Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Znam przypadki takie... Różni są ludzie Dobrze ja rozgrzać i dać w "pizde" . Potem sprawdzić jak pełza, pod górkę stoisz i sprawdzasz czy ruszy. Każde przełączenie biegu ma być płynne.
  3. Panowie a ile kosztuje naprawa takiej skrzyni? Chodzi mi o tą która występuje w 2.0 TDI 150 KM. Bardzo chciałbym mieć auto z DSG ale jak się człowiek naczyta opini o awariach po 150 tyś km to ło panie😉Oczywiście można i pewnie 300 zrobić bez awarii ale czy ktoś może napisać jakie są koszta napraw takiej skrzyni i na co zwrócić uwagę podczas jazdy próbnej?
  4. Witam. Pacjent to Passat b7 2013r 250tys przebiegu. Problem polega na tym ze auto wypala średnio co 100km nawet częściej filtr dpf. Widać w programie jak zawartość zmierzona sadzy dpf podczas przegazowania auta idzie mocno do góry czy tak powinno być ? Z 8.34g po chwili gazowania jest już 8.87g Dodam tylko tyle ze te 8.62 zmierzonej ilości sadzy było po 27km przejechane od ostatniej regeneracji. IMG_3646.MOV IMG_3647.MOV
  5. Today
  6. @Dreyfus jezeli skrzynia padnie a wlasciwie to sprzegla za 20tys.km to jaka w tym wina sprzedajacego?? Dlaczego kolezenstwo mialoby tego nie przetrwac??
  7. Gorzej jak się coś w aucie popsuje np dsg i wtedy z koleżeństwa szybko może nic nie zostać...
  8. Nikt ci tu niczego nie zagwarantuje ,żaden serwis czy inny mechanik .Auto jest młode i z niewielkim jak na leasing przebiegiem .Skrzynia dsg sucha uważana jest za bardziej awaryjną ale o mokrej też jest dużo negatywnych opinii tylko że przy mokrej awarie występują przy ponad 200 tyś. przebiegu a przy suchej awarie zdarzały się dużo wcześniej.To bardzo popularne skrzynie i procent awarii jest niewielki ale ilościowo to daje sporo przypadków .Ważne że auto jest od kolegi któremu głupio by było sprzedawać felerne auto znajomemu ,zresztą o czym my mówimy ,60 tyś i 3 lata to prawie nic co tu ma się zepsuć ?To obcięcie momentu obrotowego to słyszałem że tylko przy ruszaniu na niskich biegach .
  9. Tak zrobię. Będę u nich w poniedziałek i obejrzę go sobie. Laikiem motoryzacji nie jestem więc zobaczymy co to za cudo może wezmą mojego hjundaja w rozliczeniu
  10. Tak, ale to nie jest wielki problem. Przy samej wymianie raczej takiej możliwości nie ma. Współpraca BCM z nieodpowiednim obciążeniem jak chińska "żarówka LED" to druga sprawa. Do tego dochodzi jeszcze kodowanie podejrzanym kablem to kolejny, potencjalny powód anomalii. Spróbuj odłączyć akumulator na kilka minut. Niektóre grymasy BCM'a da się w ten sposób "naprawić". Pokaż aktualne kodowanie BCM.
  11. A może to coś z pozycjonowanie reflektorów? Sprawdz wtyczkę z tyłu ayta po prawej stronie w belce.
  12. A czy jest możliwość uszkodzenia BCM poprzez wymianę żarówek? Czy może mój chiński kabelek coś w kodowaniu przestawił? Próbowałem wyłączyć test żarówek halogenów i tablicy bo po zmianie na LEDy wywalało błędy. Ale wróciłem do poprzednich ustawień. Bajtu 18 nie ruszałem. Po założeniu zwykłych żarówek żadnego błędu nie wyrzuca, czyli do wyjść na długie są podłączone długie. Tylko dlaczego one cały czas świecą? Jak wypnę żarówki od długich to wyrzuca błędy długich. Czyli wszystko niby OK. Jeśli kupię moduł od wersji XENON a mam zwykłe to czy będę musiał kombinować w Bajcie 18?
  13. On sam jest skrzynią zachwycony, a samochód zmienia tylko ze względu na koniec leasingu - normalnie jeździłby dalej. Twierdzi, że jeździ spokojnie i nie pałuje, ja miałem okazję jechać z nim kilka razy i wg mnie jeździ raczej nerwowo, może nawet trochę agresywnie (ale jego styl jazdy porównuje do siebie, może ja po prostu jestem niedzielnym dziadem, a on jeździ normalnie 🙃). Na DSG nie jeździłem nigdy a na automacie w ogóle jeździłem może ze 2-3 razy... A jeżeli chodzi o szarpnięcia - czy to się nie może zdarzyć? Czy zawsze automat ma działać idealnie bez zająknięcia? Czy jest jakiś taki najbardziej typowy objaw, który mógłby dosyć jednoznacznie wskazywać na jakiś problem? No właśnie nie mam zaufanego mechanika.. Podjadę z nim na przegląd i dopytam, czy gdybym dopłacił tam kilka zł to czy wydadzą jakąś kompleksową opinie odnośnie stanu samochodu ze wskazaniem na dsg (rozumiem, ze na przeglądzie standardowo podpinają pod kompa i chociaż sprawdzają błędy). Nie łudzę się, że biorą za taki przegląd jakąkolwiek odpowiedzialność.. Trochę wychodzę z założenia, że to jednak VW, czyli vw, skoda, seat, audi. DQ200 jest montowane w najbardziej masowej marce (vw) i w najbardziej masowych klasach (fabia, polo, golfy, ibizy itp) i masowych silnikach (1.2, 1.4 1.8 tsi) więc siłą rzeczy przy takiej masówce musi być więcej narzekających ale też gdyby faktycznie był aż tak duży problem z tymi skrzyniami to byłoby znacznie w temacie głośniej. No i skrzynia jest naprawialna, w najgorszym przypadku naprawa to jakieś 5-6 tyś zł. Poza tym to jest internet... wystarczy wpisać w google "mam katar" i człowiek dowiaduje się, że ma nowotwór i nie ma sensu się leczyć bo i tak zostało mu 5 dni życia... Mi bardziej zależy na tym aby się dowiedzieć co robić, aby nie dokładać do jej ewentualnej awaryjności (jak dbasz tak masz), a 200 tyś km tym passatem nie zrobię. Szukam w takim razie warsztatu, który zrobi serwis W przypadku 1.8 tsi w DSG można znaleźć na Internetach info o chip tuningu, ale prawie zawsze jest dopisane, że ze względu na skrzynie podniesienie momentu jest ograniczone do ok 270, 275 max
  14. Nie znalazłem dokumentu mówiącego o tym że DQ200 przeniesie więcej niż 250Nm - wszędzie mowa ze do 250Nm. W necie można znaleść info że przeniesie do 400Nm ale po profesjonalnym tuningu 😁 Dlatego tez silniki 1.8 TSI 180KM były dławione dla tej skrzyni - na forum UK można przeczytać że są dławione dla 1 i 2 biegu. Na forum DE, że po całości. jakkolwiek by to nie było... warto się upewnić jaki konfig się kupuje. Ale to moje przekonania wyczytane z prasy/internetu.
  15. Co i tak jest słabe w dq 250 mam 380 nm i zero problemów...
  16. W końcówce produkcji B6 to normalne. Sprawdź w pomiarach rozszerzonych jakie wartości pojawiają się gdy naciskasz te guziki. Strzałka w lewo to wartość 3, a w prawo to 2.
  17. Widzę, że chyba będę pierwszy. W tygodniu podejmę walkę, zdejmowanie zderzaka to nic fajnego. Dodam błędy jakie pokazuje OBD11 B121711 żarówka lewego światła mijania zwarcie z masą U112300 centrala danych odebrana wartość usterki (regulacja zasięgu reflektorów)
  18. @Gajdzi sinik CJSC ma 320Nm a nie 350Nm Skrzynia DQ200 przeniesie więcej niż 250Nm.... około 300Nm jest dla niej osiągalne. Skrzynia DQ381 a nie DQ380
  19. Witajcie Sorki za odgrzebanie tematu Ale mam problem ze swoim b5 z ADR-em auto z dołu ma moc bo jak na automat to wystarczy trochę wilgoci na asfalcie w tych temperaturach i startuje mieląc kołami ale problem pojawia się później, gdy przychodzi wyprzedzić na vagu tylko błąd sondy się czasami pojawia 16518 sonda na wykresie jednak pracuje przepustnica zmieniona, rozrząd paska i łańcuszka też (na pasku mam problem z ustawieniem równo na znaki, pół zęba w jedną albo w drugą stronę, problemów z synchronizacją czujników nie ma) nieszczelności nie udało mi się wykryć świece, cewka nowe (ngk i hella) ciśnienie na cylindrach 11-12 bar pompa oleju nowa auto z lpg problem na obu paliwach
  20. Jeśli to dobry kolega i chcecie dalej utrzymać znajomość 🤣 to szczera rozmawia powinna załatwić sprawę czy warto brać auto czy nie. Czy coś jest nie tak, czy wszystko gra. Czy skrzynia potrafi szarpnąć czy jest cacy. Jeśli nie jeździłeś nigdy DSG to jej nie wyczujesz na jeździe próbnej... co do pytań... 1. Przegląd - pewnie musi zrobić normalny przegląd (wymóg leasingu). Natomiast, JA jestem zdania że nie warto wykupować przeglądów „przed zakupowych” w ASO. To jest produkt za który oni nie biorą żadnej odpowiedzialności - kupiłem kiedyś tak auto i miałem delikatny wyciek oleju - zero odpowiedzialności za brak wykrycia usterki. Gość w ASO mi powiedział, że „przegląd przed-zakupowy” jest ofertą pod klienta. Bo ny tego chcemy. Nie jest to ani sformalizowane ani tez powtarzalne - każdy salon robi to inaczej i za inna cenę - VW we Wrocławiu chciał 500zl netto 2-3 lata temu. Audi 800zl netto a skoda 300zl netto. Jak masz zaufanego mechanika to lepiej jechać do niego - ot takie moje zdanie! co do DSG... DQ200 to skrzynia tzw. „Sucha”, czyli sprzęgła nie pracują w „kąpieli olejowej”. Natomiast dalej mA olej do sterowania skrzynia - mechatroniką, który wg. producenta się nie wymienia. Ale na forum znajdziesz ludzi/firmy które to sugerują/robią. Skrzynia przenosi obciążenia do 250Nm dlatego silnik 1.8 TSI został wykastrowany z 350Nm (w manualu tyle ma) do 250Nm dla DSG. Lepszym rozwiązaniem są skrzynie mokre (DQ250). Natomiast mokre skrzynie montowani w 2.0TSI 220km lub po 2018 (o ile się nie mylę) 2.0 TSI 190KM (ale to już inna skrzynia - DQ380). W każdym razie jeśli auto nie było katowane to tez pożyje. opinii o DSG jest tyle co ludzi. Ale jeśli ktoś kupuje 1.8 TSI i później z tego robi ponad 200KM i duzo wyższy moment i nie patrzy na ograniczenia technologiczne zastosowane w aucie to skrzynia pada bardzo szybko... z drugiej strony ideału i jakości nie do zajechania tutaj tez nie znajdziesz... to ma mieć ograniczona żywotność. Przy 60tys km powinno być jeszcze sporo przed Tobą - kumpel ma taki z przebiegiem 120kkm i silnika zaczyna świrować a skrzynia jest git!
  21. https://www.vw-aso.pl/bezpiecznierazem/wymiana-oleju-dsg Dlatego lepiej brać 2.0 z mokrą...
  22. Yesterday
  23. silnik jest ok.. Olej w silniku co maks 15tys.km....filtr powietrza tak samo i jest cacy... Skrzynia to inna bajka..DQ200 nie nalezy do idealnych...
  24. Byłem w kilku serwisach VW coby zasięgnąć info czym to dsg jest i rozmowa wygląda zawsze tak samo. - a z którego roku jest samochód? - 2017 - a silnik jaki? - 1.8 tsi - a to skrzynia jest bezobsługowa, jeździć Byłem też w kilku punktach w których sprzedają samochody używane i wszyscy potwierdzali, że nie ma się czego obawiać, że sami sprzedają dsg i samochody do niech nie wracają.. Ale też kilka lat temu jeździłem Fabią 1.2 tsi z bezobsługowym rozrządem, który faktycznie był bezobsługowy pod warunkiem, że wymieniło się go co 30k km... stąd pytam. Rozumiem, że warto olej w DSG warto po zakupie wymienić. Czy ktoś może podać jaki jest to orientacyjnie koszt? Ewentualnie ktoś to robił na terenie Warszawy lub okolic?
  25. Zapomniałem dodać, że ja nie przekładałem tej kierownicy tylko była taka jak kupiłem. Więc możliwe, że była oryginalnie tak?
  26. Dzięki. Ilość dostępnych 190 km w Alltracku jest też nieporównywalnie większa, więc z czegoś można już wybierać, 240 km natomiast jak na lekarstwo.
  27. Wjazd na Grossglockner Strasse w Austrii. 17 kilometrów od bramek wjazdowych na 'dole' (skasowane 'od uruchomienia' ) na samą górę (Biker's Point) 2571m n.p.m. Arteon 2.0TSI 272 4M, 4 osoby z pełnym bagażnikiem
  28. Możesz. Wszystkie w wersji H lub wyższej. Jedna uwaga to moduły z HW 422, które działają tylko w wersji z systemem Start-stop, ale ty zdaje się masz go. Lista modułów jest 5 postów wyżej.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy