vagmania Zgłoś #1 Napisano 31 Października 2019 witam, mam pewien problem gdyz dopala mi regularnie dpfa co 50 km nie wazne czy trasa czy miasto maskara dpf wyciagniety i czyszczony dealej to samo ktos ma jakis pomysl????? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #2 Napisano 31 Października 2019 Może wtryski leją? Powodów może być sporo.Duży masz przebieg? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vagmania Zgłoś #3 Napisano 31 Października 2019 213 tys wczoraj odebralem auto z czyszczenia takze nawet jakby laly wtryski to tak szybko by nie zapchaly dpfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #4 Napisano 1 Listopada 2019 Poczytaj sobie temat w dziale B6/B7. Powodów częstego wypalania jest wiele. Tu jest przykład podobny - powód: czujnik temperatury spalin. Poza tym pytanie czy na pewno wypala tak często? Może tylko podnosi obroty bo zimno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
perzu126 Zgłoś #5 Napisano 4 Grudnia 2019 Tyle tematów o DPF a ludzie dalej czyszczą i czyszczą, wyciągają. Jakikolwiek błąd w silniku w układzie sterowania mieszanką lub spalin i regeneracja będzie wariować. Podstawa to jednak szczegółowa diagnostyka. Ale wyjęcie i czyszczenie to jednak czysty pieniądz dla warsztatu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #6 Napisano 8 Grudnia 2019 Jak ktoś wyciągał już dpfa w B8 , to wychodzi górą , czy trzeba demontować zawieszenie i wyrywać go dołem? Patrząc od góry to powinien wyjść, ale czy na pewno? Planuję zrobić swojemu czyszczenie i jak by wyszedł górą to spróbuję go wyciągnąć własnymi siłami, ale jak dołem i trzeba będzie odkręcać przegub, sanie, lub cos z zawieszenia, to se odpuszczę i trzeba będzie zapłacić komuś. Kanał mam, ale już sam bym nie chciał demontować zawieszenia, lub innych podzespołów. Dodam tylko że B8 nie ma nic wspólnego z B7 całkiem inna konstrukcja i patenty z demontażu B7 nie sprawdzają się w B8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #7 Napisano 11 Grudnia 2019 Nie ważne jak często wypala ale wymiana oleju co 10 tyś. bo u mnie po 10 tyś już na bagnecie ponad max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #8 Napisano 11 Grudnia 2019 Oleju nie przybywa, tylko to wypalanie mnie wnerwia co 170-200 km. Olej to sprawdzam praktycznie raz w tygodniu w tym samym miejscu i ciągle po nocy. Nikt jeszcze nie czyścił dpfa w b8? Może gdzięś ktoś trafił na jakąś info odnośnie wyciągania, czy górą wychodzi? Szukałem trochę w necie, ale nic nie mogę znaleźć, albo nie potrafię szukać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9 Napisano 12 Grudnia 2019 Jeżeli jest tak samo jak w, szkodzie superb to ja podziękuję ☹️ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #10 Napisano 12 Grudnia 2019 Ten filmik co podałeś to jest Skoda S2 czyli Passat B7 ,wiec nic wspólnego to nie ma z B8 ani ze Skodą nową S3. Jak byś gdzieś znalazł filmik ,ale do B8 ,lub S3 to będę wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #11 Napisano 14 Marca 2022 Witam was kiedyś miałem problem z dpf wiec został wyczyszczony w maszynie z wydrukiem itp pan stwierdził że dużo w nim było nie spalonej ropy i faktycznie jeden wtrysk już nie domagał więc zostały założone wszystkie 4 nowe oryginalne. Od tamtej pory minęło dwa lata i dpf wypalał się regularnie w mieście co 220-300km w trasie 650-850km mam założony DPF Control z diodą więc wiem kiedy się wypala i potrafię odczytać ilość sadzy. Problem polega na tym że od pewnego czasu zauważyliśmy z żoną że DPF potrafi dopalac się włączać nawet po wypaleniu 30km i wygląda to tak że ma w sobie zawartość sadzy 8gram i potrafi załączyć wypalanie i po 3km kończy już bo spadło do 6gram. Rozumiem jakby się szybko zapełniał do 24gram i wtedy cały proces na nowo czyli jazda z 20-25km w trasie ale on jest czasami prawie pusty albo w połowie zapelnienia i uruchamia wypalanie dosłownie na 4minuty. Czy ktoś już tak miał ? W aucie zero błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #12 Napisano 14 Marca 2022 (edytowane) cześć, masz SCR ?, w moim jest suchy i też tak mam tzn, nie dopala do końca, a ma możliwość . Przerywa sam procedure, a ma jeszcze np. 6 - 8 gr. Potem zaczyna cały czas wypalać i wypalać ale ostatnio miałem spokój z 3 tyg., nie gnębił mnie z wypalaniem. Nie wiem od czego to zależy, taki chyba algorytm. W moim przypadku to jazda miejska 90% od nowości mam 30 gr popiołu - przebieg 130 kkm. Zrobiłem mu dłuższą przejażdżkę na porządnym paliwie to przestał wypalać częściej i nawet zaczął znacznie mniej palić o 1,5 l mniej. Edytowane 14 Marca 2022 przez kubek197878 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #13 Napisano 14 Marca 2022 (edytowane) Nie mam SCR. Też zauważyłem że wypala tylko do 6-8g a po.czyssczeniu filtra dopalal nawet do 3g. U mnie też ostatnio auto jeździ głównie po mieście. Dzisiaj chcę południu podjechać do garażu odkręcić czujniki ciśnienia DPF przedmuchać te wężyki co do nich idą. Później odkręcić górny czujnik co jest w tej puszce DPF czy tam katalizatora zaaplikować DPF cleaner z K2. Zakręcić i włączyć wypalanie komputerem i na końcu przelecieć dwu pasem z.obrotami 2500 na 4 biegu. Może coś pomoże to. Ten środek coś czyści ponieważ w starym Leonie zapalała mi się kontrolka dałem dwie puszki do środka to aż czarna maź wylatywała przez wydech i był spokój do czasu sprzedania auta czyli pół roku później nie wiem jak dalej. Edytowane 18 Marca 2022 przez mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #14 Napisano 16 Marca 2022 ostatnio sprawdziłem i wypalił do 6 gr obliczonej , a zmierzonej było -0,60 gr. Nie wiem skąd taka różnica i czy to jest w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz23TR Zgłoś #15 Napisano 17 Marca 2022 (edytowane) Jak najbardziej w porządku, zaczniesz się martwić o dpf jeśli wartość obliczona będzie mniejsza od zmierzonej. Zawsze zaczyna wypalać koło 24 g i wypala do 5-6. Edytowane 17 Marca 2022 przez Łukasz23TR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #16 Napisano 17 Marca 2022 a dziś mi zaczął wypalać przy 15 gr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #17 Napisano 18 Marca 2022 (edytowane) No mi też właśnie często załącza wcześniej nie wiem czemu zawsze było przy 22-24 a teraz nawet przy 12 i trwa wypalanie chwilę Edytowane 18 Marca 2022 przez mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #18 Napisano 18 Marca 2022 13 godzin temu, Łukasz23TR napisał: Jak najbardziej w porządku, zaczniesz się martwić o dpf jeśli wartość obliczona będzie mniejsza od zmierzonej. Zawsze zaczyna wypalać koło 24 g i wypala do 5-6. U mnie to samo. Zastanawia mnie fakt, że w mieście następuje to bardzo często, nawet co ok 300km a w trasie co ok 600-800km (im bardziej deptam tym mniej rzadziej). W B7 było zdecydowanie rzadziej. Przy tak częstym wypalaniu bardzo pomaga DPF Control, szczerze polecam bo koszt gówniany a ułatwienie spore. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz23TR Zgłoś #19 Napisano 18 Marca 2022 (edytowane) To wypalanie zależy od tego jaki masz soft, po aferze dieselgate nagrzebali w sofcie i zaczęły sie wypalać częściej. Mam 2.0 tdi i 1.6 tdi, przy jeździe po mieście wypalają się co 250 -300 km, w trasie spokojnie 700-800. Polecam obd po bluetooth i aplikacje vagdpf albo jak kolega pisał albo dpf control wtedy piszczy i sygnalizuje diodą wypalanie. Generalnie ja czuję kiedy się wypala, wentylatory na max samochód jest żwawszy i potrafi poszarpywać. Edytowane 18 Marca 2022 przez Łukasz23TR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #20 Napisano 20 Marca 2022 soft to chyba był w b8 jednakowy tylko w b7 był zmieniony po dieselgate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach