Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Siemka, mam takie pytanie, mam passata b5 1.6 benzynę i mam taki problem że nie chce palić, ogólnie zapali ale jak pojeżdżę trochę i go zgaszę to odrazu wyskakuję błąd i nie chce odpalić w ogóle, a jak usunę błąd to odpali, błędy to mieszanka za bogata 16556 i także wyskakuję mieszanka za uboga 16555, przewczoraj też pojawił mi się błąd moduł sterowania silnika wyłączony 17978, a na tą chwilę wymieniłem czujnik temperatury płynu, czujnik położenia wału korbowego i przepustnice nie oryginał ale także porownalna do oryginału podobno i przez to od dzisiaj wyskakuję błąd moduł sterowania zaworu przepustnicy (J338) - adaptacja nieprzeprowadzona 17987 i takie błędy narazie mam i do tego sondy lambda też wyskakuję oby dwie I mam takie pytanie czy ktoś by mi podpowiedział jaki moze być powód ze odpali,pojeżdżę trochę, zgaszę i późni nie chce odpalić w ogóle a jak usunę błędy to odpali, i proszę o bardziej dokładne odpowiedzi a nie jakieś odpowiedzi z internetu wyszukane, z góry dziękuję
  3. Today
  4. Czesc mam pytanko jak zaaktaulizuje do MST2_EU_SK_ZR_P0480T to mirror link się sam odblokuje itp?
  5. Dzięki śliczne. Najcieńszy imbus z zestawu narzędzi pomógł.
  6. Wkładasz przez ten sam otwór zagięty przewód (z małym haczykiem na końcu - najlepiej to użyć szprychę, bo jest odpowiednio twarda) i przesuwasz tą zawleczkę w oryginalne położenie. Haczyk powinien mieć max 3-4mm. Wkładasz go w pionie, przekręcasz o 90st żeby go zablokować o ściankę. Ciągniesz, jak wszystko dobrze złożyłeś, to idzie lekko. Wklejam zdjęcie zamka - to szybko zrozumiesz o co chodzi. W tylnich drzwiach jest dużo ciężej to zrobić niż w przednich.
  7. Miałem pod klamką dużo rys. Ściągnąłem ją żeby był łatwiejszy dostęp przy polerowaniu. Żeby ją ściągnąć trzeba na bocznej ścianie drzwi wcisnąć taką plastikową zapadkę pod gumową zaślepką. Wychodzi wtedy ta mniejsza część klamki i ladnie wychodzi całość. Gorzej jest z montażem. Wkładamy klamkę, potem tę mniejszą część klamki i wtedy trzeba tę zapadkę cofnąć żeby całość się trzymała na swoim miejscu. Tylko jak tę zapadkę cofnąć? Jedyne co mi przychodzi na myśl to rozebrać teraz cały boczek i od środka to cofnąć. Ale nie ma na to patentu?
  8. Cześć, Gdzie znajduje się drugi koniec wiązki od czujnika ciśnienia oleju. Kabelek idzie do ecu silnika czy do zegarów ? Oraz który numerek we wtyczce lub gnieździe. Pozdrawiam
  9. Witam. Też miałam problem ze stukami w głośnikach w VW Passacie B7. Znalazłam ogłoszenie na OLX Pana, który zajmuje się takimi naprawami: https://www.olx.pl/d/oferta/naprawa-rns-510-v17-rns-810-rns-315-310-vw-skoda-columbus-pl-me-CID4371-IDe0Wfz.html Okazało się, że uszkodzona była jakaś płytka i to dawało właśnie takie objawy. Moje radio jest już po naprawie i wszystko jest ok.
  10. Yesterday
  11. Panowie mam problem z dystansami.. zakupilem dystanse z firmy Dystom, 15mm na przod i 20mm na tyl, dystanse z kołnierzem centrującym, przy predkosci okolo 130 odczuwalne byly wibracje calego auta wiec pomyslalem ze pewnie krzywe dystanse czy cos. Zamówiłem wiec kolejne, tym razem z firmy Japan Racing i niestety dalej jest to problem z wibracjami chociaz duzo mniejszy ale dalej jest.. po ściągnięciu dystansow auto idzie jak po sznurku i zero telepania. Nadmieniam iż piasta wyczyszona az sie błyszczy.. mozliwe abym mial takiego peche i 2 komplety sa wadliwe ?
  12. Nie napewno olej... jutro jade na warsztat niech sprawdzają pozdrawiam i dzięki.
  13. Witam Passat b8 2016 rok 100 tys km przebiegu ,w czasie jazy komunikat na zegarach i kontrolka o braku ładowania akumulatora. Po dojechaniu do domu pomiar na włączonym i wyłączonym silniku było takie samo napięcie około 11.5V. Pasek klinowy cały. Bezpieczniki sprawdzone ,jest jakiś przekaźnik od ładowania ? Bo to trochę szybko żeby alternator padł Jakieś podpowiedzi sugestie mile widziane zanim się za niego zabiorę bo tam kupe rozbierania jest bo to silnik CUAA
  14. Cześć, również chciałbym dowiedzieć się o jakich nr jest silniczek V70 V213 V158. W moim przypadku potencjometr wymieniłem ale dalej terkoczą
  15. Last week
  16. Wiesz co, przejrzałem każdą stronę, potem szukałem po kodzie w tym wątku ale nie znalazłem, a tu faktycznie jest odpowiedź, musiałem przeoczyć. Ale dziękuję za odpowiedzi Tobie i koledze Bimbasz Czyli różnica w mocowaniu kabla. Trafiłem hak w dobrym stanie B więc taki kupiłem. mam nadzieję że wszystko będzie śmigać
  17. Dla użytkownika nie ma to znaczenia jaka literka, oba można montować i oba działają tak samo. Różnica w przymocowaniu instalacji do haka
  18. Polecam czytać wątki i dopiero pytać. Ja wiem, że rosną i mają dużo stron, ale po coś piszemy, poświęcamy czas i dzielimy się, tak aby każdy mógł skorzystać bez konieczności zadawania pytań.
  19. Czesć, Wiecie czym się różni hak 3G9 803 881 C od 3G9 803 881 B? Wydaje mi się że niczym i obydwa będą pasować, moduł kupiłem z końcówką G Wydaje się że wszystko powinno działać. Ktoś ma jakieś doświadczenia?
  20. Ja u siebie w b6 dokładałem 380 zł z wysyłką mnie to kosztowało Z taśmą i 2 uchwyty te na szyny teraz się zastanawiam nad dołożeniem takiej jeżdżącej płyty dodatkowej
  21. aa tak z ciekawości zapytam czy to aby na pewno olej ?.. bo mi kiedyś płyn chłodniczy wyciekał z króćca wody za silnikiem i jak pierwszy raz wziąłem dotknąłem i przecierałem palcami to miałem wrażenie że to olej a okazało sie że to płyn chłodniczy leciał przy króćcu wody... no ale to wtedy by był by widoczny ubytek płynu w zbiorniczku.
  22. Witam, proszę o podpowiedź, dziś rano po pracy zaparkowałem samochód pod blokiem a parę godzin później pod autem na kostce brukowej zauważyłem małą plamę czegoś oleistego, dotknąłem żeby sprawdzić co jest wygląda jak gęsty dość olej, ale nie jakis przerobiony czy brudny tylko jak nowy olej silnikowy czyściutki. Plama znajduje sie jakieś 20 cm od przedniego koła po stronie kierowcy w głąb auta, z silnika to nie kapie bo byłoby czarne, olej silnikowy mam już czarny i do wymiany. Przrszła mi myśl do głowy że to może ze sjrzyni biegów, ale czy ten bylby tak czysty leciutko żółtawy ale wręcz przezroczysty, po przejechaniu ok 100 000 km? Może jakaś podpowiedź z waszej strony zanim na kanał do warsztatu zaprowadzę zeby to zweryfikowac co to, bo puki co to do soboty nie będe miał czasu zeby to w warsztacie sprawdzic a ciekawość mnie zżera.... a aaaa myślałem również o hydraulicznym ale ten to jest rzadki i zielony... dzięki za ew podpowiedzi i pozdrawiam wszystkich
  23. To już wiem co oznaczał skrót AOL 😅 niestety pominąłem tą wersję pośrednią, może doinstaluje któregoś dnia tą all in one, zobaczymy czy będzie tam coś jeszcze. BTW, błąd b201a już był w pamięci, ale carscanner ma fajny skrypt, i radzi sobie z nim jednym kliknięciem. Ciekaw jestem czy teraz bez problemu zainstaluje się aktualizacja nawigacji. Jeśli chodzi o inne zmiany, to odnoszę wrażenie że CarPlay chodzi lepiej (korzystam z jakiejś wtyczki bezprzewodowej, i często przy łączeniu wyskakiwało info o przerwanym połączeniu)
  24. Niby zachowanie tych wskaźników wskazuje na termostat ale termostat sprawdzałem i gotując go w garnku z wodą otwierał się dopiero gdy woda zaczynała się gotować. W samochodzie dotykając węży z wodą to po 10-15min od uruchomienia i na wolnych obrotach w garażu w samochodzie zaczyna już lecieć ciepłe powietrze. Górny wąż który przebiega nad dolotem i biegnie do góry chłodnicy robi się ciepły natomiast ten wychodzący od termostatu jest zimny. Po przejechaniu 40km ten górny jest już gorący natomiast ten od termostatu lekko ciepły. sprawdzając bloki pomiarowe VCDS'em 17-wskażniki grupa 003 pokazuje temperaturę 57*C i to się mniej więcej pokrywa ze wskazaniami na wskaźnikach, sprawdzając 01-silnik grupa 001 w tym samym momencie pokazuje temperaturę 66*C czyli około 10*C więcej niż na wskaźnikach. Dziwne zachowanie było by tego termostatu gdyby w samochodzie otwierał się szybciej niż gotując go w garnku z wodą.
  25. Witam, mam problem w Arteonie z resetowaniem całego systemu medialnego w trakcie jazdy, prawdopodobnie traci połaczenie?, nagle gaśnie wszystko i restart systemu. Mam przestarzałą wersję softu 0156, byłem w serwise VW (Hiszpania), powiedzieli mi, że zapłacę za czas poświęcony na upgrade systemu, jakiś żart, soft będzie się aktualizował a ja będę płacił im. Pobrałem z mib-helper MOI3_EU_VWMQB_P32400P_3G0919360TN.7z i teraz pyatnie, nagrać to na kartę SD rozpakowane z dwoma katalogami, które są w archiwum ? -Data -Meta W meta mamy chyba włściwe upgrady Meta\MOI3_EU_VWMQB_P30800P oraz Meta\MOI3_EU_VWMQB_P32400P z góry dzieki za podpowiedź pzdr. -
  26. @pyra666 MHI2_ER_VWG13_4521_MU1367 jest dostępny na MIB Solution ale możesz też od razu wgrać 4525 All in One zawierająca wszystkie poprzednie wersje (choć nie pamiętam teraz, czy nie wymagało to wyświetlacza 9,2 cala)
  27. Witam. Próbował ktoś tego i coś może o tym powiedzieć? Póki co błędów brak i filt się normalnie wypala ale ma już 120% zapełnienia i wypalanie odbywa się co 125km. Jazda tylko po mieście, bardzo krótkie odcinki, często po parę km tylko. Plus termostat główny nie trzyma więc silnik niedogrzany. Ale to poboczny temat chodzi o ten specyfik 🙂 https://www.facebook.com/share/p/qtDa3GnSpWEkC9Uu/ Link do i ich strony https://www.normfest-shop.pl/cms/wm?catId=813338&prodId=2897-380 Na stronie w plikach do pobrania mamy: 1.Instrukcja użytkowania 2.Karta charakterystyki produktu 3.Specyfikacja produktu4 4.Instrukcja obsługi Na stronie link do nich na allegro... Koszt około 250zł.
  28. Tak możesz od razu aktualizować do K4542. Po wgraniu nowego softu trzeba przejść procedurę zatwierdzenia zmian poprzez interfejs diagnostyczny, w przeciwnym razie błąd B201A zostanie zapisany w 5F na stałe.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy