![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
Hubi14
-
Liczba zawartości
172 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Hubert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Pabianice
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM DSG6 4x4
-
Rok produkcji
2016
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Passat B8 - krótkie syknięcie z kratek nawiewu przy starcie
Hubi14 odpowiedział Bartek3004 → na temat → Tematy techniczne
jest na to spora szansa... -
dodawaj więcej tych środków to na pewno pomoże (sorki za sarkazm), ojciec ma Tiga z tym samym piecem i też pod korkiem albo na bagnecie czuć lekko benzyną, w starej skodzie MPI też lekko zawiedzało, jak się boisz to zlej ten olej zalej nowy a ten stary daj do jakiegoś labo to Ci zrobią analizę
-
Passat B8 - krótkie syknięcie z kratek nawiewu przy starcie
Hubi14 odpowiedział Bartek3004 → na temat → Tematy techniczne
szczerze to nie wiem, kiedyś mi przy pierwszym odpalaniu syczało bądź jakby się coś przelewało przez pierwsze 3 sekundy ale to była wina za małej ilości czynnika w układzie, po napełnieniu jest cisza -
Passat B8 - krótkie syknięcie z kratek nawiewu przy starcie
Hubi14 odpowiedział Bartek3004 → na temat → Tematy techniczne
możliwe, że klapy się przestawiają i wydają dźwięk zbliżony do syknięcia -
1.8TSI DSG7 DQ200 - problem ze skrzynia?
Hubi14 odpowiedział asterix_007 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
jakbyś zobaczył jak są skonstruowane sprzęgła w suchej DSG to byś zrozumiał, one muszą mieć pewien luz a u kolegi pewnie albo stały na sztywno albo miały ten luz bardzo mały. -
Passat B5 FL 1.9 TDI 131KM AWX turbo i nierówna praca silnika
Hubi14 odpowiedział PatPassat → na temat → Diagnostyka - VAG
tego nie zauważyłem, dziwne że to auto jeszcze odpala, to pewnie do tego co dopisałem dojdzie jeszcze wałek i szklanki plus to co po drodze, nadal się upieram aby właściciel oddał to auto sprzedającemu i odzyskał kasę, chyba że go kupił w cenie złomu :) -
Ubytki płynu chłodniczego dziwna historia 2.0 tdi 190km
Hubi14 odpowiedział grizzel → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
w tych autach to najczęściej leci IC'ek. Zanim kupisz kamerkę endoskopową to możesz równie dobrze zdjąć węże z niego zaślepić i dmuchnąć kompresorem, tylko nie jakoś na chama 8bar a tak z 1.3bara tyle co panuje w układzie i patrzeć czy ciśnienie schodzi. Ewentualnie jak masz czas i możliwości to sobie go zdemontuj, nie jest to jakoś super trudne, jest tylko trochę rozbierania -
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
Hubi14 odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
jak masz silnik benzynowy to "dogrzewa" GPF i zawsze tak będzie. Czy przy dieslu jest to samo z DPF, nie mam pojęcia, ale nie doszukiwałbym się problemu tam gdzie go nie ma -
Passat B5 FL 1.9 TDI 131KM AWX turbo i nierówna praca silnika
Hubi14 odpowiedział PatPassat → na temat → Diagnostyka - VAG
tak szczerze to oddaj to auto osobie od której kupiłeś i niech ci kasę odda, bo tu jest poważniejsza rzeźba. Turbo nie pompuje ale to jest skutek nie przyczyna, przyczyną tego zamieszania jest albo głowica albo pompowtryskiwacze. Z prostych i niekosztownych napraw to możesz podgiąć styki przy wtyczkach od pompek, bo widać że okresowo nie pracują. Jeżeli to nie pomoże to trzeba dać pompki do naprawy a co za tym idzie i głowicę bo gniazda będą wyrobione i jak raz to ruszysz to już nie uszczelnisz. -
trudno by to auto jechało, jak pełen boost masz przy 3kRPM a przy 2kRPM doładowanie praktycznie nie ma to raz a po drugie to masz złą synchronizację wałka, powinna być około -1* a ty masz +3* (nie wymieniałeś ostatnio rozrządu?)
-
Błąd EPC po tuningu 1.8 tsi 180km cjsa dsg 7
Hubi14 odpowiedział marek6776 → na temat → Analizy logów
odczytaj błąd a najlepiej to jedź do gościa co ci program zrobił i niech to ogranie -
pewnie jak wymienisz przewód elastyczny to problem ustanie, po tylu latach się uszkodził w środku, rozwarstwił się, najprościej to weź auto na lewarek naduś na hamulec kilkanaście razy i jak poczujesz opór na kole to poluzuj przewód przy zacisku, będziesz miał wtedy 100% pewności
-
a napiszecie co trzeba przekodować by mieć kick-close (machanie nogą), na dodatkowym guziku mi nie zależy, a easy-open(machanie nogą) posiadam fabrycznie EDIT: znalazłem wyżej na drive2 ale ciężko to przetłumaczone na polski jest :P, ma ktoś wersje light tego
-
jak masz zawias DCC to musisz skalibrować, gdzieś o tym pisałem jak to wykonać
-
Brak mocy silnika i duże spalanie, Passat B8, 2.0, 150km
Hubi14 odpowiedział Andrzej L → na temat → Tematy techniczne
no przecież Adam$ napisał co może być przyczyną tj zapchany DPF, sprawdź sobie jeden z drugim VCDS'em lub innym programem diagnostycznym a jak nie masz to jedź do mechanika i mu powiedz by przy tobie sprawdził wartości zapełnienia DPF