Skocz do zawartości

rosiek

  • Liczba zawartości

    550
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rosiek

  • Urodziny 02.10.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    T
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    x

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam problem z Borą 2002 ARL. Jest zdecydowanie za słaba na początku (do załączenia się turbiny) i po załączeniu również jestem nie zadowolony. Zaczynam od zrobienia logów może w nich ktoś zauważy co może być nie tak. Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_187381.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_187382.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_187379.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_187380.html Pozdrawiam
  2. od tygodnia do miesiąca czasu. trzeba wypełnić formularz D.900, 2 foty, polskie prawko i kiedyś 25 Euro za 10 letnie prawko a teraz podobno 50E. Ale zauważyłem że niektóre ubezpieczalnie pomimo standardowego pytania o to czy EU czy full Irish dodają jeszcze czy zdawało się na nie w irlandii czy poza jej granicami. Powoli jak w Polsce, myślą tylko jakie by tu jeszcze kłody pod nogi popodkładać ludziom.
  3. Witam. Zauważyliście chłopaki jak spada cena ubezpieczenia jak się wymieni prawo jazdy na irlandzkie? Nie uważam żeby to było legalne, to co ten kraj robi ale nie pierwszy i nie ostatni raz. "rasiści"
  4. Witam. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą w pasacie 01 AWX. Przy okazji pasek, napinacz, pompe wody, filtr paliwa, filtr powietrza. Pasek zmieniałem na blokadach. Przed zmianą uszczelki stał 3 miesiące bez baterii. Poskładałem wszystko do kupy, zapałił po kilku obrotach (3-4 pewnie powietrze w układzie) potem już za każdym razem od strzała. Kąt wtrysku 0.0, nawet nie dotykałem. I tu dochodzimy do meritum sprawy, jak już miałem komputer podpięty to posprawdzałem wtryski i wyszło że korekcje są okropne. Następnie zauważyłem że w momencie odpalania obroty są 819obr/min na sekundę spadają do 760obr/min i wracają do normy 819obr/min. Tak jakby auto się przyduszało i komputer wchodził w jakieś ustawienia awaryjne. Żadnych błędów VAG-COM nie pokazuje. Log (0 - 013) Log (1 - 023) Log (2 - 018) Doszedłem do wniosku że przewiozę się i zrobię logi dynamiczne, a tu niespodzianka, auto w ogóle nie jedzie. Pedał w podłodze a on powoli wchodzi na obroty. Więc logów dynamicznych się nie da zrobić. Turbina pompuje. Ściągnąłem węża od dolotu i normalnie w takiej sytuacji powinien kopcić a tu nawet małego dymka nie puści. Wygląda na to że nie dostaje tyle paliwa ile powinien. Myślałem o przestawionym pasku ale wtedy chyba by nie pokazywał konta 0,0 tylko inne wartości. Zmiana konta na -3, -2, -1 lub +2 nic nie daje(gorzej odpala na) Co to może być? Krzywy zawór lub dwa mogły by to powodować? Auto jeździło super przed zabiegiem ( ładował tylko spaliny do układu chłodzenia i wywalało wode)
  5. rosiek

    Ciekawostki licznikowe

    komfort komunikuje sie po CAN z licznikiem
  6. bo jak mają płacić rocznie 1000E opłat za samochód wart 1500E, to lepiej się przesiąść Idzie lato więc może zobaczyłby co się zmieniło pod wodospadem?
  7. rosiek

    Ciekawostki licznikowe

    Witam Panowie. Od dłuższego czasu pracuje nad dość ciekawym eksperymentem. Szczegóły niebawem. Chodzi o to że moje testowe passaty musiałem zezłomować i zostały mi dwa Audi A3 98. Moje pytanie, to czy ktokolwiek wyłączył immo w sterownikach simos? Musze robić testy bez zegarów, a jak wiadomo nie bardzo da się bez nich jezdzić W passatach z EDC15 vag-commander sobie radził a tu mam problem. Dajcie znać jak coś wiecie. pozdrowiam
  8. Coś mi tu nie gra. Masz immo2 czyli pastylki można programować wielokrotnie. Poza tym, przenieś dane immo ze starego do nowego i nie trzeba nic dokładać ma działać. Tak samo się robi z immo3 które można zaprogramować tylko raz, a jednak jakoś zmieniam liczniki i żadnych pastylek nigdy w kluczu nie wymieniałem.
  9. Przeczytałeś pierwszy post tego tematu? Tego nie da się nie zrozumieć. Tu jest tylko ctrl+C i ctrl+V z MFA_bghges.rar
  10. Ewidentnie widać że coś nie tak z zawartością eeprom. Najpierw napraw, a potem pytaj po 10 razy dlaczego Ci nie świeci. Nie mówie że w tym jest problem, poprostu napraw usterkę która ma wiele wspólnego z prawidłowym działaniem licznika.
  11. Jak popracujesz to zadziała. Oczywiście trochę do wymiany elementów w aucie, ale dla chcącego nic trudnego. licznik w8 jest trochę większy niż standard passata ( o ile dobrze pamiętam). Pogromca wkładał taki licznik ale już do auta z CAN. weż schematy w8 i swojego paska i zobaczysz jak wiele jest do wymiany i czy Ci się chce to dalej ciągnąć. ---------- Dodano o 07:39 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:38 ---------- Bo wstawianie licznika z w8 do b5 to nie to samo co z pasata z can do pasata bez can.
  12. rosiek

    Ciekawostki licznikowe

    No tak, WELCOME BACK
  13. Kablem Nie ma znaczenia dopóki nie połączy się z licznikiem i nie odczyta eepromu poprawnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności