Jump to content

Venom6666

  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

About Venom6666

  • Birthday 01/06/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warmińsko-Mazurskie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Venom6666

    Zakupiony Passat b7 i problemy

    Ja też myślałem że to jest amortyzator ale wyszło że te tuleje są z zewnątrz dobre Ale bolec który na nie wchodzi rusza się w środku po wymianie cisza aż chce się jeździć autem pozdrawiam
  2. Witam interesuje mnie wymiana szyby przedniej podgrzewanej z drucikami na nowszy model z srebrną folią. Czy któryś z forumowiczów już montowal nowy wynalazek od VW, a jeśli tak to w jakiej firmie i jaki jest koszt. Dla osób niewtajemniczonych podpowiem iż szyba w nowym wydaniu nie posiada drucikow, co optycznie nie przeszkadza w trakcie jazdy zwłaszcza w słoneczne dni.
  3. A sprawdzales linki czy to nie one są winne bo jest do nich zestaw naprawczy
  4. wyszło że za pukanie odpowiadały przednie tylne tuleje wahacza, które z zewnątrz wyglądały dobrze nawet szperą sprawdzane były ok ale wyrobiły się od środka od strony tego bolca na którym są montowane na wahaczu.
  5. Venom6666

    Zakupiony Passat b7 i problemy

    Witam, słuchajcie wymieniłem poduszki, wymieniłem łączniki stabilizatorów lewy i prawy, obie końcówki, oba amortyzatory i komplet poduszek i łożysk i stuka. Kolega z szrotu podpowiedział mi że winne są amortyzatory tj kiedyś amortyzator idąc do góry opierał się o tzw poduszkę tj nie dobijał do samej góry uderzając o górną część, teraz który by amortyzator nie próbował amor idzie do góry i uderza, ale mogę się mylić. Nie wymieniałem jeszcze gum na stabilizatorze. Przy przyśpieszaniu słyszę stuki ale półoś prawa i lewa bez luzów podejrzewam skrzynie biegów. Doradźcie co o tym myślicie
  6. wszystkie poduszki w sankach oraz od strony kierowcy i pasażera zostały wymienione, amortyzatory oba nowe i jeden łącznik stabilizatora po lewej, w poniedziałek z prawej strony wymienię łącznik stabilizatora lemfordera i dwie końcówki drążka po czym jadę na geometrie auta. następnie będzie sprawdzenie półosi oraz przegubów wewnętrznych, jak będę po sprawdzeniu dam znać o rezultacie
  7. Venom6666

    diesel Wtryski Passat b7 2.0 170 km

    w chwili obecnej 216000 k nierówna praca silnika zaczęła się na początku grudnia jak temperatury spadły, ale podejrzewam że ten zawór mógł już wcześniej być popsuty i poprzedni właściciel usłyszał jakie koszty się mu zbliżają i go po prostu sprzedał. Dzięki Bogu udało się to wszystko w kwocie ok 2k a myślę że jakbym wcześniej ten zawór przełożył to by było jeszcze taniej ale cóż nic na to nie poradzę
  8. Cześć słuchaj kolega mechanik zmienił mi oba amortyzatory i jeden łącznik stabilizatora i stuki z lewej strony ustały w poniedziałek wymienię z prawej strony łącznik i zobaczę co będzie się działo. Oba amortyzatory kayaba oraz poduszki i łożyska srs wymienione. Geometria w poniedziałek będzie ustawiana. Jednakże przy przyspieszaniu słyszę dalej stuki po prawej stronie i podejrzewam przegub wewnętrzny bądź przegub wewnętrzny z półosią. Sytuacja jest o tyle ciekawa że głośna praca jest na początku jak samochód jest jeszcze zimny z czasem jak się jedzie zaczyna się to trochę ściszać, ale może to tylko moje odczucia są. W poniedziałek będę wiedział więcej.
  9. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia paliwa mieści się po prawej stronie, wchodzi do listwy CR. U mnie był zepsuty, komputer nic nie pokazywał a we wtyczce był olej napędowy. Dzięki temu dziadostwu wymieniłem 2 wtryski, a kupiłem od jednego z forumowiczów ten zawór wymieniłem a samochód jeździ jak z fabryki, pozdrawiam
  10. Siemka słuchaj ja w sumie mam Passata z silnikiem diesla, ale podobne objawy miałem z zaworem regulacji ciśnienia paliwa wymieniłem wtryski filtry nawet proponowano wymianę silnika a okazało się że zawór regulacji ciśnienia paliwa uszkodzony był a komputer nawet błędu nie pokazywał, autem szarpało i nawet serwis diesla nie wiedział co się dzieje, sprawdź ten zawór w używce ok 150 złotych, taki wydatek przy takich kosztach wydaje się słuszny
  11. Ja bym sprawdził czy ten dźwięk to nie jest czasem łożysko amortyzatora przedniego, mam podobny odgłos i w poniedziałek zabieram się za wymianę, dodatkowo mi stuka przy nierówności na drodze więc to może być inny przypadek ale warto sprawdzić
  12. Venom6666

    diesel Szarpanie Passat b7

    problem rozwiązał zawór regulacji ciśnienia paliwa przy listwie CR opisałem w innym temacie
  13. Venom6666

    diesel Wtryski Passat b7 2.0 170 km

    Witam wszystkich słuchajcie udało mi się usunąć usterkę z silnikiem. Neos97 odsprzedał mi zawór regulacji ciśnienia paliwa listwy cr. Sytuacja wygląda tak iż wymiana wtrysków na 3 i 4 cylindrze za wiele nie dała, wtryski były z serwisu bosch z gwarancją serwisu. Następnie po 3 wizytach sprawdzono na maszynie Bosch moje wtryski z cylindra 1 i 2 maszyna wskazała iż jest z nimi wszystko ok, ale po złożeniu i zakodowaniu wtrysk na 1 cylindrze delikatnie zmieniał dawki do 1.9 mg po czym wracał do normalnej pracy. Wymieniłem go w serwisie Bosch i udałem się do domu, na skrzyżowaniu zaczęło mi szarpać silnikiem więc wróciłem do Bosch gdzie oddali mi pieniądze za wtrysk który mi sprzedali gdyż wskazania na komputerze wskazywały jego uszkodzenie. Włożono s powrotem moje wtryski zamieniając je miejscami tj z drugiego cylindra wtrysk poszedł do 1 cylindra i odwrotnie. Po zakodowaniu i odpaleniu wyglądało wszystko dobrze więc oddali mi kasę za ich wtrysk i wróciłem do domu. Dziś podskoczyłem do kolegi mechanika bo znów mi drgał silnik i poprosiłem kolegę by wymienił mi ten zawór, kupiony od Neos97 bo już kończyły mi się pomysły. Po zdjęciu wtyczki z zaworu naszym oczom ukazał się olej napędowy we wtyczce, najprawdopodobniej zawór został uszkodzony od wnętrza aż paliwo wyciekało przez kostkę. Zmieniliśmy zawór wyczyściliśmy wtyczkę z oleju napędowego i po podłączeniu silnik zaczął mruczeć jak fabryka. Żadnego trzęsienia, równa praca silnika, obroty 900 i bez żadnych anomalii, mój problem naprawiony pozostałe wtryski podejrzewam iż są dobre więc zostawię je sobie na wszelki wypadek gdyby te w aucie kiedyś się popsuły , zamykam temat pozdrawiam
  14. Venom6666

    diesel Szarpanie Passat b7

    Powiem tak dzisiaj temperatura na zewnątrz 3 stopnie silnik jak brzytwa na każdym biegu do odcięcia i zero trzęsienia nawet się nie zajakal nic z tego nie rozumiem, skoro wtryski przy ujemnych temperaturach pracowały w swoich zakresach i szarpalo
  15. Witam, spotkałem się z dziwnym objawem, z którym service bosch w Olsztynie nie potrafi się uporać. Samochód to Passat b7 2.0 TDi 125kw(170km). W trakcie testów service bosch wymienił filtr paliwa oraz udałem się z szefem serwisu na jazdę autem aby sprawdzić dynamiczne logi. W trakcie sprawdziliśmy działanie wtrysków które chodziły prawidłowo jednakże pomiary ciśnienia paliwa wskazywały odchylenia od stanu rzeczywistego do zalecanego. Oprogramowanie wskazywało odchylenia po prawie 400 barów różnicy w ciśnieniu paliwa rzeczywistego a zalecanego. Jednakże komputer nie wskazuje żadnych błędów, a auto przy przyspieszaniu na zimnym silniku skacze na drodze jakby brakowało paliwa. W poniedziałek mają mi załatwić zawór regulacji ciśnienia paliwa abym nie musiał go kupować a aby w razie potrzeby wyeliminować ten element z tej dziwnej układanki. Jeśli ktoś się z tym spotkał to proszę o pomoc
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy