Venom6666
-
Liczba zawartości
48 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Venom6666
- Urodziny 06.01.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Robert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warmińsko-Mazurskie
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 170KM
-
Rok produkcji
2012
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Komunikat - AFS inoperative! See owner's manual
Venom6666 odpowiedział Dan266 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam, otóż mam problem ze światłami ASF. W pewnym momencie pojawiła się ikonka żarówki i informacja na komputerze "światła kierowane (ASF) nie działają Instrukcja obsługi. NAstępnie udałem się do zaprzyjaźnionego warsztatu, gdzie po podpięciu do VCDS uzyskałem informację Lewy moduł skręcania usterka mechaniczna drugi błąd odczyt : Silnik nastawczy lewego dynamicznego światła doświetlającego zakręty - zwarci z masą. Z uwagi iż lampy były kupione po szkodzie z AC z roku ubiegłego posiadają gwarancję. Udałem się do AASO gdzie były kupione z informacji jaką uzyskałem uszkodzeniu uległ moduł skrętu o nr 3D0941329D. I teraz ma mam do was pytanie na allegro znalazłem taki moduł za 500 złotych jednakże na stronie tej osoby znalazłem informację iż jest on zamienny z nr 3D0941329A oraz 3D0941329E. Czy któryś z forumowiczów juz przerabiał ten temat lub ma ten moduł do sprzedania 3D0941329D będę wdzięczny za informację -
Lampy były sprawdzane na stacji diagnostycznej i wg. diagnosty są na odpowiedniej wysokości, więc ich ustawienie nie ma tu nic do rzeczy. Żarniki się palą, przełączanie świateł miedzy mijania a drogowymi nic nie daje gdyż widać że przesłona się przełącza a lampy dalej chodzą jakby na 20%, jakby się ściemniły
-
14 kwietnia miałem stłuczkę z sarną, po zatrzymaniu i sprawdzeniu wygląda to tak iż przód ogólnie do roboty. W nocy włączyłem światła i o dziwo nic nie było widać, wysiadłem z samochodu przyglądam się a żarniki w obu lampach się palą jednakże na drodze widać jedynie białą kreskę blisko auta. Czy któryś z forumowiczów spotkał się z takim objawem, a jeśli tak to co było przyczyną, będę wdzięczny za jakieś sugestie co mogło się stać. Lampy są całkowicie nowe zamontowane przez ASO w okresie wakacji w roku ubiegłym po szkodzie garażowej, przełożone były stare przetwornice, żarniki i moduły skrętu do nowych lamp gdyż nie były uszkodzone. Mój Passat b7 2012 CFGB
-
dziwny przypadek stuków z przodu auta - hamulce?
Venom6666 odpowiedział Tromba → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
A kojarzysz z jakiego rocznika z TT pasują do b7 te tuleje -
Venom6666 obserwuje zawartość → dziwny przypadek stuków z przodu auta - hamulce?
-
dziwny przypadek stuków z przodu auta - hamulce?
Venom6666 odpowiedział Tromba → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Znam odpowiedź na twój temat wymień obie tuleje które są mocowane przy przednich wahaczach, mocowane są do bolcow wychodzących z wahacza, na początku sprawdzano mi je i niby były dobre więc wymieniłem amory poduszki i łożyska amorow w komplecie i stukanie dalej było. Dopiero jeden z mechaników mnie uświadomił iż szpera przy sprawdzaniu wyglądają na dobre jednakże wyrabiają się wewnątrz tych gum i ten bolec przy pracy zawieszenia tak halasuje wymieniłem i był to strzał w dziesiątkę dodatkowo słyszałem żeby tuleje dobierać od Audi TT gdyż guma jest tam pełna i dłużej wytrzymuje -
sprawdź czujnik ciśnienia paliwa na listwie cr
-
Panowie, czytałem tematy na forum i ogólnie rzecz biorąc nie widzę nikogo, kto mógłby udzielić mi informacji na temat konserwacji tego dachu. Ogólnie mechanizm u mnie działa i w miarę sunie po dachu jednakże na drodze polnej słyszę jakby miał się rozpaść, drga coś u góry przy otwarciu i mam wrażenie że jakieś ślizgi się po prostu już zużyły. Czy ktoś już naprawiał taki dach bądź zna fachowców, którzy wiedzą jak się tym zająć i jakie mogą być koszty, serwis proponuje za konserwacje dachu 400 ale myślę że to ściema i tylko go posmarują a potem i tak się wszystko rozpadnie, czekam na jakieś konstruktywne informację bo zima się powoli zbliża pozdrawiam Venom
-
Zakupiony Passat b7 i problemy
Venom6666 odpowiedział Venom6666 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Ja też myślałem że to jest amortyzator ale wyszło że te tuleje są z zewnątrz dobre Ale bolec który na nie wchodzi rusza się w środku po wymianie cisza aż chce się jeździć autem pozdrawiam -
Witam interesuje mnie wymiana szyby przedniej podgrzewanej z drucikami na nowszy model z srebrną folią. Czy któryś z forumowiczów już montowal nowy wynalazek od VW, a jeśli tak to w jakiej firmie i jaki jest koszt. Dla osób niewtajemniczonych podpowiem iż szyba w nowym wydaniu nie posiada drucikow, co optycznie nie przeszkadza w trakcie jazdy zwłaszcza w słoneczne dni.
-
Głośne stuknięcie podczas szybkiego wciskania/puszczania pedału sprzęgła.
Venom6666 odpowiedział Koltan → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A sprawdzales linki czy to nie one są winne bo jest do nich zestaw naprawczy -
Głośne stuknięcie podczas szybkiego wciskania/puszczania pedału sprzęgła.
Venom6666 odpowiedział Koltan → na temat → Silnik, skrzynia biegów
wyszło że za pukanie odpowiadały przednie tylne tuleje wahacza, które z zewnątrz wyglądały dobrze nawet szperą sprawdzane były ok ale wyrobiły się od środka od strony tego bolca na którym są montowane na wahaczu. -
Zakupiony Passat b7 i problemy
Venom6666 odpowiedział Venom6666 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam, słuchajcie wymieniłem poduszki, wymieniłem łączniki stabilizatorów lewy i prawy, obie końcówki, oba amortyzatory i komplet poduszek i łożysk i stuka. Kolega z szrotu podpowiedział mi że winne są amortyzatory tj kiedyś amortyzator idąc do góry opierał się o tzw poduszkę tj nie dobijał do samej góry uderzając o górną część, teraz który by amortyzator nie próbował amor idzie do góry i uderza, ale mogę się mylić. Nie wymieniałem jeszcze gum na stabilizatorze. Przy przyśpieszaniu słyszę stuki ale półoś prawa i lewa bez luzów podejrzewam skrzynie biegów. Doradźcie co o tym myślicie Jak wam powiem co bylo przyczyną to nie uwierzcie. Okazało się że tuleje tylne na wahaczach wyglądały dobrze ale ten metalowy bolec wchodził do nich a one wyrobione były w środku i z zewnątrz wyglądało że są dobre. Po wymianie stuki jak ręką odjal zniknęły. Mechanik zalecił że jakby z czasem się znów wyrobił żeby założyć na ten bolec koszulkę termokurczliwa sztukę lub nawet dwie podgrzać i założyć ponownie tuleje tylną bo często wyrabia się guma wewnątrz a z zewnątrz wszystko wygląda dobrze pozdrawiam Robert -
Głośne stuknięcie podczas szybkiego wciskania/puszczania pedału sprzęgła.
Venom6666 odpowiedział Koltan → na temat → Silnik, skrzynia biegów
wszystkie poduszki w sankach oraz od strony kierowcy i pasażera zostały wymienione, amortyzatory oba nowe i jeden łącznik stabilizatora po lewej, w poniedziałek z prawej strony wymienię łącznik stabilizatora lemfordera i dwie końcówki drążka po czym jadę na geometrie auta. następnie będzie sprawdzenie półosi oraz przegubów wewnętrznych, jak będę po sprawdzeniu dam znać o rezultacie -
diesel Wtryski Passat b7 2.0 170 km
Venom6666 odpowiedział Venom6666 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
w chwili obecnej 216000 k nierówna praca silnika zaczęła się na początku grudnia jak temperatury spadły, ale podejrzewam że ten zawór mógł już wcześniej być popsuty i poprzedni właściciel usłyszał jakie koszty się mu zbliżają i go po prostu sprzedał. Dzięki Bogu udało się to wszystko w kwocie ok 2k a myślę że jakbym wcześniej ten zawór przełożył to by było jeszcze taniej ale cóż nic na to nie poradzę -
Głośne stuknięcie podczas szybkiego wciskania/puszczania pedału sprzęgła.
Venom6666 odpowiedział Koltan → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Cześć słuchaj kolega mechanik zmienił mi oba amortyzatory i jeden łącznik stabilizatora i stuki z lewej strony ustały w poniedziałek wymienię z prawej strony łącznik i zobaczę co będzie się działo. Oba amortyzatory kayaba oraz poduszki i łożyska srs wymienione. Geometria w poniedziałek będzie ustawiana. Jednakże przy przyspieszaniu słyszę dalej stuki po prawej stronie i podejrzewam przegub wewnętrzny bądź przegub wewnętrzny z półosią. Sytuacja jest o tyle ciekawa że głośna praca jest na początku jak samochód jest jeszcze zimny z czasem jak się jedzie zaczyna się to trochę ściszać, ale może to tylko moje odczucia są. W poniedziałek będę wiedział więcej.