Skocz do zawartości

golden87

  • Zawartość

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O golden87

  • Urodziny 15.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  • Link do tematu o samochodzie
    146656
  1. Odpala i po chwili gaśnie

    Jest sens. Jezeli chcesz miec załatwiony temat wtrysków. Tobie sie moze wydawać ze pracują idealnie itd itp, warto dołożyć te 50 zł szt za czyszczenie/sprawdzenie ich. Teraz leja dobrze, zmienisz 1 bedzie dobrze, pochodzi pol roku czy rok, i moze kolejny zaczac szwankowac, a takie sprawdzenie czy czyszczenie moze im pomoc lub uchronic wczesniej, ewentualnie moze zdiagnozowac wczesniej niepokojace znaki, zeby potem 100 razy nie placic za robote, nie zmieniac 100 razy gumek (bo przy kazdym wyjeciu trzeba nowe) itd itp. No chyba ze masz krótkotrwałe plany z samochodem zwiazane, ze zrobić i zaraz sprzedac... Oczywiscie zebysmy sie tu dobrze zrozumieli, ja nie chce zebys dobre wtryski regneerowal, bardziej chec zeby te ktore jeszcze sa dobre, pozostaly dobre nadal oooo
  2. Odpala i po chwili gaśnie

    Powiem tak, jezeli chcesz miec zrobione dobrze, wyślij wszystkie wtryski do zakładu który zajmuje się regeneracją. Tam dobra wtryski umyją w ultradzwiękach a uszkodzony zregeneruja/wymiania na zregnerowany. Dodatkowo po rengeranacji otrzymasz wydruk kontrolony itd itp. Najlepsza firma z ktora nigdy nie mialem klopotow to: http://www.dieselnadarzyn.pl/ Znaja sie na robocie od lat, nie sciemaniaja i nie naciagaja. Cen może na starcie sie wydawac nie sa najniższe ale wiesz ze masz dobrze zrobione.
  3. Podniesienie mocy B8 150PS

    W zarządzie VW i dziale R&D szczególnie
  4. Podniesienie mocy B8 150PS

    Ciekawe jak to sprawdzi... Pozatym elektorniczne a nie elektryczne. Idąc Twoim tokiem myslenia, jezeli kilkuletnie auto legitymuje sie pare koni wyzszym wynikiem niz nominalnie to tez powinno się to zwiększyć w papierach? A co z autami które po 10 latach, mają 70% mocy nominalnej. też im kuce w papierach mają zmniejszyć? Robiąc chip-tunning w przeciwieństwo do instalacji LPG nie dokładasz żadnych dodatkowych części pod maskę, nie ingerujesz w układ paliwowy itd itp. Dlatego troche luzu chłopy i cieszyć się czpisem, bo może akurat nie w przypadku VW ale np. Mazdy silniki SkyActiv dławione są tylko softem, i przyrosty na poziomie 60-70% to norma. PS. A co z ludzmi, którym po akcji serwisowej VW samochód przestał jechać jak przedtem....
  5. Ciekawe aukcje

    Polecam fajny chwytak od Chinoli, teraz w promce za 7 zł, nie raz uratował kiedy śrubka gdzieś spadła... https://pl.aliexpress.com/item/New-4-Claw-60cm-Long-Reach-Flexible-Pick-Up-Tool-Spring-Grip-Narrow-Bend-Curve-Grabber/32759206262.html
  6. Wykresy z hamowni do oceny.

    Mowisz o benzynie czy dieslu? Oni pisza o dieslach wiec seria wystarczy. Jak robisz diesla i masz 240mm sprzeglo, wez dwumas od Sharana BTB 150 Km, z uwagi na mase sharana mowia ze jest nawet mocniejszy od BRD. Jesli masz 228 to wstaw sztywne koło
  7. Giełda wraca na Forum Passata!

    Zawsze tak jest.... kurde.... Jak już sprzedałem Passka i wszystkie graty po nim to odpalacie giełde.... a tak musiałem kolegów prosić zeby wklejali moje linki Ehhhh
  8. Wykresy z hamowni do oceny.

    Dobrze ze w 1.9 TDI 500+nm korb nie gieło Nie wiem jak fabryczne sprzegło w AWT, ale gdzies na facebooku widziałem projekty na sprzegle AWX + kevlar cos koło 230-240 kuca... Chyba najlatwiej bedzie moze zadzwonic, delikatnie podładować ze jestes zainteresowany tuner, i zapytac czy sam kevlar wystarczy czy jak
  9. Wykresy z hamowni do oceny.

    Jezeli nie chcesz przekraczac 300 KM, to Mak-Landowy Kevlar wystarczy... :-) Do Sachs Performance.... cóż.... przy moim codziennym uzytkowaniu nie przeszkadzało mi to, natomiast robiac na taxi czy jako kierowca zawodowy to nie wiem.... to pewnie automat bym miał Co do tego ile bedzie przy 1.4 Bara tego nie wiem..., bardziej doswiadczenia w dieslu mam.
  10. Wykresy z hamowni do oceny.

    Mak-Land, około 250 zł, na starej tarczy, szkoda nowej. Ja nie wiem, jak tam Wam te 1masy chodza, ja polecam inny zestaw choc jest sporo drozszy.... Docisk Sachs Performance (240mm) (1300zł) + kevlar z MakLandu + dwumas ze 150 konnego 1.9 TDI Sharpana... ten zestaw 300 Km/550nm+ ogolnie ogarnie... (choć to do TDI) Do 1.8T powinien kevlar z MakLandu załatwić sprawę + AWX Choć dla mocno modzących 1.8T jest tez Sahcs Performance na 228 mm
  11. Czarne zgary ladnie wygladaja, na pierwszy rzut oka chyba jakas uboga wersja bo radio male, brak bixenonu, no i brak fotek foteli (ale w opisie jest ze sportowe, wiec pewnie SportLine, bo i chromu brak w okolo szyb) Nie wyglada zle, trzeba by na miejscu ocenic, zalezy czego szukasz, czy ma byc wypas totalny, czy 0 bezwypadek czy co
  12. Poligon Testowy

    Czy wroca podpisy?
  13. Ja placilem za nowke docisk Sahcs Perforamnce okolo 1300 (sam docisk, reszta moim zdaniem zbedna, bo kevlar robi robote) Na Sachs jest podobnie... Ja sie przyzwyczailem, ale jak dalem koledze poprowadzic to: "No da sie normalnie jezdzic, ale na taxi to bym nie chcial tym latac" Moze i masterunio da rade taniej zrobic, choc mnie juz tak denerwowalo wkladanie/zakladanie skrzyni ze stwierdzilem ze wole raz zrobic pewnie i miec w nosie
  14. Ciekawe aukcje

    To dobra oferta.... nawet bardzo.... z reguły tego rozmiaru tarcze potrafia kosztować około 600-700 zł A gdzie tu zaciski i nowe klocki.... Moim zdaniem warto mega! :- )
  15. Ciekawe aukcje

    Atheo 19 za 999 :-) https://www.olx.pl/oferta/19-calowe-alufelgi-vw-taureg-audi-q7-plus-opony-na-jeden-sezon-gratis-CID5-IDnyuqo.html#32c50b8687
×