Jump to content

rafi-r

  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About rafi-r

  • Birthday 06/02/1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W październiku zeszłego roku założyłem to http://allegro.pl/2szt-led-canbus-2xsmd-w5w-t10-white-skoda-vw-seat-i1471975173.html Nawet ładnie świeciło ale padło moim zdaniem za szybko. Zmieniłem na standardowe żarowki.
  2. Mam BWA z grudnia i na tej stronie VW twierdzą, że nie dotyczą mojego nr VIN żadne akce serwisowe. I pytanko jak myślicie jeśli nie mam stempelków z przeglądów to zrobią akcję serwisową (jeśli bedzie) czy oleją?
  3. Tak płukasz gardło i tu znowu pojawia się dylemat co do płukania wybrać 5%, 18% czy 40% :-) Zalewasz nowym i tyle. Motul 5W30 jest git. BTW wszystkie Dakarowe maszyny jeżdżą na Motulu. Mechanik z Orlen Teamu śmiał się, że gdyby zalali Platinium ... :-)
  4. 1)silnik: 2.0 TFSI upgrade 250KM/330NM 2)rodzaj nadwozia: sedan 3)spalanie: 10,5l (średnio) 4)awarie: maglownica 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 93tys km 8)co bym zmienił: możliwość większego obniżenia fotela, napęd 4Motion
  5. Nie miałem czasu wziąć się za te soczewki, a i zima wokoło więc marznąć się nie chce. Myślę, że w ten weekend pokombinuję. Wolę nie wyciągać soczewek bo nie chciałbym dowiedzieć się ile moja nauka wyjmowania jest warta. B6 na Bixenonach ma doświetlanie realizowane przez żarówkę chyba H4. wyciągnę to i spróbuję jakość dojść do soczewki. Dam znać jaki rezultat.
  6. Motul jest OK. Ale używał bym 5W30, samochód jest niemiecki czyli klimat podobny do naszego. Co innego Włosi zalecają np. do Alfy 20W50 bo mają dużo wyższe temperatury zewnętrzne zarówno te zimowe jak i letnie. U nas w Alfach padają przez taki olej silniki.
  7. Ja używam Castrola EDGE 5W30. Co do zużywania oleju to zauważyłem, że B6 2.0TFSI i B5FL 1.8T praktycznie nie biorą do 10tys od wymiany oleju, potem zaczyna ubywać, najbardziej było to widać na Mobile1. Dlatego wymieniam co 10tys i nie używam Mobile1. :-) Przy jeździe w korkach oraz przy przeciągnieciach na biegach jak już wyjedziemy z korka, silnik z turbinką musi swoje łyknąć, tak już ma. Oby nie za dużo bo to oznaczać może, że przez turbinkę olej leci do intercoolera.
  8. Tak dostosowuje, ale przestawiając zapłony żeby nie "stukało" czyli pogarsza parametry. Producent zawsze podaje paliwo zalecane i minimalne stąd na klapce jest 98, a min 95.
  9. Tak zrobię tylko zastanawiałem się czy teraz przy 100 czy za 20tys. Kiedyś miałem Fiata Brava (w książce zalecana wymiana rozrządu po 90tys) i trafiłem się do serwisu z przebiegiem koło 75tys bo urwałem mocowanie silnika. Serwisant zapytał czy robiłem rozrząd bo jeszcze nie widzieli Bravy która by do 90tys wytrzymała bez zerwania.
  10. ? w jakim manualu nie masz wymiany oleju? Mam Passata B5FL i B6 w obudwu jest wymiana oliwy przewidziana co 15tys. lub long life. Ja zawsze wymieniam co 10tys ale to inny temat. Pytanie dotyczy rozrządu. Tak jak napisałem w serwisówce jest po 120tys sprawdzić, a po 180tys wymienić. Dzisiaj pytałem o to gościa w serwisie i stwierdził jeździć, wymieniać jak producent przewiduje. Ale to nie z jego kieszeni będzie kasa na naprawę jakby co. BTW Koszt części w serwisie tzn. paski, napinacze plus pompa wody około 800zł
  11. Mam 2.0TFSi po chipie na 250KM, od nowości jeździłem tylkop na VPower Racing (100okt) na hamowaniu przy chipie okazało się, że mam nie 200 a 219KM i nie 280, a 300NM. Pierwsze stwierdzenie chłopaków z Masters Tuning - ooo jeździsz na dobrym paliwie. Zdażyło się też, że musiałem nalać 95 - pustka w zbiorniku i tylko taką mieli na stacji. Chcek engine zapalił się po jakichś 100-150 metrach (jeszcze na stacji) Dolewka 98 na najbliższym Orlenie i check zgasł. Mówcie co chcecie ilość ma znaczenie :-) FSI są dość wysilone i aby nie było spalania stukowego trzeba lać 98 lub lepiej.
  12. Przy jakich przebiegach robicie/zamierzacie zrobić rozrządy w swoich Passkach? Ja mam prawie 100tys, a producent podaje, że wymiana dopiero przy 180tys. Jakoś boję się, że pasek rozrządu nie da rady. Co sądzicie? I drugi temat co ile i czy wymieniacie olej w skrzyniach?
  13. Na szczeście wygląd to tylko kwestia gustu. Mam obydwa B5FL i B6 i uwierz mi stary nowemu do pięt nie dotrasta pod każdym względem. Z b7 będzie podobnie ja czekam aż pojawią się jakieś pakiety i prawdopodobnie też zmienię na B7 - bo mi się podoba i ma mnóstwo fajnych bajerków, a ja gadżeciaż jestem :-)
  14. Dzięki z odpowiedź, potwierdziłeś to czego dowiedziałem się wcześniej. Myślę właśnie o stabilizatorach i szperze. Jak nie zmienię samochodu to pokombinuję z tym.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy