Skocz do zawartości

sh95

  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sh95

  • Urodziny 01.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, przy przebiegu 85kkm zacząłem odczuwać ślizganie się sprzęgła na nieparzystych biegach przy mocniejszym depnięciu - praktycznie tylko poza miastem. Po kilku miesiącach problem się zaczyna nasilać, także lekkie szarpanie przy redukcji biegów zaczęło być odczuwalne. Tak więc pora na wymianę sprzęgieł. Do tego polecają wymianę dwumasy, z którą chyba nie mam problemu, ale jak robić to robić. Czy ktoś z Was to przerabiał? Co jeszcze warto zrobić / o czym pamiętać, a może ktoś poleci odpowiedni warsztat w Trójmieście lub okolicach? Skłonny jestem zrobić poza ASO np w http://autodrive.pl/ Pozdrawiam,
  2. Dzięki za test, również dla mnie 2.0 TSI 190KM to opcja pierwszego wyboru na kolejne auto. Kwestia czy w budzie Paska czy Audi Zegary faktycznie zmienione, ale wg mnie na plus jeśli chodzi o czytelność. Przyznam, że u siebie na stałe mam wybrane pokazywanie prędkościomierza na centralnym miejscu, żeby cyfry były duże. Jakoś nie potrafię dobrze kontrolować prędkości tylko z tego po prawej stronie. Co do różnic w DSG, to pamiętaj, że skrzynia ponoć "uczy" się kierowcy, więc jak dostałeś demówkę po kimś, to ustawiła się zupełnie inaczej, bo każdy ją testuje wciskając buta każdym prostym odcinku drogi. Ja u siebie w 1.8 nie mogę narzekać na DSG, działa tak jak bym chciał, nic bym w niej nie zmieniał, a jak za wolno zmienia biegi dla danej sytuacji na drodze to wrzucam S. Trybu "E" nie używam. Ja tydzień temu tylko siedziałem w wersji Lift. Kierownica ma srebrne wypełnienia zamiast piano black, bardziej tandetnie wygląda. Natomiast myślałem, że wypełnienie po zegarku analogowym będzie gorzej wyglądało, a jest do zaakceptowania. Z tego zegarka sam nigdy nie korzystam. Wybór lakierów do bani Nie ma już mojego Crimson Red..
  3. Jakie jeździsz odcinki na co dzień? Bo to jest kluczowe. Ja niestety mam niecałe 10km do roboty, dłuższe trasy przez Polskę robię raz na 3-4 miesiące. W dodatku często jeżdżę w czasie pracy "na lunch", cale 1,5km, a potem wracam taki sam odcinek. Zdaję sobie sprawę, że taka jazda znacznie skraca żywotność akumulatora. Sam komunikat o niskim napięciu pojawił się u mnie już po tym, jak nie mogłem odpalić auta więc jak Tobie się pojawi, to będzie za późno.
  4. Czyli to typowy moment przed końcem 4tego roku użytkowania, kilka miesięcy w przód lub w tył zależy od intensywności używania start/stopu i robionych tras. Trochę masz pecha jeśli nie masz wyboru serwisu. Mnie się udało, bo w Trójmieście mam trzy w podobnej odległości. Dzwoniąc do pierwszego potwierdziłem, że mają jeden aku na stanie (sprawdzane po VIN). Swoją drogą wstawili mi ciut mocniejszy niż oryginał. Miałem "69Ah, 360A DIN, EFB" a teraz mam "70Ah, 420A DIN, EFB+". Taka moda teraz na plusy. No ale nie było na przyjęciu w serwisie tak różowo, pani mówiła, że na wymianę aku można liczyć w 1-2 roku użytkowania, potem to gwarant raczej się nie zgadza - i czy upieram się zgłaszać na gwarancji, bo muszą zostawić auto na test ładowania na 24h. Dzięki @SeBa_ uparłem się i tak zrobiłem. Na drugi dzień telefon od uśmiechniętego pana, że udało się przepchnąć na gwarancji, a czysciutkie auto do odbioru Jedyny mój wydatek to taxi powrotne do domu, bo nie mieli żadnego zastępczego, a serwis na wygwizdowie Czekać 9 dni to faktycznie bez sensu, Assitance daje zastępczy, ale nie wiem na ile. Można też z polisy ubezpieczeniowej, zależnie jaką masz. Wszedłem tu, bo byłem dziś ponownie w ASO. Dostałem wezwanie na akcje serwisową - aktualizacja systemu Infotainment. Nie chcieli powiedzieć o co chodzi dokładnie, ja żadnych problemów nie miałem. Trwało to niecałą godzinę.
  5. Dzięki za tego posta! I u mnie padł akumulator, praktycznie z dnia na dzień. Start-stop zimą jakoś mi nie załączał prawie w ogóle, ale wszystko poza tym działało. Aż nagle po robocie nie mogłem odpalić auta... Chciałem sam kupić i wymienić aku, jednak okazało się, że i tak trzeba będzie w ASO kodować, to do nich pojechałem. Miałem ostatnie 2 tygodnie gwarancji, więc nadzieja była. I udało się. Testu ładowania aku przez 12h nie przeszedł i zgłoszony do gwaranta jako uszkodzony, wymieniony na nowy bez kosztów Oryginalny akumulator wytrzymał 4 lata bez dwóch tygodni. Pan z assistance, który przyjechał odpalić mi auto powiedział, że dziś to już nie robią dobrych aku, to nie to samo co stare kwasiaki Dodał jeszcze, że jeśli to moja pierwsza awaria przez 4 lata (bo tak faktycznie było) to jestem wielkim szczęściarzem z tym Passatem.
  6. Też to miałem, też mi pomogło usunięcie telefonu i dodanie na nowo. Chociaż może robiłem to z poziomu telefonu - czyli usuwałem auto z telefonu. W iOS13.1.2 był na to jakiś fix, więc możę dziś już by ten błąd nie wyskakiwał. W 13.1.3 też jest jakiś fix na połączenia bluetooth.
  7. A to słychać tylko przy otwartej szybie bocznej, tak? Bo też coś kiedyś u siebie słyszałem, ale rzadko okno otwieram Nie wiem co to dzwoniło.
  8. Eee... Przenoszę temat do innego działu: sprzedam Passata
  9. Pół minuty stać na silniku w hali garażowej? To alarmy od spalin by się włączyły... Chyba że chodzi o mroźne dni pod chmurką, żeby olej w skrzyni trochę się rozgrzał, to zgoda.
  10. Ja bym problemy DSG zrzucił na: - niewłaściwe użytkowanie - katowanie (także z chiptuningiem) - bardzo rzadkie ale jednak zdarzające się wady fabryczne - na to się nic nie poradzi, oby to wyszło w czasie gwarancji Obecnie produkowane DSG pewnie są już bardziej dopracowane i szansa na awarie są mniejsze, o ile auto jest właściwie serwisowane. U mnie wszystko gra po 3,5 roku użytkowania, przebieg mam raczej mały, chociaż większość jeżdżę po mieście w korkach. Podsumowując: kupując nowe auto z salonu nie ma się co bać, kupując od kogoś - trzeba sprawdzić historię serwisową i trochę zaufać sprzedającemu Potwierdzę, że naprawy takich skrzyń (mam tylko bezpośrednią relację z Forda - Power shift) są baardzo drogie.
  11. sh95

    Nie rozpoznano kluczyka

    Cześć, Zgadza się, wymieniłem baterię na kolejną - w sumie taką samą i od razu wszystko zadziałało. Zmyliło mnie to, że pilot nadal działał. Problem rozwiązany. Pozdrawiam
  12. Cześć, od kilku dni męczył mnie komunikat o słabej baterii, więc ją wczoraj wymieniłem (to już drugi raz, poprzednio chyba 2 lata temu). Dziś rano zdziwiłem się, bo nie mogłem otworzyć auta ręką (easy open), a dopiero z pilota. Większe zdziwienie przyszło przy próbie zapłonu, komunikat "Nie rozpoznano kluczyka, sprawdź w instrukcji". Hmmm, o co chodzi? Wstawiłem może starą baterię (ze starego blistra)? Kluczyk się rozprogramował? W instrukcji nic na ten temat nie znajduję. Na szczęście miałem w domu drugi kluczyk, ale przy nim też mam komunikat o słabej baterii. Wiecie może co można z tym zrobić? Czy to tylko kwestia kiepskiej "nowej" baterii? Pilot niby działa, otworzyć auto się da z pilota.
  13. Mam zawieszenie standardowe bez DCC. Podobne hałasy miałem w starej Octavii z 2009 po 3-4 latach użytkowania. Zastanawiałem się wcześniej, czy to nie mój styl jazdy dobija zawieszenie, może nie szanuję auta przy jeździe po nierównościach. Ale technicznie wszystko jest super, nic się nie rozlatuje. W lipcu będę w zaprzyjaźnionym warsztacie to może mi sprawdzą dokładnie z czego te dźwięki się wydobywają. Generalnie to nie jest wielka sprawa, tylko ja je słyszę
  14. Test chyba robiony w Niemczech, mocno z dystansem trzeba podejść. Ja mam 47kkm po 3 latach. Silnik i skrzynia bez zarzutu. Problemem dla kogoś może być trzeszczące przedni zawieszenie przy małych prędkościach, tak jak i część plastików w środku. Na trasie jedzie się świetnie. Nie wiem dlaczego piszą o przestarzałej technice. MY2016 ma wszystko super (działa car play, ACC w korkach, rozpoznawanie znaków to tylko bajer), konkurencja wprowadziła asystentów później, o ile dobrze kojarzę. Nadal się zastanawiam nad zmianą na wersję FL. Z jednej strony nowe auto na nowej gwarancji, z drugiej stare auto mam już spłacone i jestem z niego zadowolony, nic się nie psuje.
  15. Macie jakieś przecieki, kiedy nowy konfigurator/cennik będzie dostępny w PL?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności