Jump to content

Domely

  • Content Count

    389
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Domely

  • Birthday 03/17/1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dla zainteresowanych - okazało się że padnięty jest silnik. Trzeba było sposobem zamknąć dach i odłączyć zasilanie silnika (żeby został zamknięty). Rozwiązaniem docelowym jest wymiana silnika na nowy. Pozdr
  2. Miałem to samo ale teraz po prostu się uchylił i nie chce sie zamknąć. Jak próbuje go zamykac to idzie w dół do pewnego momentu i odbija do góry jakby go coś blokowało... Może ktoś wie jaka jest przyczyna??? Albo jak go jakimś sposobem zamknąć i np wyjąć bezpiecznik???
  3. Teraz (po zimie) szyberdach się otworzył (uchylił) i nie chce się zamknąć... Tzn. jak próbuje go zamknąć to opada do połowy i znów się otwiera bez względu na położenie pokrętła. Czy ktoś z czymś takim się spotkał? Co robić?
  4. Tak jakby ktoś był ciekawy - zadzwoniłem do drugiego ASO (Polmot Auto Skoda na Bemowie) i przemiła Pani po konsultacji z szefem poinformowała mnie że koszt wymiany dwumasy (SAMA ROBOCIZNA) to 1400zł + ew. 400 jak trzeba będzie zrobić zbieżność!!!! ALE HARDCORE! A np w Masters Tunning 500zł.
  5. Panowie, gdzie w Warszawie można wymienić dwumasę fachowo i w rozsądnych pieniądzach? Dzwoniłem do ASO ale mi powiedzieli 1200zł !!! (sama robocizna). Pozdrawiam Dominik
  6. Domely

    Solar dach

    O której lampce mówisz? A może to awaria tego przekaźnika o którym wcześniej koledzy pisali?
  7. Domely

    Solar dach

    Panowie już pisałem o tym wcześniej ale mam dziwny problem z szyberdachem - jesienią a potem zimą dach sam z siebie podczas jazdy lub nawet postoju na zapłonie uchylał sie i za chwilę zamykał. Teraz znów się to dzieje i to codziennie. Czy ktoś się spotkał z takimi objawami - o co mu może chodzić?
  8. A ja właśnie wymieniam na nowy i dam wam znać jak jest...
  9. A ja mam pytanie - jaki zestaw najlepiej wybrać? Jakiej firmy? Co montowane jest na pierwszym montażu? Pytam bo za chwile muszę wymienić a na allegro jest w cholere różnych zestawów.
  10. Teraz ceny trochę niższe - średnio 550zł + wysyłka.
  11. Spala ze 2 L więcej ale to nie o to chodzi. Nie wiem czy jeździłeś dieslem na wysokich obrotach. Chodzi mi o to że jazda na wysokich obrotach w trybie S (szczególnie na pompowtryskach) odbiera całą przyjemność z jazdy (buczy) a w zamian nic prawie nie dostajesz bo diesel na kręceniu już nie ciągnie (benzyna to co innego). Mówię tu o jeździe jak kolega wcześniej wspomniał non stop w trybie S - to bezsens. W trybie D jak depniesz to kick down zadziała jak skrzynia w trybie S.
  12. Z tym to nie jestem w stanie się zgodzić. W trybie S skrzynia zawsze przeciąga obroty i opóźnia zmianę biegu na wyższy w porównaniu do trybu D... Nawet jak się jeździ jak dziadek...
  13. Moim zdaniem brakuje czegoś pomiędzy D i S. Po prostu mam wrażenie że czasem start na D jest trochę opóźniony/zamulony. Natomiast zgadzam się że S to bajer i jazda na S na dłuższą mete jest nie do wytrzymania o spalaniu nie mówiąc. Ja osobiście używam S tylko jak jakiemuś wiejskiemu betonowi trzeba pokazać d..... oraz przy wypalaniu DPF'a (wyższe obroty).
  14. Dziękuję. 2 lata gwarancji jest. Nie widziałem złych opinii na temat tego produktu.
  15. Taa, dopłacą ci jeszcze.... Zwrot ustalonej kwoty dają za stary DPF jak im odeślesz )) A o samej aukcji było w poście 158 albo tu masz http://allegro.pl/show_item.php?item=4243730611
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy