sylmicha
-
Liczba zawartości
138 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Czy mógłby ktoś podać numery potrzebnych kołków i zapinek do mocowania listwy progowej zewnętrznej?
-
Podświetlenie w tunelu srodkowym
sylmicha odpowiedział let_me_b3 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Podświetlenie w podłokietniku mam połączone z oświetleniem kabiny, podświetlenie na kubki mam podciągnięte z podświetlenia zapalniczki. Nie wygląda jak choinka i jest bardzo przydatne i funkcjonalne. -
Odpowietrzanie układu hamulcowego - czy konieczne ?
sylmicha odpowiedział [email protected] → na temat → Hamulce, felgi, opony
Jeśli nie było wycieku płynu to układ się nie zapowietrzył. Kilka pierwszych głębokich wciśnięć jest z powodu "dojścia" tłoczka hamulcowego do klocków. Jak nie znasz tak podstawowych zasad to jest mało prawdopodobne żebyś te klocki wymienił fachowo i żeby działały one długo i skutecznie. -
Wymiana oleju w skrzyni manulanej
sylmicha odpowiedział norbert2205 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Nic więcej i inaczej tam się nie robi. W tej skrzyni jest to tak samo proste jak w samochodzie z lat 80tych. Czekaj, może wymyślą kolejne "rewelacje" i będą poprawiać producenta. -
Wymiana oleju w skrzyni manulanej
sylmicha odpowiedział norbert2205 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Przecież Ci napisałem krok po kroku. Jakich szukasz niuansów? Dokładnie tak wygląda wymiana oleju w skrzyni KXX. -
Wymiana oleju w skrzyni manulanej
sylmicha odpowiedział norbert2205 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wchodzisz pod auto, ściągasz osłonę silnika, odkręcasz korek wlewowy, który jest z przodu skrzyni. Sprawdzasz przy okazji stan oleju. Odkręcasz korek spustowy,spuszczasz olej. Zakręcasz korek spustowy,wlewasz ok 2,3 litra oleju,powinno się przelewać otworem wlewowym. Zakręcasz korek,przykręcasz osłonę i cała filozofia. -
Passat B7 Variant opony wielosezonowe
sylmicha odpowiedział skurcz → na temat → Hamulce, felgi, opony
Nie ma co tak się zachwycać oponami wielosezonowymi. Wszystko zależy od tego jak i gdzie te opony w większości przypadków użytkujesz. Jeśli twoja jazda to w większości teren zabudowany i ewentualnie drogi wojewódzkie gdzie nie rozwijasz dużych prędkości to kup sobie wielosezonowe. Jeśli jeździsz szybko,dużo w trasach,na drogach ekspresowych i autostradach to nie kupuj tego rodzaju opon. Wszystko co jest uniwersalne nie jest idealne. -
Dokładnie tak.
-
A po co przekładać wiązkę klapy? Przeciągasz jedynie wtyczkę z dwoma kabelkami plus przewód okrągły moduł-kamera. Po za tym jest tu temat gdzie prawie wszystko jest opisane.
-
Zmieniasz poduszkę i kurtynę plus obydwa pasy pasy przednie i kasujesz błąd. Czujnik powinieneś mieć na progu wewnętrznym ale nie potrzebujesz go wyciągać.
-
Ma swoje kilometry to i przedmuchy do komory korbowej ma większe. Ciężko stawiać diagnozy jak czegoś nie widzisz i nie słyszysz. Ale moje zdanie jest takie, nie kombinuj. Spaliny czuć w kabinie czy gdzie? Może sprawdź szczelność układu wydechowego?
-
1.4 TSI CAXA i pochodne - zestaw łańcucha rozrządu
sylmicha odpowiedział radekrp90 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jeżeli klient przychodzi do warsztatu i jest teoretycznie mądrzejszy od mechanika to się nie dziw. -
Opony asymetryczne - OK - ale czy na pewno wszystko jest w porządku?
sylmicha odpowiedział Swiezu → na temat → Hamulce, felgi, opony
Chyba nawet gdzieś tu na tym forum czytałem, że powinno się kupować opony XL. Ja kupowałem wg typu do konkretnego auta i też jako zalecana była XL,a i oryginalne też były XL. -
Lecą spaliny spod korka oleju to bardzo szerokie pojęcie. Ile auto ma przebiegu i jak bardzo lecą te spaliny? Może najpierw sprawdź odpowietrzenie tego silnika dopiero kombinuj przy wtryskach. Pracuje dobrze, równo, paliwa w oleju nie przybywa? Jak idziesz do lekarza i mówisz, że strzyka cię w sercu to najpierw lekarz wyjmuje to serce czy szuka innych możliwości?
-
Na głębsze rysy papier 2000,potem 2500 oczywiście na mokro,potem np mleczko 3M z zielonym korkiem,polerka z gąbką białą lub różową i obroty 1200-2000. Później dobrze jest to zakończyć czarną gąbką i innym mleczkiem,jeśli masz pojęcie o tej robocie to masz auto jak nowe. Po takiej operacji możesz się bawić w zabezpieczanie lakieru. Ręczne polerowanie nie usunie głębszych rys lub usunie je na krótko.