Skocz do zawartości

Tromba

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.4 TSI 160KM (CTHD)
  • Rok produkcji
    2013
  1. Hej, Czy udało się może coś wyjaśnić w tym temacie? Mam dokładnie to samo co autor posta opisał na samej górze. Na włączonym silniku, przy szybkim odpuszczeniu sprzęgła - słychać stuk, jeden, głośny, metaliczny. Przy wyłączonym silniku - cisza Miałem remontowaną skrzynię i problem występował zarówno przed jak i po naprawie. miałem również wymieniane sprzęgło, nie jest podobno oryginał tylko zamiennik. Czy to też może wpływać na te stukanie?
  2. Może doprecyzuje spokojna miejska jazdę - weekend i brak korków W tygodniu w korkach przy problemach ze stukaniem 11 - 13, a obecnie 9 - 10.
  3. Dziękuję wszystkim za rady. Są one nieocenione! Jaki jest wynik na ten moment: Rzeczywiście wskazali w ASO, że mam przednie tuleje w formie jakiegoś zamiennika przez co mogą zachowywać się nie tak jak należy. Ale czy to rzeczywiście generowaloby charakterystyczne pukanie uzależnione od prędkości (im szybciej tym częściej) poruszania się pojazdu i występowałoby w takich specyficznych okolicznościach? Przyznam się, nie wiem, co sądzicie? Dodatkowo zweryfikowałem: Tarcze i hamulce - ok Łączniki stabilizatorów - ok Natomiast zmieniłem opony na zimowe i...... Na ten moment wszystko ustało. Jeździ ładnie, nic nie stuka, nic nie puka, a i spalanie wróciło do normalnego poziomu tj 6,3/100 przy spokojnej miejskiej jeździe. Na letnich i przy tym stukaniu palił mi czasami i koło 9
  4. Całkowicie nie jestem tego pewien niestety. Występuje to według mnie na tyle loso, a jestem na tyle zielony, że efektem są opisy jak wyżej. Rozpaczliwie próbuję dociec w czym może być rzecz. Wymieniony został łańcuch rozrządu. Sprawdzili walki rozrządu i są w porządku. Rzekomo sprawdzili przeguby, które też są w porządku. A jaka byłaby twoja sugestia? Do głowy przychodzi mi jeszcze np awaria mechanizmu różnicowego Przychodzmi na myśl jeszcze Albo luzy na zacisku hamulca, nieodskakujacy zacisk albo krzywa tarcza
  5. Sprężyny - seria Przebieg - 90 K km Koła - standard, bodajże 16 Pisze tyle ile wiem, co wiem, co zauważyłem i chętnie napisze więcej jeżeli tylko będę wiedział co może pomóc co jeszcze powinienem napisać? Dodatkowo, były wymieniane kielich mcphersona.
  6. Dziękuję za sugestie ale ten etap mam za sobą - oba łożyska wymienione i nadal problem występuje.
  7. Udało się usunąc stuki? Mam podobny objaw z tym, że u mnie jest to blisko skorelowane z nawierzchnia po jakiej jadę. Rytmiczne pukanie, często losowo występujące lub po przejechaniu jakiejś nierówności.
  8. Cześć, Na wstępie przywitam się, gdyż jest to mój pierwszy post tutaj. Marek Warszawa, przed 30'stką, Passata b7 1.4 tsi 160 km (2013) posiadam od marca tego roku. Piszę ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania mojego problemu stąd liczę na waszą szczodrą i ochoczą pomoc. W poniższej kwestii byłem już w 2 ASO, 2 niezależnych mechaników i nie potrafią zdiagnozować przyczyny występowania problemu. Otóż problem z jakim ja się napotkałem w swoim samochodzie to okazjonalne, występujące w różnych sytuacjach stuki w przednim zawieszeniu - nie potrafię zidentyfikować reguły. Przez stuki rozumiem rytmiczne, głuche pukanie (słyszane wewnątrz kabiny), o różnym natężeniu tj. raz głośniej, a raz ciszej. Wydaje się jakby było to skorelowane z obrotem w kole i prędkością z jaką jade. Raz jest delikatne, raz bardzo mocne. Ponieważ tematów dotyczących stukania jest wiele rozpiszę objawy jakie występują oraz kiedy objawy występują: Występowanie stukania: -objawy stukania zazwyczaj pojawiają się po przejechaniu nierówności, hopki, dziury, studzienki bądź na nierównej drodze i trwają przez jakiś czas, -objawy pojawiają się, a następnie nasilają się w sytuacji kiedy jadę po równoległych koleinach. Po chwili jazdy po równym terenie ustępują -objawia się to czasami przy hamowaniu samochodem - dopiero po wciśnięciu pedału hamulca. Raz stuka prawie do zatrzymania pojazdu, raz przestaje zaraz po wciśnięciu pedału hamulca -dodatkowo, w sytuacji kiedy stuka na tyle, że wyraźnie słychać i bardzo mocno czuć na podłodze, po silnym wciśnięciu hamulca i nagłym zahamowaniu, słychać jednorazowy metaliczny stuk i objawy się łagodzą lub ustępują, -przy bardzo silnym stukaniu potrafi nawet odłączyć tempomat tak jakby samochód sam przyhamował, -co ważne, w sytuacji kiedy droga jest płaska jak stół i nie ma wybojów, problem nie występuje, Co zostało sprawdzone: -zawieszenie jest w porządku - sprawdzone w obu ASO oraz na stacji diagnostycznej, -są nowe klocki hamulcowe, -według rzeczoznawcy samochodowego (weryfikacja przed zakupem) tarcze mają 23 mm na minimalnie 22 mm, nie są zardzewiałe, totalnie nie wiem już co robić. czuje się bezsilnie i przestaję odczuwać przyjemność z jazdy - martwi mnie to pukanie. Do tej pory serwisowałem samochód w Auto-Blak na Farbiarskiej w Warszawie ale może macie do polecenia kogoś lepszego? będę zobowiązany za wszelką pomoc. PS. jeżeli temat źle ulokowałem, bardzo proszę o jego przekierowanie. Chwytam się już każdego sposobu na pomoc. Pozdrawiam, Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności