu i ówdzie odchudzone i udziwnione (choć inżynierowie to nazywają optymalizacją ). Ale poczekajmy, póki co na mobile.de nie ma przebiegów większych jak 240.000 km.
  7. Matiz4

    [Instrukcja] - Elektryczna klapa w kombi

    Ja jestem z Tarnowa i sam klapę montowałem Jeśli chodzi o Kraków to niewiem
  8. radekrp90

    Jaki olej silnikowy do b7 2.0 TDI CR ?

    @tomek evo Ja nie neguję sensu płukanek w ogóle. Mi chodzi tylko o brak sensu stosowania ich w każdym aucie, przy każdej wymianie, bo to jak dla mnie marketingowy bełkot. Co 50.000-90.000 można dać dla świętego spokoju. Z zmniejszeniem poboru oleju też się po części zgodzę ale to działa tylko w początkowym stadium "zabicia" pierścieni olejowych. Gdy cylinder jest przytarty płukanka nic nie da. Żeby nie było, sam rozważam to ustrojstwo przy zmianie na Amsoila Ale żeby lać to co wymianę? No bez przesady... Jeśli były testy labo jest opcja wrzucenia jakiegoś zrzutu z opisem? @MucikV Co to wnosi do tematu? Co to jest lepkość wiem jeśli do tego zmierzasz i teoretyczne podstawy wiedzy wymienione na tej jednej stronie to tylko ułamek tego co niezbędne do zrozumienia jej sensu.
  9. Dzisiaj
  10. No właśnie z tego co zrozumiałem to chłopaki z XDA chcą umozliwić dopisanie innych apek do tzw. białej listy AA. Po takim zabiegu, przynajmniej teoretycznie AA będzie traktować dopisane programy jak waze, google music itd.
  11. Adam204

    skojarzenia

    cmentarz
  12. KLICHO

    Zakupiony Passat b7 i problemy

    U mnie jest tak że jak najadę np na martwego policjanta i zjadę jest pojedyncze styknięcie od strony kierowcy. Wszystko jest sprawne amory poduszki tulejki itp itp itp. Na szarpach nic nie wyszło. Zastanawiam się czy to nie łożysko amora.
  13. MucikV

    Jaki olej silnikowy do b7 2.0 TDI CR ?

    Na potwierdzenie słów Tomka evo , może komuś pomoże coś zrozumieć:) Różnice są w detalach.
  14. W B8 nie było lewego softu.A co do wypalania to tak to już jest że jadąc 35 km nic się nie dzieje a pod domem włącza się wypalanie.Myślę że to także mój ostatni diesel bo choć mam do pracy 35 km to jednak i tak muszę robić ekstra km żeby DPF się wypalił a jeśli dochodzi do tego sporo droższe paliwo ON to już całkiem zaczyna się to nie opłacać przy przebiegach 20 tyś rocznie.
  15. Cześć, wyszukiwarka nie znalazła rozwiązania problemu więc proszę o pomoc. Pacjent: Passat B6 2.0TDI BMP / BMM 140koni brak dpf. Problem: Kopci na biało - gryzący zapach spalin. Kiedy problem występuje: 30 sekund po odpaleniu auta, zaczyna kopcic. ilość dymu zwiększa się przy podnoszeniu obrotów. O co chodzi - swego czasu poprzedni silnik połknął mi turbo, co skończyło się wymianą silnika i turbiny. Wymieniony cały układ dolotowy wraz z intercoolerem. Założony nowy rozrząd, ustawiony tak jak ma być. Auto masakrycznie kopci na biało. (wykluczyłem już wypalanie oleju z wydechu po połknięciu turbo). Pompki sprawdzone - korekcje na 0. tyle, że pierwsza pompka -1,3 druga 1,0 trzecia 0,5 czwarta -0.2 Przy pomkpach jedynie co mnie zastanawia: w bloku 18 przy odpuszczaniu gazu pojawia się wartość "128". co oznacza rozpoznanie czasu wtrysku było nie możliwe. Zrzuciłem głowicę, zawór ssący na 1 cylindrze był od oleju więc wymienione zostały uszczelniacze na zaworach + nowa UPG + nowe uszczelniacze PD. brak zmian dalej to samo. Głowica jeszcze raz w górę, tłoki w dół - wymieniłem pierścienie na tłokach + nowa uszczelka pod głowice, uszczelka na Vacu . Bez poprawy. Turbo nowe. Jedyny błąd jaki się pojawia - czujnik położenia wałka. nie jestem w stanie ustawić synchronizacji rozrządu. Jednakże testowo w B6 kumpla zmienialiśmy kąt synchronizacji i dymu nie było w żadnym zakresie. więc odrzucam to jako przyczynę. Zapchaną odmę też odrzuciłem - sprawdzane na 2 pokrywach zaworów, bez efektu. Mój zakres wiedzy w tym momencie został wyczerpany. Rozkładam ręce, a i do pracy nie mam czym jeździć. Ktoś ma jakieś pomysły? Podpowiedzi? Z góry dziekuję za pomoć
  16. tomek evo

    Jaki olej silnikowy do b7 2.0 TDI CR ?

    No i tutaj się mylisz bo właśnie takie badania były robione. Ja się nie podpieram tym co mi "Mietek Kowalski" naopowiadał tylko piszę na podstawie doświadczeń bardzo wielu ludzi i bardzo wielu przypadków, w których w grę wchodziły również analizy UOA. Czemu zakładasz, że specjaliści z branży olejowej się mylą lub świadomie wprowadzają nas w błąd? Czy zakładasz, że osoby, które doświadczyły skuteczności płukania silnika opowiadają nieprawdę albo mają urojenia? Znam bardzo wiele przypadków, w których płukanka spowodowała zmniejszenie poboru oleju. Nawet sam to przerabiałem na 3 autach z rodziny, gdzie po wypłukaniu silnika bardzo wyraźnie(kilkukrotnie) spadało zużycie miedzy wymianami oleju. Oczywiście jak sobie zalejesz silnik naftą to efekt będzie podobny tylko teraz odpowiedz sobie czy łatwiej/taniej jest zrobić płukankę czy zalewać silnik naftą? Po to włąśnie sa płukanki, zeby nie trzeba było robić takich kombinacji alpejskich. Używając sława "cudowne środki płuczące" właśnie sam utrwalasz stereotypy i sugerujesz, że producent tego środka obiecuje cuda. To nie są cudowne środki. To są zwykłe środki służące do utrzymania silnika w czystości powszechnie używane przez większość dobrych serwisów, które znam. Większość dobrych mechaników nie kwestionuje skuteczności płukanki a to, ze często nie jest ona stosowana wynika z tego, ze albo Klient sobie tego nie życzy bo się najczęściej boi albo z tego, ze mechaniką nie chce się poświęcać czasu na tą czynność bo bywa to kłopotliwe (auto najczęściej zajmuje podnośnik/kanał) czy wręcz upierdliwe. Podstawowa sprawa w utrzymaniu czystości silnika to jego regularna wymiana i tego nikt nie kwestionuje. Jednak taka regularne wymiana nie zagwarantuje, że prędzej czy później w silniku nie zacznie się uogólniając robić brudno. Zależy to od bardzo wielu czynników - silnika-oleju-sposobu eksploatacji-stanu technicznego itd. Jeden silnik przejedzie 500 tys. i nie będzie potrzebował płukanki a drugiego po 200 tysiącach z powodu brudu trafi szlag (przypadek z życia wzięty - widziałem silnik po rozebraniu i nikt nie chciał uwierzyć ani mechanik z 20 letnim doświadczeniem, ani właściciel, który wymieniał olej co 15 tysięcy, ani ja - duża szansa, że olej - Castrol Magnatec- był podrabiany). Nie ma co dłużej ciągnąc wątku płukanki. Kto chce to sobie poczyta na ten temat bo jest sporo w necie i nie trzeba bazować na tym co piszę.
  17. Pitus1983

    [Instrukcja] - Elektryczna klapa w kombi

    Witam, Czy jest tu ktoś lub czy wiecie gdzie w okolicach Krakowa można kompleksowo zrobić elektryczną klapę w moim pasku b6 kombi ?
  18. Witam forumowicze. Moja żona jeździ VW passatem b7 i cały czas narzeka mi na to, że słabo wchodzi w zakręty, ma efekt pływania. Myślę, że to wina zbyt miękkiego zawieszenia. Polecicie mi jakieś sztywne zawieszenie z wyższej półki, takie żeby chodziło jak siłowniki do pras hydraulicznych ? Może w końcu żona przestanie narzekać :) Pozdrawiam
  19. Ja to jak widze że obroty są podwyższone , silnik ciepły i chwilowe spalanie jest miedzy 1.1 - 1.5 to nie gasze silnik tylko jade dalej utrzymując cały czas powyżej 2000 obr. Przejade ok 10 -15 km i zatrzymuję się aby zobaczyć czy obroty obniżyły się do 800 jak tak to koniec procedury wypalania. I jak dotąd nie ma problemu z podnoszącym się stanem oleju lub innymi... Ciekawe nie słyszałem o tym w b8 .... Czy orjętujesz się pod jakim numerem akcji to było robione ???
  20. Nie wiem jakie teraz masz fele ale porównując do popularnych Phoenixów sprawa wygląda jak poniżej. Czy będzie tarło nie wiem, ale dystans obowiązkowo aby to jako tako wyglądało Opony.. w zakresie 205-225/40, w zależności ile komfortu chcesz zachować
  21. radekrp90

    Rozciągana siatka do bagażnika

    Ja mam u siebie z A3 8L. Pasowała w miarę w B4 ale w B6 jest napięta jeszcze bardziej. Ta ze Skody ma widzę lepsze zapięcia, bo sama się chyba nie wypnie?
  22. radekrp90

    Coś terkocze w kokpicie

    Ma być założone tak jak w ściąganym To jak masz założone zależy jak zatrzymasz silniczek. Jeśli byłby źle założony potencjometr byłby błąd w VCDS.
  23. ElNinijo

    Rns 315

    są już najnowsze mapy w necie za free do pobrania jako kopia zapasowa
  24. radekrp90

    Jaki olej silnikowy do b7 2.0 TDI CR ?

    No właśnie Tomku - zabobony, bo nikt nie podał tu choć jednego testu tego ustrojstwa w warunkach innych niż "na oko" i "na ucho". Może jeszcze na zapach i na smak będziemy zaraz oleje sprawdzać... Skoro takie to wspaniałe weź dwa auta z jakiejś floty (aby warunki eksploatacji były podobne), daj olej do badania laboratoryjnego w przypadku gdy poprzednia wymiana była z płukanką, a w drugim aucie bez płukanki. To może da jakiś obraz tego jak to działa... ale zapewne tego nikt nie zrobi (łącznie z producentami), bo to nic nie pokaże. Jak będę chciał sobie silnik wypłukać to zaleję go ropą albo naftą i przypuszczam, że efekt będzie podobny. Argument, że z silnika zlatuje 0.5 litra oleju więcej jako potwierdzenie właściwości czyszczących również do mnie nie przemawia, bo te środki to płyny mające na celu obniżenie lepkości oleju więc tym samym nie trzyma się on ścianek ale czy to aż tak dobre? Śmiem wątpić. W silnikach stacjonarnych przekłada się jednak porządną filtrację i częstą zmianę oleju nad jakieś cudowne środki płuczące, a często warunki pracy mają gorsze jak nasze silniki samochodowe.
  25. marcin_pesel

    Wybór nawigacji- opinie

    @kawappw wszystkie kable są z tył tableta, zdemontowana jego tylna obudowa i kable na wierzchu. Gniazda poprzenoszone w miarę możliwości. Tablet ma wymiar "na styk" więc aby wpiąć się w gniazda też było spory problem
  1. Pokaż więcej elementów aktywności


×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności