Skocz do zawartości

viking

  • Liczba zawartości

    593
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O viking

  • Urodziny 15.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Pawel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Męcikał

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

1 765 wyświetleń profilu
  1. mam ten sam problem w srode bede wymieniał kolejny raz rozrzad z tym ze mam pompe dolza i pasec dayco z teflonem ale mam takie same objawy szumu przy około 1 tys obrotów i tez miałem cała rolke tą mała jakas czarna jak od smoły napinacz ustawiony perfekcyjnie strzałka w szczerbince
  2. Witam, pisze w sprawie błędu jaki Pan miał w sowim aucie, chodzi o kamerę cofania:

    dres 6C: Kamera wsteczna       

    Znaleziono 1 błąd:

    01317 - Sterownik w zestawie wskaźników (J285) 
                013 - Odczytać pamięć usterek
                 Ramka zamrożona:
                        Stan błędu: 01101101
                        Priorytet błędu: 6
                        Częstość błędu: 1
                        Wew.licznik błędów: 239
                        Przebieg: 216787 km
                        Wskaźnik czasu: 0

                 Ramka zamrożona:
                            zacisk 15 ZAŁ
                            bieg wst.WYŁ
                        Zliczanie: 3

     

    Mam ten sam błąd, czy udało znaleźć się przyczynę? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. 

    1. viking

      viking

      nie  bład jest od dwóch lat  daje sie go wykasowac ale kiedy tylko wbije wsteczny powraca kamera działa tak jak trzeba  wiec dałem sobie spokój  z tym błede skoro wszystko działa  pozdrawiam 

  3. witam panowie borykam sie z problemami air bag w passacie b6 auto swiezo kupione wiec , nic zabardzo o nim nie wiem , a błedy to 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01228 - Przełącznik wyłączania poduszki powietrznej pasażera (E224) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem - MIL zapalona 01638 - Czujnik wypadku bocznej poduszki powietrznej z tyłu po stronie kierowcy (G256) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem - MIL zapalona 01639 - Czujnik wypadku bocznej poduszki powietrznej z tyłu po stronie pasażera (G257) 010 - Przerwa / zwarcie z plusem - MIL zapalona nie wiem jak to ugryzc czy wymienic te czujniki ? i pytanie czy numery musza byc takie same ? podmiana włacznika w schowku nic nie dała dale jwali błedami , czy to moze wina sterownika ? auto niby miało mała stluczke w tył niby nic nie wystrzeliło faktycznie jest lakierowany tylko koło tylnej lampy
  4. dobra kupione jutro zakładam , kormorany zobaczymy jak hucza bo bieznik bardzo głeboki i agresywny
  5. fabrycznie mam takie letnie wiec z automatu taki sam rozmiar na zime wypada załozyc na takie felgi , felg nie zamierzam kupowac bo musiał bym dokupic czujniki a nie zamierzam tylko do tej krowy mam jeszcze stado byczków wiec i z automatu sporo by trzeba tego łancucha poprostu szukałem opon na 3 miesiace naszej zimy budrzetowych i tyle
  6. panowie co myslicie o takich oponach ? opony Fortuna Winter UHP 235/40R18 95V XL wiem ze to chinole itp itd ale na opony za 3 tys nie mam teraz tyle hajsu inne wydatki
  7. hmmm jak sam stwierdzasz ze jestes moherem to git , rok temu pisałem ze zalałem valwoline i mi przybyło oleju po 4 tys do ful na bagnecie , koledzy z forum napisali mi ze ten valvolie nie jest do dpf , wtedy tez napisałem ze leje eurol teraz zrobiłem na eurolu 10 tys km i dzieliłem sie z spostrzezeniami co do oleju ,ale jak wspomniałes jakis mocher który nie czyta postów usunoł mój temat
  8. witajce niestety zamiesciłem tutaj wczoraj moje spostrzezenia odnosnie oleju na minus valvoline a na mega plus oleju Eurol wraz z opisem co jak sie działo po zalaniu valvoline , a jak autko sie spisuje po zalaniu oleju eurol i wrzuciłem fotke zestawu , niestety w poscie co dzisiaj zrobiłem w swoim auci zamiesciłem ta sama fote , i niestety moderator stwierdził ze to spamowanie i usunoł z tad mojego posta , sadze ze to nie fair bo opisy były inne tylko fotka ta sama i moja historia odnosnie oleju tez była ina sadzdze ze tak nie powinno byc
  9. sprawdz vcds jaki kont wyprzedzenia zapłonu masz? teoretycznie im blize zera tym lepiej ale w praktyce róznie to bywa
  10. ja wczoraj do majego czrnego krażownika taki to zestawik zapodałem
  11. tu masz procedure odpowietrzania dotyczy 1,6 i 2,0
  12. viking

    interfejs diagnostyczny

    witam mam vcds 17,1,3 i mam problem bo niemoge wejsc w bloki pomiarowe w silniku passat b7 cffb ,czy tez tak macie czy cos nie tak z kabelkiem ? w audi a6c6 z 2006 roku działa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności