Skocz do zawartości

09tp

  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 09tp

  • Urodziny 17.12.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam Panowie od kilku miesięcy jest szczęsliwym posiadaczem Passata B5 fl 2004r AVF 6biegów. I gdyby nie spalanie średnie na poziomie 8 l przy naprawdę oszczednej jeżdzie obwodnicą miasta ze średnią prędkościa na tempomacie 120km/h i miulącym przyspieszeniu wszystko byłoby ok, dodam że z baku jaki i z licznika spalanie wychodzi bardzo podobne. Na vagu nie ma żadnych błędów auto nie wpada w tryb awaryjny . wężyki podciśnienia zostały wymienione a turbina sprawdzona w grupie 11 w basic setings ( podnosi się i opada bez problemu). Sprawdzałem pompe vacum nie zauważyłem żadnych nieszczelności , jeśli chodzi o wtryski są zamontowane z końcowym oznaczeniem BA , w załączniku zrobiłem zdjęcie grup 13, 18, 23 na rozgrzanym silniku jak wygladają korekcje . Dodatkowo wykonałem logi dynamiczne grup: 1,3,8,11 każda osobno a także logi statyczne przez około minuty grupy 13 i 000. Prosiłbym o analizę logów , być może miał ktoś wcześniej taki problem ... dyn 1 dyn 3 dyn 8 dyn 11 stst 13 stat 000
  2. Witam kupie błotnik od strony kierowcy LD7W bez miejsca na kierunkowskaz .
  3. KOLOROWY FIS - propozycja budowy.

    Widzę ze prace ruszyły pełna parą; ) a jak Konrad z tym informatykiem co się oferował ?
  4. Pytanie o numery części ETKA cz2

    Panowie pytanie odnośnie nr katalogowego kostki 3pinowej od sciemniacza oświetlenia w passacie b5 fl wersja z samopoziomowaniem.
  5. Panowie jestem w trakcie montażu u siebie w 3B poziomowania dynamicznego. Wiązka wykonana , czujniki zamontowane silniczki z bmw , mam problem jak dopasować główkę silniczka z bmw do tylniej części odbłyśnika. Silniczki pasują P&P do mocowania lampy. Dokładniej chodzi mi o wielkość główki i trzpienia (ramienia ) silniczka.
  6. Pogawędki na każdy temat

    w zielonej górze jest takowy znajomy sprzedaje dbał o autko jak o dziecko , z tego co widziałem dużą navi kupił ostatnio do niego.
  7. Kolorowy fis passat b5

    Witam, cos ktos wie jak prace stoja nad tym bajerem;)?
  8. Licznik z komputerem - wymiana (B5)

    za 350 zł chłopie to masz licznik full fis z końcówką 849 czyli najnowszy jakbyś był z okolic zg to spokojnie pomógłbym z montażem...
  9. Panowie przeładowanie tubro po przekroczeniu około 120 km/h to problem połowy forum , również przez to przechodziłem. Po przeczytaniu kilku artykułów oraz większości wątków z forum doszedłem do wniosku że winę za w/w awarię ponosi -nieszczelność w układzie dolotowym ( gumowe wężyki) najlepiej od tego zacząć cena około 20 zł za 2 m wężyków - niesprawność, zużycie zaworu N75 sterującego gruszką turba ( najlepiej podmienić z tym od sterowania EGR ( z czarną główką) można również przeczyścić alkoholem albo kupić z ogłoszenia - zapieczone łopatki turbiny ( awaria występuje przy mułowatym trybie jazdy , od czasu do czasu trzeba przegonić na 3 biegu autko ) - no i to co ponosiło winę u mnie zawór zwrotny ciśnienia ( czarnobiały na wężyku gumowym idącym od N75 do N18 ) - pęknięty przewód gumowy od IC ( górny najczęściej z racji obcierania o filtr paliwa) - awaria przepływomierza ale to oczywiście na kompie wyjdzie... Wymienione wyżej awarie są najczęstsze około 90% ..... I od tego bym zaczął ....
  10. No to zgadzałoby mi się że to czujniki pojemnościowe bo bardzo mozliwe ze modul komfortu pracował na oryginalnym alarmie i takich czujnikach ... Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc;)
  11. Aha to wszystko wyjaśnia;) Po poprawieniu instalacji i sprawdzeniu Kompem zostały następujące błędy Z mikrostykiem poradziłem sobie w zamku kierowcy ale te dwa pierwsze z alarmem nie chcą wykasować się ( tzn po skasowaniu i ponownym włączeniu zapłonu powracają)
  12. Panowie podłączyłem dzisiaj kompa do Paska i po zmianie modułu komfortu w/g instrukcji zawartej w pierwszym poście w grupie 46 wyszło mi kilka następujących błędów [ATTACH=CONFIG]138259[/ATTACH] Zauważyłem również że oswietelenie podsufitki nie działa tak jak powinno oraz syrena alarmu włącza się dosłownie na sekundę przy zapłonie . Po przeczytaniu tematu od deski do deski zastanowił mnie post nr 141 w którym jest opis podłączenia kostki 23 pinowej trochę odbiegający od opisu z pierwszego postu niżej załączam zdjęcie porównawcze Błędy po wykasowaniu wyłączeniu zapłonu i odpaleniu ponownym auta wracają . Proszę o radę co z tym fantem zrobić.
  13. Konrad podłączyłem komfort wg schematu zamieszczonego na pierwszej stronie , wszystko gra prócz zamykania klapy oraz alarmu ale to już jest jasne , po przeczytaniu tematu zastanawia mnie post 141 gdyż jest w nim opisany trochę inny opis podłączenia kostki 23 pinowej . chodzi mi o dwa piny które są innaczej rozmieczone 1J0 1C0 nie ma w nim podpięcia pinu nr 2 ( wcześniej było pin 2 do pinu 2) oraz pin 12 pin 14 ( wcześniej było pin 12 do pinu 1 ) Czy takie podłączenie coś zmienia ? Dodam żę autko 3B sedan 1998r.
  14. Posiadam wymieniony sprzęt i zastanawiam się nad montażem , czy trzeba ciągnąć dodatkowe przewody od lampek z czujnikami ( w sumie to na bank trzeba ;] ) może ktoś ogarnia rozpiskę z tymi przewodami które gdzie podpiąć
×