Jump to content

Venom6666

  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Venom6666

  • Birthday 01/06/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warmińsko-Mazurskie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lampy były sprawdzane na stacji diagnostycznej i wg. diagnosty są na odpowiedniej wysokości, więc ich ustawienie nie ma tu nic do rzeczy. Żarniki się palą, przełączanie świateł miedzy mijania a drogowymi nic nie daje gdyż widać że przesłona się przełącza a lampy dalej chodzą jakby na 20%, jakby się ściemniły
  2. 14 kwietnia miałem stłuczkę z sarną, po zatrzymaniu i sprawdzeniu wygląda to tak iż przód ogólnie do roboty. W nocy włączyłem światła i o dziwo nic nie było widać, wysiadłem z samochodu przyglądam się a żarniki w obu lampach się palą jednakże na drodze widać jedynie białą kreskę blisko auta. Czy któryś z forumowiczów spotkał się z takim objawem, a jeśli tak to co było przyczyną, będę wdzięczny za jakieś sugestie co mogło się stać. Lampy są całkowicie nowe zamontowane przez ASO w okresie wakacji w roku ubiegłym po szkodzie garażowej, przełożone były stare przetwornice, żarniki i moduły skrętu do nowych lamp gdyż nie były uszkodzone. Mój Passat b7 2012 CFGB
  3. A kojarzysz z jakiego rocznika z TT pasują do b7 te tuleje
  4. Znam odpowiedź na twój temat wymień obie tuleje które są mocowane przy przednich wahaczach, mocowane są do bolcow wychodzących z wahacza, na początku sprawdzano mi je i niby były dobre więc wymieniłem amory poduszki i łożyska amorow w komplecie i stukanie dalej było. Dopiero jeden z mechaników mnie uświadomił iż szpera przy sprawdzaniu wyglądają na dobre jednakże wyrabiają się wewnątrz tych gum i ten bolec przy pracy zawieszenia tak halasuje wymieniłem i był to strzał w dziesiątkę dodatkowo słyszałem żeby tuleje dobierać od Audi TT gdyż guma jest tam pełna i dłużej wytrzymuje
  5. sprawdź czujnik ciśnienia paliwa na listwie cr
  6. Panowie, czytałem tematy na forum i ogólnie rzecz biorąc nie widzę nikogo, kto mógłby udzielić mi informacji na temat konserwacji tego dachu. Ogólnie mechanizm u mnie działa i w miarę sunie po dachu jednakże na drodze polnej słyszę jakby miał się rozpaść, drga coś u góry przy otwarciu i mam wrażenie że jakieś ślizgi się po prostu już zużyły. Czy ktoś już naprawiał taki dach bądź zna fachowców, którzy wiedzą jak się tym zająć i jakie mogą być koszty, serwis proponuje za konserwacje dachu 400 ale myślę że to ściema i tylko go posmarują a potem i tak się wszystko rozpadnie, czekam na jakieś konstruktywne informację bo zima się powoli zbliża pozdrawiam Venom
  7. Ja też myślałem że to jest amortyzator ale wyszło że te tuleje są z zewnątrz dobre Ale bolec który na nie wchodzi rusza się w środku po wymianie cisza aż chce się jeździć autem pozdrawiam
  8. Witam interesuje mnie wymiana szyby przedniej podgrzewanej z drucikami na nowszy model z srebrną folią. Czy któryś z forumowiczów już montowal nowy wynalazek od VW, a jeśli tak to w jakiej firmie i jaki jest koszt. Dla osób niewtajemniczonych podpowiem iż szyba w nowym wydaniu nie posiada drucikow, co optycznie nie przeszkadza w trakcie jazdy zwłaszcza w słoneczne dni.
  9. A sprawdzales linki czy to nie one są winne bo jest do nich zestaw naprawczy
  10. wyszło że za pukanie odpowiadały przednie tylne tuleje wahacza, które z zewnątrz wyglądały dobrze nawet szperą sprawdzane były ok ale wyrobiły się od środka od strony tego bolca na którym są montowane na wahaczu.
  11. Witam, słuchajcie wymieniłem poduszki, wymieniłem łączniki stabilizatorów lewy i prawy, obie końcówki, oba amortyzatory i komplet poduszek i łożysk i stuka. Kolega z szrotu podpowiedział mi że winne są amortyzatory tj kiedyś amortyzator idąc do góry opierał się o tzw poduszkę tj nie dobijał do samej góry uderzając o górną część, teraz który by amortyzator nie próbował amor idzie do góry i uderza, ale mogę się mylić. Nie wymieniałem jeszcze gum na stabilizatorze. Przy przyśpieszaniu słyszę stuki ale półoś prawa i lewa bez luzów podejrzewam skrzynie biegów. Doradźcie co o tym myślicie Jak wam powiem co bylo przyczyną to nie uwierzcie. Okazało się że tuleje tylne na wahaczach wyglądały dobrze ale ten metalowy bolec wchodził do nich a one wyrobione były w środku i z zewnątrz wyglądało że są dobre. Po wymianie stuki jak ręką odjal zniknęły. Mechanik zalecił że jakby z czasem się znów wyrobił żeby założyć na ten bolec koszulkę termokurczliwa sztukę lub nawet dwie podgrzać i założyć ponownie tuleje tylną bo często wyrabia się guma wewnątrz a z zewnątrz wszystko wygląda dobrze pozdrawiam Robert
  12. wszystkie poduszki w sankach oraz od strony kierowcy i pasażera zostały wymienione, amortyzatory oba nowe i jeden łącznik stabilizatora po lewej, w poniedziałek z prawej strony wymienię łącznik stabilizatora lemfordera i dwie końcówki drążka po czym jadę na geometrie auta. następnie będzie sprawdzenie półosi oraz przegubów wewnętrznych, jak będę po sprawdzeniu dam znać o rezultacie
  13. w chwili obecnej 216000 k nierówna praca silnika zaczęła się na początku grudnia jak temperatury spadły, ale podejrzewam że ten zawór mógł już wcześniej być popsuty i poprzedni właściciel usłyszał jakie koszty się mu zbliżają i go po prostu sprzedał. Dzięki Bogu udało się to wszystko w kwocie ok 2k a myślę że jakbym wcześniej ten zawór przełożył to by było jeszcze taniej ale cóż nic na to nie poradzę
  14. Cześć słuchaj kolega mechanik zmienił mi oba amortyzatory i jeden łącznik stabilizatora i stuki z lewej strony ustały w poniedziałek wymienię z prawej strony łącznik i zobaczę co będzie się działo. Oba amortyzatory kayaba oraz poduszki i łożyska srs wymienione. Geometria w poniedziałek będzie ustawiana. Jednakże przy przyspieszaniu słyszę dalej stuki po prawej stronie i podejrzewam przegub wewnętrzny bądź przegub wewnętrzny z półosią. Sytuacja jest o tyle ciekawa że głośna praca jest na początku jak samochód jest jeszcze zimny z czasem jak się jedzie zaczyna się to trochę ściszać, ale może to tylko moje odczucia są. W poniedziałek będę wiedział więcej.
  15. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia paliwa mieści się po prawej stronie, wchodzi do listwy CR. U mnie był zepsuty, komputer nic nie pokazywał a we wtyczce był olej napędowy. Dzięki temu dziadostwu wymieniłem 2 wtryski, a kupiłem od jednego z forumowiczów ten zawór wymieniłem a samochód jeździ jak z fabryki, pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy