Jump to content

golden87

  • Content Count

    229
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About golden87

  • Birthday 11/15/1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2016
  • Link do tematu o samochodzie
    146656

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na razie widziałem tylko hybrydy fabrycznego turbozespołu. Np. tutaj https://motodpf.pl/hybrydowe-bi-turbo-do-2-0-bi-tdi-240km/ (nie wiem czy rzeczywiście oni umieją w te turbiny, czy to ale z tego co widze, to Darki które siedzą od lat, aż takich przyrostów nie obiecują jak tamci, Ci piszą o 380 a darki o +30 wzgledem serii czyli jakieś 330-340 max. https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/hybrid-turbocharger-for-cuaa-bi-turbo-engines-larger-turbo-upgrade.html choć projekt przeróki bi-tdi na single turbo też gdzieś mi się przewinał ale to jakieś mega grube mody dragowe były.
  2. @for.estmoglbys to spiąć w 1 plik czy coś albo przetłumaczyć, bo tam trzeba się rejestrować żeby to wyświetlić itd.
  3. Bedzie wbijał 3 czy 4 przy 1600 czy 1800 obrotów zależnie jak ustawi tuner, a nie 1200-1300. Dla mnie sport jest z kolei za ostry do normalnej jazdy no i spalanie też sie zaraz robi. Podniesienie ciśnien sprawi że biegi będą wbijane szybciej, a skrzynia bedzie miec mniejszy lag.
  4. Jak jesteś już po gwaranacji a sądzac po roczniku z podpisu tak, to polecam nawet ECU + TCU. Teoretycznie ma wydłużyć życie dwumasy i myśle że praktycznie tęż powinno bo nie zapina mi teraz 6 czy 7 po mieście...
  5. W BiTDI akumulator jest w bagażniku, po lewej stronie.
  6. Cześć wszystkim, od ostatniej odpowiedzi minęły 2 lata więc może się coś zmieniło. Czy żeby aktywować TJA dalej wymagany jest VCP? Czy może jest już inna solucja ewentualnie czy dobrym klonem pójdzie, ewentualnie kto i za ile by im użyczył VCP lub sam zakodował z okolic Elbląga i Trójmiasta
  7. Zaktualizowałem post, o videoporadnik nie mojego autorstwa, ale zgodny ze sztuką W filmiku robi to w Audi ale wszystko jest analogiczne.
  8. Swap lekkie 4 tłoki Brembo 345mm/340mm dla A4 B7/B7/B8, A6 C6/C7, A5, Q5, A8 D3/D4, VW Passat B5/B6/B7/B8, MQB. Dzień dobry, Posiadam dziś do sprzedania bardzo wydajny zestaw 4 tłoczkowy. W skład zestawu wchodzą: Zaciski 4 tłoczkowe dedykowane do tarczy 345mm/340 Klocki hamulcowe Ferrodo jeszcze ponad 80% (przebieg 4500 km) Tarcze hamulcowe Zimmerman jeszcze ponad 90% (przebieg 4500 km) SWAP ten założony był w Audi A6 C7, jednak przed sprzedażą zdecydowałem się zdemontować zestaw i sprzedać osobno. Cały zestaw (zaciski, tarcze, klocki) pasuje do Audi (nowsze Audi z dużym otworem centrującym): A4 B8 / A6 C7 / Q5 / A5 itd. Po zastosowaniu odpowiednich tarcz można zastosować w następujących autach: A4 B5 / VW Passat B5/B5FL - wymagana zwrotnica z szerokim rozstawem, tarcze od S4 B7 A4 B6/B7 - Na tarczy z 345 z S4 B7 Vw Golf 5+/Passat B6+ - wymagana odpowiednia tarcza. Zaciski te są bardzo wydaje, hamują nieporównywalnie lepiej do jednotłoczków z S4 B7 czy nawet dwutłoków na tarczy 356mm. Do tego ich waga jest bardzo niska dzięki czemu nie odczuwamy tego na kierownicy, a często nawet kierownica chodzi lżej jak seryjna. Cena 2100 zł dotyczy całego zestawu (zaciski, tarcze, klocki). Pierwsze zdjęcie jest poglądowe, jak mogą wyglądać zaciski po malowaniu proszkowym w dowolny kolor +300 zł. Wysyłka kurierem DPD lub odbiór osobisty Elbląg.
  9. bedzie nie aktywna do czasu spatchowania. tego nie wie nikt, zależnie co masz teraz sie okaźe po
  10. Kojarzycie Panowie gdzie zmieniało się siłe ręcznego, bo czasem aż mi klocek odbija na tarczy
  11. PORADNIK STOSUJE SIĘ TYLKO DO MIB2 STD– WERSJA BEZ DYSKU! UWAGA: Niniejsza instrukcja jest tylko i wyłącznie w celach edukacyjnych, autor nie ponosi ŻADNEJ odpowiedzialności za ewentualne „uceglenie” danej jednostki itd. Wymaga również trochę własnej inicjatywy. Nie pomagam na PW. Jeżeli ktoś ma pojęcie o komputerach/telefonach/flashowaniu itd. to może próbować działać z tym poradnikiem, jeśli natomiast nie masz żadnego pojęcia o komputerach lepiej powierz to specjalistom. Napisałem ten poradnik za darmo, dla „idei” jeśli dzięki niemu zaoszędziłeś kilkaset złotych na wgrywaniu/odblokowywaniu tych funkcji, wpłać proszę choć kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych na dowolną organizację charytatywną np. WOŚP, PCK, czy jakiejś lokalne schronisko. Cześć dzisiaj posłużę się gotowymi filmikami. Wymagane trochę inwencji twórczej. Sam proces odblokowania android auto/car play składa się z kilku kroków. Ustalenie ścieżki aktualizacji nawigacji (która po której). Wytypowanie możliwie najwyższej wersji do której występuje patch. Update firmware Odblokowanie green menu Instalacja patcha Patchowanie Usuwanie błędów Dodatkowo jak by ktoś chciał odlbokować sobie możliwość korzystania ze wszystkich kart (cid removal) Ogólnie gość na tym kanale dużo użytecznych rzeczy przedstawia więc myślę ze warto dać mu suba: https://www.youtube.com/c/MrfixPl0001 @mkpol podwieś to gdzie trzeba.
  12. Twoje radio, to wersja bez dysku. Ten wątek dotyczy MIB2 High nie Standard.
  13. @adamdonc poprostu czasem się nie zamyka po zakończeniu manewrów, a przez to ze sie nie domyka to sie brudzi i muszą ją czyścić co chwile. Obraz znika z radia a fizycznie pozostaje otwarte, i to nie ma reguły czasem 1 na 20 razy, a czasem 1 na 5 razy. Mysle ze trzeba czyszczenie i smarowanie rozwiąże mój problem
  14. Dzięki serdeczne za pomoc, biorę się w weekend za grzebanie, na grupie na FB nastraszyli że tylko cała kamera do wymiany. Jednak co stare dobre forum to forum. Pochwalę się efektem jak mi się uda
  15. @Ysebulba Auto mam rok 2015 model 2016, to zapewne mam stary typ co? Bo tamto foto wiadomo bylo przykładowe z neta. Ewentualnie czy VCDSem idzie sprawdzić czy to nowy czy stary typ? Dzięki.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy