Jump to content

Mr. X

  • Content Count

    2,614
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About Mr. X

  • Birthday 05/12/1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    5ZCZ3C1N

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  • Link do tematu o samochodzie
    32910

Recent Profile Visitors

1,969 profile views
  1. Podzielę się następującym spostrzeżeniem: po zamontowaniu składania lusterek z pilota i po nocy że złożonymi lusterkami wyładował się do zera akumulator. Póki co przekaźnik zdemontowany i prądu nie żre. Na bank problem z rozładowaniem się akumulatora powstał po doposażeniu auta w przekaźnik składania lusterek i pewnie z tego powodu, który stwierdziłem czyli odwrotnego stanu w pojawianiu się masy na przewodzie brązowo-zielonym.
  2. A ja mam takie oto sugestie odnośnie montażu przekaźnika składania lusterek. Nikt nie napisał ani nie wynika to ze schematu podłączenia przekaźnika, że należy odciąć przewód instalacji idący na pin nr 2 wtyczki lusterka a w jego miejsce w kierunku lusterka podłączamy odpowiedni przewód z nowej instalacji przekaźnika składania lusterek, resztę przewodów można dolutować równolegle. Dodatkowo zauważyłem u siebie na przewodzie brązowo-zielonym idącym z krańcówki zamka na pin 28 wtyczki silnika szyby w drzwiach kierowcy, że jest odwrotnie niż w opisie a mianowicie masę na tym przewodzie mam cały czas przy otwartym samochodzie a po jego zamknięciu pilotem sygnał masy znika. Reasumując przy otwartym aucie miałem lusterka złożone a przy zamkniętym otwarte. Czy ktoś także miał takież spostrzeżenia?
  3. Witam. Mam pytanie, czy podjąłby się Pan montażu kierownicy multi w moim Passacie? Kierownicę z poduchą, sterownik (452) posiadam. Jeżeli tak, to jaki byłby koszt takiej operacji? Jestem ze Szczecina. Pozdrawiam Krzysiek

     

    1. Mr. X

      Mr. X

      Witam. Jaki rok passata? Czy ma fabrycznie tempomat? Czy posiadasz wiązkę przekaźnika? Koszt montażu o ile posiadasz wszystkie materiały wymienione w poradzie na forum był by 250zł. 

      Pozdrawiam

  4. Odgrzeję kotleta a mianowicie za co odpowiada przewód koloru zielonego z szarym paskiem obsadzony na polu nr 1 brązowej kostki pamięci fotela? Na schemacie nie jest ten przewód uwzględniony i rzeczywiście w kostce fotela jest pusty ale mam wtyczkę idącącą do instalacji elektrycznej auta, w której te właśnie pole nr 1 jest obsadzone. Czy mógł by ktoś obeznany w tym temacie udzielić odpowiedzi? Z góry dziękuję.
  5. no to pochwalę się i ja wiEEElkie dzięki Maćkowi tauka
  6. poszło, z góry dzięki
  7. podaj maila to podeślę bo nie chcę wrzucać oficjalnie
  8. kombinowałem z napięciami ale niestety nie rusza... pewnie mam pecha i posiadam oba liczniki, w których ta modyfikacja nie działa...
  9. Kamil a w jakiej kolejności? Ja we etyczce testowej mam chyba więcej plusów podłączonych niż tylko dwa... Ja próbowałem dziś jeszcze na liczniku w aucie i też klapa Eprom wgrywam K+CAN Commander tylko nie wiem czy po wszystkim mam wcisnąć reset ECU czy nie bo jak wciskam to zegary się resetują ale test wskazówek nie działa. Czy rzeczywiście konieczne jest odłączanie akumulatora czy tylko na 30 sekund sam zapłon po wgraniu trzeba wyłączyć??? Błędu w edycji wsadu na pewno nie mam a nie wierzę, że na dwóch zegarach nie chce się uruchomić ta funkcja. Dwa lata nie bawiłem się wsadami i od razu podwójny zonk...
  10. Maćku możesz rozwinąć temat? Przeedytowałem wsad na testowych zegarach 849 i niestety na stole ni cholery nie chce robić się test wskazówek. Mam już gotowy wsad do zegarów, które mam na aucie więc przez weekend ogarnę na aucie
  11. Hej pomożesz mi z MF w passacie b5?

     

    Witam, prośba do ekspertów. Posiadam passata b5 fl 2004r z navi MFD i chciałem doposażyć go w multifunkcje. Założyłem przekaźnik 451 podłączyłem wg schematu i działało ok chwile, ale nie działał klakson?. sprawdziłem wszystkie połączenia i przestało działać wogóle. Obstawiłem ze moduł w kierownicy padł (bo był rozkręcany przez poprzedniego właściciela), ale dorwałem drugą kierowce i dalej nie działa? czyżby przekaźnik 451 umarł? Przedzwoniłem wszystkie przewody przejście jest na PIN1 (PIN18 przekaźnika) przy poduszce jest 2.3V jak odłączę to jest 4V czyli przekaźnik daje za małe napięcie? Proszę o pomoc :(. Normalnie łącze się z przekaźnikiem.

     Adres 16: Ko³o kierownicy       Plik etykiet: 1J0-907-487-A.lbl
    Oznaczenie elementu: 1J0 907 487 A
      Komponent i/lub wersja: Lenkradelektronik   0005
               Kodowanie: 00118
               Kod serwisu: WSC 05311  
                          VCID: 2F6DA5BEED1D4A3E38-5178
    Kody b³êdów zosta³y skasowane.

    Znaleziono 1 b³¹d:
    01426 - Jednostka obs³ugi w kole kierownicy (E221) 
                49-00 - Brak komunikacji

  12. Ja obejrzałem wszystkie
  13. Panowie a u mnie w aucie 16 letnim jest dopiero drugi akumulator. Pierwszy padł w 2006 roku i to był oryginał VW firmy Banner, kupiłem również Bannera i do tej pory (w maju będzie 10 lat) hula w Pasku
  14. W ostatnim sezonie nawet na fb Wojtuś nie komentowaliśmy z Tomkiem wyścigów
  15. Potwierdzam, w szafie 949 z benzyny po wgraniu wsadu diesla zapala się kontrolka świec żarowych
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy