Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. Hej. Mam bordnetz 3C0937049AE. Da radę to podłączyć na stole? Zasilanie, masa, can.
  4. Yesterday
  5. Może wtryskiwacze hałasują , lub podkładki wtrysków...
  6. Właśnie mam zmienione te punkty już od dawna, a to klekocze sobie właśnie do 2000 obrotów, bo mi zmienia biegi 1800 - 2000 na wyższy). Tylko nie wiem czy wcześniej to było aż tak słyszalne czy dopiero ostatnio jak jeżdżę bez radia to zacząłem na to zwracać uwagę, bo z cicho grającą muzyką też lekko słychać. Edit: A wydaje mi się, że bardziej klekocze przy tych 1600 - 1700 niż przy tych 1200 - 1300.
  7. Ten typ tak ma ...(jeżeli wcześniej tak było ) klekocze jak traktor , gdy skrzynia automat wrzuci wysoki bieg przy niskiej prędkości auta , to obroty silnika są na ok.1100 i np. jest trochę pod górę (silnik ma większe obciążenie) klekotanie jest wyraźnie słyszalne. Zmieniłem u siebie w Dsg punkt zmiany biegów (zmienia bieg na wyższy przy 2000 obr , i zmienia na niższy gdy obroty są niższe jak 1400 ) i klekocze tylko czasem podczas ruszania.
  8. @hamulcesklep tylko tam prowadnic nie ma....
  9. Witam serdecznie szanownych forumowiczów. Przeszukałem forum lecz nie odnalazłem podobnych objawów mojej usterki. Robi się gorąco więc może inni użytkownicy, którzy mają podobny problem podziela się informacją. Po wymianie chłodnicy klimy i nabiciu układu pojawiają się problemy. Po włączeniu klimatyzacji AC startują wentylatory, klimatyzacja uruchamia sie, następnie po pewnym czasie wentylatory wyłączają się i makabrycznie wzrasta ciśnienie w układzie. Po pewnym czasie wentylatory znów startują na jakiś czas. Zdarza się że po wciśnięciu przycisku nie chce załączyć się klima. Ciśnienie w układzie dla pracującej klimy wynosi około 12 do 15 maks do 20 bar. U mnie narost wzrasta do nawet 25, 30 po czym dla bezpieczeństwa wyłączam sprężarkę. Czujnik ciśnienia w układzie jest ok. Czy może być to uszkodzony sterownik wentylatorów, czy ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam Dj
  10. Witam, Od jakiegoś czasu słyszę klekotanie (słychać dopiero jak radio jest dosyć cicho) w zakresie od 1200 do 2000 obrotów silnika - intensywność zależy od obrotów silnika, czasem jest mniej czasem bardziej słyszalne, a czasem prawie w ogóle. Powyżej 2000 obrotów zanika choć wydaje mi się że też lekko słychać. Słychać go przy utrzymywaniu prędkości, wolnym przyśpieszaniu na każdym biegu i przy powolnym puszczaniu sprzęgła przez automat na 2 biegu. Przy hamowaniu silnikiem lub dociśnięciu gazu - nawet startując od 1000 - 1200 obrotów tego klekotu nie ma. Na luzie odciążając lub obciążając silnik (klima, elektryka itd.) i wsadzając ucho w każde miejsce w ogóle go nie słychać. Próbowałem też na postoju z wciśniętym hamulcem ruszyć - obciążyć silnik próbując ruszyć - też całkowita cisza. Doszedłem do wniosku, że jest to zależne od obrotów silnika, ale auto musi się poruszać - miał ktoś podobny problem i go rozwiązał i może się podzielić gdzie szukać problemu? Pacjent to 2.0 BiTDI. PS: Nie jest to dźwięk metaliczny, tarcia tylko bardziej takiego lekkiego pukania.
  11. tak, są zabezpieczenia odcinające duży prąd (zapłon/rozruch) albo dopływ paliwa po wypadku. Różne są rozwiązanie, ale mechanicy naprawiający auta powypadkowe powinni mieć odpowiedź od ręki.
  12. a tam nie ma tak ze robi się adaptacje klocków po wymianie na nowe ?
  13. tego nie wiesz, równie dobrze może być to problem prowadnic albo np zapowietrzenia układu Bez sprawdzenia nie da się stwierdzić.
  14. @pioters ewidentnie tłoczek się nie cofa... do czyszczenia lub wymiany zacisk..
  15. ...czyli same zdjęcia Czytaj cały temat oraz tematy podane w odnośnikach, a jak coś będzie niejasne to pytaj.
  16. Panowie mam pytanie, chciałbym zrobić moda jak w temacie, ale w pierwszym poście wyświetlają mi się tylko zdjęcia kierownic i poduszek instrukcji brak...czy coś się wysypało?
  17. Witam czy ma ktoś pojęcie czym różni się głowica 2.0 TDI z oznaczeniem 03l103373j v060 od 03l103373j v300 . Chodzi o tą końcówkę v060 i v300.
  18. Last week
  19. Witam. Passat B8 2.0 TDI 150 koni automat z 2020 jest po wypadku przodem. Brak zapłonu, wogole nie reaguje na przycisk startu. Główne bezpieczniki sprawdzone, fotele, radio działają i jeszcze jakieś pierdy. Kluczyk ma nową baterie, w kabinie na skrzynce bezpieczników jest 12.6V. Klemy akumulatora ok. VCDS oczywiście nie odpali bez zapłonu. Schemat to prawdopodobnie ten https://vwts.ru/vw/b8/vw-passat-b8-wiring-diagrams-eng.pdf ale nie wiem czy to pełny plik, nie mam dostępu do ELSA. Gdzie szukać? Czy są jakieś elementy w samochodzie odcinające zapłon po wypadku? Jakieś podpowiedzi? Napięcie na przekaźniku R4 terminal 15 jest. Pozdrawiam
  20. Witam! Jestem w trakcie montażu wkladu fotochrom do Skoda Yeti strona kierowcy. Brakuje mi wkladu od strony pasażera. Czy wkład fotochrom od Passat b6 będzie pasował do lusterka od Yeti?
  21. Nie jest to normalne także jedź do mechanika żeby zdiagnozował problem
  22. Gegas

    słaby zasięg radia

    Dzięki za info. Czyli napięcie "w radiu" można naprawić, a myślałem ,że tylko separator ratuje sprawę.
  23. W tym tygodniu znajomy odebrał Passata, zamówionego w lipcu 2021.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy