Skocz do zawartości

5021

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.5 TSI EVO 150KM
  • Rok produkcji
    2020

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć Czy ktoś ma sprawdzony wąski box, obok którego zmieścił dwa rowery? Mam THULE WINGBAR EVO + 2 x Thule ProRide 598 i chcę dołożyć optymalny boks jaki tam jeszce wejdzie - fajnie byłoby skorzystać z przetartego szlaku
  2. potrzebuję wiedzieć najpierw, czy to nie byłaby droga przez mękę
  3. Ahoj, orientujecie się może, czy do wersji po lifcie da się dołożyć bez większych komplikacji złącze AUX? (tak żeby jeszcze system chciał podłączone źródło rozpoznawać?) Takie mam złącze w schowku... ...a zdecydowanie humor poprawiłoby mi:
  4. Ahoj Kończy mi się gwarancja i musze w końcu na poważnie namówić serwis na przyjrzenie się skrzyni biegów. Czwarty bieg czasami nie wchodzi precyzyjnie i drążek zostaje w połowie drogi. Podczas przeglądów po 30 i 60tys. kilometrów serwis (Wrocław) mnie zignorował, mimo że raz nawet nagrałem im wideo (dowiedziałem się, że za delikatne zmieniałem na nim bieg --> a jak miałem zmieniać, jeśli chciałem im nagrać o co chodzi). Efekt ten robi się zwykle po dłuższym przejeździe bez zmiany biegów, więc zmiana przez serwisanta nawet 1000 razy pod rząd nie spowoduje przycięcia). Teraz nagrałem im 3 filmiki. Gwarancja się kończy i tym razem nie chcę zostać odpalantowany - moze ktoś z was miał ten sam objaw i pamięta diagnozę, co było naprawione/wymienione? Pozdrowienia
  5. Moja po ok 12 tys przebiegu zaczęła się uspokajać
  6. Ahoj Z poprzednich aut jestem przyzwyczajony do używania przycisku MUTE na kierownicy przynajmniej raz na minutę (powtarzam np. słówka itp) i rozpaczliwie szukam rozwiązania. Wyłączanie zasilania radia będące jakimś półśrodkiem jest średnio wygodne, ściszanie wychodzi jeszcze gorzej. Znalazłem w internecie i tu na forum dużo wątków dotyczących starszych wersji paska i innych VW, gdzie istaniała możliwość przeprogramowania przy użyciu VCDS guzika włączającego obsługę głosową i ustawienia w to miejsce funkcji mute (pauza). Nie znalazłem jednak nic na ten temat o B8 pytanie , czy ktoś z Was przetarł może z sukcesem ten szlak, albo potwierdził, że się w ten sposób nie da?
  7. U mnie haczy 4 bieg. Zgłaszałem przy okazji naprawy czujnika parkowania, ale poprosili żeby dać jeszcze szansę, bo się "pewnie wyrobi". 5000km i póki co jest jak było - jeśli nie użyję odpowiedniej siły przy zmianie, zatrzymuje mi się w pozycji w pół do cztery - uczucie po puszczeniu sprzęgła delikatnie mówiąc nieprzyjemne.
  8. Dzięki, na szczęście dopiero dzisiaj odebrałem wóz, więc nie musiałem zaliczyć tych kilku porażek, zamówione!
  9. Ahoj Niebawem odbieram B8 z LED Basic, gdzie po lifcie zaliczony został przykry krok wstecz kierunek jest na zwykłej żarówce PY21W. Chcę ją zamienić od razu na LED, ktoś może przetarł szlak i jest zadowolony? Chodzi o to, żeby nie powodowała błędu i nie mrugała szybciej niż standardowa, a jednocześnie nie wymagała żadnych przeróbek (rezystorów). Ktoś coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności