Skocz do zawartości

Hubi14

  • Liczba zawartości

    172
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pabianice

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6 4x4
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dodawaj więcej tych środków to na pewno pomoże (sorki za sarkazm), ojciec ma Tiga z tym samym piecem i też pod korkiem albo na bagnecie czuć lekko benzyną, w starej skodzie MPI też lekko zawiedzało, jak się boisz to zlej ten olej zalej nowy a ten stary daj do jakiegoś labo to Ci zrobią analizę
  2. szczerze to nie wiem, kiedyś mi przy pierwszym odpalaniu syczało bądź jakby się coś przelewało przez pierwsze 3 sekundy ale to była wina za małej ilości czynnika w układzie, po napełnieniu jest cisza
  3. możliwe, że klapy się przestawiają i wydają dźwięk zbliżony do syknięcia
  4. jakbyś zobaczył jak są skonstruowane sprzęgła w suchej DSG to byś zrozumiał, one muszą mieć pewien luz a u kolegi pewnie albo stały na sztywno albo miały ten luz bardzo mały.
  5. tego nie zauważyłem, dziwne że to auto jeszcze odpala, to pewnie do tego co dopisałem dojdzie jeszcze wałek i szklanki plus to co po drodze, nadal się upieram aby właściciel oddał to auto sprzedającemu i odzyskał kasę, chyba że go kupił w cenie złomu :)
  6. w tych autach to najczęściej leci IC'ek. Zanim kupisz kamerkę endoskopową to możesz równie dobrze zdjąć węże z niego zaślepić i dmuchnąć kompresorem, tylko nie jakoś na chama 8bar a tak z 1.3bara tyle co panuje w układzie i patrzeć czy ciśnienie schodzi. Ewentualnie jak masz czas i możliwości to sobie go zdemontuj, nie jest to jakoś super trudne, jest tylko trochę rozbierania
  7. jak masz silnik benzynowy to "dogrzewa" GPF i zawsze tak będzie. Czy przy dieslu jest to samo z DPF, nie mam pojęcia, ale nie doszukiwałbym się problemu tam gdzie go nie ma
  8. tak szczerze to oddaj to auto osobie od której kupiłeś i niech ci kasę odda, bo tu jest poważniejsza rzeźba. Turbo nie pompuje ale to jest skutek nie przyczyna, przyczyną tego zamieszania jest albo głowica albo pompowtryskiwacze. Z prostych i niekosztownych napraw to możesz podgiąć styki przy wtyczkach od pompek, bo widać że okresowo nie pracują. Jeżeli to nie pomoże to trzeba dać pompki do naprawy a co za tym idzie i głowicę bo gniazda będą wyrobione i jak raz to ruszysz to już nie uszczelnisz.
  9. trudno by to auto jechało, jak pełen boost masz przy 3kRPM a przy 2kRPM doładowanie praktycznie nie ma to raz a po drugie to masz złą synchronizację wałka, powinna być około -1* a ty masz +3* (nie wymieniałeś ostatnio rozrządu?)
  10. odczytaj błąd a najlepiej to jedź do gościa co ci program zrobił i niech to ogranie
  11. pewnie jak wymienisz przewód elastyczny to problem ustanie, po tylu latach się uszkodził w środku, rozwarstwił się, najprościej to weź auto na lewarek naduś na hamulec kilkanaście razy i jak poczujesz opór na kole to poluzuj przewód przy zacisku, będziesz miał wtedy 100% pewności
  12. a napiszecie co trzeba przekodować by mieć kick-close (machanie nogą), na dodatkowym guziku mi nie zależy, a easy-open(machanie nogą) posiadam fabrycznie EDIT: znalazłem wyżej na drive2 ale ciężko to przetłumaczone na polski jest :P, ma ktoś wersje light tego
  13. jak masz zawias DCC to musisz skalibrować, gdzieś o tym pisałem jak to wykonać
  14. no przecież Adam$ napisał co może być przyczyną tj zapchany DPF, sprawdź sobie jeden z drugim VCDS'em lub innym programem diagnostycznym a jak nie masz to jedź do mechanika i mu powiedz by przy tobie sprawdził wartości zapełnienia DPF
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności