Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Dzisiaj
-
Artur11975 obserwuje zawartość → koala106
- Wczoraj
-
Ta procedura zazwyczaj pomaga na 300-400 km, do momentu zakończenia etapu "potreningowego". Po tym czasie problem powraca.
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: frozenkrystian
-
Nie działający centralny zamek wlewu paliwa
fatboyx odpowiedział ZbychuNS → na temat → Tematy techniczne
Cześć. To może i ja opiszę swoje przygody z niedziałającą klapką wlewu paliwa. Pierwszy raz klapka zablokowała się jak tankowałem w trasie, na autostradzie. Na szczęście wtedy pomogło kilkukrotne naciśnięcie przycisku otwierania na pilocie. Następne tankowanie zakończyło się już powrotem do domu z pustym zbiornikiem. Udało mi się bezszkodowo rozebrać okolice wlewu w następujący sposób: - zdjąłem lakierowany element, delikatnie podważając klapkę od strony zawiasu i zdecydowanym ruchem przesuwając ją w stronę przodu samochodu (to odwrotny kierunek niż np. w Skodzie Superb!). Warto zabezpieczyć lakier np. taśma malarską - używając śrubokręta odkręciłem korek wlewu paliwa - na szczęście nie był zbyt mocno zakręcony - klapka była cały czas zamknięta. - wymontowałem całą obudowę wlewu paliwa. Należy użyć narzędzi do wyjmowania radia (lub zwykłego płaskiego śrubokręta). Otwory, w które trzeba coś wetknąć są zaklejone gumą, którą trzeba przekłuć. Wyciąganie należy zacząć od części bliżej tyłu samochodu ponieważ część bliżej przodu samochodu wchodzi głębiej pod nadwozie. - Wykręciłem zamek, zamówiłem na allegro (ok. 60 zł za używany, oryginalny), wymieniłem i działa. Operacja w sumie dość prosta zwłaszcza, że w serwisie ok. 1200 zł !!! + nie wiadomo coś się uszkodzi podczas siłowego otwierania. -
Mam caly zestaw n sprzedaz ! 🙃 Odezwij sie na priv jak chcesz... ✌️
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Carroll69
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: filman_icc
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: [email protected]
-
Dziwny problem z DPF, błąd p2002
[email protected] odpowiedział tomczyk → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Witam, miałem kiedys takie problem, że DPF zapalał się po jeździe na autostradzie a powinno przecież byc odwrotnie, kolega zasugerował mi ze mniał coś podobnego i u niego okaszało się ze miała zabrudzone wtryski które po rozgrzaniu zaczynały pluć brudem w DPF. Wtedy postanowiłem zastosować srodek do czyszczenia wtrysków STP i wszystko przeszło jezdze juz jakie 8 miesiecy i nie powrócił. -
Android Auto / CarPlay w Discover Pro MY2015
robert_s odpowiedział szylton → na temat → Tematy techniczne
jeżeli masz autoandroid w radiu i tel android to jest to do zrobienia, ściągasz cartube lub fermata na tel i tyle. Ja mam realme dragon ball z i nie działa mi na radiu żadna aplikacja z youtube ale z s24 jest to samo niestety - Ostatni tydzień
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: KamilETU
-
Witam. Nie dalej jak dzisiaj mechanik od ręki kompem boscha przeprowadził mi procedurkę SYNCHRONIZACJI sprzęgieł w DQ500( komp rozpoczynający procedurę, włączone auto z wciśniętym hamulcem, słyszalne zgrzyty i przełączanie samoczynne biegów przez procedurę- ustawianie sprzęgieł) Mam passata 2,0 bitdi z końca 15 roku. Występował opisywany wyżej efekt ale ze słabszymi objawami i tylko przy redukcji 4-3 oraz 3-2( bardziej odczuwalne). Na moje oko tarcze sprzęgłowe uległy pewnemu zużyciu przez co powstał pewnego rodzaju niekontrolowany LUZ między nimi a dociskami i stąd może powstawać efekt opóźnienia w zasprzęglaniu i podszarpywania przy redukcji. U mnie jest nalatane 170 000. A takie objawy wyczuwam od 130 000, od zakupu. Mam porównanie do audi Q5 żony także 2,0 tdi i jest gładko przy redukcji a auto w rodzinie od 70 000-160 000. Wymagana jest OBOWIĄZKOWA specyficzna jazda przyuczająca ( 2 x ruszanie na połowie gazu do przodu. To samo do tyłu. Potem jazda na określonych obrotach 2000 oraz 4000 na zmianę na biegach 2-4, potem 3-5-7🙂. ) z grubsza tak to wygląda. Efekt taki, że praktycznie nie czuć redukcji a czuć delikatnie raz na 5-7 hamowań.
-
Witam Przeczytałem cały watek i wiem mniej niz wczesniej ma ktos jakas kompletna liste co bym potrzebowal by w AWX zmienic hebelki z 288 na 320 ? zwrotnice mam zeliwne. WIem w sumie co trzeba zmienic ale chodzi mi o numery. Zwrotnice : Tarcze : Klocki : Zaciski : Jarzma : Osłony :
-
No ja nie mam,ale trzeba zacząć od podstaw,a myślę że cp to podstawa.
-
Pewności, że po zdjęciu ochrony będzie to działać też nie ma?
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: KasiaMirek
-
Samochód gaśnie zaraz po odpaleniu (B8 Variant, 2015, 2.0 TDI 190PS)
KasiaMirek odpowiedział przemo86 → na temat → Tematy techniczne
Witam. Ten sam problem. Mowa o VW Passat 2,0 TDI 190 KM Alltrack 2015. Zakupiony w styczniu tego roku. Oddałam auto do diagnozy w serwisie VW, sprawdzili błędy, wykluczali usterki, stwierdzili, że sterownik pompy paliwa, wymienili (1250,-), kazali obserwować. Szczęście trwało tydzień. Dzisiaj znowu zaczął odpalać za drugim razem zwykle po kilku godzinach postoju w dzień lub po nocy. Wydaje mi się (jak kolega wyżej pisał), że słyszę jakiś brzęczek przy uruchamianiu start stop, może to ten przekaźnik? -
Nie.Info jest przekazywane z klimy poprzez bramkę can do jesdnostki w schowku.
-
O tym samym cały czas myślę. Ogólnie nie ma możliwości żeby coś było w kablach nieteges, że nie chce wyświetlacz opcji?
-
Nie wiem czy tu nie ma znaczenia nie zdjęta ochrona komponetu.
-
To już robiłem, radio się zresetowało, a w opcjach klimatyzacji dalej OFF jak na pierwszym zdjęciu
-
Nie masz co wyciągać bo info idzie po CAN-ie. Nie nastawy fabryczne,a wciśnij gałkę głośności na 10 sekund aż radio się zresetuje.
-
Tzn w nastawach mam zrobić reset do ustawień fabrycznych? Mam chęć wyciągnąć ekran i panel sterowania klimy, aby zobaczyć czy wszystkie kable są ok. Dziwne żeby wszystko działało, a brak info na ekranie. Co jeszcze, występuje taki błąd. Skasuje jest ok a za 2 dni powraca
-
Reset 5F zrobiony?
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: vac
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: luckyman27
-
Sprawdziłem adaptacje i faktycznie menu_display_clima_configuration_over_therhold_high był wyłączony, włączyłem, ale na ekranie dalej to samo OFF menu_display_clima_configuration był włączony. Jakieś dalsze pomysły? Jeszcze błędy ze sterownika 5F Środa,24,Kwiecień,2024,18:29:23:16365 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 23.3.1.0 HEX-V2 CB: 0.4631.4 Wersja danych: 20230601 DS346.2 www.vcds.pl Adres 5F: Elektr.informacji Plik etykiet: 5G0-035-MIB-STD2.clb Oznaczenie elementu: 3Q0 035 874 C HW: 3Q0 035 874 C Komponent i/lub wersja: MU-S-ND-ER 853 0891 Kodowanie: 02840201FF0000005111110100880A001F0800E401200100CE Kod serwisu: WSC 12345 123 61029 Zbiór danych ASAM: EV_MUStd4CDELP 001001 (VW48) ROD: EV_MUStd4CDELP_VW26.rod VCID: 323D1AD5C4AC9F4AC9F-8066 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 15360768 - Ochrona podzespołów aktywna U1101 00 [009] - - [Anti-theft protection - component protection active (0xEA6300)] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 250788 km Data: 2024.04.24 Czas: 18:27:52 Napięcie zacisku 30: 14.4 V 7199 - Ograniczenie działania z powodu braku informacji U1111 00 [009] - - [Reversible belt tensioner (0x1F) - function restriction due to communication error - BapErr_retry not successful] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 250788 km Data: 2024.04.24 Czas: 18:27:55 Napięcie zacisku 30: 14.4 V BAP-BAP_Function_ID: 02 7219 - Ograniczenie działania z powodu braku informacji U1111 00 [009] - - [Emergency call module (0x33) - function restriction due to communication error - BapErr_retry not successful] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 250788 km Data: 2024.04.24 Czas: 18:27:55 Napięcie zacisku 30: 14.4 V BAP-BAP_Function_ID: 02 7223 - Ograniczenie działania z powodu braku informacji U1111 00 [009] - - [ENI (0x37) - function restriction due to communication error - BapErr_retry not successful] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 250788 km Data: 2024.04.24 Czas: 18:27:55 Napięcie zacisku 30: 14.4 V BAP-BAP_Function_ID: 02
-
Marocas obserwuje zawartość → Opony letnie Pirelli Cinturato P7 215/55/R17
-
Witam, sprzedam komplet nowych opon letnich Pirelli Cinturato P7 215/55/R17 z Passata b8 4szt. Opony zmienione w salonie na wielosezon więc te tylko tyle co po placu jeździły. Cena 1600zl do negocjacji. Kontakt telefoniczny 506566876. Odbiór Warszawa - Białołęka. Pozdrawiam
-
ma ktos moze ten klin zeby zwymiarowac mi? wydrukuje w 3d bo niestety ale nie da sie juz ich kupic :(((
-
Mam podobny problem, auto to passat B5 fl 2003 Nie działają dolne tylne głośniki w obu drzwiach, górne oba działają poprawnie. Napięcie na kostce przy głośniku sprawdzone i jest prąd.wczesniej była podłączona skrzynia basowa do radia lecz działało wszystko.radio to JVC kd-x161, w radiu funkcja FADER dostępna lecz nie można wejść w nią, dostępna opcja position lecz po zmianie na sam tul działaja tylko małe górne głośniki.doradzi ktoś co może być problemem?jak to rozwiązać?
-
Nie nie ma tam blaszek to zaciski Ate... Są na zewnątrz tylko te sprężynki...
-
jeszcze sprawdźcie czy do B8 nie ma takich blaszek:
-
Peneritto zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Grzanie tylnej tarczy po wymianie całości
yogibabu odpowiedział jakbli → na temat → Tematy techniczne
Też nasmarowałem za pierwszym razem 😁,no i niestety musiałem rozbierać jeszcze raz. Ja zrobiłem dokladnie tak: wywaliłem te gumki,dokładnie wyczyściłem te otwory w zacisku z rdzy,założyłem nowy zestaw gumek+prowadnice.Problem ustał. Jest nawet na yt filmik instruktażowy firmy ate co i dlaczego.Warto obejżeć .Na inny filmiku pan tłumaczy jak ten zacisk z tyłu działa i dlaczego to pracuje na sucho.