Skocz do zawartości

Desper

  • Liczba zawartości

    521
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Desper

  • Urodziny 28.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Desper

    Zapach spalin

    Odświeżę kotleta: Moja żona na co dzień powozi passkiem i od początku jak w niego wsiadła, narzeka na smród spalin, ale tylko podczas dopalania dpf-a. Normalnie podczas miejskiej jazdy, nic nie czuć - nawet w korku, czy na światłach. za to jak zacznie się procedura dopalania (obroty w górę, spalanie powyżej 1l na postoju), to pojawia się nieprzyjemny zapach w kabinie - także przy zamkniętych oknach. Podejrzewam, że nieuniknione będzie oglądanie wszystkiego od spodu... ale może ktoś ma jakieś sugestie?
  2. Wcisnąłeś smar miedziany pod gumę przy tłoczkach?
  3. Zrozumiałem tak, że Mirek pisał o swoich sprężynach.. W takim razie dzięki śliczne Panowie. Pozostaje rozpocząć poszukiwania na rynku wtórnym
  4. Kolego, zobaczysz i moje sprężyny w etce?
  5. Problem w tym, że nie są oryginalne i auto miękko i niżej siedzi. Chciałbym przywrócić oryginały, ale jest ich bodajże kilkanaście rodzajów. Gdybym znał dokładny numer (a to powie prawdziwa etka po numerze VIN), to oznaczenie kolorowe odnajdę w etce online i wtedy bedę wiedział już które używane sprężyny ewentualnie brać. Trochę to skomplikowane, ale rodzaj sprężyn ma duże znaczenie, a nowe w aso kosztują ok 900pln za komplet na tył...
  6. Witam i ja Byłby ktoś z Was w stanie podać mi jakie konkretnie oryginalne sprężyny powinienem mieć z tyłu? Końcówka literowa jaka powinna być przy 3C0 511 115 ?? VIN: WVWZZZ3CZ9E011842 Z góry dzięki za pomoc. ASO nie chce się podzielić taką informacją
  7. Przy takim trybie jazdy, jak opisujesz, to powinieneś w zasadzie zapomnieć o dpfie. Wyłącz tą kontrolkę i ciesz się z jazdy
  8. "Rzecznik VW stwierdził, że dodatkowa gwarancja nie jest konieczna, bo wprowadzane nowe rozwiązania były kompleksowo testowane, by zyskać pewność, że nie będzie ujemnego wpływu na komponenty silnika czy systemy dezaktywacji spalin" Skoro tak dokładnie testowali i są tacy pewni, że nic się nie stanie, to co stoi na przeszkodzie, żeby dać tą gwarancję? Zaprzeczają sami sobie. Jeśli o mnie idzie to od czerwca, kiedy to dostałem polecony, że pracują nad rozwiązaniem - nie było więcej kontaktów. Zapomnieli o mnie?
  9. Wyraźnie na zdjęciu jest kolego pokazany czujnik TEMPERATURY SPALIN. Na wydechu jest tylko jeden czujnik ciśnienia, a raczej różnicy ciśnień: przed i za dpf. Masz go pod maską, blisko podszybia, po stronie pasażera, a z wydechu połączony jest dwoma rurkami. I on faktycznie kosztuje coś ok 600PLN. Czujek temperatury jest za to 3: pierwszy ten w kolektorze, o którym głównie tu mowa, bo najczęściej pada, następny siedzi przed dpf i ostatni za dpf. Nie siej proszę herezji
  10. Panowie! wszystko obsłuży i wszystko się zrobi, tylko nie jakieś vagkanpro, czy coś tam. szukajcie w aliexpress, tak są klony vcds i to w 100% funkcjonalne jak oryginał. Wada jest taka, że nie można tego aktualizować, bo program po połączeniu z bazą danych, natychmiast uwali klonowany kabel. Najlepiej zabezpieczyć do tego jakiś prawie zutylizowany lapek, odciąć go od neta i ma się narzędzie diagnostyczno-kodujące za < 100pln. do własnego użytku ofkozz
  11. heh, Angela chyba dobrze zadziałała, żeby się maszynka vw dobrze toczyła, bo okazuje się, że pomimo całej afery, właśnie teraz toyota została zdetronizowana przez vw w sprzedaży aut na świecie. Wygląda na to, że gigantowi nic nie zaszkodzi ;>
  12. Czujnik nr 1 siedzi w kolektorze, przed turbiną i zakończony jest czarną wtyczką (przynajmniej w cbbb). 3 dni temu wymieniłem. Dojście przerąbane (od spodu, jedną ręką, kombinacja alpejska...). Wymieniłem na taki: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-spalin-03l906088bs-audi-vw-an-i6336041370.html Narazie jest spokój.
  13. Wielkie dzięki! Tryb amerykański sobie włączyłem już jakiś czas temu i jest to na prawdę świetne rozwiązanie, ale do pełni szczęścia brakowało w tym wszystkim właśnie tego, żeby wszystko realizowane było przez lekko przygaszone halogeny
  14. o! to ja mam pytanie: jak zakodowałeś tryb amerykański poprzez halogeny? Jest to możliwe w 3C0, czy tylko 3C8?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności