Skocz do zawartości

asterix_007

  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O asterix_007

  • Urodziny 19.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Janusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. też jestem ciekaw, bo dopiero co kupiłem pojazd z dq500 i jest dokładnie tak samo. na razie toczę negocjacje ze sprzedającym, ale coś czuje ze guzik z tego będzie - na ciepłym w miarę ok, na zimnym tak jak pisze kolega - z opinii na grupach wygląda na to że sprzęgła do wymiany, ale nie sztuka to wymienić bo nie małe pieniądze.
  2. tak czytam te posty i w sumie mam ochotę spróbować podziałać z aktualizacją - kiedyś tam miałem odblokowywany Android auto, teraz to chodzi normalnie - co mogę zyskać aktualizacją softu? czy taka aktualizacja nie zablokuje spowrotem AA?
  3. u mnie się pojawił dziwny temat - passat b8, 1.8 ze skrzynią DQ200- jakieś 3 tygodnie temu wpięcie przez sterownik przy skrzyni (przez obd nie idzie) i modyfikacja zakresu zmiany biegów. Dzisiaj chcielismy zrobic poprawkę i zonk - nie można się połączyć ze sterownikiem przy skrzyni - czy to może mieć związek z tym resetem o którym są informacje w sieci (przytrzymanie pedału gazu przez 20-30 sek...) przez gniazdo OBD nie ma możliwości modyfikacji, a przez sterownik przy skrzyni ( po tym resecie) nie chce sie interfejs połączyć - macie jakieś rady na to?
  4. od półosi/przegubów mogą być drgania? raczej by się to nie przekładało na proces zmiany biegów
  5. Witajcie, spędziłem sporo czasu na wyszukiwarce i nic mi z tego nie wyszło, dlatego postanowiłem napisać. Może ktoś z Was mi doradzi albo ukierunkuje gdzie jechać. Pacjent : B8 1.8tsi ze skrzynią DSG dq200. Po rozpoczęciu jazdy , miedzy prędkosciami mniej więcej 50-80 czuć drgania nadwozia. Byłem u wulkanizatora - koła ponownie wyważone i brak zmian. Auto ma teraz 93 tys km, i podejrzewam że problem może dotyczyć sprzęgieł. co o tym sądzicie? czy można to jakoś wytestować? Ewentualnie czy macie jakiegoś sprawdzonego szpeca na podkarpaciu/lubelskim, ewentualnie wschodniej częsci małopolskiego który zajmowałby się skrzyniami DSG? dzięki za info
  6. Witajcie, zauważyłem nieszczelność wokół obudowy mechatroniki skrzyni biegów. widoczne jest zapocenie na łączeniu pokrywy mechatroniki. Czy znacie jakis dobry warsztat na podkarpaciu ewentualnie w małopolsce który rzetelnie usunie problem?
  7. Dziś wymiana oleju - tym razem w ASO w związku z promocja panowie zauważyli nieszczelność, może to być od chłodniczki oleju ale żeby tam zajrzeć to trzeba demontować alternator i kompresor klimy.. niby. W ASO sie tego nie podejmę - chyba ze znacie jakiś inny pomysł żeby sie tam dostać?!
  8. No i olej w ASO w skrzyni zmieniony. Jednak się da i nie było żadnego problemu. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - panowie w ASO stwierdzili zapocenie na łączeniu obudowy obok mechanotroniki na skrzyni biegów. Widać ze to stare i mocno zabrudzone, być może ktoś coś z tym robil i tego nie umył. Zobaczymy co dalej. Każą obserwować. Bardziej to zapocenie niż wyciek. ewentualnie czy jest ktoś dobry na Podkarpaciu do serwisu skrzyń dsg? Bo ASO to raczej tanie nie będzie
  9. siema. jak się zachowuje skrzynia po wymianie oleju? były jakieś problemy w jej funkcjonowaniu? ja jestem umówiony w ASO na wymianę pod koniec kwietnia. ciekaw jestem jak będzie wyglądać oliwa po spuszczeniu (teraz mam 77t km) no i czy ASO będzie wlewać 1.7 ltr czy jednak bliżej 2. Ale to dopytam przy okazji wizyty
  10. Zobaczymy po krótkiej obserwacji.. ale na bagnecie jest ciut mniej oleju dziś powycierałem tam do sucha (musiałem się doposażyć w lepszy sprzęt bo trudno tam dotrzeć) i zobaczymy. ale widać tam jak jakby różowe drobinki takiego jakby czerwonego silikonu i to mnie zaczyna martwić. płyn chłodniczy bez zmian, pełny stan.. płyn czysty, oleju nie przybywa, auto nie kopci więc w mojej ocenie uszczelka pod głowicą chyba raczej odpada
  11. Lukass, rozumiem że chodzi Ci o uszczelkę z numerem 7. no nic zobaczymy... osuszę to i zobaczę co i jak. ale jak to tylko to to okej.. bo już myslałem o uszczelce pod głowicą... ciekaw jestem czy to dużo roboty z wymianą takiej uszczelki?
  12. Witajcie, Passat b8, 2017r., silnik 1.8tsi, przebieg 77tyś km. Dzisiaj zauważyłem zapocenie na wysokości filtra olejowego. nieszczelność zlokalizowana jest poniżej jakiejś tam uszczelki w miejscu gdzie na fotce widzicie zółte kropki. Co to może być? być może gdy miałem wymieniany olej to komuś naciapało z filtra olejowego ale wg mnie wcześniej tego nie było. zobaczcie na fotkę podglądową? co o tym sądzicie?
  13. a jak z samym kodowaniem? są z tym jakieś problemy?? można coś spaprać? i w razie W cofnąć próbę?
  14. witajcie, przeszukałem trochę ten temat i nie powiem ze tez chętnie bym uruchomił line assist. mam b8 z 2017r z aktywnym tempomatem, światłami DLA, czytaniem znaków itd itd. wydaje mi się ze auto sprzętowo jest przygotowane do tego aby to działało. tylko powiedzcie mi czy jest ktoś z podkarpacia kto może to aktywować? ewentualnie, czy do aktywacji tego lepsze byłoby obd11 czy vcds?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności