Skocz do zawartości

sylmicha

  • Liczba zawartości

    138
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sylmicha

  • Urodziny 20 Lutego

Informacje osobiste

  • Imię
    Sylwek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

614 wyświetleń profilu
  1. Czy mógłby ktoś podać numery potrzebnych kołków i zapinek do mocowania listwy progowej zewnętrznej?
  2. Podświetlenie w podłokietniku mam połączone z oświetleniem kabiny, podświetlenie na kubki mam podciągnięte z podświetlenia zapalniczki. Nie wygląda jak choinka i jest bardzo przydatne i funkcjonalne.
  3. Jeśli nie było wycieku płynu to układ się nie zapowietrzył. Kilka pierwszych głębokich wciśnięć jest z powodu "dojścia" tłoczka hamulcowego do klocków. Jak nie znasz tak podstawowych zasad to jest mało prawdopodobne żebyś te klocki wymienił fachowo i żeby działały one długo i skutecznie.
  4. Nic więcej i inaczej tam się nie robi. W tej skrzyni jest to tak samo proste jak w samochodzie z lat 80tych. Czekaj, może wymyślą kolejne "rewelacje" i będą poprawiać producenta.
  5. Przecież Ci napisałem krok po kroku. Jakich szukasz niuansów? Dokładnie tak wygląda wymiana oleju w skrzyni KXX.
  6. Wchodzisz pod auto, ściągasz osłonę silnika, odkręcasz korek wlewowy, który jest z przodu skrzyni. Sprawdzasz przy okazji stan oleju. Odkręcasz korek spustowy,spuszczasz olej. Zakręcasz korek spustowy,wlewasz ok 2,3 litra oleju,powinno się przelewać otworem wlewowym. Zakręcasz korek,przykręcasz osłonę i cała filozofia.
  7. Nie ma co tak się zachwycać oponami wielosezonowymi. Wszystko zależy od tego jak i gdzie te opony w większości przypadków użytkujesz. Jeśli twoja jazda to w większości teren zabudowany i ewentualnie drogi wojewódzkie gdzie nie rozwijasz dużych prędkości to kup sobie wielosezonowe. Jeśli jeździsz szybko,dużo w trasach,na drogach ekspresowych i autostradach to nie kupuj tego rodzaju opon. Wszystko co jest uniwersalne nie jest idealne.
  8. A po co przekładać wiązkę klapy? Przeciągasz jedynie wtyczkę z dwoma kabelkami plus przewód okrągły moduł-kamera. Po za tym jest tu temat gdzie prawie wszystko jest opisane.
  9. Zmieniasz poduszkę i kurtynę plus obydwa pasy pasy przednie i kasujesz błąd. Czujnik powinieneś mieć na progu wewnętrznym ale nie potrzebujesz go wyciągać.
  10. Ma swoje kilometry to i przedmuchy do komory korbowej ma większe. Ciężko stawiać diagnozy jak czegoś nie widzisz i nie słyszysz. Ale moje zdanie jest takie, nie kombinuj. Spaliny czuć w kabinie czy gdzie? Może sprawdź szczelność układu wydechowego?
  11. Jeżeli klient przychodzi do warsztatu i jest teoretycznie mądrzejszy od mechanika to się nie dziw.
  12. Chyba nawet gdzieś tu na tym forum czytałem, że powinno się kupować opony XL. Ja kupowałem wg typu do konkretnego auta i też jako zalecana była XL,a i oryginalne też były XL.
  13. Lecą spaliny spod korka oleju to bardzo szerokie pojęcie. Ile auto ma przebiegu i jak bardzo lecą te spaliny? Może najpierw sprawdź odpowietrzenie tego silnika dopiero kombinuj przy wtryskach. Pracuje dobrze, równo, paliwa w oleju nie przybywa? Jak idziesz do lekarza i mówisz, że strzyka cię w sercu to najpierw lekarz wyjmuje to serce czy szuka innych możliwości?
  14. sylmicha

    Usuwanie rys

    Na głębsze rysy papier 2000,potem 2500 oczywiście na mokro,potem np mleczko 3M z zielonym korkiem,polerka z gąbką białą lub różową i obroty 1200-2000. Później dobrze jest to zakończyć czarną gąbką i innym mleczkiem,jeśli masz pojęcie o tej robocie to masz auto jak nowe. Po takiej operacji możesz się bawić w zabezpieczanie lakieru. Ręczne polerowanie nie usunie głębszych rys lub usunie je na krótko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności