Skocz do zawartości

ciuciek

  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ciuciek

  • Urodziny 08.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2019

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dzięki za linę i połączenie tematów No wychodzi na to, że operacja "mocno banalna" I to rozwiercanie nitów to już mnie całkowicie osłabiło Co oni to do cholery zrobili na stałe? I znowu się skończy, że z byle gównem będę musiał podjechać gdzieś kto posiada zaplecze kluczowo/wiertarkowe ... ehhh....
  2. Cześć, :bry2 szukałem i nic nie znalazłem. Może kiepsko szukałem więc link będzie także pomocny Do rzeczy! Głośnik "pierdzi". Obstaję, że to ten duży (basowy?) co w drzwiach siedzi. Pytanie, jak tam się do niego dobrać jakoś małoinwazyjnie. Zanim podejdę tam ze śrubokrętem (do tego plastiku z dziurkami w drzwiach za którym jest głośnik) i zacznę podważać to prośba o wskazówkę czy tak się uda czy może potrzeba odkręcić pół drzwi bo inaczej coś połamię? z góry dzięki za podpowiedź
  3. Generalnie można się tylko cieszyć z takiego obrotu sprawy Wynika z tego, że silnik dobrej konstrukcji, zamienia większość energii spalania mieszanki w energię napędzającą tłoki, a nie na straty idące w temperaturę Tak jak żarówka, sprawność tylko 4%, reszta temperatura rozpraszana bezpowrotnie i bezużytecznie Benzyniaki się szybciej rozgrzewają. No bo w sumie muszą. Mają mniejszą sprawność, większe zużycie paliwa, więcej temperatury z siebie wydzielają. Insza inszość to miejsce zamontowania czujnika temperatury w układzie i miejsce z jakiego brany jest odczyt... A już tak z autopsji. Mam 25km praca-dom po Warszawie. W 3/4 drogi dolatuje 90st przy czym waha się na postojach. Jak dojeżdżam do końca trasy to dopiero mam wrażenie, że jest już dobrze dogrzany i trzyma swoje 90st na dłuższym czerwonym.
  4. Hej, a nie wiecie gdzie w Warszawie można się udać żeby może naprawili i zerknęli w zacisk. Padł mi prawy tył (wcale go nie słychać),a po 3 dniach komp się chyba połapał, że coś nie tak z nim i raczył rzucić na deskę rozdzielczą żółtą ikonką i zakazać mi korzystania z tego jednego jeszcze sprawnego Prośba o jakieś info na PW lub tutaj gdzie w Warszawie takimi sprawami się zajmują. Z góry thx!
  5. Cześć, znawców tematu chciałem podpytać bo nie wiem, czy "wysypał" się reflektor czy też jakiś czujnik czy wszystko jest OK Sytuacja jest taka, odpalam auto, ruszam w długą drogę w korkach do pracy i stojąc za jakimś samochodem widzę jak prawy reflektor robi taką akcje, że zniża światło na max w dół i z powrotem prostuje. Jest to taki sam ruch jak przy samopoziomowaniu się reflektorów przy starcie auta. Tańczą wtedy na boki i góra/dół. Tutaj jest tylko do dołu i z powrotem do góry. Przy czym tylko w jednym reflektorze Po upływie 20min objaw mu ustępuje w sensie takim, że później już im dłużej jadę to tego nie obserwuję I jak? Coś się skopało? chyba tak nie powinno być. Na desce żadnych komunikatów, że coś nie działa ... ktoś wie, jakiś trop :ocochodzi
  6. Jest teraz (a raczej już trwa jakiś czas) "cicha" akcja serwisowa dla silników wyposażonych w PD. Jak padnie Ci pompka to wymieniają za free, na koszt importera. U mnie wymienili 3szt bo jednego sam u nich wymieniałem bodaj rok temu. Warunek jest taki, że auto musi mieć nie więcej niż 7 lat, musi przyjechać koniecznie na lawecie i komputer musi wskazywać odpowiedni błąd. To tak w skrócie, jak chcesz szczegółów to zadzwoń do ASO lub poszukaj tutaj na forum wątku, w którym to jest szczegółowo wałkowane PS-Nie ma różnicy, czy z Niemiec czy krajowe. Musiało tylko być w okresie gwarancyjnym serwisowane ot i tyle (przy czym historię to oni już sobie sami sprawdzają, z książką serwisową nie trzeba przyjeżdżać)
  7. biorąc pod uwagę, że robi się co 120kkm to jak miałeś przy 105kkm to teraz Cie czeka wymiana przy 225kkm. Ja już słyszałem wartości 90 120 i 150 Z moich ustaleń dla mojego egzemplarza/modelu silnika jest to wartość 120 Mówiły o tym 3 różne serwisy ASO, 2 warsztaty niezależne i książka serwisowa
  8. a macie jakiś namiar w okolicach warszawy gdzie można by kupić po taniości całą prawą lampe bixenon skrętny?
  9. No trochę lipa z DSG, a dokładniej z ustrojstwem co nią steruje. Sama w sobie się nie psuje często, bo i nie ma co się psuć, kwestia sterowania i tak mam dla Ciebie 3 adresy w okolicach WaWy. Opinie naprawdę różne. Jedni chwalą jedni ganią ... prawda zawsze gdzieś po środku http://www.autotransmisja.pl/ http://www.autoprecyzja.pl/ http://www.midparts.pl/ Dzwoń, gadaj, dopytuj ... a jak już naprawisz to się pochwal co i jak PS-Gratulacje świeżo upieczonemu tacie :dobrze
  10. pojechany od "warszawiaka" ... uuuuu .... powiało grozą aż normalnie się uśmiechnąłem zwracam wam uwagę "myślący inaczej" (żeby nie pisać po imieniu), że zaklejanie żeby ładniej wyglądało wpływa negatywnie na waszą widoczność na drodze. Nie wiem jak to można inaczej jeszcze napisać. I wiecie co, generalnie to miałbym to w dupie jak se oklejacie samochody, moglibyście i w smole se go maczać żeby był czarniejszy ale póki to mnie dotyka na drodze to będę oszołomiarstwu mówił stanowcze NIE!!! PS-Podobnie jak folia na szybach tak i na światłach skutkuje zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego, nie wspominając o stłuczce. Oczywiście nie każdy policjant Cie za to zatrzyma, jak ze wszystkim. Ale trafisz się....
  11. łeb se folią owiń, może resztki mózgu nie wylecą... jedzie później jeden z drugim i nic nie widać co chcą zrobić bo lampki przez folie nie są w stanie się prześwietlić prawidłowo....
  12. Hej, wtrącę moje 3 grosze Kultura jazdy, przyśpieszenie, styl jazdy etc. to wszystko wg mnie odczucia subiektywne. Jeden lubi tak drugi inaczej. To zrozumiałe. Ja na ten przykład zdecydowanie bardziej wolę NM od KM dlatego diesel. Szkoda, że nigdzie nie ma jednej ciekawej statystyki apropos modelu B6 i silników 2.0 16v TDI i TFSI mówiącej o statystycznych kosztach utrzymania. Zakładamy, że TDI spali sporo mniej paliwa i ładnie sie broni w kosztach eksploatacji tym czynnikiem ale wiemy, że psuje się szajs co chwila, a te naprawy wcale nie takie tanie. Ciekaw jestem, czy po 5 latach śmigania TDI "zarobię" na wszystkie jego naprawy mniejszym zużyciem paliwa
  13. Sorki pszek, że może nie w temacie twojego zapytania ale chciałem coś ogólnie w temacie dla potomnych zostawić Engine Fault Workshop But w podłogę, wysokie obroty i wyskakuje migająca kontrolka świec żarowych i komunikat na wyświetlaczu Engine Fault Workshop. Turbina zostaje odcięta, spadek mocy. Restart silnika, powrót do normy, jedzie normalnie, turbina pompuje do momentu kolejnego dobrego buta i tak w koło (auto dociążone w sensie sporo bagażu i 3 osoby na pokładzie. W pojedynkę błąd nie wyskakuje pomimo usilnych prób pałowania na maxa) Wizyta w ASO, odczytanie błędów. Diagnoza: Turbina przeładowuje. Zalecenie: Wymiana na nową. Koszty w ASO ciężkie do napisania nawet. Pojechałem z autem na regenerację w Warszawie. Turbo rozebrane, okazało się, że zacina się geometria. Turbina została wyczyszczona, wymienione w niej chyba wszystko co można z zestawów naprawczych, udzielona została 1-roczna gwarancja. Koszt niecałe 2000zł (z robocizną). Auto testowałem z pełnym obciążeniem ponownie, wszystko gra i buczy i odpukać, żeby ten stan rzeczy jak najdłużej się utrzymał :dobrze
  14. Ja bym tego w kwestiach rytuału nie rozpatrywał. Nagrzanie mieszanki do samozapłonu to czysta fizyka. Przy -20st na dworze znacznie trudniej to podgrzać niż jak mamy +10st nie? Fakt faktem, że jeśli świece nie są zużyte to po pierwszym razie powinien zapalić bez problemu. Tylko co zrobić jak są problemy i musimy pojechać a nie bardzo się da? Warto chyba spróbować czyż nie? Czemu taki kąśliwy jesteś? Jakieś postanowienie noworoczne? Czy po prostu zaliczasz się do grona ludzi najmądrzejszych na świecie, którzy wiedzą wszystko, a cała reszta to bajki? Do 77Marek Świece, przy których to pomaga z zasady nadają się do wymiany
  15. Są 4 pompki w silniku. Koszt wymiany jednej w ASO ciut ponad 3k zł bez rabatów. W to wchodzi też wymiana wiązki elektrycznej na nową. IMO lepiej pojechać na regenerację albo gdziekolwiek indziej byleby nie do ASO. Będzie połowę taniej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności