Skocz do zawartości

SlyCom

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SlyCom

  • Urodziny 06.08.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Sylwek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Daleko

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam, Lewy glosnik niskotonowy wyzianal ducha i musze go wymienic. Pytanie jak to zrobic. Staralem sie wyciagnac sama kratke ale chyba juz jakis jeden zaczep polamalem. Jak najlepiej dostac sie do glosnika?
  2. Witam ponownie, Od napisania tego watku minelo ok. 19 dni, Staralem sie powtorzyc sytuacje kiedy kontrolka mi sie zapali ale jak narazie bezskutecznie. Codziennie gazuje miedzy 3000-4500obr/min na trasie i nic sie nie dzieje, tzn. kontrolki sie nie zapalaja, silnik nie traci raptownie mocy i nie przelacza sie w tryb awaryjny. Sprawa byla by prostsza tylko ze na poczatku zdiagnozowano w serwisie VW ze turbo do wymiany. Oczywiscie nie chcialbym tego robic bo to wydatek. Znowu uzywanego innego nie chce wstawiac bo nie mam pewnosci czy bedzie lepsze. Moj samochod ma teraz ok. 100 tys. km. Czy istnieje jakas metoda aby wykluczyc usterke turbiny? Naczytalem sie na ten temat i czesto wychodzi ze to inna usterka niz turbo. np. N75. Z gory dziekuje za sugestie i pomoc.
  3. Dzieki! Czy w razie czego turbine mozna gdzies dostac taniej niz w serwisie lub ja zregenerowac?
  4. Dziekim czy to moze oznaczac ze musze wymienic turbine czy nie?
  5. Sprawdzilem CAN Commanderem 1.4 i wyszlo cos takiego. Blad: "40EA Ladedruckregelung Regelgrenze ueberschritten". Czy ktos moze orientuje sie co to znaczy?
  6. Posiadam tylko CAN K+CAN VAG Commander. Czy to wystarczy?
  7. Witam, Szukalem wczesniej na forum podobne tematy lecz nie udalo mi sie odszukac dokladnej odpowiedzi ktorej szukam. Od czasu do czasu w trakcie mocnego przyspieszenia wlacza mi sie kontrolka swiecy zarowej wraz z komunikatem o nieprawidlowym dzialaniu i samochod wchodzi w tryb awaryjny tracac moc np. w trakcie wyprzedzania. Po wylaczeniu silinka i nastepnie uruchomieniu, kontrolka gasnie i jest ok. Dodatkowo od czasu do czasu wraz z w/w kontrolka zapala sie kontrolka silnika wraz z komunikatem "Emissions. Garage!" Ta kontrolka swieci sie przez jakis czas a nastepnie nie wiadomo z jakiego powodu gasnie i jest ok. Bylem w VW i nie wykryli niczego tylko stwierdzili ze jak to sie powtorzy to wymiana turbosprezarki. Dzis dalem "w kosc" mojemu passatowi aby kontrolka znow sie zaswiecila zeby moc to sprawdzic jeszcze ale bez skutku. Wszystko dziala bez zarzutu. Przyspiesza ok. Jednak nie mam pewnosci kiedy sytuacja z kontrolka znow sie powtorzy. Dodatkowo goni mnie czas poniewaz samochod jest na gwarancji danej przez komis samochodowy i czas gwarancji sie konczy a ja nie mam jak udowodnic ze cos jest zle z samaochodem. Moje pytanie brzmi w jaki sposob mozna sprawdzic czy to uszkodzona turbosprezarka i trzeba ja wymieniac? Najdziwniejsze jest to ze kontrolka silknika sama po jakims czasie gasnie i jest ok. Dziekuje za wszelka pomoc.
  8. SlyCom

    jaki vag czyszczenie

    Dzieki za informacje. Czy ktos moze posiada VAG-a wersje Vag 704.x lub 805.x "dzialajaca" ??
  9. SlyCom

    jaki vag czyszczenie

    A czy wersja 311.2 bedzie dzialac?
  10. SlyCom

    jaki vag czyszczenie

    Witam, Mam pytanie odnosnie aplikacji VAG. Posiadam VW Passat 2.0 TDI 140KM z 2006. Ktora wersja programu VAG powinna sie nadawac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności