Skocz do zawartości

gregga

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gregga

  • Urodziny 26.09.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Rozwiązałeś problem? pozdr.
  2. gregga

    Częste wypalanie dpf

    Cześć, Nie wiem jakiego softu używasz do sprawdzania wartości zapełnienia filtra, ale podejrzewam że patrzysz na obliczoną masę sadzy (calculated soot mass) - przeskok najprawdopodobniej spowodowany jest tym, że wypalanie DPF inicjowane jest przez zmierzoną masę sadzy (measured soot mass), która osiąga około 24g - komputer podnosi wtedy wartość tej pierwszej do maksimum i inicjuje proces wypalania. Wg ogólnej wiedzy jest to zachowanie nieprawidłowe. Zmierzona masa sadzy powinna rosnąć bardzo powoli a wypalanie powinno być inicjowane masą sadzy obliczoną. Co do przyczyny - temat rzeka. Borykam się z podobnym problemem od dłuższego czasu - u mnie wypalanie w miescie co około 60km, w trasie jeżdze dość dynamicznie i problem nie występuje, bo dopala się pasywnie - w B8 DPF jest na tyle blisko silnika, że ten proces wyglada zupenie inaczej niz w poprzedniku (mam tez w domu B7 CFFB) . Mam silnik CRLB. Jestem obecnie po wymianie wtrysków, odmy, EGR (był nieszczelny, ale to nie było to), wymontowanie, sprawdzenie oraz czyszczenie DPF, sprawdzenie turbo, wymiana czujników cisnień DPF, sprawdzenie czujników temperatury (podmiana wszystkich ze sprawnego auta) . Wymienione operacje nie zmieniły komplenie nic - regeneracja jest inicjowana właśnie przez zmierzoną wartośc sadzy, która to min. obliczana jest z czujników cisnienia. Min., bo tak naprawę nikt nie wie jaki konkretnie jest model obliczeń - tylko VW, który tą wiedzą się nie podzieli. W moim przypadku auto delikatnie spala olej, głównie przy bardzo mocnym obciążeniu - około 0,5 - 0,7 L / 2000km, co miesci sie w normach. Wg mnie problemem jest albo ten olej, albo uszkodzony DPF. Obie opcje dość drogie - remont silnika to kilkanaście tyś, nowy DPF to też około 10K. Dałem sobie siana i jeżdze aż padnie. Powodzenia w szukaniu przyczyny problemu. Ludzi znających się na diagnostyce DPF w tym kraju nie uświadczysz. Obecnie każdy chce wymieniać, nie diagnozować, najlepiej wszystko po kolei. Z daleka od serwisów autoryzowanych. Dodam jeszcze, że poza częstym wypalaniem i wspomnianym zużyciem oleju z autem wszystko w porządku - hamownia pokazala 155km / 370nm, żadnych błędów. pozdrawiam Grzegorz
  3. Czołem, Zwracam się z prośba o pomoc w lokalizacji czujnika temp. spalin w silniku CRLB, który VCDS określa jako "[G735] Regulacja temperatury spalin przed turbiną: wartość wymagana" Dodatkowo mam pytanie - czy ktoś orientuje się czy to ten właśnie czujnik wpływa na ograniczanie momentu obrotowego z powodu EGT? Mam wątpliwości co do wysokości temperatur w tym miejscu - u mnie wyglada to następująco: Idle: 340 stopni C 100km/h 6sty bieg - 660 stopni 150 km/h 6sty bieg - 700 stopni maksymalne obciążenie: 835 stopni z góry dzięki za pomoc
  4. W moim przypadku przyczyną szarpania na zimno był uszkodzony pierwszy wtryskiwacz. Po wymianie szarpanie ustało.
  5. Panowie, Pozwolę sobie podłączyć się pod temat. U mnie (CFFB MY2011) poszarpuje na zimnym od momentu kupna (obecnie 181 tyś, kupiłem jak miał 167). Na początku wystarczyło chwilę pojechać ze stałą prędkością i problem ustawał. Potem była przerwa na kilka tyś km i znowu to samo. Do wczoraj. Teraz auto szarpie na zimnym do momentu rozgrzania do 90 stopni, potem jeździ bez problemu. Nie podłączałem go jeszcze pod kompa, mam jednak pytanie, czy powodem może być spocony przewód paliwowy (na zdjęciu)? dzięki za pomoc Pozdrawiam!
  6. Tak. Ja miałem ten problem ostatnio. Winna okazała się któraś z opon. Najpierw przełożyłem koła z przodu do tyłu - nie pomogło. Potem przelozylem stronami - przestal. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  7. Cześć ponownie, Chciaż wciąż ciężko mi w to uwierzyć, to okazało się, że winne są opony. Po przełożeniu ich stronami zaczął delikatnie ściągać w lewo. Teraz szukam jest winna. dzieki za sugiestie.
  8. Dzięki Panowie. Odstawiam w takim razie to padlo na serwis. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  9. Cześć, Proszę o rady, może ktoś ma jakiś pomysł? Auto - Passat B7 2011 2.0 TDI CBBF Variant, w moich rękach od nowości, jeden użytkownik, brak przeszłości wypadkowej, większych dziur, krawężników itd... Auto ściąga w prawo podczas mocnego dodania gazu właściwie przy każdej prędkości. Wydaje mi się, że zaczął nagle, wczoraj. Podczas jazdy na wprost, ze stałą prędkością, oraz przy hamowaniu samochód jedzie idealnie prosto. Co zrobiłem - sprawdzone zawieszenie, zbieżność, geometria - żadnych luzów, opory toczenia te same na wszystkich kołach - przełożone opony przód / tył - opony prawie nowe - przebieg około 10 tyś km. Moje pytanie - czy jest to możliwe, że tak objawia się awaria przegubu? Dodam, że gumy na przegubie całe, nic nie stuka przy skręconych kołach. Podczas jazdy ewidentnie czuć, że prawa strona ciągnie mocniej. Dziękuje z góry za wszelkie sugestie pozdrawiam
  10. Ma ktoś pojęcie skąd pochodzi to cudo? http://allegro.pl/nowy-vw-passat-2-0-tdi-cr140-dsg-highline-r-style-i5126891795.html
  11. witam, podepne się pod temat ten sam problem - kyab na przodzie i mam półsportowego paska tzn. przód gleba jakieś 2-3 centy - tył seria... na zawiasie zrobione 1 tyś km - może chce się ktoś zamienić na serie (mowa o samych sprężynach) o podobnym lub niewiele większym przebiegu? model tak jak w profilu... pzdr
  12. witam, miałem to samo - nowy zawias, nowe fele, wszystko wyważone, no i na koniec opony używki "świetny stan - igła" - padło na to ostatnie - po wymianie opon na nowe - cisza.... jeżeli to nie opony jednak to pozostaje chyba wyważanie dynamiczne auta, ale sam nie próbowałem, nie wiem jaki efekt...
  13. - odkręciło mi się sprzęgło od kompresora klimy - przetarte przewody m.in od przepływi (od wibracji) - przetarte węże od klimy (przetarły się bo dotykały osuszacza - też dostał po dupie od tego, swoją drogą niesamowite jest to jak guma może tak wytrzeć metal? aluminium?) - przepalające się lampki oświetlenia deski - cieknący EGR - mała wydajność hamulców po za tym to super auto
  14. Witam, dzieki za odp... temat troche zszedł na inny tor, ale nie ważne... w każdym razie troche zapędziłem się z tym odbłyśnikiem - okej - jest, ale kolego adams - cały czas podtrzymuje, że to "sreberko" w lapmie bixenon z 3bg nie spełnia żadnej fukncji odbijającej/rozpraszającej.... jak dla mnie temat do zamkniecia pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności