Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Musi byc od b7 golf, W sharanie tez byly takie z mocowaniem jak w b7 I takie jak na foto, musi byc z mocowaniem na podstawke kwadratowa Na rozpinanie obudowy jedynie cieniutki przyrzad do tapicerek z tworzywa, ewentualnie jak ktos ma mocne pacnokcie to najlepszy sposob, ja rozpinam zawsze pazurami zaczac trzeba od strony szyby
  3. radekrp90

    diesel Passat B4 1.9 ciężko pali/brak mocy

    B4 pojedzie nawet bez licznika - nie ma on nic do pracy silnika.
  4. khad

    co można zmienić w B8

    Jakie były objawy? Będę chociaż wiedział jak u mnie się zacznie
  5. Dzisiaj
  6. slawek76

    B8 Dywaniki gumowe i welurowe ORYGINAŁ

    Ok pisze priv
  7. tak wiem że to nie dynaudio. ale myślę że byle g... które sie podłączy do RNS 510 pomoże w uzyskaniu jakiegoś normalnego dzwięku. Sam RNS to to gorzej niz porażka.
  8. ЙРОН ФИСТ

    Kamera Cofania w passacie.

    Ogólnie dzwoniłem z zapytaniem do firmy we Wrocławiu co niby robią takie rzeczy. Chłop mi powiedział, że da radę zrobić ale zależy to od wielu rzeczy np czy RGB czy ntsc, czy radio 6v czy 12v i takie tam. Nie znam się ale mówił, żeby nie było tak, że zrobię sobie to czy zrobi mi ktoś, kto nie ma o tym zbyt dużego pojęcia i potem elektronika w aucie zacznie mi szwankować. Nie mówił tego w celu zarobkowym, bo mówiłem, że jestem z drugiego końca Polski i i tak do niego nie pojechalbym. Czy to prawda w tym co mówi?
  9. KLICHO

    Rodzeje pinów do różnych modułów

    Tak. Ale też udaje mi się poprawnie to robić małymi obcęgami technicznymi. Nimi zacisnąłem ładnie konektorki do Dynaudio wiązki drzwiowych jak i wtyczek głośnikowych. Ale i tak dzięki za podpowiedź Myślę że się i tak przyda.
  10. ЙРОН ФИСТ

    Kamera Cofania w passacie.

    Dziękuję bardzo za odpowiedź. Teraz mam kolejne pytania jeśli można prosić o odpowiedź. Gdzie jest ten moduł? Jeśli chodzi o jakość obrazu kamerki był on dobry, ale chciałbym zobaczyć czy mam ten moduł czy nie. Jeśli tak, to czy będzie problem z podłączeniem? I mam jeszcze pytanka: Czy takie złączki wystarczą do podłączenia radia? https://allegro.pl/oferta/zlacze-iso-fakra-separator-audi-seat-skoda-vw-k-7221325021 I ostatnia rzecz. Ten Pioneer ma funkcję dźwięku cyfrowego DAB jeśli dobrze mówię i czy muszę kupować jakieś wzmacniacze, coś do anteny, żeby to grało tak jak powinno? Są jakieś wewnętrzne antety DAB. Bez tego będzie słabo?
  11. nTomek

    Rodzeje pinów do różnych modułów

    Masz odpowiednią zaciskarkę do tych konektorów? Tę mogę polecić: ECU/SN-48BM EV1 Terminal Pin Crimping Tool for Round SINGLE WIRE SEAL 000797009E 000979150E 000979133E 963898 DELPHI tyco AMP
  12. Jak masz kamerę typu low (bez modułu w bagażniku) to taki adapter powinien załatwić temat: link
  13. KLICHO

    Rodzeje pinów do różnych modułów

    Oki wielkie dzięki to niedługo czeka troszkę zabawy ale nie dużo pracy
  14. To nie są dynaudio. One z tego co pamiętam mają 250W. Nie są wybitne
  15. ЙРОН ФИСТ

    Kamera Cofania w passacie.

    Witam. Otóż padło mi rns510, płyta główna. Radio odkupił ode mnie elektronik. Ale nie o tym. Posiadam w swoim passacie oryginalną kamerkę cofania i chciałem zapytać czy jest możliwość zamontowania jej do nowej radiostacji AVH-A3100DAB
  16. Co do lusterek zauwazyłem że są dwa typy mocowań . czy takie z CC i Sharana podchodzą do B7 czy muszę kupować z B7 co koszt takiego jest 2x większy niż CC i Sharana ? Wiem że dłuższym plastikiem się różnią i obudową kamerki też .Jakis sposób jest dobry aby podważyć plastiki lusterka aby ładnie wyjąć je ? Passat B7 Passat CC\Sharan itp
  17. KJS

    B8 Dywaniki gumowe i welurowe ORYGINAŁ

    Cześć, tak się złożyło, że ja też nie mogłem odpisać, bo przebywałem na wyjeździe. Właśnie przygotowuję paczkę do wysyłki. Poproszę jeszcze numer telefonu dla kuriera. Swoją drogą komplet adresu prosiłbym na wiadomość prywatną, a adres powyżej do skasowania, bo ma do tego dostęp każdy na forum
  18. nTomek

    Rodzeje pinów do różnych modułów

    Przyciski mają te same styki co podałem wcześniej. Co do stacyjki to ze zdjęcia wygląda, że też te same ale w rękach tego nie miałem.
  19. filmik gdyby ktoś nie ogarniał czytania
  20. khad

    Jakie wycieraczki po Passat B8?

    Tutaj macie OE VAG: https://motostacja.com/p/OE-VAG-3G1998002/ Kupione, zamontowane, identyczne z tymi z pierwszego montażu.
  21. Markiewicz328

    diesel Passat B4 1.9 ciężko pali/brak mocy

    Dobra, auto wróciło do formy. Ładnie przyśpiesza, nie ma muła i czuć moc, chyba odpowietrzyło się porządnie już samo i jest w porządku. No nie wiem, mam wrażenie, ze t owina stacyjki/ zegarów. Jeśli nie zaświeci teraz kontrolka świec żarowych to nie odpali silnik, dopiero jak ciepły. Coś sie dzieje po prostu z licznikiem, bo wariuje obrotomierz, raz działa, raz niee. Plus coś ze stacyjką, bo jak docisnąć kluczyk czy poruszać nim to łapie kontrolka świec żarowych i wtedy pali..
  22. tu małe kompendium o CECM http://modyfikacje-vw.blogspot.com/2018/11/bordnetz.html
  23. Cześć od kilku dni wskakuje mi błąd (migająca sprężynka, nie przechodzi w tryb awaryjny), auto jeździ zupełnie normalnie, zbiera się moim zdaniem poprawnie: 7330 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 00 [167] - Implausible Signal MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 213238 km Date: 2077.14.21 Time: 15:45:45 Engine speed: 1590.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 57 km/h Coolant temperature: 72 °C Intake air temperature: 11 °C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 14.682 V Unlearning counter according OBD: 40 Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 583.556 mg/stroke Air mass proportion filtered-FAC_MAF_CYL_KGH_RATIO_FIL: 0.80933 EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: 0.000 % Throttle valve adapter: actual value-ANG_THR[0]: 95.996 % Charge air pressure specified value-MAP_SP_MMV: 1149.82 hPa Charge air pressure: actual value-MAP_MMV: 1149.82 hPa Engine torque-TQI_SP: 0.00 Nm za każdym razem błąd pojawia się w momencie lekkiego hamowania silnikiem gdy tylko wskazówka na zegarach pokazuje okolice pionu (tu widać zarejestrowany przy 72'C, na szafie oczywiście wskazówka pionowo). Pierwsze co zrobiłem, to przeczyszczenie przepływomierza środkiem liqui moly - efekt jest taki, że obroty jałowe się minimalnie uspokoiły w stosunku do zachowania sprzed operacji, ale zupełnie nie wpłynęło to na sam fakt powracania ww. błędu - zawsze w tej samej sytuacji, czyli wytracania prędkości na biegu. Jedyne bardziej podejrzane jest to, że od tygodnia -czyli na kilka dni przed wyskoczeniem błędu- rejestruję nieco głośniejsze zachowanie auta na wyższych obrotach - tj. coś jakby minimalnie wpadało w delikatny basowy rezonans (ale jest to dźwięk bardzo daleki od hałasu dziurawego tłumika czy poluzowania się którejś obejmy). Filtr powietrza ma 5kkm, sprawdziłem go wizualnie podczas czyszczenia przepustnicy i nic nie stwierdziłem. Oczywiście odrobiłem lekcje z wujkiem gógle i internety często wskazują, że winowajcą tego błędu jest padający EGR i na skutek nie całkowitego otwierania się/zamykania zaworu głupieje sonda lambda zwalając błąd na przepływomierz. Macie jakieś pomysły jak dojść do faktycznej przyczyny bez wymieniania na pałę tego i owego? EGR zdążę wymienić jak będzie trzeba, ale z racji ceny całej operacji nie zaczynałbym poszukiwań właśnie od niego. ps. Jak wykonać poprawnie test wykonawczy EGR w VCDS 18.x?
  24. Witajcie, a co sądzicie o tych oryginalnych wzmacniaczach ( 3C0035456D ). nigdzie nie moge znaleść isch paramterów a widze że kosztuja grosze...
  25. Carter

    Pogaduchy Małopolskie

    No nie wierzę Orzeszek żyjesz...? Jak widać po postach, u nas posucha straszna
  26. Carter

    Krakowski Spot Cykliczny

    Gdzieś był jak Cię nie było Orzeszku...?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności


×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności