Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Tak. Wcale nie musi być mocno. Tu jest więcej na ten temat, łącznie ze zdjęciami: Nie, nie tylko TDI. U mnie w benzynie również zrobiło się ciszej w kabinie.
  3. Witam zmagam się z problemem błędu hamulca ręcznego w swoim passacie b6, wyskakuje mi błąd i kontrolka żółtego (P) ale nie świeci się czerwona kontrolka ręcznego silniczki działają jeden był wymieniany razem z całym zaciskiem ponieważ obrobiło gwint w środku, ręczny zaciska i odpuszcza na przycisk super ale po tym wyzyskuje żółte P oraz błąd który załączam poniżej, może ktoś jest w stanie mi pomóc 😃
  4. Witam zmagam się z problemem błędu hamulca ręcznego w swoim passacie b6, wyskakuje mi błąd i kontrolka żółtego (P) ale nie świeci się czerwona kontrolka ręcznego silniczki działają jeden był wymieniany razem z całym zaciskiem ponieważ obrobiło gwint w środku, ręczny zaciska i odpuszcza na przycisk super ale po tym wyzyskuje żółte P oraz błąd który załączam poniżej, może ktoś jest w stanie mi pomóc 😃
  5. Witaj, Mialem ten sam problem po zakupie mojego z 2020 i po licznych meilach z supportem okazalo sie ze mam stara wersje softu "0152" i pomoglo dopiero zaktualizowanie softu w samochodzie. Ja to robilem w serwisie VW i aktualnie mam wersje "0324" od czasu aktualizacji od razu moglem stac sie uzytkownikiem glownym. Jedynie z czym nadal walcze to z aktualizacja map bo nadal wisza z 2020 i za @#$%* nie chca sie zaktualizowac do najnowszej wersji.
  6. A działa Ci to z oryginalnym zestawem głośnomówiącym czy montowałeś system 9 od bury żeby działało ??
  7. Dzień dobry wszystkim, przychodzę z problemem. Zakupiłem niedawno Passata z 2020r. i niestety mam problem z weconnect. Mianowicie udało mi się zarejestrować oraz połączyć profil z autkiem, ale nie mogę zostać głównym użytkownikiem. Wynika to z tego, że w momencie kliknięcia opcji ,,zostań głównym użytkownikiem" przekierowuje mnie do funkcji rejestracji, gdzie wyskakuje komunikat ,,nie można włączyć Rejestracja". Czy miał ktoś podobny problem lub ma jakieś rozwiązanie? Z góry dziękuję za pomoc.
  8. Dzień Dobry . Mam pytanie, kto moze się podjąć zwiększenie mocy pacjent to vw t5 WV1ZZZ7HZBH017577 cod silnika CAA i o ile można zwiększyć moc? Proszę podać wstępny koszt takiej uslugi.
  9. Yesterday
  10. Pękła mi z tyłu sprężyna i potrzebowałbym potwierdzenia czy dla mojego Passata przewidziana jest sprężyna o numerze 3Q0 511 115 P? VIN: WVWZZZ3CZGE136486
  11. Ta przypadłość nie dotyczyła tylko TDI?
  12. Witam. Tak został rozwiązany . Strzelił woreczek pozatykało nagrzewnice spaliło dodatkowa pompkę do wody . Wjechał nowy zbiorniczek nowy płyn nowa pompka i ogrzewanie wróciło, oczywiście płukanie całego układu.
  13. A czy kratki z B7 będą pasowały do b6? Ta środkowa właśnie, bo pękła mi z jednej strony a tańsze i ładniejsze są z B7..
  14. Rurki od nagrzewnicy masz spięte na ścianie grodziowej? Jeśli nie, to zrób to koniecznie. U mnie zrobiło to ogromną robotę jeśli chodzi o hałas w kabinie.
  15. Last week
  16. Czyszczenie było wykonane przez warsztat, zdjęli zderzak przedni, chłodnice itd. w sumie policzyli ponad 10 godzin, a godzina po 285,- Ogarnięty mechanik zrobi to pewnie szybciej i taniej. Ale wg mnie szkoda zawracać sobie głowę tym dolotem. Teraz wyciągnąłem do mycia DPF, który sygnalizował błąd P2002 z kodem 19226. W pralni powiedzieli, że DPF nie był bardzo zapchany popiołem ale miał powierzchowne wżery od Adblue. To świństwo jest gorsze od sadzy. Przy całej tej operacji z wyciąganiem DPF to EGR okazał się bardzo zapchany. Nocne płukanie w myjce ultradźwiękowej doprowadził go do stanu fabrycznego (wizualnie oczywiście). Mechanik stwierdził, że nie ma potrzeby wymieniać EGR i zapakował wszystko z powrotem.
  17. Dzień dobry, Czy felgi Salvador 18" 7,5J ET51 od Golfa będą pasowały do B8 2018? Może ma ktoś jakieś doświadczenia albo widział na żywo jak to wygląda. Będę wdzięczny za podpowiedź.
  18. Wybaczcie komentarz bo pewnie nikomu nie pomoże, ale takie „rodzynki” sprzedają się idealnie vs. auta bez historii szkodliwej stoją bo „za drogie”. A później nagle „passat” taki zły bo się sypie na potęgę. od momentu kiedy kupuje auta z historią bezwypadkowa to raczej problemu nie miałem, a przebiegi sięgają ponad 300 tys km i nadal jeżdżą (pewnie są wyjątki, ale…). Zachęcam do zakupu aut bezszkodowych, mimo wyższych cen.
  19. polecam dwie możliwości, albo zastosować amortyzatory z audi a8 d2 (silniki 3.8 lub 4.2 - 4.2 to będzie twardsze zawieszenie niż 3.8) a druga możliwość uciąć amortyzator na wysokości dolnego mocowania, przyspawać stalowego pręta 20mm na wybraną długość i to również niezawodny sposób. u mnie w passat b5 1.9 toi syncro auto z przodu podniesione 6cm a z tyłu 5,5 cm przeguby trzymają mi koło roku a co niedziele uderzam w niemały teren.pozdrawiam
  20. Pierwszym objawem były szarpnięcia gdy skrzynia redukowała biegi. Konkretnie z 7 na 6 i z 6 na 5. Na 5 się już zatrzymywało i ładnie równo przyśpieszał. Dlatego wiązałem to ze skrzynią. Potem doszły regularne szarpnięcia na 5 biegu aż do odpuszczenia gazu. Więc juz nie wiadomo czy problemem jest skrzynia czy silnik. Dodam, że poza tym skrzynia pracuje idealnie. Powolne toczenie się do świateł, zrzuca biegi do samej 1, bez szarpnięć.
  21. A te szarpnięcia to są raczej z napędu,czy bardziej tak jakby silnik przerywał?
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy