Skocz do zawartości

Venom6666

  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Venom6666

  • Urodziny 06.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warmińsko-Mazurskie

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Venom6666

    diesel Wtryski Passat b7 2.0 170 km

    Jeśli chodzi o regenerację to Service Bosch stwierdził że nie ma możliwości ich regeneracji z uwagi na brak części do ich naprawy i wymieniają je tylko na nowe bądź używane przygotowywane w ich warsztacie do dalszego montażu. Taki model założono mi na 4 cylindrze CRI 2-18 NR 0445110369 producent Bosch Typ 1MV Oba wtryski to używane sztuki po 360 zł za każdy z roczną gwarancja, uważam to za rozsądną cenę. Nowe sztuki w tym serwisie to 900 zł brutto za sztukę plus 150 za wyjęcie i włożenie oraz kodowanie więc cena przystępna. Jeśli z czasem będzie się coś działo to oddam na gwarancji lub uzbieram na dwa nowe póki co serwis bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, polecam serwis Bosch Mądry w Olsztynie
  2. Venom6666

    diesel Wtryski Passat b7 2.0 170 km

    Wymieniłem w serwisie Bosch 2 wtryski na 3 i 4 cylindrze zapłaciłem za wszystko 930 złotych. Samochód wreszcie idzie jak burza, oddali mi stare wtryski i powiem szczerze że jestem zadowolony z ich usługi. Wymienili mi na 3 cylindrze pojechałem sprawdzić auto, po powrocie sprawdzili mi dawki i 3 był już w normie ale na 4 dalej było zbyt wysoko. Postanowiłem zmienić od razu również 4 wtrysk który źle pracował. Policzyli mi tylko za drugi wtrysk za montaż już nie zapłaciłem. Po montażu zrobiłem rundke ok 30 min i zrobili test i wszystko chodzi teraz w najlepszym porządku zrobiłem po wymianie ok 100 km i auto nawet nie zdarzy więc inwestycje oceniam na udaną pozdrawiam.
  3. Witajcie, w Październiku 2018 kupiłem Passata b7 z silnikiem 2.0 tdi 170 km CR. Uzytkuje go od tego czasu, ostatnio przy niskich temperaturach miałem problem z prawidłową pracą silnika. Mimo iż obrotomierz zachowuje się prawie normalnie silnik zaczął drżeć a buda zaczęła się kolysac jakby brakowało paliwa. Wlewalem plukanke liquy Molly ale bez rezultatu. Udałem się do Service Bosch i zrobili test wtrysków z diagnozy wyszło że dawki na 3 i 4 cylindrze wynoszą 3 cylinder 3.0 mg a 4 cylinder 2.90 jednak korekty na 4 sie wachaly do 0.30 i stwierdzili że po wymianie 3 wtrysku 4 może powrócić do właściwej korekty gdyż pracuje razem z 3 na jednej listwie. Mam do was pytanie zaproponowali mi używany wtrysk w cenie 360 zł oraz wyjęcie i włożenie ich używanego i kodowanie za 150 zł, na wtrysk udzielą mi rok gwarancji. Nowy wtrysk cena w ich serwisie 900 złotych plus kodowanie. Czy powinienem wymienić na nowy wtrysk oraz co sądzicie o decyzji serwisu Bosch
  4. Venom6666

    Poduszka pod silnikiem

    Czy za stuki z przedniej prawej strony może być odpowiedzialny amortyzator lub jego łożysko górne
  5. Venom6666

    OSRAM D3S Xenon XENARC ORIGINAL Żarnik Palnik 35W

    A jaka jasność jest tych żarówek?
  6. Venom6666

    Poduszka pod silnikiem

    To już sam nie wiem może poduszka po prostu była wadliwa lub mechanik który ją montowal popełnił jakiś błąd. Auto prowadzi się normalnie nic nie ściąga delikatnie do prawej ale to może być wina amora bądź krzywego wahacza. Przy hamowaniu nie ściąga na boki jedzie prosto, sprzęgło komplet wymienione 30k kilometrów wcześniej więc dwumas odpada wymieniony w ASO przez poprzedniego właściciela. Jedyne co zauważyłem to że prawdopodobnie jeden wtrysk mi się zacina jak dostanie temperatury i wtedy auto szarpie przy gwałtownym przyspieszaniu co może też mieć wpływ na poduszkę, czekam do wiosny będzie trochę kasy to w serwisie Bosch sprawdzę komplet wtrysków i podejmę decyzję co dalej
  7. Venom6666

    Poduszka pod silnikiem

    Mechanicy którzy wymieniali mi poduszkę dwuczęściowa w sankach stwierdzili że zbieżność i geometria były strasznie rozjechane zwłaszcza na tyle pojazdu, jednak udało im się wszystko ładnie zestroic, śruby o dziwo nie były zapieczone. Jednakże serwis wymieniając poduszkę z lewej strony nie sprawdzał geometrii czy jest prawidłowa i tu po twoim poście zastanawiam się czy te złe ustawienia mogły zniszczyć tą poduszkę, ale nie znam się aż tak by to stwierdzić. Jeśli chodzi o przód pojazdu stwierdzili że kąt koła z prawej strony tam gdzie jest dobra poduszka ma odchylenie od normy o 1 stopień na minus. Wg ich wiedzy bardzo prawdopodobne, że koło uderzyło w coś mocno i mógł się skrzywic amortyzator
  8. Chciałbym byście mi pomogli w sprawie poduszki pod silnikiem. Sprawa wygląda dość ciekawie więc opowiem od początku. Passata b7 zakupiłem w Pabianicach pod Łodzią, z uwagi iż jest to daleko od miejsca mojego zamieszkania zawitałem do ASO w Zduńskiej Woli. Zrobiłem u nich przegląd przed zakupowy, za który oczywiście zapłaciłem 500 złotych. Według serwisu wszystkie podzespoły auta były prawidłowe, więc niczego nie podejrzewałem. PO przejechaniu ok 300km zauważyłem dziwne stuki w przednim zawieszeniu najbardziej wyczuwalne przy dodawaniu i odejmowaniu gazu. Udałem się do dwóch mechaników stwierdzili uszkodzenie poduszki więc udałem się do ASO w Olsztynie po wcześniejszym kontakcie z ASO w Zduńskiej Woli, którzy stwierdzili iż jesli poduszka jest uszkodzona to ASo Olsztyn wymieni ją w ramach ich kompetencji. Sprawdziłem w ASO w Olsztynie i okazało się że poduszka jest rozerwana z lewej strony pod Akumulatorem, więc ją wymienili. Dalej słychać było stuki wymieniłem prawą poduszkę firmy Corteco oraz 2 dni temu w sankach na lemforder górną i dolną a warsztat ustawił mi geometrię i zbieżność. W trakcie ujawnili iż poduszka pod AKU jest uszkodzona(wymieniona przez ASO w Olsztynie 8 listopada 2018), nagrałem film i przekazałem do serwisu. Oczywiście wielkie zaskoczenie, że to nie możliwe że ta poduszka jest bardzo wytrzymała i nie możliwe ze już jest uszkodzona. Czy jest taka możliwość aby ta poduszka uległa tak szybkiej degradacji i uległa uszkodzeniu, czy założyli mi jakieś gówno czy te poduszki są aż tak wrażliwe, Jeżdżę od 19 lat z czego PAssat b5 fl 1.9 tdi avf 9 lat i nigdy poduszki nie wymieniałem. Byłbym wdzięczny za radę osoby, który miały takie przeboje, dodatkowo prawe koło ucieka mi jeden stropień z normy usłyszałem że jest to wina amortyzatora i jeśli będzie mi wędrował po drodze w lewo lub prawo to żebym przednie wymienił
  9. Venom6666

    Zakupiony Passat b7 i problemy

    Cześć słuchajcie czy ktoś z was wymieniał poduszki w sankach w B7, jeśli tak to ile placiliscie za robocizne. Czy przy wymianie trzeba demontowac ławę czy nie jest to konieczne, jeśli ktoś to robił w ASO to ile placiliscie czekam na konstruktywne informację i obym nie dostał zawału hehe
  10. Venom6666

    Zakupiony Passat b7 i problemy

    Słuchajcie wymieniłem poduszkę od strony kierowcy oraz lizak od strony skrzyni biegów. I na chwilę obecną problem nadal występuje, zakupiłem teraz dwie poduszki, które montuje się w sankach lemforder do wprasowania. Z uwagi iż skończyły mi się środki to zrobię to w styczniu i dam wam znać czy pomogło, mam wrażenie że wymienię wszystkie części w tym zawieszeniu, które miało być lepsze niż w b5 fl. Nadmieniam iż tam jak coś pukało wymieniłem i cisza, tu wymieniam i nadal puka kto to wymyślił F****ck
  11. Witam, zakupiłem nowszego Passka z roku 2012 tj. Passat B7 CFGB o mocy 125KW 170KM 2.0 TDI I tu zaczynają się schody w poprzednim modelu B5 FL o zawieszeniu wiedziałem wszystko a tu ciągle kłody pod nogi mam tzn. przed zakupem auto zostało sprawdzone przez ASO w Zduńskiej Woli, opisali że wszystko jest dobrze. Z uwagi iż auto było kupione od rodaka który był jego drugim właścicielem w Polsce przyjechałem nim do domu. W trakcie jazdy moją uwagę wzbudził problem, który objawia się bardzo dotkliwie jak auto jest zimne. Po odpaleniu silnika i wyjeżdżaniu z garażu oraz jeździe po nierównościach słyszę donośne pukanie z prawej strony, tak jakby amortyzator w trakcie pokonywania nierówności uderzał o poduszkę amortyzatora. Pojechałem do dwóch warsztatów, w których stwierdzono uszkodzenie poduszki silnika, z uwagi na opinię serwisu iż wszystko jest dobrze zadzwoniłem do nich i umówiłem się na wizytę w ASO w Olsztynie. ASO sprawdziło okazało się że poduszka od strony kierowcy lewa jest już porozrywana i wymienili ją na koszt ASO z Zduńskiej Woli, z uwagi na ich kiepski przegląd przed zakupowy. Myślałem że już jest wszystko pod kontrolą jednakże dalej słyszę to pukanie, warsztaty, które odwiedziłem twierdzą iż całe zawieszenie jest sztywne, a problem lezy w prawej poduszce silnika bądź poduszce skrzyni biegów tzw lizak. Czy ktoś z was posiadaczy Passata B7 spotkał się z takim problemem, jeśli tak po proszę o radę abym nie władował się z kosztami w rzeczy, które okażą sie sprawne i ich wymiana niczego nie wniesie do problemu, który opisuję. Wymieniam też olej zalewany był olej volkswagena 5w30 long life 3 a wlać chce motul 5w30 dobrany do tego motoru oraz filtry MAN czy to dobry pomysł jesli chodzi o olej oraz filtry. Czekam na pomysły i wasze spostrzeżenia. Pozdrawiam Venom
  12. Witam panowie mam pytanie do was kupiłem wczoraj Passat B7 rok 2012 wewnętrzne lusterko się ściemnia lewe od kierowcy też a prawe nie czy jest taka możliwość że to prawe nie ma wbudowanego fotochromu. Chciałbym się dowiedzieć jak mogę sprawdzić czy to prawe lustro działało wcześniej jako fotochromowe czy po prostu ten typ tak ma. Poprzedni właściciel czyli 2 w kraju twierdził iż jak go kupił od pierwszego właściciela to już nie ściemniało się i podejrzewa że tylko lewe i środkowe ma tą funkcję. Będę wdzięczny jak powiecie jak to można sprawdzić pozdrawiam Venom6666
  13. Witam panowie od 3 dni jestem już bez mojego Passata 1.9 TDI 130km poszedł za 15000 złotych. Dobrałem kredyt i wybieram się niedługo po jego następce tj Passat B7 2.0 TDI 170km. Więc jednak można sprzedać dobrze utrzymany egzemplarz za dobre pieniądze. Nowy właściciel cieszy się jak małe dziecko i to mi wystarczy. Myślę że będzie długo bezawaryjnie nim jeździł, mieszka w tej samej miejscowości więc nie raz zakręci się łezka w oku widząc go(oczywista oczywistość chodziło mi o samochód ), pozdrawiam Venom.
  14. No dobrze że tylko się tym różni, ale ja zadałem wam pytanie czy może mi ktoś powiedzieć kto posiada takiego Passata na co zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu, jakie są jego częste problemy przy użytkowaniu. Jeśli ktoś z was posiada Passat Alltrack wersja 170km w manualnej skrzyni biegów to poproszę o pomoc. W tym bądź na początku przyszłego roku zamierzam kupić więc przydałaby się konstruktywna opinia, pozdrawiam Venom
  15. Cześć, czytam o tym twoim kupowaniu i trochę mnie dziwi twoje podejście do sprawy zakupu oraz ceny. Podam Ci na swoim przykładzie posiadam Passata B5 FL rok 2004 Variant zresztą jest w opisie. Auto sprowadzone z Niemiec w roku 2009 z przebiegiem 193700 w chwili obecnej mam już 417000. Auto ma na wyposażeniu masę dodatków, za które słono dopłaciłem kupując go tj. Bi-Xenon, Sensor Deszczu, Fotochromowe lusterko wsteczne, Podgrzewane przednie fotele, kierunki w lusterkach, wielofunkcyjna kierownica z obsługą tempomatu, duża kolorowa nawigacja i pełny MFA, zmieniarka na 6cd z tyłu. Auto jest w kolorze czarna perła i w chwili obecnej mam już kupca na jego zakup, auto zostanie sprzedane w marcu 2019 za 15000. Na całym aucie nie znajdziesz grama rdzy, auto jest dofinansowane tapicerka czysta niepoprzecierana, nie ma tam poodklejanych boczków jak w tych opisywanych sztukach jasna czysta podsufitka. Z grubszych rzeczy jakie zrobiłem to wymiana wałka rozrządu i szklanek, regeneracja Turbo przy 380k i regeneracja maglownicy przy ok 230k z uwagi na spartaczony montaż drążka kierowniczego a raczej osłony która się skręciła i zerwała. Lampy xenon po regeneracji w Otwocku włącznie z lakierowaniem kloszy, zawieszenie trw i lemforder, hamulce przewody hamulcowe tarcze, piasty tył, tarcze kotwiczne wymienione. Uwierz mi że zszedłem z 16000 na 15000 i człowiek kupił by go teraz gdybym miał kasę by kupić nowszy. Niestety muszę czekać do marca z zakupem B7 alltrack o którym pisałem tu na forum. Więc jak chcesz kupić coś dobrego to i zapłacić będziesz musiał inaczej przygotuj się że będziesz musiał sporo dołożyć. Popatrz na te przebiegi auto z 2001 roku i nie ma 200k to żart. Ja już w swoim wymieniłem 4 rozrządy i wszystko na continentalu rolki INA. Pozdrawiam i życzę sukcesów w kupnie
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności