Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. A od czego ta wtyczka w bagazniku?
  3. lysy78_03

    Klocki hamulcowe w B6

    Ty masz pojęcie. Z tymi argumentami ciężko polemizować, bo oprócz beznadziejnej próby obrzucania mnie błotem nie wnoszą nic. Zniżę się do twojego poziomu. W dupie byłeś i gówno widziałeś. Idź śmierdzieć gdzie indziej. Robiąc ponad 70 tkm rocznie (osobówką) doszedłem do innych wniosków. Powtórzę raz jeszcze seria jest wystarczająco dobra na te kilka hamowań ze 140+ do 90. Zwykły Kowalski ( a jest ich ponad 71 %) nie robi więcej niż 20 tkm. Tylko co 10 kierowca robi ponad 50 tkm. a tu i tak statystyka oszukuje. Więc do zwykłych hamowań na drodze seria jest zupełnie wystarczająca. Jeżeli chcesz czegoś więcej możesz zainteresować czymś lepszym. Wtedy będziesz w tym promilu kierowców potrzebujących lepszych hebli. Zgodzę się z Tobą pod pewnym warunkiem. Rozmawiamy o tym samym układzie hamulcowym w tym samym samochodzie. Inny pojazd to inna pompa hamulcowa. I tu pojawia się to co napisałem wcześniej. Nauka hamowania. Kiedy nauczysz się odruchowo odpowiednio hamować uzyskasz lepsze efekty niż przy zastosowaniu złotych klocków. Dzięki elektrycznemu hamulcowi pomocniczemu, niestety pozbawiono Nas możliwości zwiększenia efektywności tylnych hamulców. Z drugiej strony wprowadzono układy wspomagające hamowanie awaryjne, kolejne generacje ABS-u. Święte słowa. Żeby była jasność, nie polecam tanich zamienników. Tylko produkty markowe i renomowane.
  4. Nie spotkałem się jeszcze aby auto serwisowane miało kartkę z datą wymiany przy silniku na druciku. Wydaje mi się, że zawsze dają wlepkę na słupku drzwi przy kierowcy.
  5. viking

    kamera wsteczna bład 01317

    no to pocisnełes jestes na forum by hejtowac??? jak niemasz nic sensownego do powiedzenie to sie nie udzielaj bedzie lepiej bo twoja wypowiedz niczego nie wnosi , Apoco ci cały skan by widziec vin i przebieg ??? co ty z pisu jestes by wszystko inwigilowac
  6. la.bouche

    Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody

    Cześć, Czy ktoś już próbował/zrobił zamykanie samochodu z przycisku w klapie bagażnika w passacie b8? Mam u siebie automatyczne zamykanie klapy i tylko tyle. Brakuje mi rozszerzenia tej opcji o automatyczne zamykanie klapy i pojazdu. Takie coś funkcjonuje w Arteonie i tam jest podwójny przycisk w klapie obsługujący właśnie tę funkcję. Jakby ktoś, coś to chętnie skorzystam z doświadczenia :). Pozdrawiam, A.
  7. https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-vw-passat-2-0-biturbo-240km-4x4-automat-super-stan-ID6B0aZP.html#501e9d63a8 panowie a co o tym sądzicie ? czego brakuje ? dla mnie to chyba tylko szyberdachu i pakietu Rline, a Wam ?
  8. Dzisiaj
  9. Witam W Pasacie B6 1.6 TDI 2010 r. zaświeciła się kontrolka awarii świec żarowych. Mechanik po podpięciu komputera stwierdził, że to zgłoszona jest awaria czujnika EGR. Nie podał mi numeru błędu. Czy ktoś się orientuje czy to możliwe żeby przy awarii świecy żarowej komputer pokazywał taki błąd? Jaki jest sposób sprawdzenia samych świec żarowych? Z tego co wiem mają napięcie 4,4 V. Pozdrawiam
  10. Dzień dobry bardzo, uszanowanko wszystkim !

    1. Matiz4

      Środkowa kratka podłokietnika

      Ja poszedłem po najtańszej lini oporu ale jak ktoś nie chce wycinać to zawsze sobie może kupić całość: https://m.aliexpress.com/item/32914844945.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32914844945&productSubject=-&spm=a2g0s.13010208.99999999.260.74f53c00jAaugz Wtedy nie będzie problemu ze coś tam nie pasuje że plastik nie dociety czy coś w tym stylu. A będzie pasowało do kratek nawiewu z przodu jak już ktoś ma z B7. Oczywiście PLUS oswietlenie to co kolega ANDRIUBIKER zaproponował i będzie że mucha nie siada.
    2. nTomek

      Jaki akumulator

      Sprawdź po kodach wyposażenia, ale 68Ah to standard montowany w silnikach 2.0TDI. Też taki miałem w moim B7 - kod na naklejce w bagażniku: J2D.
    3. Matiz4

      Bląd kodowania Radia

      Widać że ma kodowanie 0022200. Na sam początek sprubowal bym kodowania 0042404.
    4. paolokos

      Jaki akumulator

      Zrobię Ci fotkę jak będę wracał z pracy, coś koło 16., ale mam Varta z tego co pamiętam.
    5. noogman

      Jaki akumulator

      Wiem. Ale chyba jest podmieniony. Jakie macie u siebie. Proszę
    6. paolokos

      Jaki akumulator

      Moj Akku ma już ponad 4 lata, wiecznie na krawędzi, bo na krótkie dystanse jeżdżę, aż czasami błędy pokazuje i cały czas żyje i ma się dobrze.
    7. Sebax88x

      passat AVF 2003 BŁĄD 18043

      Miałem raz tak, że słońce cały dzień świeciło na drzwi. Zamek nie chciał się otworzyć. Po przestaniu cała noc zamek schłodził sie i zaczął działać
    8. Hala

      Jaki akumulator

      Weź najdroższą Centrę do start-stop. dają z tego co pamiętam 3 lata gwarancji. Katalog doboru właściwego aku do auta znajdziesz na necie na stronie centry. Swoją drogą to mnie trochę przeraziłeś. w Skodzie i Polo bez ss wymieniałem aku po 7 latach.
    9. Dla mnie spoko. Tylko z tymi czujnikami to się zastanów, bo przy przekładkach mogą być problemy z kodowaniem. Nie wszyscy gumiarze mają sprzęt, no i mogą uszkodzić czujnik. Dywaniki negocjuj od dealera, a matę kup z Rezaw plastu (jakość dużo lepsza a cena 50% niższa). Mam ten sam kolor i świetnie wyglądają do niego Monterey'e. Może pakiet R zamiast przyciemnianych szyb i rolet (można okleić folią za ok. 500zł).
    10. noogman

      Jaki akumulator

      Pomoże ktoś. Ważne. Dzięki za pomoc
    11. slawusESP

      passat AVF 2003 BŁĄD 18043

      Witam zamykam temat . Błąd po skasowaniu już się nie wyświetlił minęło już sporo czasu . drzwi działają bez zarzutu. Co do pytania czy był to ciepły dzień *Sebax88x* było to nad morzem było bardzo gorąco i auto było zaparkowane całą noc pod bardzo dużym kątem na podjeździe przodem do góry (podkreślę że było bardzo stromo) nie wiem czy to ma jakiś związek. Drzwi działają POZDRAWIAM
    12. xSenseix

      Wyciek dsg z łączenia skrzyni z silnikiem

      Uszczelnienie +/- 30zł - robocizna od 300zł w górę. Jedź do kogoś kto nie wymieni Ci pierścieni widząc wyciek z silnika
    13. Zgadzam się w 100%. Dochodzi jeszcze paliwo w oleju przez dopalanie DPF:) U mnie po 12 tys km (jazda głównie miejska) norma była dwukrotnie przekroczona
    14. B6 2.0TDI BMP DSG

      Wyciek dsg z łączenia skrzyni z silnikiem

      Czyli reasumując demontaż skrzyni jest niezbędny ? Natomiat ingerencja w we wnętrze skrzyni już nie ? Muszę poszukać mechanika co ma pojęcie w temacie bo ten aktualny nie jest tani bo za demontaż skrzyni chce 500 zł i coś wydaje mi się, że nie ma do końca pojęcia...
    15. xSenseix

      Wyciek dsg z łączenia skrzyni z silnikiem

      Olej masz w misce a rozbryzgiwany jest również na wał a co za tym idzie przedostaje się przez uszkodzony, zużyty uszczelniacz. Taka sama zasada w skrzyni. Gdzieś puszcza uszczelnienie i na łączeniu olej znajduje ujście. Jeśli nie ubywa oleju silnikowego (od razu nie ucieknie 4l, choć wątpię by uciekł litr) to szukaj usterki w uszczelnieniu skrzyni. Jeśli obawiasz się jazdy z tą usterką - udaj się do mechanika a nie piekarza...
    16. mariuszz

      Wyciek dsg z łączenia skrzyni z silnikiem

      Albo uszczelniacz wału, albo cieknie z pod kapy, czyli pokrywy zaworów (od góry silnika) i grawitacyjnie spływa na dół. Jeśli cieknie ze skrzyni, to może jakieś uszczelnienie półosi?
    17. B6 2.0TDI BMP DSG

      Wyciek dsg z łączenia skrzyni z silnikiem

      Pierścienie to była jedna z opcji. No właśnie tylko mechanik stwierdził, że to olej z dsg a nie z silnika. Według niego jeżeli byłby to uszczelniacz wału to wyciekałby olej silnikowy ? Myślisz że może mieć rację?
    1. Pokaż więcej elementów aktywności


    ×

    Powiadomienie o plikach cookie

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności