Jump to content

Neos97

  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

Informacje osobiste

  • Imię
    Zenek
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Woodstock

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam was. Pisze na prośbę kolegi. Pacjent to golf 7 2.0tdi 150km. Mianowicie mówił mi coś ze auto więcej pali niż powinno już tak kupił go. Podłączając do komputera nie ma żadnych błędów silnika itp korekty wtrysków ok. Jedynie co nam się rzuciło w oczy to ze czujnik temperatury spalin 4 pokazuje cały czas -40 stopni. Teraz pytanie czy po prostu jest zepsuty czy po prostu jego tam nie ma a komp pokazuje tak. ?
  2. Witam posiadam Passat b8 2017r 2.0 tdi 150 manual i ciężko mam zejść z spalaniem w trasie spokojnej jeździe do 120km/h poniżej 6 litrów Auto zero błędów itp korekty wtrysków tez ok
  3. Witam przesyłam krótki filmik jaki mam luz na kroccu. Myślicie ze to od tego są moje problemy? IMG_2357.mp4
  4. Powiedzcie mi a mogę zamontować pompę z boscha o numerach 038145209M bo mogę taka mieć sprawna za pare złoty z golfa 5 1.9 tdi
  5. Dzisiaj nakręcę filmik jak u mnie kruciec lata. Wydaje mnie się ze mam ok bo jest tylko minimalnie luźny jakby na uszczelce w środku się ruszał. Dziwne jest to ze auto czasami jedzie aż miło na 5 od 90-140 to ciągnie jak głupi a później jakby nie miał z 15koni i zero błędów itp
  6. Egr widzę jest sterowany elektrycznie tylko turbina jest na podciśnienie dzisiaj postaram się sprawdzić czy nie ma gdzieś nieszczelności na wężykach. Macie jakieś sposoby na sprawdzenie tego? Kiedyś ściągałem wężyk i dmuchalem do niego jak nie szło czyli wszystko ok a jak powietrze uchodziło to nieszczelność
  7. Witam was mam passata z silnikiem 1.9 tdi 105km mianowicie chodzi o to ze na zimnym silniku auto jakby miało z 70%mocy i dzieje się tez tak czasami na ciepłym jak i również zauważyłem ze czasami jadąc spokojnie i chcąc zahamować pedał hamulca robi się strasznie twardy ale tylko czasami. Auto odpala normalnie nie kopci itp. Nie posiadam Vaga tylko zwykły delphi i zauważyłem ze ciśnienie doładowania jest mniejsze o 100 od zadanego na każdych obrotach
  8. Witam was nie mogę sobie uporać z buczeniem zaworu w passacie cc 2012r z oznaczeniem cffb. Mianowicie chodzi o to ze po przekręceniu zapłonu samego po chwili zaczyna brzęczeć bzyczec zawór na pompie wtryskowej tak jakby pracował na sucho. Zostawiajac tak samochód na zapłonie z brzęczącym zaworem auto zapalając długo kręci aby odpalić pomaga wyłączenie zapłonu i ponowne załączenie wtedy auto odpala od razu. Został już założony nowy zawór na pompie wtryskowej jak i nowy zawór na listwie wtryskowej lecz to nie pomogło. Brak pomysłów tutaj daje link jak to buczy https://youtu.be/n2prfQIVpks
  9. Narazie po usunięciu błędu auto jeździ normalnie moc ma czek się nie zapala a zrobiłem 300km. Zastanawiam się czy da się naprawić ten egr czyli kupić nowa gruszkę 110zl i naprawić tanieszczęsna tulejkę co prowadzi cięgno.
  10. Witam was ostatnio zauważyłem ze auto jakby jechało na 70% mocy a przy obrotach 1800 na każdym biegu jakby się przydlawial delikatnie poszarpujac.. Dzisiaj dwa razy w czasie jazdy auto przeszło w tryb awaryjny migała spirala i świecił się silniczek. Po odczytaniu błędu P040300 Obwód sterujący recyrkulacji gazów wydechowych Stały. Czy miał ktoś taki problem już? Po usunięciu błędu przejechałem 30km normalnie.
  11. To w końcu jest po prawej czy lewej stronie bo różnie już słyszałem
  12. Tak mam linie skrętne. Kamera czy moduł się szykuje do wymiany ?
  13. Witam i mnie dopadła awaria kamerki oryginalnej tak jak na filmiku czy ktoś coś poradzi?
  14. Mnie nie chodzi o dźwięk w czasie jazdy tylko na załączonym zapłonie samym bez uruchamiania silnika zawór na pompie brzęczy buczy
  15. Wtryskiwacze zostały oddane do sprawdzenia i faktycznie pierwszy wtrysk był uszkodzony po jego naprawie auto zaczęło normalnie jeździć nie szarpie już podczas przyspieszania. Pozostał jedynie drugi problem do rozwiązania mianowicie o brzęczący zawór na pompie wtryskowej auto na samym zapłonie po chwili delikatnie brzęczy zawór na pompie i nikt nie potrafi powiedzieć czemu tak się dzieje
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy