Skocz do zawartości

pol555

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pol555

  • Urodziny 01.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Filip
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. udało się rozwiązać problem?
  2. zwiększone opory toczenia wynikają z tego, że opona jest krzywo wytarta? mierzyłem suwmiarką i rzeczywiście bieżnik na jednej z opon jest z jednej strony bardziej wytarty
  3. ciśnienie ok. opony asymetryczne więc nie mają "rotation" tylko "outside" więc możesz zamienić każde koło z każdym. dzisiaj zamienię lewą przednią z lewą tylną.
  4. a nie może być tak, że jak ściąga w prawo to lewa opona jest do bani?
  5. tylko jak teraz ustalić która? a może obydwie
  6. zamieniłem opony. teraz ściąga w druga stronę.
  7. planuje zegary czerwone takie jak mam. multikiery nie bede wogole zakladal. plan jest tylko na zmiane zegarów na mfa+ i manetki z modułem obsługi mfa+. czy w tym przypadku tez jest szansa na problemy z wejsciem w menu?
  8. Witam, Planuję wymianę licznika bez fis na MFA+ ale nie chcę zakładać multikiery. Czy wystarczy, że wymienię pająka z manetkami bez sterowania kompem na takiego z prawą manetką ze sterowaniem kompem? Jeden z kolegów pisał, że po takiej operacji nie mógł przełączać między funkcjami.
  9. przy najbliższej okazji zamienię koła prawe z lewym z przodu (mam opony asymetryczne więc będzie ok) ale na letnich było to samo..
  10. nabyłem tego BKC, virus w diagtroniku na 145KM. Ostatnio usuwałem na tydzień virusa do gwarancji i zrobiłem przy okazji test elastyczności (80-120km/h). Przed modem było na biegu IV 9.0s. na V 11,5. Po modzie jest 7.0 i 9.0 także różnica zdecydowanie odczuwalna. Co do v max to było i jest 186 km/h z GPSa, 192 z licznika. To chyba jednak zależy od przełożenia
  11. Witam, Mam taki objaw, że gdy puszczę kierownicę jadąc drogą dwupasmową lewym pasem to samochód jedzie 30m prosto, po czym zaczyna jechać w prawo i po 100m już jestem na prawym pasie i ten promien skretu sie utrzymuje. Tak jakby się coś blokuje. Byłem na geometrii/zbieżności w dwóch zakładach i wyszło wszystko na zielono. Nawet mi doregulowali, żeby każdy parametr był na środku normy i nic. Zawias sprawdzony przed geometrią. Co to może być? Filip
  12. Witam, Prześledziłem forum ale chciałbym się upewnić zanim dokonam zakupów. Mam licznik bez kompa, pokazuje tylko przebieg, temperaturę i godzinę. Oczywiście manetka również bez przycisków. Chciałbym założyć MFA+. Wiem, że muszę kupić przełącznik zespolony ale tu mam wątpliwość jaki musi być moduł i taśma (w etce nie ma czegoś takiego jak taśma, jest tylko pierścień ślizgowy klaksonu ze sprężyną powrotną). Krótko mówiąc jaki zestaw mam nabyć żeby mi to zadziałało? Co do licznika to rozumiem, że wystarczy taki od TDI i będzie hulać? dzieki za pomoc
  13. Witam, Passat 1.9 tdi 105KM, 2006, przebieg 150.000km. Właśnie wymienione dwumas, sprzęgło, łożysko. Objawy: po wciśnięciu sprzęgła w trakcie wrzucania biegu czuć w połowie opór, jakby nie da się wrzucić biegu jednym ruchem, tylko trzeba w połowie pokonać opór i bieg wchodzi. Przed wymianą było to czuć przy wrzucaniu III biegu. Po wymianie pojawiło się to również na innych biegach. Dodatkowo w sytuacji kiedy stoję, nacisnę sprzęgło i wrzucam I jest opór, wyrzucam na luz, NIE PUSZCZAM SPRZĘGŁA, znowu wrzucam I - oporu BRAK. Co to może być? dzięki za sugestie Filip
  14. Brakuje prostych porad typu jak zmienic filtr paliwa w b6. Bo owszem mozna sie dowiedziec czytajac watek na 7 stron a powinno byc to w 10 punktach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności