Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Witam, wymienilem manetki na 1 wszym biegu odzywaja sie wycieraczki tylko raz (robia 3 ruchy i koniec) czy to normalne ? Wcześniej wogle nie startowały, więc wymienilem manetke. Jak to dziala 2gi i 3cii bieg dziala. Czujnik deszczu jest, ale nie dziala. Moglby ktos mnie pojasnic? Jak dziala na pierwszym biegu robi ruch trzy razy czy po 3 ruchy co jakis czas, jak byc powinno?
  3. Today
  4. Jak na postoju masz 150mbar różnicy ciśnień to DPF śmietnik.
  5. Wszystko zalezy jak używasz, ludzie miewają twardą skore i taki delikatny materiał sie poddaje..
  6. Też miałem problemy z tym, oddałem kolesiowi który to niby naprawił , ale ciągle to samo było, moja rada ? Kupiłem używany ale OE sterownik z pompą , wymontowałem sam sterownik , założyłem w pasku , potem pod kompa , zaadoptowałem i gitara , to było jakieś może z rok temu i działa , nie ma co się bać używek , to zawsze oe parts stary lapek, jakiś tam vcds chyba nawet wersja pro, opis ja YouTube i taki totalny amator jak ja to zrobiłem
  7. Witam, pozwolę sobie trochę odświeżyć temat ale też trochę z innej beczki mam pytanie. Chciałbym ten przewód odpowietrzenia czy też odmę wymienić ,jest popękana i to dość mocno , powyżej gruszki udało mi się zamontować wąż i ładnie go połączyć lecz w momencie poprawy tej otuliny zauważyłem że jest także pęknięty nad gruszka , mam już drugi, ale problem pojawia się w momencie próby demontażu, wiem że na dole jest zawleczka jeszcze. Próbowałem się dostać do tej odmy prawie że od każdej możliwej strony , próbowałem poluzować alternator, wykonywałem wlot powietrza , ciągle bez skutku, zostaje opcja demontażu dolotu, ale jako że mechanik raczej ze mnie marny, bo raczej początkujący amator boje się samemu to robić , szukałem różnych rozwiązań , kilka fajnych opcji jest opisane na forum audi, znalazłem nawet na ten sam model silnika tj ALT, ale na foto z audi wygląda dostęp dużo inaczej niż u mnie , tam jest miejsca wręcz bardzo dużo ,i tu moje pytanie , ktoś demontował już ta rurę i może powiedzieć co i jak ? Albo coś ja temat dolotu ? Będę bardzo wdzięczny za okazała pomoc tak jak pisze forum audi przedstawia trochę inny układ rur i przewodów niż jest w VW
  8. @kuebk odczyty na postoju przy ok. 2500 obr/min.
  9. Witajcie, czy ktoś może sprawdzić czy u Was po 69 kkm kierownica jest w takim stanie? Bo to jakiś dramat jest, wytarta jak po 200 kkm.
  10. Witam. Mam taki problem. Poszedł dym z wlacznika awaryjnych. Zmieniłem na nowy, wymieniłem bezpiecznik nr2 oraz bezpiecznik żeby mrugały awaryjne przy zamykaniu. Kierunki sa, mruga przy zamykaniu/otwieraniu tylko nie działają awaryjne. Niestety nie znalazłem przyczyny dlaczego zjarał sie ten wlacznik z przerywaczem. Może ktoś miał podobny problem albo wie gdzie zacząć szukać. Wiązki sprawdzałem to nigdzie nie widać przetarcia. Podmienialem tez moduł komfortu ale bez rezultatu.
  11. Witam. Ja po wielkiej męczarniach jazdy wibratorem przez dwa lata uporałem się z problemem.....był nim tłumik drgań..nie wyglądał na zniszczony więc myślałem że to nie to..drgania były w przedziale 2000- 2200 obrotów po wymianie na nowy cisza. Koszt niecałe 700 zł.
  12. No to na postoju zrób odczyt na 2500rpm, a w trakcie jazdy na tyle na ile się da.
  13. U mnie nie ma limitera na wolnych. W trasie nie depne mu do 4000 obrotów bo auto aktualnie jest w trybie awaryjnym i nie wkręca się wyżej jak 2800 obrotów.
  14. Sprawdź na postoju jak depniesz do końca (o ile masz limiter to powinno być 2500-3000rpm) jaką masz rożnice ciśnień. Następnie depnij mu w trasie 4bieg, do 4000rpm i sprawdź jaką masz rożnice ciśnień wtedy. Czujniki się zużywają więc po jakimś czasie odczyt różnicy ciśnienia może być przekłamany.
  15. Problem z dpf dopadł i mnie. Pacjent to b6 2,0 TDI BMR 170KM. Od kilku tygodni mam problemy z dpf. Najpierw zaczeło się od częstego wypalania. Mysłałem, że zatankowałem kiepskie paliwo bo zaczęło się chwilę po zatankowaniu. DPF wypalał się znacznie dłużej i częściej niż zwykle. Po tygodniu zatankowałem na innej stacji i trochę się uspokoiło. W między czasie zmieniłem olej w silniku (był mocno rozrzedzony), wymieniłem filtr paliwa zalewając go płukanką Liqui Moly Diesel Spulung. Do zbiornika z paliwem dolałem Liqui Moly Dieselpartikel filter Schutz (2650) do czyszczenia i ochrony filtra. W kompie nie było żadnych błędów. Wypalił się chyba jeszcze z raz czy dwa o czym pojechałem na urlop ponad 1500km. Myślałem, że po takiej trasie się wygrzeje i porządnie przegoni. Po powrocie znów się zaczęło. Po kilku dniach jazdy zapaliła się kontrolka od DPF i mimo przejechania ok.40km próbując wywołać procedurę wypalania (3-4 bieg i obroty 2500-3000) nie chce zgasnąć. Dziś jadąc zaczęła migać spirala od świec żarowych. Po podpięciu diagnoskopu Viaken 5053ITS wyskoczył błąd 008194 Particulate Trap Bank 1 i nie chce się dać skasować. Czytałem na różnych źrodłach, że przyczyną może być czujnik różnicy ciśnień G450. Tylko jak go sprawdzić czy to on czy jednak DPF jest zatkany. Samochód ma prawie 340 tys.km przebiegu. Poprzedni właściciel prał już DPF przy ok 240-250 tys.km. Ale nie wiem czy go zaadoptował. Wklejam zdjęcia bloków pomiarowych grup 67, 68 i 75 oraz błąd i odczyt grupy 67 i 68 z przed urlopu (odczyt z VCDS). Dodatkowo mam lekko zapocone węże od IC więc nie wiem czy turbo nie zaczyna puszczać soków, choć z tego co mi się udało wyczytać to w grupie 75 poz. 3 jest procentowy poziom zapełnienia filtra co u mnie wynosi 32,66% więc jeszcze bez jakiejś tragedii ale może pomożecie. Zdjęcie węza od IC też wklejam.
  16. Każdy ma swoje życie. Pandemia ograniczyła kontakty osobiste, to i temat umarł śmiercią naturalną. Na fb rzadko bywam :). A jeśli już to nie po to żeby po raz setny przeczytać jaki olej lać do 1.9 tdi
  17. Witam wszystkich 👋 Pytanie jak w tytule... Chodzi mi o ten wężyk, który wchodzi w gumę od kanału wylotowego. Ten kanał po stronie kierowcy, centralnie pod serwem. Zaznaczyłem to na fotkach (to nie są zdjęcia mojego auta, znalazłem je w necie na potrzebę zadania pytania ) Na pewno nie jest to wężyk odpowietrzający gazy z akumulatora, bo ten jest bardziej po środku komory. Pozdrawiam
  18. Marku jakoś mnie to nie dziwi że ty pierwszy się odezwałeś, a tak swoją drogą to temat chyba umarł bo wszyscy na fb pisza czy jak
  19. Yesterday
  20. Witam Potrzebuję pomocy Otóż pękła mi sprężyna z przodu w passacie b6 2.0 TDI 3c2 bmr 170 koni stara ma takie kropkowanie jak na zdjęciu #pomarańczowy niebieski 2x zielony# potrzebuję numeru katalogowego jaką kupić czy z sachsa 993 061 będzie pasowała ? Ona ma numer katalogowy 3C0 411 105 C a nie znalazłem nigdzie czy po kropkowaniu mojej sprężyny numer katalogowy jest taki sam ? Na amortyzatorze są takie numery jak na załączonym zdjęciu
  21. Projekt ukonczony bez zadnych problemow z jednym czujnikem na tylnym wachaczu niektorzy mowili ze na lampach przed liftem nie zadziala a jednak dziala bez problemu jak by ktos zakladal,mala przerobka poszla z bi xenon na soczewke bi led o wiele lepiej swieci.
  22. Last week
  23. No nie wiem gdyby były to wtryski to bym czuł spadek mocy, poszarpywania. A tego nie ma. Jest problem tylko na biegu jałowym.
  24. Witam.Passat 97r 1.6 ahl 100km. Przy około 1700obr-2000obr robi sie dziura w mocy, faluje przy przyspieszaniu, tak jakby brakowało paliwa, a bylo za dużo powietrza czy też był za późny zapłon, po prostu sie dławi.. powyzej 2 tyś obr. idzie idelanie. Szczelność na ciśnienie z kompresora sprawdzane zero lewego powietrza, pompa paliwa nowa, nowe wszystkie filtry, nowe świece, kable, cewka, sonda, czujnik temperatury. Podmieniany zawor evap, filtr węglowy, wtryski, przepływka, przepustnica+adaptacja, czujnik położenia wału, czujnik stukowy, a nawet czujnik predkości w skrzyni. Czyszczony baķ. Zero błedów na vagu. Zapłon pokazuje 2.5-3stopnie nie wiem czy prawidłowo? Został tylko czujnik halla. Pomocy bo mam już dosyć tej kurwy.
  25. Witam, mam problem z układem kierowniczym, Przy wolnym obracaniu kierownica słychać metaliczny zgrzyt w okolicach lewego koła, Wymieniłem maglownice na regenerowana bo stara pociekła, pompa wspomagania padła to tez wymieniłem, zawieszenie zmieniane rok temu, przeguby zewnętrzne i wewnętrzne też nowe. Już mnie szlak trafia bo nie wiem co jest. Czy ktoś ma jakiś pomysł?
  26. Witam Czy ktoś wie jak aktywować by Front Assist pojawiło się na liczniku w liście asystentów. Mam pozostałe inne Lane/Side Assist i i wyjazdu są. A tego mi brakuje. Który kanał adaptacyjny za to odpowiada?
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy