Jump to content

SeBa_

  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About SeBa_

  • Birthday 02/03/1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2016

Recent Profile Visitors

1,049 profile views
  1. @shibby u mnie również rozłącza co jakiś czas. Jeśli masz starszy telefon i sam instalowałeś AA przez APK - upewnij się, że masz aktualną wersję. U mnie wersja z marca i późniejsze zredukowały zwiechy o 75%. Teraz jest na prawdę ok. Kilka osób potwierdzało, że wymiana kabla na krótki (ale markowy) pomogła.
  2. Trzymaj się zdała z takimi wynalazkami od tego silnika. Prawidłowo serwisowany jest na tyle trwały, że prędzej rozleci się buda niż będzie wymagał remontu.
  3. Odpowiedz masz ma poprzedniej stronie tego wątku. https://forum.vw-passat.pl/topic/54268-co-można-zmienić-w-b8/?do=findComment&comment=1956651
  4. Niestety musisz zdemontować listę ozdobną w której głośnik jest zamontowany, ponieważ ten nie wychodzi w kierunku kabiny tylko przeciwnym a jak widać na zdjęciach jest tam plastik na którym boczek wspiera się na drzwiach i on uniemożliwia jego wyciągnięcie. Odkręcić wszystkie torxy którymi przymocowana jest listwa, następnie wydaje mi się, że trzeba ją wypchnąć z metalowych zatrzasków, a na sam koniec przesunąć ok 2cm do przodu lub tyłu pojazdu (nie pamiętam już) aby zwolnić ją z uchwytu. Jak już będziesz miał ją w rękach musisz usunąć 3 zgrzewy na których jest zamontowany jest sprawca zamieszania. Jest trochę z tym zabawy. Uważaj, nie porysuj sobie listwy. Zacznij od odpięcia kabli od podświetlania. Nad klamką jest przezroczysty plastik - światłowód. Musisz go również zdemontować na początku. Uważaj, łatwo go połamać.
  5. Minimum wysiłku musisz włożyć i przejrzeć to forum sam. 🙃 Generalnie wszystkie silniki w B8 są dopracowane. Żaden nie jest tykającą bombą. Każdy jest dobrym wyborem. Oczywiście rozrządy czy świece nadal potrzeba w nich wymieniać. Zawieszenie jest trwałe. Elektronika nie sprawia nadmiernych problemów.
  6. Gdyby to kogoś interesowało (były kiedyś pytania o to) felga stalowa 16cali z oponą waży 18,3kg felga aluminiowa 17cali z oponą waży 21.2kg (wzór felgi NIVELLES) felga aluminowa 18cali z oponą waży 22,3kg (wzór felgi MONTRREY)
  7. Cześć, miałem chwilę więc wykonałem wygłuszenie drzwi. Materiały jakie użyłem to 4x mata alubutylowa DARK PREMIUM D2 / 2.3 mm (50 cm x 70 cm) 4x Soft Wave Expert 15mm (70 cm x 100 cm) Maty alubutylowe poszły na zewnętrzną część drzwi: Wyszło jeden arkusz 50x70cm na drzwi. Przednie drzwi są dużo większe ale jest tam tyle wzmocnień, że maty wchodzi mniej niż cały arkusz (zwłaszcza gdy nie odnitujemy głośniki to wtedy zostanie nam maty - przez główny otwór w drzwiach nie da się dotrzeć do przestrzeni za głośnikami). Przy wyklejaniu posługiwałem się kawałkami maty wielkości około kartki A4. Ku mojemu zaskoczeniu, większe nie dawały się przecisnąć przez otwór w drzwiach. Oczywiście matę łączymy na zakładkę w ten sposób aby spływająca woda nie spływała z jednego kawałka pod drugi. Wygłuszenie boczków: moim zdaniem najlepiej jest wyciąc szablon jak poniżej: Później odrysowujemy szablon na piance i wycinamy: Tak wyglądają skończone boczki tył i przód. Przyznam szczerze, że... nie przyklejałem tej gąbki do boczka. Obawiałem się ewentaulnej konieczności zrywania tego w przypadku gdyby coś nie pasowało lub gdyby była konieczność naprawy boczka. Wszystkie otwory miałem tak dobrze spasowane, że ta gąbka dobrze siedzi na swoim miejscu. W sumie nawet nie było problemem z montażem tego. Dlaczego maty Comfortmat? bo mata Dark D2 to chyba najlżejsza mata dospna na rynku. Tylko około 0.8kg. Mata StP GOLD 2,5mm która jest chyba najczęściej stosowana w PL to waga aż 1.5kg na arkusz. Różnica jest ogromna. Mata StP Aero jest nieco lżejsza od Gold za to jest droga. Co do pianki Soft Wawe to ma ona 15mm gróbości ale ściska się bez problemu. Pianka ma właściwości wygłuszające. Wrażenia po wygłuszeniu. To działa w samochodzi zrobiło się zdecydowanie ciszej podczas jazdy. Mniej słychać szum opon, samochody przejeżdzające obok, koleiny. Nie, nie jest to poziom S-klasy ale na prawdę warto. Co ciekawe u mnie modyfikacja w ogóle nie zmieniła to jak gra zestaw audio, gdzie większość osób pisze o poprawie. Czas wykonania - mi zeszło więcej niż jedną dniówkę. Trzeba mieć narzędzia, trzeba mieć miejsce, pogoda musi sprzyjać itp 🙂
  8. Błąd przełącznika, plus jeszcze jeden błąd (którego już po prostu nie pamiętam) wywalało mi kiedy miałem założony nieprawidłowy model tylnego zamka (po awarii omyłkowo został wymieniony ma niewłaściwy). Po wymianie na prawidłowy wszystko wróciło do normy. Do czego zmierzam - tak, wydaje się że tylny zamek, (ew wiązka) może generować Twoje błędy. Odłącz go dla testu 🙂
  9. Hej, spróbuj z innymi świecami zapłonowymi. Jeśli szarpie to znaczy się, że wypadają zapłony czyli to może być to. 10 lat temu miałem Laguna II 2.0T z instalacją gazową. Również szarpało. Dokładnie tak jak piszesz przy częściowym przyspieszeniu, w tych obrotach co piszesz (jak turbo wstawało). Wszystko w instalacji było wymienione. Łącznie z komputerem. Ostatecznie okazało się, że winowajcą były świece. Mimo, że były orginale i nowe, i wymieniane na kolejny nowy komplet, to po prostu nie sprawdzały się przy pracy na gazie. To były platyny o jakiś wyśrubowanych parametrach za 100zł za sztukę ale to po prostu nie działało. W końcu ojciec założył mi (trochę na złość) podstawowe świece z... Skody Felicji. Wszystko się zgadzało, gwint ciepłota i co tam jeszcze potrzeba. Samochód odrzył. Śmigał jak marzenie. Jedyny minus to taki że wytrzymywały one max 12-15tys przebiegu ale to pikuś. Później podzieliłem się tym rozwiązaniem na forum i wiem, że kilka innych osób również tak śmigało. Tak, że jeśli aktualne świece nie są już najnowsze to wymień je na nowy komplet. Jeśli są nowe, to spróbuj z innym typem świec zapłonowych. Oczywiście te same parametry, tylko nie platyny które mają końcówkę, po której przeskakuje iskra, grubości igiełki - tylko klasyczne świece. Test jest tani a to może być to.
  10. Ze względu na okropną pogodę w ostatnim czasie, w ramach zabicia czasu dołożyłem flokowanie do kieszeni w drzwiach (wewnętrznej części która fabrycznie nie jest pokryta). Zrobiłem to bo zdarzało się, że tłukły mi się rzeczy pozostawione w schowkach. Nawet parę razy musiałem się zatrzymać w trasie aby wydobyć to co obijało się o plastik (klucze, śrubokret, skrobaczka itp). Co potrzebujemy, np taki filc: https://allegro.pl/oferta/dywan-samoprzylepny-czarny-wykladzina-2mm-filc-10071348882 , który w tym przypadku jest w 90% podobny do fabrycznego. Zresztą po założeniu i tak tego nie widać. Tak to wygląda porównując (po lewej fabryka, po prawej od środka zdjęcia - filc od STP). Bierzemy kartkę papieru, idziemy do samochodu, odrysowujemy wzór schowków, wycinamy go, odrysowujemy go na filcu: i wycinamy: I następnie wklejamy: I cieszymy się ciszą na zakrętach.😊 Jeden skrawek 25 x 100cm spokojnie wystarcza. Wiadomo, modyfikacja nie jest jakaś kosmiczna ale jak komuś nie szkoda 12,50 plus przesyłka to może się pokusić.
  11. Tak, jest dosyć brudno. Czasami mam nawet brudną maskę od spodu po tym jak woda jakoś odbiła się od kół/jezdni przeleciała przez całą komorę silnika i wylądowała na wygłuszeniu maski.
  12. Raczej nie ma takiej możliwości w tym przypadku. To o czym piszesz jest częścią pełnego keyleesa którego nie masz.
  13. 364 Niuta to bardzo zacny wynik 👍. Ciekawe, że sprzęgła wytrzymują ten moment, zwłaszcza w dieslu który non stop serwuje max moment (w przeciwieństwie do benzyny - moim zdaniem). To już chyba drugi projekt od TC Performance z Łodzi gdzie widzę, że poszli z momentem powyżej "magicznej" granicy 310Nm dla DQ200.
  14. Dzwoniłem do dwóch dużych serwisów skrzyń w Katowicach i oba odradzały wymianę: "Tam się nic w tej skrzyni z olejem nie dzieje, nic tam nie opiłkuje, on nie podlega dużym obciążeniom. Wymieni się go przy pierwszym serwisie skrzyni." Kolega mający Audi A3 dostał tą samą odpowiedź z innych serwisów. I bądź tu mądry 😅
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy