Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wczoraj
  2. ponad 80%. Do 200kkm nie wiem jak był użytkowany, ale tez raczej trasy bo sredniorocznie auto robilo ok 30kkm.
  3. Czyli tylko wymiana pompy wchodzi w grę ? Czy może są jakieś sposoby na uszczelnienie ? Oryginalna pompa to koszt około 2 tys. Dziś wąchałem korki naszych służbowych aut w firmie. Octavia 3 z 1.5 TSI ten sam zapach oraz w przypadku Passata B8 z 1.8 TSi te sama smaczki spod korka. Więc wygląda na to że pompa wysokiego ciśnienia to częsty problem w TSI tej generacji.
  4. Benzyna w oleju w tych silnikach to standardowy objaw nieszczelności pompy paliwa wysokiego ciśnienia. Błędu długo nie będzie, dopóki nie będzie lać się ciurkiem ale korektę długoterminową będziesz miał na minusie.
  5. Miałem takie właśnie 2-3 sekundowe syknięcie przy starcie klimatyzacji w poprzednim aucie (vectra c). Klima chodziła prawidłowo, prawdopodobnie był to jakiś niedobór czynnika. Nie dopełniłem go, jeździłem tak pewnie z parę lat i nic się nie działo, czyli nie było wycieku. Jeśli Ci to za bardzo nie przeszkadza to raczej można tak jeździć. No chyba że u Ciebie jednak jest jakiś wyciek, wtedy musisz szukać.
  6. Wykluczam krótkie dystanse. Dojeżdżam do pracy około 25 km w jedne stronę ,teoretycznie w całości po autostradzie.
  7. Ostatni tydzień
  8. Witam, mam problem z Passatem B6 2.0tdi. Nie można wyłączyć samochodu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, radio się wyłącza, ale samochód nie wyłącza, po wyjęciu głównego przekaźnika samochód gaśnie, ale kontrolki na liczniku kilometrów nadal się świecą. Wymieniłem stacyjkę , wymieniłem moduł gateway, wymieniłem skrzynkę przekaźników wewnątrz samochodu, odłączyłem sterownik silnika , a nadal nie można wyłączyć zapłonu, wszystkie kontrolki na liczniku się świecą oraz podswietlenie lewarka zmiany biegów biegi można normalnie przełączac bez kluczyka w stacyjce nie zmoeniłem jedynie skrzynki bezpieczników pod maską ale czy tam by się zrobiło jakieś zwarcie że by się tak działo ? Czy ktoś jest w stanie pomóc rozwiązać ten problem? odwdziecze się
  9. turzol

    Sprawdzenie VIN

    Pełna specyfikacja w załączeniu. pr_WVWZZZ3CZJE202414.pdf
  10. Jasne, dzięki za odpowiedzi i sugestie, dam znać jaki efekt po serwisie, czy uda się już naprawić usterkę i co było przyczyną.
  11. Pierwsze to na maszynie nie sprawdzisz szczelności w 100%.Nie będę tłumaczył bo nie ma sensu.Szczelność należy sprawdzić azotem zapodając ciśnienie około 25-30bar.Woda z mydłem i szukamy. W najgorszym przypadku trzeba będzie zwalić deskę bo może być przyczyna w parowniku-dziurawy. Ps. tak naprawdę to problem jest tego serwisanta nie Twój.Jak nie działa a wzioł kasę(a wzioł) to ma naprawiać do skutku.
  12. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, zostaje w takim razie umówić się na serwis i szukać dalej najgorsze, że to zapewne jakaś mikro nieszczelność, pierwszą wizytę miałem w maju, w lipcu już była trzecia, czas więc na czwartą. Szczelność była sprawdzana i na maszynie i z kontrastem UV, wymieniony został cały przewód wraz z zaworem do napełniania. Może ma ktoś pomysł na czym się skupić lub na co zwrócić uwagę serwisantowi następnym razem ? Jakiś element, który jest typowy w tym aucie jeśli chodzi o nieszczelność? Z góry dzięki za kolejne komentarze !
  13. Miałem ten silnik i zapachu wachy w oleju było brak.Z tym,że ja tych cudaków nigdy nie dolewałem. Benzyna w oleju w silnikach z bezpośrednim wtryskiem to objaw pokonywania krótkich dystansów.
  14. U mnie nie ma czegoś takiego. A odgłosy o których mówisz to mała ilość czynnika w układzie.
  15. Paveus

    Sprawdzenie VIN

    Witam Wszystkich, to mój pierwszy post na tym forum. Stoję u progu zakupu Passata B8. Jesteście w stanie cokolwiek wyciągnąć z VIN? Głownie interesowałaby mnie historia przebiegów ale ucieszę się z wszystkiego co się uda uzyskać. WVWZZZ3CZJE202414 Z góry dziękuję.
  16. Dzięki za odpowiedź, poczekam jeszcze może ktoś coś podpowie/potwierdzi. Najbardziej obawiam się tego, że w dalszym ciągu w układzie jest jakaś nieszczelność, czynnik uchodzi powoli i stąd to posykiwanie.
  17. dodawaj więcej tych środków to na pewno pomoże (sorki za sarkazm), ojciec ma Tiga z tym samym piecem i też pod korkiem albo na bagnecie czuć lekko benzyną, w starej skodzie MPI też lekko zawiedzało, jak się boisz to zlej ten olej zalej nowy a ten stary daj do jakiegoś labo to Ci zrobią analizę
  18. szczerze to nie wiem, kiedyś mi przy pierwszym odpalaniu syczało bądź jakby się coś przelewało przez pierwsze 3 sekundy ale to była wina za małej ilości czynnika w układzie, po napełnieniu jest cisza
  19. A czy u Ciebie @Hubi14 też występuje ten dźwięk ? Oraz czy jest w stanie ktoś powiedzieć ile mniej więcej u was trwa ten syk, oraz czy występuje on czasami tez w trakcie jazdy? czy jest to jakoś zależne od pogody ? Kiedy zacząć się niepokoić i udać do serwisu? Dopytuję wnikliwie, ponieważ nigdy nie miałem styczności z takimi dźwiękami klimatyzacji w innych autach, a ten samochód mam od niedawna i był już łącznie na 3 serwisach klimatyzacji, za każdym razem wyjeżdżał z przeświadczeniem, że już wszystko powinno działać. Tak więc nawet nie jestem w stanie stwierdzić czy to od zawsze syczało, bo odkąd go kupiłem był problem z klimatyzacją. Dzisiaj na dworze jest trochę chłodniej i zauważyłem, że po starcie i po tym jak pojawi się to 3 sekundowe sykniecie, nastaje cisza i po jakimś krótkim czasie ponowne 2-3 sekundowe syknięcie i cisza... po tym już nie słychać żadnego więcej syknięcia i Klima pracuje. Z góry dziękuję za komentarze !
  20. Cześć, Moje auto to Passat B8, 2.0 TSI 220 KM, DSG DQ250, 2017, przebieg 150 tyś. km. Od jakiegoś czasu wyczuwam zapach benzyny spod korka oleje. Poziom oleju na bagnecie bez zmian. Czy ktoś mierzył się już z tym problemem ? Czy według Was powodem może być uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia paliwa? Na OBD11 brak błędów. Dodam tylko że problem pojawił się po tym jak dodałem do paliwa liqui moly do czyszczenia wtryskiwaczy a przy kolejnym tankowaniu liqui moly do czyszczenia katalizatora. Moje podejrzenia idą też w tym kierunku...
  21. możliwe, że klapy się przestawiają i wydają dźwięk zbliżony do syknięcia
  1. Pokaż więcej elementów aktywności


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności