Skocz do zawartości

yogibabu

  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM
  • Rok produkcji
    2019

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pierwsze to na maszynie nie sprawdzisz szczelności w 100%.Nie będę tłumaczył bo nie ma sensu.Szczelność należy sprawdzić azotem zapodając ciśnienie około 25-30bar.Woda z mydłem i szukamy. W najgorszym przypadku trzeba będzie zwalić deskę bo może być przyczyna w parowniku-dziurawy. Ps. tak naprawdę to problem jest tego serwisanta nie Twój.Jak nie działa a wzioł kasę(a wzioł) to ma naprawiać do skutku.
  2. Miałem ten silnik i zapachu wachy w oleju było brak.Z tym,że ja tych cudaków nigdy nie dolewałem. Benzyna w oleju w silnikach z bezpośrednim wtryskiem to objaw pokonywania krótkich dystansów.
  3. U mnie nie ma czegoś takiego. A odgłosy o których mówisz to mała ilość czynnika w układzie.
  4. Raczej exfat ,napewno nie ntfs.Ale to przy dużych pojemnościach kart. Jak adapter dobrej marki to nie ma problemu.
  5. No to albo kostka wyzionęła ducha,albo instalacja elektryczna ma przerwę.
  6. A masz manual,czy automat? W manualu nie ma przekaźnika od rozrusznika.
  7. Co prawda nie w alt a w akl -to samo.Nowe pierścienie,uszczelniacze ect.... Jak łykał,tak łyka dalej :). Szkoda kasy na te remonty-one wyjeżdżały już z fabryki z poborem oliwy
  8. Te błędy nie mają wpływu na odpalanie .Są to błędy związane z zarządzaniem energią akumulatora.
  9. No to masz uszkodzone łożysko górnego mocowania amorka.
  10. Błąd Uxxx jest następstwem błędu Pxxx.A więc należy zacząć od naprawy usterki związanej z błędm Pxx. Coś nie halo jest z regulacją ciśnienia w układzie paliwowym.Trzeba sprawdzić w wartościach ciśnienie zadane z ciśnieniem rzeczywistym.Prawdopodobnie regulator ciśnienia cr zacina się.
  11. Do silnika ALT Bagnet 06B 115 611 H zastąpiono w 2005 06B115611P Pierwsza rurka co bagnet wchodzi w nią bezpośrednio 06B103663G I ta druga co wchodzi w silnik 06D103634
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności