Skocz do zawartości

natesa8229

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015
  1. Cześć Powracam z problemem. Tym razem automat szarpie już praktycznie ciągle- czy to redukcja czy zmiana w górę. Odczucie podobne- coś jakby spoory luz międzyzębny, zbyt szybkie wysprzęglenie. Przy emeryckiej jeździe (bardzo powolnym przyspieszaniu) jest nawet znośnie, ale nie po to mam 240km żeby głaskać gaz tylko jeździć normlanie... Wymieniona została dwumasa, olej na nowy, soft w skrzyni zaktualizowany, adaptacja zrobiona- po tych zmianach poprawa marginalna. Jakieś propozycje? Mam dosyć tego auta. Jest tutaj jakiś czarodziej z śląska lub okolic, który jest w stanie to zdiagnozować? Pozdrowienia Edit- na ciepłym silniku mam wrażenie jest minimalnie lepiej. Kierować oczy w stronę skrzyni czy jeszcze sprawdzić cos innego? Edit2- jest też problem na 2 biegu- przy toczeniu się, gdy skrzynia rozprzęga napęd. Dodanie gazu minimalnie mocniej niż "obecna prędkość toczenia się" powoduje szarpnięcie.
  2. hej Aktualizuję wątek. Wymieniłem olej, ale problem nadal występuje i jest coraz gorzej. Skrzynia nadal szarpie przy redukcji a dodatkowo zaczęła szarpać przy ruszaniu i zmianie biegów w górę. Odczucie- jakby luz międzyzębny. Po rozgrzaniu silnika jest troszkę lepiej, a co ciekawe, w trybie S jest lepiej niż w D. Jazda jest nieprzyjemna, a jeszcze pół roku temu nie było żadnego problemu. Mam ochotę sprzedać to auto i nigdy nie wracać do automatu. Błędów brak. Byłem już u kilku magików, jeden mówi mechatronika, drugi nie wie, trzeci adaptacja. Zanim zacznę cokolwiek robić- a są to drogie tematy, wolałbym jednak mieć jakieś rozeznanie, opinie. Bardzo proszę o jakieś wskazówki lub namiary na kogoś ogarniętego w promieniu powiedzmy 100km od śląska. Pozdrawiam
  3. Cześć Pacjent Passat B8 2.0 BiTDI Dq500 końcówka 2015r. przebieg 105k km. Do rzeczy. Skrzynia zaczęła mi szarpać przy redukcji z 4 na 3, czasami z 5 na 4. Problem występuje przy powolnym toczeniu się do świateł i hamowaniu silnikiem. Szarpnięcie jest dosyć agresywne. Przy hamowaniu problem również występuje, jednak jest mniej odczuwalny. To wrażenie, jakby ktoś zmienił bieg i zbyt szybko puścił sprzęgło. W trybie S/ z manetkami jest jeszcze gorzej. Zmiana biegów w górę jest raczej bezproblemowa, redukcji z 7,6 w dół też nie czuć. Czy ktoś ma jakieś podejrzenia co może być przyczyną zanim pojadę do serwisu? Olej w skrzyni był wymieniony przy 60k km. Apropo serwisu, czy ktoś poleca dobry serwis na śląsku? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności