Jump to content

pogromca

  • Content Count

    1,019
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About pogromca

  • Birthday 08/03/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sandomierz

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na zakończenie tematu napiszę że wszystko już działa tak jak powinno. Usterka była w samej lampie, została wymieniona w ramach gwarancji i po zakodowaniu wszystko zagrało.
  2. Nie musisz prościej tego pisać bo ja Cię rozumiem, ale uważam że nie masz tutaj racji. Podstawowa wersja lamp w VW CC (nie mylić z passat cc) to bixenony ze statycznym doświetlaniem i samopoziomowaniem, bez LED DRL i bez skrętnych soczewek. Wersja wyższa to lampy skrętne z DRL LED, a najwyższa to dodatkowo automatyczne sterowanie przysłoną świateł długich. Jeżeli masz na myśli passata cc to się zgodzę. Tutaj były do wyboru lampy halogenowe lub xenony skrętne.
  3. Wersja bez LED nie ma dwóch sterowników (AFS i LED).
  4. Statyczne doświetlanie i xenon ma każdy CC, a dynamiczne i LED to opcja.
  5. Ok udało mi się zakodować sterownik AFS. W tej chwili jedynym problemem jest stale świecącą żarówka statycznego doswietlania zakrętów lewej lampy. Prawa nie działa w ogóle. W BCM brak błędów. W AFS jest błąd 5276435 Lewe statyczne światło doswietlania zakrętów - przerwa w obwodzie. Ale żarówka świeci stale. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Na schematach lampy nie znajduje pinu od doswietlania. Miernikiem też nie ma połączenia kostki żarówki z kostką lampy. Dobrze zakładam że tę żarówkę uruchamia sterownik w lampie na podstawie sygnału od AFS przez CAN?
  6. Miałem takie 000800000000000000880080940028642355028860220720E484C72400C1 Zmieniłem na takie 0008000000000000008802809400086C2355040860200F20E486C72400C1 W tej chwili problemem nie jest BCM, tylko sterownik AFS, który jest parametryzowany pod konkretny model VW i nie ma możliwości zmiany jego kodowania.
  7. Cześć, doszedłem z ledami do ładu, była to kwestia kodowania. Natomiast pozostaje problem doswietlania zakrętów, tzn. cały czas świeci się żarówka w lewej lampie. Co to może być? Rozumiem że statycznym doświetlaniem steruje BCM? Czy ktoś wie który pin w złączu BCM i lampy jest za to odpowiedzialny? Może popełniłem błąd w podłączeniu.
  8. Cześć, vw cc 2015 ze zwykłymi lampami xenonowymi, wymieniłem na xenon dynamic z LED. Wymieniłem moduł AFS na 5M0907357F, przerobiłem instalacje wg elsy. Bajt 18 był 02, zmieniłem na 04 i ledy zaświeciły, w BCM brak błędów. AFS zakodowany na Superb/Touareg, nie da się przekodować VCDS. Mam błędy nieprawidłowo zakodowany sterownik oraz niezakodowane moduły mocy w lampach. Ledy po uruchomieniu silnika migają, pytanie dlaczego? W lewej lampie świeci się żarówka od doświetlania też nie wiem dlaczego. Lampy są fabrycznie nowe. Ktoś ma pomysł od czego zacząć, wiadomo że trzeba zakodować AFS za pomocą VCP ale niepokoi mnie to miganie LED i niezakodowane moduły mocy. Ktoś jest zainteresowany w temacie i mógłby coś poradzić?
  9. Cześć czy ktoś mógłby podać wartość bajtu 18 dla VW CC z bixenon + LED, bez automatycznych świateł drogowych? Mam obecnie bixenon bez LED a chcę wymienić lampy na LED. Aktualnie w BCM bajt 18 ma wartość 02. A może nic nie trzeba w tym bajcie zmieniać? BCM 3AA937087R. Dzięki.
  10. Witam, jak w temacie wymieniłem oryginalne bixenony na wersję z ledami. Oczywiście LEDy póki co nie świecą. Obecnie w BCM 087R w byte18 mam 02, domyślam się że to tutaj trzeba dokonać zmiany? Ktoś podpowie na co zmienić?
  11. Kolego masz połamane przewody w wiązce klapy przy zawiasie klapy po lewej stronie, musisz rozebrać tapicerkę i naprawić wiązkę a najlepiej to wymienić bo przewody mocno pracują i mogą długo nie wytrzymać po zlutowaniu.
  12. Siemka mam parę pytań w sprawie navi mfd. Zostawiam do siebie kontakt. 737-916-918. Podeślij smsa to oddzwonię. Pozdrawiam

  13. Ma ktoś namiary gdzie kupić kabelek aby połączyć oryginalną antenę GSM od wieszaka na desce do modułu bluetooth? Szukam i znaleźć nie mogę.
  14. Jest sprecyzowany na tyle dokładnie na ile było to możliwe w owym czasie, nie widziałem nigdzie dokładniejszego opisu a instrukcja bazuje na własnych doświadczeniach, nie jest skopiowana znikąd. Opisy jak modyfikować wsady, mało kto to wiedział a jak wiedział to niechętnie się tym dzielił, także podważanie przez Ciebie zawartości merytorycznej tego tematu jest trochę nie na miejscu. Ogólnie nie bardzo chce mi się wchodzić w jakieś dyskusje poważniejsze, możesz myśleć o autorze co tam chcesz bo nie napisał, że można to czy tamto a Tobie się udało. Mnie się nie udało i m.in. dlatego napisałem tak, a wszystkie opisy, nawet nie tylko ten konkretny temat na forum radziłbym traktować jako sugestię wykonania danej operacji. Temat jest poprowadzony tak, że postępując zgodnie z treścią w nim zawartą każdy jest w stanie z sukcesem wymienić licznik i navi w passacie, ale jeżeli ktoś chce coś zrobić po swojemu to nic nie stoi na przeszkodzie, a potem założyć własny temat ze swoimi doświadczeniami.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy