Skocz do zawartości

MichaelSchumacher

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej Dzięki za info ale moja cieniutka rurka ukręciła się przy samym wylocie płynu. Chciałem coś pokombinować z silikonem ale kupiłem z używany silnik i wszystko działa. A tak na marginesie to nowy kosztuje 650 zł !! Skoro jest to taka popularna usterka w tych autach to mogli się nie kompromitować z ceną. A może wiesz jak skutecznie zamalować odprysk uderzył mi kamień z drzwi i mam teraz taką zardzewiałą plamę. Pozdrawiam
  2. A jak dopasowałeś tą rurkę?? Z takiego przezroczystego wężyka gumowego ?? Ten silniczek ma tam chyba z 8 takich małych śrubek można to rozkręcić czy wysypie mi sie tam milion części?? używka silnik kosztuje ok 150 zł. Straszna lipa z tym spryskiwaczem.
  3. Witam> Miałem ten sam problem na prawym słupku i teraz po jakimś czasie znowu tyle że teraz cieknie gdzieś przy samym silniku z wycieraczki część leci do bagażnika a część na szybe ale bardzo słabo na szybę. Chyba cieknie na tym łączeniu (kolanku) węża i kolanka idzie wymienić samo to kolanko ?? Strasznie to wkurzające jest.
  4. Dzieki poszukam. Nie wiedziałem że można go tak rozebrać żeby się dostać do tego silniczka. Mój mech mówi że musi mieć cały inny licznik żeby przełożyć i sprawdzić ale poszukam.
  5. licznik elektroniczny nie skacze problem w tym że to kolorowy wyświetlacz i mój mechaniki nie ma takiego a nie wiem gdzie dostać sam silniczek. A cały licznik to koszt ok 800zł jak nie lepiej,. Ale na pierwszym miejscu muszę usunąć te stukanie. Ale i tak dzięki za pomysły
  6. Witam. Krótko co jakiś czas pojawiają się dziwne stuki przy jeździe na wprost raz nie ma przez miesiąc raz są przez tydzień są cały czas. Dzieje się to tylko jak puszcze gaz jak wcisnę sprzęgło to cisza. Pilnuje stanu technicznego auta bardzo i strasznie jest to denerwujące. Luzów w zawieszeniu nie ma geometria sprawdzona, ruszanie przy mocno skręconych kołach w jedną i drugą stronę cisza, skrzynia biegów wyciągnięta rozebrana wszystko ok ( od razu wymieniłem na orginał VW). jedynie co to mechanik zauważył że dwumasa była spawana ale nigdzie nie ociera ale coś tam było dziadowane. Czy to może być to ??? W przyszłym tygodniu wymieniam klocki i tarcze chce założyć Ate z niewiadomych przyczyn czujnik nic nie pokazuje a są w stanie tragedia ale to nie może stukać.( chyba) KOŁA mam DOKRĘCONE :) I jeszcze skacze minimalnie wskaźnik prędkości nie wiem co z tym zrobić ale też mnie to strasznie wkurza podobno bierze prędkość z lewego przedniego koła i zaleca mi mechanik wymianę łożyska ale nic nie wyje to po co?? jak ktoś może coś podrzucić to mega dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności