-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pol555
- Urodziny 01.01.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Filip
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
pol555 obserwuje zawartość → Wymiana Gateway'a CAN, RCD 300 złącze aux inna metoda, Czy mfa+ da się obsługiwać mając tylko manetkę a nie mając multikiery? i oraz 1 inny
-
udało się rozwiązać problem?
-
ściąga w prawo, geometria i zbieżność OK
pol555 odpowiedział pol555 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
zwiększone opory toczenia wynikają z tego, że opona jest krzywo wytarta? mierzyłem suwmiarką i rzeczywiście bieżnik na jednej z opon jest z jednej strony bardziej wytarty -
ściąga w prawo, geometria i zbieżność OK
pol555 odpowiedział pol555 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
ciśnienie ok. opony asymetryczne więc nie mają "rotation" tylko "outside" więc możesz zamienić każde koło z każdym. dzisiaj zamienię lewą przednią z lewą tylną. -
ściąga w prawo, geometria i zbieżność OK
pol555 odpowiedział pol555 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
a nie może być tak, że jak ściąga w prawo to lewa opona jest do bani? -
ściąga w prawo, geometria i zbieżność OK
pol555 odpowiedział pol555 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
tylko jak teraz ustalić która? a może obydwie -
ściąga w prawo, geometria i zbieżność OK
pol555 odpowiedział pol555 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
zamieniłem opony. teraz ściąga w druga stronę. -
Czy mfa+ da się obsługiwać mając tylko manetkę a nie mając multikiery?
pol555 odpowiedział pol555 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
planuje zegary czerwone takie jak mam. multikiery nie bede wogole zakladal. plan jest tylko na zmiane zegarów na mfa+ i manetki z modułem obsługi mfa+. czy w tym przypadku tez jest szansa na problemy z wejsciem w menu? -
ściąga w prawo, geometria i zbieżność OK
pol555 odpowiedział pol555 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
nie, napewno nie -
ściąga w prawo, geometria i zbieżność OK
pol555 odpowiedział pol555 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
przy najbliższej okazji zamienię koła prawe z lewym z przodu (mam opony asymetryczne więc będzie ok) ale na letnich było to samo.. -
silnik 1.9 tdi 105KM BLS BKC różnica
pol555 odpowiedział pol555 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
nabyłem tego BKC, virus w diagtroniku na 145KM. Ostatnio usuwałem na tydzień virusa do gwarancji i zrobiłem przy okazji test elastyczności (80-120km/h). Przed modem było na biegu IV 9.0s. na V 11,5. Po modzie jest 7.0 i 9.0 także różnica zdecydowanie odczuwalna. Co do v max to było i jest 186 km/h z GPSa, 192 z licznika. To chyba jednak zależy od przełożenia -
Witam, Mam taki objaw, że gdy puszczę kierownicę jadąc drogą dwupasmową lewym pasem to samochód jedzie 30m prosto, po czym zaczyna jechać w prawo i po 100m już jestem na prawym pasie i ten promien skretu sie utrzymuje. Tak jakby się coś blokuje. Byłem na geometrii/zbieżności w dwóch zakładach i wyszło wszystko na zielono. Nawet mi doregulowali, żeby każdy parametr był na środku normy i nic. Zawias sprawdzony przed geometrią. Co to może być? Filip
-
Witam, Prześledziłem forum ale chciałbym się upewnić zanim dokonam zakupów. Mam licznik bez kompa, pokazuje tylko przebieg, temperaturę i godzinę. Oczywiście manetka również bez przycisków. Chciałbym założyć MFA+. Wiem, że muszę kupić przełącznik zespolony ale tu mam wątpliwość jaki musi być moduł i taśma (w etce nie ma czegoś takiego jak taśma, jest tylko pierścień ślizgowy klaksonu ze sprężyną powrotną). Krótko mówiąc jaki zestaw mam nabyć żeby mi to zadziałało? Co do licznika to rozumiem, że wystarczy taki od TDI i będzie hulać? dzieki za pomoc
-
Witam, Passat 1.9 tdi 105KM, 2006, przebieg 150.000km. Właśnie wymienione dwumas, sprzęgło, łożysko. Objawy: po wciśnięciu sprzęgła w trakcie wrzucania biegu czuć w połowie opór, jakby nie da się wrzucić biegu jednym ruchem, tylko trzeba w połowie pokonać opór i bieg wchodzi. Przed wymianą było to czuć przy wrzucaniu III biegu. Po wymianie pojawiło się to również na innych biegach. Dodatkowo w sytuacji kiedy stoję, nacisnę sprzęgło i wrzucam I jest opór, wyrzucam na luz, NIE PUSZCZAM SPRZĘGŁA, znowu wrzucam I - oporu BRAK. Co to może być? dzięki za sugestie Filip
-
Brakuje prostych porad typu jak zmienic filtr paliwa w b6. Bo owszem mozna sie dowiedziec czytajac watek na 7 stron a powinno byc to w 10 punktach.