Skocz do zawartości

Venom6666

  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Venom6666

  • Urodziny 06.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warmińsko-Mazurskie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, jak pisałem wcześniej udało mi się sprzedać mojego wysłużonego chodź doinwestowanego Passata b5 Fl za 15000zł. W chwili obecnej przymierzam się do zakupu Passat b7 2.0 TDI 170km jednego z członków naszego forum tj. miło widziane komentarze co myślicie o tym modelu. Z uwagi iż nigdy nie jeździłem modelem b7 podejrzewam iż różnica miedzy b5 fl 130ps a 170ps w wersji b7 jest diametralna. Mimo wszystko będę wdzięczny za wasze zdanie względem tego modelu, pozdrawiam Venom.
  2. Witam panowie od 3 dni jestem już bez mojego Passata 1.9 TDI 130km poszedł za 15000 złotych. Dobrałem kredyt i wybieram się niedługo po jego następce tj Passat B7 2.0 TDI 170km. Więc jednak można sprzedać dobrze utrzymany egzemplarz za dobre pieniądze. Nowy właściciel cieszy się jak małe dziecko i to mi wystarczy. Myślę że będzie długo bezawaryjnie nim jeździł, mieszka w tej samej miejscowości więc nie raz zakręci się łezka w oku widząc go(oczywista oczywistość chodziło mi o samochód ), pozdrawiam Venom.
  3. No dobrze że tylko się tym różni, ale ja zadałem wam pytanie czy może mi ktoś powiedzieć kto posiada takiego Passata na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu, jakie są jego częste problemy przy użytkowaniu. Jeśli ktoś z was posiada Passat Alltrack wersja 170km w manualnej skrzyni biegów to poproszę o pomoc. W tym bądź na początku przyszłego roku zamierzam kupić więc przydałaby się konstruktywna opinia, pozdrawiam Venom
  4. Cześć, czytam o tym twoim kupowaniu i trochę mnie dziwi twoje podejście do sprawy zakupu oraz ceny. Podam Ci na swoim przykładzie posiadam Passata B5 FL rok 2004 Variant zresztą jest w opisie. Auto sprowadzone z Niemiec w roku 2009 z przebiegiem 193700 w chwili obecnej mam już 417000. Auto ma na wyposażeniu masę dodatków, za które słono dopłaciłem kupując go tj. Bi-Xenon, Sensor Deszczu, Fotochromowe lusterko wsteczne, Podgrzewane przednie fotele, kierunki w lusterkach, wielofunkcyjna kierownica z obsługą tempomatu, duża kolorowa nawigacja i pełny MFA, zmieniarka na 6cd z tyłu. Auto jest w kolorze czarna perła i w chwili obecnej mam już kupca na jego zakup, auto zostanie sprzedane w marcu 2019 za 15000. Na całym aucie nie znajdziesz grama rdzy, auto jest dofinansowane tapicerka czysta niepoprzecierana, nie ma tam poodklejanych boczków jak w tych opisywanych sztukach jasna czysta podsufitka. Z grubszych rzeczy jakie zrobiłem to wymiana wałka rozrządu i szklanek, regeneracja Turbo przy 380k i regeneracja maglownicy przy ok 230k z uwagi na spartaczony montaż drążka kierowniczego a raczej osłony która się skręciła i zerwała. Lampy xenon po regeneracji w Otwocku włącznie z lakierowaniem kloszy, zawieszenie trw i lemforder, hamulce przewody hamulcowe tarcze, piasty tył, tarcze kotwiczne wymienione. Uwierz mi że zszedłem z 16000 na 15000 i człowiek kupił by go teraz gdybym miał kasę by kupić nowszy. Niestety muszę czekać do marca z zakupem B7 alltrack o którym pisałem tu na forum. Więc jak chcesz kupić coś dobrego to i zapłacić będziesz musiał inaczej przygotuj się że będziesz musiał sporo dołożyć. Popatrz na te przebiegi auto z 2001 roku i nie ma 200k to żart. Ja już w swoim wymieniłem 4 rozrządy i wszystko na continentalu rolki INA. Pozdrawiam i życzę sukcesów w kupnie
  5. Venom6666

    B5 FL 2002 1.998 130KM 290tys przebiegu

    Tak jak kolega pisze, jak czytam ludzi którzy opisują że sprzedają Passata za 6k to po prostu nie wiem czy się mam śmiać czy płakać. Dobry egzemplarz taki jak mój kosztuje troszkę kaski zwłaszcza doinwestowany. Pamiętaj kupując taki gruz licz się że 5 będziesz musiał włożyć i nawet nie będziesz wiedział czy na pewno to pojedzie. Pozdrawiam i powodzenia przy zakupie Venom
  6. Tak widziałem a kolega Krawcol82 bez przeczytania wypowiedzi wrzucił mnie tutaj i póki tego nie zmieni będę musiał popytać się kogoś z serwisu vw aby mi ktoś doradził skoro tutaj od razu temat jest przerzucany cholera wie gdzie. Nikt już mi w tej sprawie nie pomoże chyba że znajdzie się osoba, która wskaże mi link na forum gdzie ktoś zakładał wątek zakupu passata alltracka głownie przed zakupem
  7. Dokładnie kolega z forum napisał w odpowiedzi że nie sądzi by w Pasku b7 w wersji Alltrack był silnik 170km lub 177km dlatego podałem link, żeby uwiarygodnić iż takie autka są z manualną skrzynią biegów. Rozumiem, że do pracy administratora należy dbać o porządek ale warto też się wczytać w tekst by zrozumieć o co dokładnie chodziło w tym przekazie. Dlatego rzadko się wypowiadam na forum wole poczytać lub pojechać na zlot jak jeszcze były w Olsztynie pod Real pozdrawiam
  8. Jest taka wersja prosze tu jest link na allegro do modelu Alltrack w wersji b7 170 km ze skrzynią manualną https://allegro.pl/ogloszenie/vw-passat-alltrack-2-0-tdi-4x4-masaz-foteli-7436857696
  9. Witam wszystkich, rzadko się odzywam na forum. W chwili obecnej posiadam Passat b5 FL 1.9 TDI 96kw(131KM) typu Variant. Auto użytkuje od roku 2009 zakupione było od pierwszego właściciela z Niemiec. W chwili zakupu miało przebieg 193700 a w chwili obecnej 416700. Na auto już znalazłem nowego właściciela, który poczeka na jego zakup do marca roku 2019. W związku z powyższym interesuje mnie zakup nowszego modelu oznaczonego B7 wersja Variant ALLTRACK. Chcę zakupić wersję 170 lub 177km 4Motion na bi-xenon oraz Webasto i skrzyni manualnej 6 biegowej. Chciałbym aby w temacie wypowiedziały się osoby, które posiadają taki model Passata lub mają informację na jego temat i mogłyby się wypowiedzieć na co zwrócić uwagę w tym konkretnym modelu przy zakupie. Będę wdzięczny za info co często się psuje w takich autach, na co zwracać uwagę przy zakupie. Auto zmieniam gdyż powiększa mi się rodzina o drugie dziecko i chciałbym zakupić nowsze bardziej bezpieczne auto. Będę wdzięczny za każdą informację, która pozwoli mi uniknąć zakupu złomu na kołach, pozdrawiam Venom
  10. Siemka, a ja się z wami podzielę moimi doświadczeniami z zakresu zawieszenia. Montuje głównie TRW czasami Lem i w chwili obecnej lepszych nie szukałem, czasami kupuje meyl. Od 3 lat założone mam sprężyny wzmocnione Monroe, które sprawiły że pasek jest bardzo twardy, a co za tym idzie nie ociera o żadne krawężniki i chodniki (podniósł się sporo do góry). Od chwili zakupu to jest roku 2009 do chwili obecnej zrobiłem 200k a pasek ma przebieg 390k. Końcówki tylko i wyłącznie TRW żadne tam zamienniki w stylu kamoka, które po 6 miesiącach potrafią się kompletnie wybić wiem bo zostałem namówiony na ich zakup i mogę ocenić ich wykonanie po ich wymianie. Nie kupowałem jeszcze całego kompletu, gdyż nigdy nie doprowadziłem do takiego stanu bym musiał wymieniać wszystkie na raz. Jak kupujecie gówniane wachacze to nie ma co się dziwić, że robicie wymianę wszystkich na raz. Ogólnie do fanów forum jestem od roku zakupu auta ale rzadko zdarza się bym musiał wchodzić tu i się wypowiadać. Pozdrawiam wszystkich i szerokości Venom (zloty Olsztyn pod Real)
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności