Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Wczoraj
  3. Ta procedura zazwyczaj pomaga na 300-400 km, do momentu zakończenia etapu "potreningowego". Po tym czasie problem powraca.
  4. Cześć. To może i ja opiszę swoje przygody z niedziałającą klapką wlewu paliwa. Pierwszy raz klapka zablokowała się jak tankowałem w trasie, na autostradzie. Na szczęście wtedy pomogło kilkukrotne naciśnięcie przycisku otwierania na pilocie. Następne tankowanie zakończyło się już powrotem do domu z pustym zbiornikiem. Udało mi się bezszkodowo rozebrać okolice wlewu w następujący sposób: - zdjąłem lakierowany element, delikatnie podważając klapkę od strony zawiasu i zdecydowanym ruchem przesuwając ją w stronę przodu samochodu (to odwrotny kierunek niż np. w Skodzie Superb!). Warto zabezpieczyć lakier np. taśma malarską - używając śrubokręta odkręciłem korek wlewu paliwa - na szczęście nie był zbyt mocno zakręcony - klapka była cały czas zamknięta. - wymontowałem całą obudowę wlewu paliwa. Należy użyć narzędzi do wyjmowania radia (lub zwykłego płaskiego śrubokręta). Otwory, w które trzeba coś wetknąć są zaklejone gumą, którą trzeba przekłuć. Wyciąganie należy zacząć od części bliżej tyłu samochodu ponieważ część bliżej przodu samochodu wchodzi głębiej pod nadwozie. - Wykręciłem zamek, zamówiłem na allegro (ok. 60 zł za używany, oryginalny), wymieniłem i działa. Operacja w sumie dość prosta zwłaszcza, że w serwisie ok. 1200 zł !!! + nie wiadomo coś się uszkodzi podczas siłowego otwierania.
  5. Mam caly zestaw n sprzedaz ! 🙃 Odezwij sie na priv jak chcesz... ✌️
  6. Witam, miałem kiedys takie problem, że DPF zapalał się po jeździe na autostradzie a powinno przecież byc odwrotnie, kolega zasugerował mi ze mniał coś podobnego i u niego okaszało się ze miała zabrudzone wtryski które po rozgrzaniu zaczynały pluć brudem w DPF. Wtedy postanowiłem zastosować srodek do czyszczenia wtrysków STP i wszystko przeszło jezdze juz jakie 8 miesiecy i nie powrócił.
  7. jeżeli masz autoandroid w radiu i tel android to jest to do zrobienia, ściągasz cartube lub fermata na tel i tyle. Ja mam realme dragon ball z i nie działa mi na radiu żadna aplikacja z youtube ale z s24 jest to samo niestety
  8. Ostatni tydzień
  9. Witam. Nie dalej jak dzisiaj mechanik od ręki kompem boscha przeprowadził mi procedurkę SYNCHRONIZACJI sprzęgieł w DQ500( komp rozpoczynający procedurę, włączone auto z wciśniętym hamulcem, słyszalne zgrzyty i przełączanie samoczynne biegów przez procedurę- ustawianie sprzęgieł) Mam passata 2,0 bitdi z końca 15 roku. Występował opisywany wyżej efekt ale ze słabszymi objawami i tylko przy redukcji 4-3 oraz 3-2( bardziej odczuwalne). Na moje oko tarcze sprzęgłowe uległy pewnemu zużyciu przez co powstał pewnego rodzaju niekontrolowany LUZ między nimi a dociskami i stąd może powstawać efekt opóźnienia w zasprzęglaniu i podszarpywania przy redukcji. U mnie jest nalatane 170 000. A takie objawy wyczuwam od 130 000, od zakupu. Mam porównanie do audi Q5 żony także 2,0 tdi i jest gładko przy redukcji a auto w rodzinie od 70 000-160 000. Wymagana jest OBOWIĄZKOWA specyficzna jazda przyuczająca ( 2 x ruszanie na połowie gazu do przodu. To samo do tyłu. Potem jazda na określonych obrotach 2000 oraz 4000 na zmianę na biegach 2-4, potem 3-5-7🙂. ) z grubsza tak to wygląda. Efekt taki, że praktycznie nie czuć redukcji a czuć delikatnie raz na 5-7 hamowań.
  10. Witam Przeczytałem cały watek i wiem mniej niz wczesniej ma ktos jakas kompletna liste co bym potrzebowal by w AWX zmienic hebelki z 288 na 320 ? zwrotnice mam zeliwne. WIem w sumie co trzeba zmienic ale chodzi mi o numery. Zwrotnice : Tarcze : Klocki : Zaciski : Jarzma : Osłony :
  11. No ja nie mam,ale trzeba zacząć od podstaw,a myślę że cp to podstawa.
  12. Pewności, że po zdjęciu ochrony będzie to działać też nie ma?
  13. Witam. Ten sam problem. Mowa o VW Passat 2,0 TDI 190 KM Alltrack 2015. Zakupiony w styczniu tego roku. Oddałam auto do diagnozy w serwisie VW, sprawdzili błędy, wykluczali usterki, stwierdzili, że sterownik pompy paliwa, wymienili (1250,-), kazali obserwować. Szczęście trwało tydzień. Dzisiaj znowu zaczął odpalać za drugim razem zwykle po kilku godzinach postoju w dzień lub po nocy. Wydaje mi się (jak kolega wyżej pisał), że słyszę jakiś brzęczek przy uruchamianiu start stop, może to ten przekaźnik?
  14. Nie.Info jest przekazywane z klimy poprzez bramkę can do jesdnostki w schowku.
  15. O tym samym cały czas myślę. Ogólnie nie ma możliwości żeby coś było w kablach nieteges, że nie chce wyświetlacz opcji?
  16. Nie wiem czy tu nie ma znaczenia nie zdjęta ochrona komponetu.
  17. To już robiłem, radio się zresetowało, a w opcjach klimatyzacji dalej OFF jak na pierwszym zdjęciu
  18. Nie masz co wyciągać bo info idzie po CAN-ie. Nie nastawy fabryczne,a wciśnij gałkę głośności na 10 sekund aż radio się zresetuje.
  19. Tzn w nastawach mam zrobić reset do ustawień fabrycznych? Mam chęć wyciągnąć ekran i panel sterowania klimy, aby zobaczyć czy wszystkie kable są ok. Dziwne żeby wszystko działało, a brak info na ekranie. Co jeszcze, występuje taki błąd. Skasuje jest ok a za 2 dni powraca
  20. Sprawdziłem adaptacje i faktycznie menu_display_clima_configuration_over_therhold_high był wyłączony, włączyłem, ale na ekranie dalej to samo OFF menu_display_clima_configuration był włączony. Jakieś dalsze pomysły? Jeszcze błędy ze sterownika 5F Środa,24,Kwiecień,2024,18:29:23:16365 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 23.3.1.0 HEX-V2 CB: 0.4631.4 Wersja danych: 20230601 DS346.2 www.vcds.pl Adres 5F: Elektr.informacji Plik etykiet: 5G0-035-MIB-STD2.clb Oznaczenie elementu: 3Q0 035 874 C HW: 3Q0 035 874 C Komponent i/lub wersja: MU-S-ND-ER 853 0891 Kodowanie: 02840201FF0000005111110100880A001F0800E401200100CE Kod serwisu: WSC 12345 123 61029 Zbiór danych ASAM: EV_MUStd4CDELP 001001 (VW48) ROD: EV_MUStd4CDELP_VW26.rod VCID: 323D1AD5C4AC9F4AC9F-8066 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 15360768 - Ochrona podzespołów aktywna U1101 00 [009] - - [Anti-theft protection - component protection active (0xEA6300)] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 250788 km Data: 2024.04.24 Czas: 18:27:52 Napięcie zacisku 30: 14.4 V 7199 - Ograniczenie działania z powodu braku informacji U1111 00 [009] - - [Reversible belt tensioner (0x1F) - function restriction due to communication error - BapErr_retry not successful] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 250788 km Data: 2024.04.24 Czas: 18:27:55 Napięcie zacisku 30: 14.4 V BAP-BAP_Function_ID: 02 7219 - Ograniczenie działania z powodu braku informacji U1111 00 [009] - - [Emergency call module (0x33) - function restriction due to communication error - BapErr_retry not successful] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 250788 km Data: 2024.04.24 Czas: 18:27:55 Napięcie zacisku 30: 14.4 V BAP-BAP_Function_ID: 02 7223 - Ograniczenie działania z powodu braku informacji U1111 00 [009] - - [ENI (0x37) - function restriction due to communication error - BapErr_retry not successful] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 13 Przebieg: 250788 km Data: 2024.04.24 Czas: 18:27:55 Napięcie zacisku 30: 14.4 V BAP-BAP_Function_ID: 02
  21. Witam, sprzedam komplet nowych opon letnich Pirelli Cinturato P7 215/55/R17 z Passata b8 4szt. Opony zmienione w salonie na wielosezon więc te tylko tyle co po placu jeździły. Cena 1600zl do negocjacji. Kontakt telefoniczny 506566876. Odbiór Warszawa - Białołęka. Pozdrawiam
  22. strokers

    Tłumik drgań

    ma ktos moze ten klin zeby zwymiarowac mi? wydrukuje w 3d bo niestety ale nie da sie juz ich kupic :(((
  23. Mam podobny problem, auto to passat B5 fl 2003 Nie działają dolne tylne głośniki w obu drzwiach, górne oba działają poprawnie. Napięcie na kostce przy głośniku sprawdzone i jest prąd.wczesniej była podłączona skrzynia basowa do radia lecz działało wszystko.radio to JVC kd-x161, w radiu funkcja FADER dostępna lecz nie można wejść w nią, dostępna opcja position lecz po zmianie na sam tul działaja tylko małe górne głośniki.doradzi ktoś co może być problemem?jak to rozwiązać?
  24. Nie nie ma tam blaszek to zaciski Ate... Są na zewnątrz tylko te sprężynki...
  25. Poszło... jedynie te kwadratowe ikony mnie denerwują w Android Auto ale to chyba nie kwestia softu w MST2. Dzięki!
  26. jeszcze sprawdźcie czy do B8 nie ma takich blaszek:
  27. Też nasmarowałem za pierwszym razem 😁,no i niestety musiałem rozbierać jeszcze raz. Ja zrobiłem dokladnie tak: wywaliłem te gumki,dokładnie wyczyściłem te otwory w zacisku z rdzy,założyłem nowy zestaw gumek+prowadnice.Problem ustał. Jest nawet na yt filmik instruktażowy firmy ate co i dlaczego.Warto obejżeć .Na inny filmiku pan tłumaczy jak ten zacisk z tyłu działa i dlaczego to pracuje na sucho.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności