Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Sprawdź czy masz aktywowaną tą funkcjonalność. W tym celu przytrzymaj przycisk Menu przez 3-4 sekundy, aż pojawi się menu serwisowe. Przejdź do Kody funkcji (FEC, SWaP), następnie do Zainstalowane kody. Za profil jazdy odpowiada kod:5G0 054 809 Jeśli go nie masz, to sprawdź czy jest na liście Obsługiwanych kodów.
  3. Wczoraj
  4. Moze ktoś myślał ze zamontuję sam przycisk i będzie mógł zmieniać tryby . Zeby dołożyć tryby jest potrzebny przycisk wiwzka i kod ktory odisem w aso aktywujesz . Moze ktos nie wiedzial i dołożył guzik tylko . A podświetlenie dziala tego włącznika
  5. aż dziwne bo od lat używam oximo, w a6 c6 a miałem 2 sztuki, potem w Q7 i teraz kupiłem do passata i zarówno tył i przód zbiera idealnie 🙂 i na długo mi starcza komplet. Są ciche, relatywnie tanie i trwałe
  6. witam, czy ktoś montował głośniki "Audio System X200EM EVO2" ? Wiem, że Focal robi zestaw dedykowany. Będę kompleksowo wygłuszał drzwi, maty i pianka. Myślę natomiast na zmianą z przodu i sub w miejscu koła zapasowego. Na yt oczywiście same pochwały. Oczywiście wiem, że nie zagra to jak BOSE w mojej poprzedniej Q7 czy nie będzie grało jak Morel, Focal, Helix czy inny zestaw ze wzmakiem ale chce poprawić trochę brzmienie passata.
  7. 3 sztuki WHT000846 M12x1,5x110 1 sztuka N91114701 M12x1,5x110 Dziwnie trochę, że nie jest parzyście.... no ale tak ETKA podaje
  8. Witam. Milabym do ciebie parę pytań odnośnie przekładki. Siemka. Odnośnie kodowania z automata na manual czy mógłbym prosić o pomoc. Dziękuję
  9. Ostatni tydzień
  10. blondiG

    Problem DSG DQ 250

    Witam ponownie, zgodnie z sugestią wykasowałem błędy. Dzisiaj po 3 dniach jazdy od wykasowania znów pojawił się błąd. Podczas jazdy pojawił się komunikat "ACC niedostępny" po ok 2 sekundach "Skrzynia biegów uszkodzona Serwis!". Auto jakby przełączyło się na bieg "N". Po zatrzymaniu wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu pojechałem dalej. Po zaparkowaniu auta po ok 1 h po odpaleniu auta znów pojawił się komunikat na wyświetlaczu "ACC niedostępny" po ok 2 sekundach "Skrzynia biegów uszkodzona Serwis!" następnie "Usterka systemu start-stop" "Naciśnij pedał hamulca" ; "Usterka: elektryczny hamulec postojowy". Pojawiło się to po przełączeniu lewarkiem z "P" na "D". Musiałem ponownie przełączyć na P i następnie na D i ponownie te same błędy. Po kolejnym przełączeniu na P wyłączeniu zapłonu a następnie włączeniu błędu nie było. Można było jechać. Dotychczas problem pojawiał się na postoju po uruchomieniu auta. Dzisiaj również w czasie jazdy. Tak jak pisałem wcześniej auto zmienia biegi płynnie, nie szarpie. Poniżej błędy z VCDS. Błędy odczytane tylko na włączonym zapłonie. Adres 01: Silnik (J623-DFCA) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 FN HW: 04L 907 309 M Komponent: R4 2.0l TDI H23 2011 Weryfikacja: B4H23--- Kodowanie: 021D001204741D083000 Kod serwisu: WSC 24649 002 104857 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026FN 004002 ROD: EV_ECM20TDI01104L906026FM_004_VW48.rod VCID: 7BF542EBF2E5695E5F-802E Znaleziono 1 błąd: 8172 - Dźwignia selektora P0919 00 [036] - usterka Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Przebieg: 233238 km Data: 2024.03.17 Czas: 18:32:29 Prędkość obrotowa silnika: 758.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 27.5 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 48 °C Temperatura powietrza zasysanego: 44 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.480 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Status silnika: COENG_RUNNING Status silnika-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 02: Skrzynia biegów (J743) Plik etykiet: 0D9-927-770.clb Oznaczenie elementu SW: 0D9 300 041 J HW: 02E 927 770 AQ Komponent: DQ250-6F MQB H53 4906 Weryfikacja: 06253104 Numer seryjny: TFK01501161747 Kodowanie: 0014 Kod serwisu: WSC 04742 780 00200 Zbiór danych ASAM: EV_TCMDQ250021 001001 ROD: EV_TCMDQ250021.rod VCID: 1F4D567B06BDD57E13-804A Znaleziono 1 błąd: 10632 - Brak komunikacji z modułem zmiany biegów U0103 00 [008] - - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Przebieg: 233242 km Data: 2024.03.17 Czas: 19:34:42 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet: 5Q0-907-379-IPB-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 3Q0 907 379 AB HW: 3Q0 907 379 G Komponent: ESC H42 0723 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 63225000000035 Kodowanie: 0FEC6A8F34230B750777060341C449F0562CD0E0608292F11862F078C209 Kod serwisu: WSC 00015 115 08193 Zbiór danych ASAM: EV_Brake1UDSContiMK100IPB 034036 ROD: EV_Brake1UDSContiMK100IPB_034.rod VCID: 7AFB47EFFDDF505644-802E 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 8388 - Magistrala danych U1123 00 [008] - odebrana wartość usterki [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 228 Przebieg: 233238 km Data: 2024.03.17 Czas: 18:32:29 32870 - Magistrala danych U1123 00 [008] - odebrana wartość usterki [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 228 Przebieg: 233239 km Data: 2024.03.17 Czas: 18:32:30 Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:| 5Q0-937-08X-MV1.clb Oznaczenie elementu SW: 5Q0 937 086 AJ HW: 5Q0 937 086 AJ Komponent: BCM PQ37BOSCH 028 0162 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 86580911151643 Kodowanie: 00031866C2C102FF4BE44004001407081880000000000000000000000000 Kod serwisu: WSC 00015 115 08193 Zbiór danych ASAM: EV_BodyContrModul1UDSBosc 015002 ROD: EV_BCMBOSCH_015.rod VCID: 020B3F0F950F18961C-8056 Sterownik silnika wycieraczek: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 3G1 955 119 A HW: 3G1 955 119 Plik etykiet: 5QX-955-119-V1.CLB Komponent: WWS 150929 042 0607 Numer seryjny: 151030050944 Kodowanie: 0E4DDD Czujnik rozpoznawania deszczu i światła: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 5Q0 955 547 A HW: 5Q0 955 547 A Plik etykiet: 5Q0-955-547.CLB Komponent: RLHS 037 0059 Numer seryjny: S3Y15M11D27H04M41S32 Kodowanie: 90A8EE Przełącznik świateł: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 3G0 941 633 HW: 3G0 941 633 Komponent: E1 - LDS MQB H01 0032 Numer seryjny: 24 07 2015 10000007 Czujnik wilgotności powietrza wewnątrz: 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 558356 - Magistrala danych U1123 00 [008] - odebrana wartość usterki Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 228 Przebieg: 233238 km Data: 2024.03.17 Czas: 18:32:29 Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446) Plik etykiet:| 5Q0-919-294.clb Oznaczenie elementu SW: 5Q0 919 294 L HW: 5Q0 919 294 A Komponent: PARKHILFE 8K H03 0056 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 39391531804997 Kodowanie: 0071051911 Kod serwisu: WSC 05311 115 00073 Zbiór danych ASAM: EV_EPHVA18AU3700000 002026 ROD: EV_EPHVA18AU3700000_002_VW37.rod VCID: 4487F917CF9BD6A66E-8010 Znaleziono 1 błąd: 13637632 - Magistrala danych U1123 00 [008] - odebrana wartość usterki [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 228 Przebieg: 233238 km Data: 2024.03.17 Czas: 18:32:29 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 13: Reg.dystansu (J428) Plik etykiet:| 3Q0-907-572.clb Oznaczenie elementu SW: 3Q0 907 572 B HW: 3Q0 907 572 B Komponent: ACC BOSCH MQB H04 0192 Kodowanie: 3200674A51FFC428949C804D Kod serwisu: WSC 05311 115 00073 Zbiór danych ASAM: EV_ACCBOSCHVW48X 001008 ROD: EV_ACCBOSCHVW48X.rod VCID: 3467A9D79F3B6626DE-8060 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 2067 - Magistrala danych U1122 00 [008] - niewiarygodna informacja [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 228 Przebieg: 233238 km Data: 2024.03.17 Czas: 18:32:28 Temperatura sterownika: 19 °C Napięcie zacisku 15: 14.4 V Velocity_vehicle_reference: 18.80 m/s Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.16 m/s˛ Status_ACC_System: ACC_StandBy 2099 - Magistrala danych U1123 00 [008] - odebrana wartość usterki [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 228 Przebieg: 233238 km Data: 2024.03.17 Czas: 18:32:29 Temperatura sterownika: 19 °C Napięcie zacisku 15: 14.4 V Velocity_vehicle_reference: 18.87 m/s Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.08 m/s˛ Status_ACC_System: ACC_reversible_error Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet:| 5Q0-907-530-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 5Q0 907 530 AJ HW: 5Q0 907 530 M Komponent: GW MQB High 212 2246 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 17111510803251 Kodowanie: 0B0300345F087300FB0002581C0F00010001070000000000000000000000 Kod serwisu: WSC 05311 115 00073 Zbiór danych ASAM: EV_GatewConti 013020 ROD: EV_GatewConti_013.rod VCID: 79F958E3F8D95B4E4D-802C Alternator: Sterownik kierownicy wielofunkcyjnej: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 5G0 959 442 K HW: 5G0 959 442 K Plik etykiet: 3C8-959-537.CLB Komponent: E221__MFL-DC1 H17 0040 Numer seryjny: 29150002316560035471 Kodowanie: 2DFFFF Sterownik układu kontroli akumulatora: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 5Q0 915 181 G HW: 5Q0 915 181 G Komponent: J367-BDMHella H04 8050 Numer seryjny: 0441008303 Prostownik dla gniazda sieciowego: Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: 5Q0 907 155 C HW: 5Q0 907 155 C Komponent: WECHSELRICHTE H56 0033 Numer seryjny: 0169979 Zagar analogowy: Podsystem 5 - Oznaczenie elementu SW: 3G0 919 204 C HW: 3G0 919 204 C Komponent: Analoguhr 209 2002 Znaleziono 1 błąd: 65793 - Mag.ukł.napędowego (VAG w jednoprzewodowym trybie pracy; SAE L zwarta do H) U0009 00 [008] - - [Nowa funkcja - rozszerzone informacje o kodach błędów (protokół UDS) - jest dostępna wyłącznie przy użyciu najnowszych interfejsów, oferowanych na VCDS.pl.] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 228 Przebieg: 233239 km Data: 2024.03.17 Czas: 18:32:37 Napięcie zasilania zacisku 30: 14.5 V Status podrzędnych immobilisera / zacisk 15: ON
  11. Na sprzedaz passat B5FL z 2001 roku 1.9 TDI AWX w oryginale 140KM skrzynia 6tka Na forum znajdziesz tematy w ktorych bralem udzial z tym pasacikiem... Sprzeglo siedzi jednomasowe sachs performance z kewlarem wartosci 5.000 zl z przebiegiem 20 tys km. (Mam rachunki) Docisk od audi 80 (pancerne) Skrzynia stara sie rozleciala i byla wymieniana na regenerowana z najdluzszymi przelozeniami (nie pamietam oznaczenia, ale do odszukania) przejechala moze 40 tys km Z przodu swap hamulcow na 312mm, caly komplet hebli z audi RS4 Zrobiony przedni FMIC z orurowaniem z kwasowki Program zrobiony na 200KM i 400 Nm (u Mirasa we Wroclawiu. Gdzies mam wykresy) ale mozna na tym sprzegle spokojnie zrobic 250 KM i 500 nM (wczesniejsze zestrojenie bylo z uwagi na stare sprzeglo, a po wymianie byl dzwon i juz nic nie robilem) Srodek zajechany od wilgoci, ale moze ktos chce zmienic i odrestaurowac tapicere skorzana jasna ? Bogate wyposazenie: - lampy bi xenon cale kompletne - oba przednie fotele elektryk z pamieciami, grzane, wentylowane - w tylnej kanapie siedziska dla dzieci (tzw. kindersitze) - szyby oryginalnie przydymiane na zielonkawo (fabrycznie, a nie folia) - kiera od B7 z lopatkami - klimatronik - 4x elektryczne szyby z domykiem - lusterko fotochrom (uszkodzone) - alusy oryginal VW - tylny zderzak kamei z czujnikami parkowania (przedni jest popekany) - lusterka skladane elektrycznie z pamiecia (oba duze) Chlodnice uszkodzone Zapewne duzo wiecej rzeczy bylo robione, jak sobie przypomne to dodam do opisu. Silnik po dzwonie odpalal normalnie - jest w pelni sprawny. Sprzedam w calosci lub na czesci (proste rzeczy moge zdemontowac sam, ale jak cos bardziej skomplikowane to nie mam czasu. Auto wyrejestrowane ! Bez prawa ponownej rejestracji. Jestes zainteresowany - zapraszam do kontaktu. Jak nie odbieram napisz sms. Najchetniej sprzedam w calosci, ale jak potrzebujesz cos to napisz co i zaproponuj cene.
  12. ⓩwierzę

    Liczymy do MILIONA!

    11933 In the shadow of the skyscraper! View of the imposing high-rise building of the Europahaus at the Anhalter Bahnhof in Berlin. --
  13. Cześć wszystkim:) I ja zamontowałem hak do passata B8. Wiązkę zakupiłem na allegro i moduł haka 5H2907383C wygląda, że nie jest on z passata. (w aukcji napisane było, że instalacja do niego pasuje) Nie świeci się przycisk otwierania haka - jak przeczytałem w tym temacie jest to związane z wgraniem parametryzacji. Czy ktoś mógłby przybliżyć ten temat, w internetach nie znalazłem nic co by wyjaśniało tą kwestię. Widziałem, że kilka osób w tym wątku wgrywało to i wtedy hak ruszał. Pozdrawiam Tomek.
  14. Witam. Jakie są śruby mocowania tylnych sanek do karoserii?
  15. korzystam z vcds, znalazlem w opcjach licznika, występuje jako "minimalna droga do serwisu" oraz "minimalny czas do serwisu"
  16. Hejka. Trochę odgrzeję kotleta, ale mam ten nieszczęsny p2015. Chciałbym najpierw sprawdzić czy prądy dochodzą do nastawnika. Czy ktoś może podpowiedzieć jakie napięcie lub oporność powinna być na pinach wtyczki od nastawnika? Nastawnik stoi w miejscu. Więc albo nie ma prądu albo umarł. Chyba, że zablokował się w jednym skrajnym położeniu i nie ma siły drgnąć. Dziękuję
  17. Jakie macie opinie o silniku 2.0 TSI CAWB z 2009r?
  18. Cześć, Dziś próbowałem ponownie. Z Pendrive nie znajduje. Na kartę wgrałem parę MP3 i je widzi i odtwarza, ale gdy próbuje aktualizować male nie widzi jej. Po wciśnięciu menu długi czas i wybranych opcji aktualizowania software pojawia się błąd "Regiony są niezgodne (Main Unit) "ROW" "Europe" Passat pochodzi z Niemiec i z niemieckiego www ściągam mapy... Auto to Passat B8 kombi, discover Pro z 2015r, mapy wciąż są z 2015. Karta pamięci to Samsung Micro sdxc 128gb w przejściówce na SD. Dzięki za wskazówki
  19. Jeśli jesteś sprzedawcą i masz płacone za ilość przjechanych kilometrów to może i owszem. Oczywiście nadal się tak może zdarzyć ale przeważnie te auta są dobrze utrzymane (z wyjątkami). ja właśnie kupowałem Skodę Octavię (czarna) z przebiegiem 172 i jeździ do dzisiaj, mając ~350kkm. reasumujac, jeśli nie trafisz na kata to będzie ok, albo przynajmniej powinno być. p.s. auta z DSG, nawet najlepiej utrzymane, mają często dwumase do wymiany przy ~150kkm (stuka). Więc to nie powinno być zaskoczeniem (obejrzałem ok 20 aut i każdy tak miał). p.s.2 jesli macie zamiar kupić auto z CH, sprawdzajcie czy te auta w ogóle miały jakiś serwis. Często te auta jeżdżą ~50 tyś km bez żadnego serwisu - sam doświadczyłem tematu i z kilku pięknych sztuk musiałem zrezygnować.
  20. o! To ciekawa opinia. Polisingowe kojarzyły mi się z pojazdami, które wjadą na każdy krawężnik z dowolną prędkością, a najszybszym autem na autostradzie jest biała octavka i ogólnie "takie se", ale może się myliłem.
  21. To że był wymieniany olej albo przeglądy robione co 30 tys to nie dyskwalifikuje auta, czasem też jest tak że przegląd ma co 30 tys km a w między czasie może mieć serwis olejowy co 15 ale to rzadkość w autach firmowych. Ogólnie ja sam kupiłem auto po leasingowe jak miało 112 tys km, teraz ma prawie 200 i jest ok, zacząłem tylko. Olej zmieniać co 15 tys km i poza eksploatacja itp nic się nie dzieje. Zawsze zdrowiej jest wymienić częściej olej ale skoro są LL to firmy będą się tego trzymać bo to koszt wymienić dwa razy częściej olej, a auto jak będzie zadbane to nie odczuje tego. Osobiście jak bym szukał kolejnego auta to napewno by to było po leasingowe itp.
  22. Ja to widzę że na wysokim poziomie to jest czujność forumowiczów. 20 minut i już odpowiedź Ale do rzeczy. Czyli auto z DE to nic nadzwyczajnego. Olej co 30k. Domyślam się że floty nie przywiązują wagi do takich kwestii. Zakładam też, że nie każdy kierowca prywatny interesuje się motoryzacją i olej wymienia gdy go serwis wezwie. Tylko u nas utarła sie tradycja (którą w sumie uważam za słuszną) - max 3 pierwsze tyś kilometrów i zmienić olej, a jak nie to mogiła. Tylko czy faktycznie to argument dyskwalifikujący? floty/firmy robią co 30k przeglądy olejowe i te auta nadal jeżdzą - pytanie jak długo? btw. szukam auta na trasy, miasto sporadycznie. A czujność jak najbardziej. Egzemplarz interesuje mnie na tyle że raport będzie zamówion.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności