Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Witam Mam jeszcze oryginalny aku 59Ah Varty EFB pytanie czy założyć 70Ah Varty EFB czy jednak 60Ah Varty EFB? Przy rozruchu napięcie spada do 10,8V więc pora na wymianę. Passat B8 1,8TSI 2018r
  4. Nie grał mi przedni głośnik od strony pasażera, więc stwierdziłem że trzeba coś ogarnąć, trafiłem na Amazon Focal ISVW180 w dobrej cenie. Kupiłem maty i pianki wygłuszające. W dwa dni ogarnięte przednie drzwi i efekt jest bardzo dobry, dla normalnego Kowalskiego myślę że wystarczający jedyne co mnie zastanawia to fakt że od 60 może 70% głośności nie robi się głośniej wygląda na to że radio potrzebuje wzmacniacz aby ogarnąć te Focale w pełnym zakresie. Ja się już nie bawie mi wystarczy, jedynie przy czasie zrobię jeszcze tylne drzwi bo zostało mi mat tylko piankę muszę dokupić, a różnice w audio z przodu czuć bo nic nie trzepie jak jest bass, a w tylnych drzwiach skrzypi na maksa.
  5. Witam szykuję mi się wymiana rozrządu w Passacie B8 CRLB 150 km , z jakiej firmy polecacie kupić kompletny zestaw ??
  6. Dla porządku o czujniku G46 pisz w temacie: Błąd czujnika ABS - oporność czujnika, stłuczka (B6) Przydałoby się zrobić diagnostykę jak w tym poście: Link Nie sądzę żeby ABS się uszkodził. Prędzej ta koronka albo jakiś gryzoń zjadł przewód.
  7. Zapytaj https://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/608072-VW-Polo-Skoda-Seat-Crypto-Dash-with-93C86-Need-to-decrypt-info
  8. Last week
  9. Witam wszystkich ,również zastanawiałem się nad MS ale wybór padł na Reinhoch (przepraszam jeżeli źle wpisałem nazwę) jak na razie 15tyś bez uwag Pozdrawiam
  10. Cześć. Jaką trasą najlepiej przeciągnąć wiązkę do tylnej klapy w kombi? Od radia w stronę kierowcy i wzdłóż progów, vczy podsufitką, czy w stronę pasażera i podsufitką?
  11. Bardzo dziękuję Tomku za kolejną informację i wyjaśnienie tematu transmisji danych do regulatora. Oczywiście akumulator został naładowany, ładowanie jest prawidłowe, książkowe - ten temat na razie zostawiam. Nie sprawdziłem jeszcze błędów w module, bo borykam się z innym problemem, a mianowicie tym co napisałem wyżej: G46 - tylny lewy czujnik prędkości. Zakupiłem nowy, wymieniłem i niestety bez rezultatu, nadal choinka na desce po przejechaniu 200 m i cały czas ten sam błąd. Wygląda na to, że to nie czujnik. Nr błędu to 00290. Zacząłem gdzieś szukać i znalazłem temat z magnesem w piaście koła, ale znalazłem też informację o uszkodzeniu sterownika ABS.....:(.....nie wiem od czego zacząć..... Poczytałem już trochę postów i tak jak Tomek pisał - pomiar oporności czujnika nie mam sensu, tam jest elektronika. Oryginalny czujnik ma oznaczenie WHT003859A2 firmy ATE. Czujnik który ja kupiłem ma oznaczenie 24.0711-6335.3 ATE. Sprzedawca zapewniał, że to to samo tylko jest to nr ATE a nie jak wyżej (WHT003859A2) VW. Czy wg Was to prawda? Czy jest możliwe, że ten czujnik został źle dobrany? Sprawdziłem co prawda wg katalogu i te czujniki są zamienne. I teraz zastanawiam się czy zaczynać rozbierać i zdejmować piastę koła..... ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Edit: profilaktycznie wymieniłem akumulator i go zakodowałem - bez rezultatu.... Coraz bliżej jestem stwierdzenia, że G46 z nr błędu 00290 dotyczy problemu ze sterownikiem ABS. Po uruchomieniu silnika, ruszając autem i naciskając hamulec słychać strasznie tępe szuranie z przednich hamulców, a po przejechaniu dystansu podanego wyżej zapalają się wszystkie możliwe ikony czyli błąd ABS, ACC, ciśnienie w kołach, nie działa START-STOP, zapala się symbol hamulców, kierownicy itd.... Pytanie teraz, jakie dalsze kroki.....
  12. jezeli Keyless nie ma wyjsc na te piny - to tak jezeli ma - to nie , a jedynie zakodowac, ew parametry jezeli masz teraz przycisk START , to przeciez auto widzi kluczyk ze srodka , czyli uzywa wew anten do kessy daj autoscan z vcds i bedziesz wiedział co masz
  13. Dziwne. W liczniku z Superba dało się zmienić przebieg. Ja robiłem odczyt programatorem tl866a i deszyfrowałem za pomocą kalkulatora, później zmieniałem przebieg i immo, szyfrowałem i wgrywałem. Przebieg się zmienił.
  14. Jak to możliwe, jeżeli w internecie piszą, że dodatkowe wiązki i klamki z czujnikami są możliwe dla wyposażenia kodów PR: 4F2 lub 4I3. Ja nie mam tego. Jedynie mam 4I7.
  15. Cześć. Czy mogę odświeżyć temat? Jak poradziłeś sobie ze śrubami od zderzaka?
  16. Licznik wysłałem do kolegi z A4klubu, jednak odczytał go programatorem poprawnie. Ale za nic nie da się ustawić przebiegu, próbowaliśmy różne kombinacje i za każdym razem Error. Niby Eeprom Proggramer i jeszcze jeden pokazuje, że wszystko niby OK, ale wgranie wsadu wywala error. No i tak samo nie idzie wyłączyć kominikatu od immo. Modyfikację podświetlania i ikonkę tempomatu znaleźliśmy również. Skończyło się na tym, że przebieg jest na 0 i zmienię VCDS w aucie. Kupię 2 pastylki i spróbuję zaadoptować. Chciałem immo off bo czasem wywalało błąd cewki D2.
  17. Z (wirtualnego) modułu regulatora akumulatora czyli moduł 61 - fizycznie jest to moduł Gateway (adres 19), ale to nie ma nic do rzeczy. Wypinanie wtyczki nic ci nie da bo tylko przerywasz transmisję danych więc regulator wchodzi w jakiś tryb awaryjny a moduł 61 próbuje nawiązać utraconą łączność. Mierzenie takiego sygnału multimetrem nie ma większego sensu. Jeśli auto stało długo a akumulator pamięta nie jedną wiosnę to należałoby zacząć od porządnego naładowania. A co z błędami w module 61 albo 09? Są jakieś?
  18. no to masz moduł kessy , i kluczyki kessy tez i anteny wew tez czy tylko klamki ci zostają
  19. Przerabiałem to samo z licznikiem z Superba 3u0920842. Też jest szyfrowany.
  20. Chłopaki, znalazłem jeszcze jeden komplet wiązek, który piszą, że też jest OK po Kessy. Mowa o 3G1971120 i 3G1971121. Jaka jest różnica pomiędzy nimi a 5NC 971 161 i 5NC 971 162?
  21. Mam identyczny problem, co jakiś czas losowo przepala mi bezpiecznik od kierunkowskazów. Też już podmieniłem manetkę, sprawdziłem przerywacz, lampy. Nie ma do czego się przyczepić. Moduł komfortu suchy, wokół niego też suchutko na podłodze pod dywanikiem. Zostało chyba tylko sprawdzenie wiązki. Poratuje ktoś schematami jak ktoś posiada. Passat B5FL 2004 rok.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy