Skocz do zawartości

Jericho

  • Liczba zawartości

    4 671
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jericho

  • Urodziny 05.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

2 353 wyświetleń profilu
  1. Trochę dziwne ze po wymianie sprężyn sie skopalo. Ja mam bardziej dociążony bagażnik przez bulte lpgz razem z gazem to jakies ok 80kg wiecej, plus bagaze i wszystko dziala.
  2. U mnie po wczorajszej myjni czuinik....zawyza o ok 15c. Pewnie sie uszkodzil
  3. Czy komus udalo sie pozbyc głuchych stukow? W lutym wymieniłem amorki przod z poduszkami. Przód przestal stukach, a tyl dalej głucho popukuje przy toczeniu sie. Zimno sie zrobiło i zawiecha dodatkowo skrzypi na nierównościachz, na spowalniaczu cos chrumknie czasami, a w środku częściej plastiki skrzypia i drgaja. Co za gówno
  4. Jak cię kwota nie przeraża to wymień mise. Ja wczoraj zostawiłem 1500zl.na wymiane chlodnicy klimy bo puszczało na oringu. Qrwa, tak sobie mysle ze to moje najdroższe auto w utrzymaniu. Amorki przód, tyl, klima, uszczelnienie silnika. Poprzednia b5 fl mniej napraw chciala. Pamiętam tylko amorki tyl, czuinik położenia walu, zaworek podcianienia i zawor w automacie. Dobil.do.290kkm i zaliczył czolowke. B8 ma juz 250kkm
  5. Nowa misa jak patrzylem w lutym to ok 800zl. U mnie dal nowa uszczelkę i obowiązkowo specjalną dedykowana mase uszczelniajaca. Zrobione od lutego z 10kkm i misa szczelna, ale za to cieknie gdzie indziej co napisałem wyzej. Jesli jeszcze misa nie byla uszczelniania to mozesz tego sprobowac. Jak nie pomoże to wymiana. Chyba ze od razu widać ze zdeformowana.
  6. Odpalone i przetestowane? Jeszcze jakieś mody poszły?
  7. https://maps.app.goo.gl/Es2v9B98neDs7eiK8 Luk service
  8. Jest stary r134a. Za nowy zapłaciłbym ok 700-800zl do pełna.
  9. Jestem po serwisie. Czynnika moze było z 50gr. Wiec pewnie jest gdzieś nieszczelność..ale ze przez najbliższy miesiąc potrzebuje auto to nabilem do pelna. Razem z ozonowaniem i barwnikiem wyszło 200zl we Wrocławiu. Bez zbędnego naciągania na sprawdzenie szczelności, bo serwisant powiedział ze w tym przypadku nie ma sensu, bo wiadomo ze jest nieszczelność. Na stacjach szybkiej obsługi klimy pod marketami zapłaciłbym pewnie z 400zl
  10. Pocieszyles mnie, bo od kilku tygodni słyszałem takie jednostajne stlumione syczenie przy pracy na klimie, a dzisiaj przy 32C zauważyłem ze mimo ze sprężarka i wentylator chodzi, to powiedzieć że w ogole sie nie schladza. Aluminiowe rurki pod maska cieple. Mam nadzieje ze to tylko brak czynnika. Rocznik 2015, conajmniej 2l nie zagladane do klimy. Swoją droga ile placicie za serwis klimy na tym czynniku 134?
  11. Wracam ponownie. W marcu ciekła mi miska plastikowa oraz uszczelnienie plastikowej pokrywy rozrzadu, wiec zostalo to zrobione. Teraz cieknie dalej, ale już nie z tego co wyżej, tylko podobno jest podciek spod zgnitego zaworu cisnienia oleju, cieknie z podstawy filtra oleju, także na kołkach ustalających metalowej osłony rozrządu, plus podejrzenie obudowy przy wale korbowym od dołu. Qrwa co to za silnik. 1,8 CJSA Najechane jedyne 240kkm. Ciekaw jestem ile tym razem bedzie to kosztować, a ile powinno
  12. Jesli 1.6tdi 120PS daje rade, to dlaczego 150PS w turbo benie ma nie dac, tym bardziej ze na papierze ma lepsze osiagi niż 2.0TDI 150PS. Wszystko zalezy od potrzeb, aczkolwiek ja ten silnik (zreszta jak kazdy inny) brałbym tylko z automatem.
  13. Zawór tak nie chrobocze, i nie w czasie delikatnego przyspieszania.
  14. Jestem po wymianie. Pusćiło uszczelnienie na misce olejowej i na obudowie rozrzadu. Uszczelki ok 180zl, robocizna 450zl. Ponadto od jakis 10kkm w zakresie 1300-1700rpm pomiedzy 20-30% obciazenia silnika w czasie przyspieszania słysze szybkie chrobotanie. Jak przyspieszam wolniej albo szybciej, poza przedzialem obciazenia silnika to chrobotania nie slychac. Dzwiek staje sie slyszalny po ok5min pracy zimnego silnika. Wymiana oleju nie zmienila tego dzwieku. Na postoju nic nie slychac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności