Skocz do zawartości

09tp

  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 09tp

  • Urodziny 17.12.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z tym wysokim napięciem sobie poradzę , kwestia ułożenia cięgna a jeśli o tą rezystancję silników to nie rozumiem ...
  2. Panowie zamontowane czujniki przód oraz tył, sterownik wraz z wiązką problem z wykasowaniem błedów silniczków... Mam dwa komplety silniczków i wątpię aby 4 padły... wiązka sprawdzana miernikiem , wszystko podłączone wg schematu niżej. Już nawet głupie myśli przechodzą mi przez głowę że prawa lampa wg tego schematu to lampa po stronie kierowcy ale nie chcę jeszcze raz rozbebeszać wiązki zanim nie będę pewny co to może być...
  3. Wiesz co wydaje mi się że ten jasno zielony przewód w kostce 23-pinowej to k-line. Ja natomiast sposobem Kamila podpiąłem żaróweczkę i metoda prób i błędów sprawdzałem każdy pin w dwóch kostkach na module komfortu . Zaobserwowałem że w kostce 15-pinowej na pinie 12 pojawia się szukany sygnał . Nie podłączyłem jeszcze wszystkiego na sztywno , gdyż strasznie wiało . Ale efekt był taki że klapa się otwierała po drugim wciśnięciu przycisku na pilocie ...
  4. Witam Panowie od kilku miesięcy jest szczęsliwym posiadaczem Passata B5 fl 2004r AVF 6biegów. I gdyby nie spalanie średnie na poziomie 8 l przy naprawdę oszczednej jeżdzie obwodnicą miasta ze średnią prędkościa na tempomacie 120km/h i miulącym przyspieszeniu wszystko byłoby ok, dodam że z baku jaki i z licznika spalanie wychodzi bardzo podobne. Na vagu nie ma żadnych błędów auto nie wpada w tryb awaryjny . wężyki podciśnienia zostały wymienione a turbina sprawdzona w grupie 11 w basic setings ( podnosi się i opada bez problemu). Sprawdzałem pompe vacum nie zauważyłem żadnych nieszczelności , jeśli chodzi o wtryski są zamontowane z końcowym oznaczeniem BA , w załączniku zrobiłem zdjęcie grup 13, 18, 23 na rozgrzanym silniku jak wygladają korekcje . Dodatkowo wykonałem logi dynamiczne grup: 1,3,8,11 każda osobno a także logi statyczne przez około minuty grupy 13 i 000. Prosiłbym o analizę logów , być może miał ktoś wcześniej taki problem ... dyn 1 dyn 3 dyn 8 dyn 11 stst 13 stat 000
  5. Widzę ze prace ruszyły pełna parą; ) a jak Konrad z tym informatykiem co się oferował ?
  6. Panowie pytanie odnośnie nr katalogowego kostki 3pinowej od sciemniacza oświetlenia w passacie b5 fl wersja z samopoziomowaniem.
  7. Panowie jestem w trakcie montażu u siebie w 3B poziomowania dynamicznego. Wiązka wykonana , czujniki zamontowane silniczki z bmw , mam problem jak dopasować główkę silniczka z bmw do tylniej części odbłyśnika. Silniczki pasują P&P do mocowania lampy. Dokładniej chodzi mi o wielkość główki i trzpienia (ramienia ) silniczka.
  8. w zielonej górze jest takowy znajomy sprzedaje dbał o autko jak o dziecko , z tego co widziałem dużą navi kupił ostatnio do niego.
  9. Witam, cos ktos wie jak prace stoja nad tym bajerem;)?
  10. za 350 zł chłopie to masz licznik full fis z końcówką 849 czyli najnowszy jakbyś był z okolic zg to spokojnie pomógłbym z montażem...
  11. Panowie przeładowanie tubro po przekroczeniu około 120 km/h to problem połowy forum , również przez to przechodziłem. Po przeczytaniu kilku artykułów oraz większości wątków z forum doszedłem do wniosku że winę za w/w awarię ponosi -nieszczelność w układzie dolotowym ( gumowe wężyki) najlepiej od tego zacząć cena około 20 zł za 2 m wężyków - niesprawność, zużycie zaworu N75 sterującego gruszką turba ( najlepiej podmienić z tym od sterowania EGR ( z czarną główką) można również przeczyścić alkoholem albo kupić z ogłoszenia - zapieczone łopatki turbiny ( awaria występuje przy mułowatym trybie jazdy , od czasu do czasu trzeba przegonić na 3 biegu autko ) - no i to co ponosiło winę u mnie zawór zwrotny ciśnienia ( czarnobiały na wężyku gumowym idącym od N75 do N18 ) - pęknięty przewód gumowy od IC ( górny najczęściej z racji obcierania o filtr paliwa) - awaria przepływomierza ale to oczywiście na kompie wyjdzie... Wymienione wyżej awarie są najczęstsze około 90% ..... I od tego bym zaczął ....
  12. No to zgadzałoby mi się że to czujniki pojemnościowe bo bardzo mozliwe ze modul komfortu pracował na oryginalnym alarmie i takich czujnikach ... Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc;)
  13. Aha to wszystko wyjaśnia;) Po poprawieniu instalacji i sprawdzeniu Kompem zostały następujące błędy Z mikrostykiem poradziłem sobie w zamku kierowcy ale te dwa pierwsze z alarmem nie chcą wykasować się ( tzn po skasowaniu i ponownym włączeniu zapłonu powracają)
  14. Panowie podłączyłem dzisiaj kompa do Paska i po zmianie modułu komfortu w/g instrukcji zawartej w pierwszym poście w grupie 46 wyszło mi kilka następujących błędów [ATTACH=CONFIG]138259[/ATTACH] Zauważyłem również że oswietelenie podsufitki nie działa tak jak powinno oraz syrena alarmu włącza się dosłownie na sekundę przy zapłonie . Po przeczytaniu tematu od deski do deski zastanowił mnie post nr 141 w którym jest opis podłączenia kostki 23 pinowej trochę odbiegający od opisu z pierwszego postu niżej załączam zdjęcie porównawcze Błędy po wykasowaniu wyłączeniu zapłonu i odpaleniu ponownym auta wracają . Proszę o radę co z tym fantem zrobić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności