Skocz do zawartości

golden87

  • Zawartość

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O golden87

  • Urodziny 15.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  • Link do tematu o samochodzie
    146656
  1. Ciekawe aukcje

    Polecam fajny chwytak od Chinoli, teraz w promce za 7 zł, nie raz uratował kiedy śrubka gdzieś spadła... https://pl.aliexpress.com/item/New-4-Claw-60cm-Long-Reach-Flexible-Pick-Up-Tool-Spring-Grip-Narrow-Bend-Curve-Grabber/32759206262.html
  2. Wykresy z hamowni do oceny.

    Mowisz o benzynie czy dieslu? Oni pisza o dieslach wiec seria wystarczy. Jak robisz diesla i masz 240mm sprzeglo, wez dwumas od Sharana BTB 150 Km, z uwagi na mase sharana mowia ze jest nawet mocniejszy od BRD. Jesli masz 228 to wstaw sztywne koło
  3. Giełda wraca na Forum Passata!

    Zawsze tak jest.... kurde.... Jak już sprzedałem Passka i wszystkie graty po nim to odpalacie giełde.... a tak musiałem kolegów prosić zeby wklejali moje linki Ehhhh
  4. Wykresy z hamowni do oceny.

    Dobrze ze w 1.9 TDI 500+nm korb nie gieło Nie wiem jak fabryczne sprzegło w AWT, ale gdzies na facebooku widziałem projekty na sprzegle AWX + kevlar cos koło 230-240 kuca... Chyba najlatwiej bedzie moze zadzwonic, delikatnie podładować ze jestes zainteresowany tuner, i zapytac czy sam kevlar wystarczy czy jak
  5. Wykresy z hamowni do oceny.

    Jezeli nie chcesz przekraczac 300 KM, to Mak-Landowy Kevlar wystarczy... :-) Do Sachs Performance.... cóż.... przy moim codziennym uzytkowaniu nie przeszkadzało mi to, natomiast robiac na taxi czy jako kierowca zawodowy to nie wiem.... to pewnie automat bym miał Co do tego ile bedzie przy 1.4 Bara tego nie wiem..., bardziej doswiadczenia w dieslu mam.
  6. Wykresy z hamowni do oceny.

    Mak-Land, około 250 zł, na starej tarczy, szkoda nowej. Ja nie wiem, jak tam Wam te 1masy chodza, ja polecam inny zestaw choc jest sporo drozszy.... Docisk Sachs Performance (240mm) (1300zł) + kevlar z MakLandu + dwumas ze 150 konnego 1.9 TDI Sharpana... ten zestaw 300 Km/550nm+ ogolnie ogarnie... (choć to do TDI) Do 1.8T powinien kevlar z MakLandu załatwić sprawę + AWX Choć dla mocno modzących 1.8T jest tez Sahcs Performance na 228 mm
  7. Czarne zgary ladnie wygladaja, na pierwszy rzut oka chyba jakas uboga wersja bo radio male, brak bixenonu, no i brak fotek foteli (ale w opisie jest ze sportowe, wiec pewnie SportLine, bo i chromu brak w okolo szyb) Nie wyglada zle, trzeba by na miejscu ocenic, zalezy czego szukasz, czy ma byc wypas totalny, czy 0 bezwypadek czy co
  8. Poligon Testowy

    Czy wroca podpisy?
  9. Ja placilem za nowke docisk Sahcs Perforamnce okolo 1300 (sam docisk, reszta moim zdaniem zbedna, bo kevlar robi robote) Na Sachs jest podobnie... Ja sie przyzwyczailem, ale jak dalem koledze poprowadzic to: "No da sie normalnie jezdzic, ale na taxi to bym nie chcial tym latac" Moze i masterunio da rade taniej zrobic, choc mnie juz tak denerwowalo wkladanie/zakladanie skrzyni ze stwierdzilem ze wole raz zrobic pewnie i miec w nosie
  10. Ciekawe aukcje

    To dobra oferta.... nawet bardzo.... z reguły tego rozmiaru tarcze potrafia kosztować około 600-700 zł A gdzie tu zaciski i nowe klocki.... Moim zdaniem warto mega! :- )
  11. Ciekawe aukcje

    Atheo 19 za 999 :-) https://www.olx.pl/oferta/19-calowe-alufelgi-vw-taureg-audi-q7-plus-opony-na-jeden-sezon-gratis-CID5-IDnyuqo.html#32c50b8687
  12. Powiem tak Sachs Performance + Kevlar z MakLandu - powiem tak, moze i troche wieksza robote robisz noga (bo dosc ciezko chodzi w pornwaniu do stocka) i nie trzeba zadnych kombinacji nie padaja skrzynie itd. Jest tez Sachs Performance na 228, kiedys za 300-400 zl widzialem na znanym portalu aukcyjnym uzywke.
  13. Docisk z innego sprzegła 228 (AWX) bedzie pasował na pewno. Choć przełożenia tej skrzyni sa mocno srednie... - moim zdaniem. Nie wiem jak daleko chcesz isc w tunningi, ale jak masz przechodzic, to moze od razu na sprzeglo 240mm i skrzynie z 2.5 TDI... No mowie, pytanie jaki jest Twoj cel, bo teraz to duzo wiecej nie wyjdzie, ale jak juz wsadzisz wszystko i potem bedziesz chcial to znowu bedzie inwestycja. A no i jak masz wszystko wyjete, a chcesz isc mocniej, i nie wyciagac killka razy skrzyni, to sprzeglo do Kevlaru w MakLand.
  14. Chiptuning koszalin - grupowy

    Jak co to mam dobrego i sprawdzonego goscia w 3City. 600-700 stopni to luz, byle 950 nie przekraczac. Co do motoru i uszczelki, niestety chiptunning ma to do siebie, ze jezeli jest jakis slabszy element to szybciej on zostanie zuzyty, ale w tym przypadku 2.0 TDI nie ma zbyt mocnej "czapki" wiec nie szukałbym w tym problemu. Niestety teraz porobił sie miliony szkolen dla chiptunningowcow i otwieraja i sa tacy misztrze od wszystkiego i wszystkich marek.... wiec to musza byc gotowe, on-line brane z jakiejs bazy.... Moj tuner robi soft 4-5 godzin.... korekrty trwaja okolo 1-2 godzin.. I cena jest rewelacyjna bo okolo 400 z hamownia przed i po dla silników 1.9/2.0 TDI bo w tym sie specjalizuje.
  15. Ciekawe aukcje

    Wyglądają na ori vw 19 ale pewny nie jestem , w tej bralbym gdybym miał vw Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
×