Jump to content

shel82

  • Content Count

    407
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About shel82

  • Birthday 04/30/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WP

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, mam pytanie do jakiej obecnie wersji można podnieść sobie kabel-clon VAG v15.7 (oparty na procesorze ATMEGA 162 i pamięci 93c46)? Posiada może ktoś Loaderv7.2 wraz z VCDSLoader?
  2. Chodzi o przód - tuleje akurat były wymieniane, auto było na ścieżce/szarpakach i brak luzów w zawieszeniu, wahacze proste, nowe opony, ale dalej pozostaje pytanie czy kąt pochylenia z przodu można jakoś regulować? Dodam, że auto uległo delikatnej kolizji (dzik), ale stroną od kierowcy... Możesz dać poglądowe zdjęcie, które śruby odpowiadają za regulację kąta z tyłu?
  3. Cześć, pytanie jak w temacie - byłem ostatnio na ustawieniu zbieżności (wydruk w załączniku) i wyszło kilka niedociągnięć m.in. nieprawidłowe kąty pochylenia kół i ku mojemu zaskoczeniu diagnosta powiedział, że w B7 ich się nie reguluje? Macie może jakieś pomysły co z tym można zrobić?
  4. Mam jeszcze drobne zamieszanie z przewodami paliwowymi, bo mam Webasto, poniżej zdjęcie poglądowe, ale może ktoś mi napisze który to powrót do baku (foto poglądowe, bo próbuje przygotować się w pracy do naprawy )
  5. Witam, Żona zatankowała PB zamiast NO, auto oczywiście już nie zapala, pytanie jak i skąd wypompować niewłaściwe paliwo? Dokładniej chodzi mi o dwie sprawy: 1 - wypompowanie z baku, czy jest to możliwe za pomocą VAG'a, np ściągam wąż przy filtrze paliwa odpalam VAG'a i wypompowuję z baku? 2 - jak mniej więcej wygląda przepływ zasilenie w CR (chodzi mi bardziej o jakieś wizualne foto) co rozkręcić w dolocie i wyczyścić (pompa wtryskowa/listwa wtryskowa)? Dzięki z góry
  6. Koledzy uświadomcie mnie proszę jeszcze raz: 1 - jaki olej leje się do Haldex IV? 2 - a jaki do dyferencjału? Aktualnie dostępne na rynku! Oczywiście dla Passat z mojego rocznika 2012 (domniemam, że mam Haldex IV właśnie chociaż kolega ostatnio polemizował dlatego pytam)
  7. Oj mylisz się kolego Akumulator Varty 7P0 915 105 kolegi pirzol jest wykonany w technologii AGM (patrz inne zdjęcie z tego wątku) co oznacza, że cały elektrolit w 100% wchłonięty jest i unieruchomiony za pomocą specjalnej maty szklanej, a dolanie dodatkowo kwasu nie jest dobrym pomysłem - korki będą strzelać (one i tak pracują z niedoborem wody). Inną natomiast sprawą i według mnie nie do końca uzasadnioną w naszych warunkach atmosferycznych jest stosowanie przez producentów w naszych autach akumulatorów AGM ze względu chociażby na wrażliwość na wysokie temperatury, gdzie pod maską w grodzi silnikowej nie jest taka niska, dlatego niektóre marki umieszczają aku w bagażniku czy też pod siedzeniami lub dokładają drugi. Jeden pracuje jako rozruchowy, a drugi jako zasilający... Ciekawostka z życia wzięta, miałem już kilka nowych aut ze standardowym akumulatorem i okres użytkowania zawsze oscylował w okolicach 5 lat i dłużnej, natomiast obecnie posiadam już drugie auto z akumulatorem AGM i jego żywotność sięga max 4 lat. Natomiast jeśli chodzi o wymianę akumulatora AGM na zwykły lub EFB (także zaobserwowałem to w praktyce na kilku samochodach) jest to w pełni możliwe i akceptowalne przez sterownik w aucie, gdyż kontroler mierzy wartość aktualnego napięcia na akumulatorze i nie pozwala mu przekroczyć zadanych wartości...
  8. Witam, może ktoś opisać od strony praktycznej na czym polega ów system? Chodzi mi o fizyczne różnice oraz same parametry ładowania akumulatora, tzn. prąd i napięcie ładowania wytwarzane przez alternator, który rzekomo jest innej budowy w naszych B7...
  9. Witam, niby proste, a nie mogę się doszukać - przymierzam się do wymiany rozrządu i przy okazji chciałbym wymienić płyn chłodniczy na nowy, ale nie wiem ile kupić? Podrzuci może ktoś instrukcję całej wymiany np. z Elsy?
  10. Jurku czytałem ten post, ale tam nie ma wszystkiego o co pytam, np. informacji na temat wspomnianego przeze mnie filtru do Haldex'a czy podanych ilościach (poza pojemnością butelek) jakie wchodzą do przekładni przód i tył, a także niejasno jest opine jaki olej (o jakich parametrach) zastosować zwłaszcza, że na butelkach VW nawet nie podają lepkości?
  11. Pozostało mi wymienić jeszcze m.in. olej w przekładniach przód/tył i Haldex, ale nie bardzo wiem jaki olej do czego i ile go zakupić (ile go wejdzie) oraz dodatkowo w specyfikacji Haldex IV generacji piszą, że trzeba wymieniać filtr - jaki on ma symbol? Z tego co doczytałem, ale proszę o potwierdzenie to do przekładni/dyferencjału przód/tył olej to 75W90 GL-5 VW 501.50 ŻÓŁTY, G052 145 S2, G052 145 A1? Natomiast w Haldex G 060 175 A2 czy G 055 175 A2?
  12. Robert miałeś rację W sobotę wymieniałem olej w DSG i zlokalizowałem wstępnie wyciek, poci się/cieknie turbo, a dokładniej chyba wąż/rurka olejowa - prośba o ocenę zdjęcia i pytanie co z tym fantem działać?
  13. Dalej nie wiem, które bloki pomiarowe sprawdzać przed i po wymianie w silniku? Z tego co czytam, a mój angielski nie jest zbyt dobry trzeba posprawdzać 33, 34, 35, 36, 37 - pytanie tylko czy wszystkie w przypadku mojego silnika o oznaczeniu CFGB?
  14. Witam, wczoraj wymieniałem olej w siniku i zaniepokoił mnie widok czarnego oleju w okolicach DSG, dokładniej w miejscu przeniesienia napędu na tył, sami oceńcie. Taki kolor oleju raczej nie pochodzi ze skrzyni, ale mogę się mylić? Passat jak w opisie.
  15. Może mi ktoś rozjaśnić sprawę szklanek hydraulicznych? W oryginale siedziały INA -46516.75 doczytałem, że to takich już nie produkują i zamienniki jest popychacze INA F-46516.83, zamówiłem więc, ale sprzedający przesłał mi inny zamiennik 420002210 z tym, że w środku opakowania są jeszcze inne o oznaczeniu F 46516.30 i twierdzi, że są ok? Wymiary tj. średnica i wysokość są te same, ale jakoś frapuje mnie to końcowe oznaczenie ".30" - co to znaczy w przypadku firmy INA?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy