Jump to content

shel82

  • Content count

    406
  • Joined

  • Last visited

About shel82

  • Birthday 04/30/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WP

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chodzi o przód - tuleje akurat były wymieniane, auto było na ścieżce/szarpakach i brak luzów w zawieszeniu, wahacze proste, nowe opony, ale dalej pozostaje pytanie czy kąt pochylenia z przodu można jakoś regulować? Dodam, że auto uległo delikatnej kolizji (dzik), ale stroną od kierowcy... Możesz dać poglądowe zdjęcie, które śruby odpowiadają za regulację kąta z tyłu?
  2. Cześć, pytanie jak w temacie - byłem ostatnio na ustawieniu zbieżności (wydruk w załączniku) i wyszło kilka niedociągnięć m.in. nieprawidłowe kąty pochylenia kół i ku mojemu zaskoczeniu diagnosta powiedział, że w B7 ich się nie reguluje? Macie może jakieś pomysły co z tym można zrobić?
  3. Mam jeszcze drobne zamieszanie z przewodami paliwowymi, bo mam Webasto, poniżej zdjęcie poglądowe, ale może ktoś mi napisze który to powrót do baku (foto poglądowe, bo próbuje przygotować się w pracy do naprawy )
  4. Witam, Żona zatankowała PB zamiast NO, auto oczywiście już nie zapala, pytanie jak i skąd wypompować niewłaściwe paliwo? Dokładniej chodzi mi o dwie sprawy: 1 - wypompowanie z baku, czy jest to możliwe za pomocą VAG'a, np ściągam wąż przy filtrze paliwa odpalam VAG'a i wypompowuję z baku? 2 - jak mniej więcej wygląda przepływ zasilenie w CR (chodzi mi bardziej o jakieś wizualne foto) co rozkręcić w dolocie i wyczyścić (pompa wtryskowa/listwa wtryskowa)? Dzięki z góry
  5. Koledzy uświadomcie mnie proszę jeszcze raz: 1 - jaki olej leje się do Haldex IV? 2 - a jaki do dyferencjału? Aktualnie dostępne na rynku! Oczywiście dla Passat z mojego rocznika 2012 (domniemam, że mam Haldex IV właśnie chociaż kolega ostatnio polemizował dlatego pytam)
  6. Oj mylisz się kolego Akumulator Varty 7P0 915 105 kolegi pirzol jest wykonany w technologii AGM (patrz inne zdjęcie z tego wątku) co oznacza, że cały elektrolit w 100% wchłonięty jest i unieruchomiony za pomocą specjalnej maty szklanej, a dolanie dodatkowo kwasu nie jest dobrym pomysłem - korki będą strzelać (one i tak pracują z niedoborem wody). Inną natomiast sprawą i według mnie nie do końca uzasadnioną w naszych warunkach atmosferycznych jest stosowanie przez producentów w naszych autach akumulatorów AGM ze względu chociażby na wrażliwość na wysokie temperatury, gdzie pod maską w grodzi silnikowej nie jest taka niska, dlatego niektóre marki umieszczają aku w bagażniku czy też pod siedzeniami lub dokładają drugi. Jeden pracuje jako rozruchowy, a drugi jako zasilający... Ciekawostka z życia wzięta, miałem już kilka nowych aut ze standardowym akumulatorem i okres użytkowania zawsze oscylował w okolicach 5 lat i dłużnej, natomiast obecnie posiadam już drugie auto z akumulatorem AGM i jego żywotność sięga max 4 lat. Natomiast jeśli chodzi o wymianę akumulatora AGM na zwykły lub EFB (także zaobserwowałem to w praktyce na kilku samochodach) jest to w pełni możliwe i akceptowalne przez sterownik w aucie, gdyż kontroler mierzy wartość aktualnego napięcia na akumulatorze i nie pozwala mu przekroczyć zadanych wartości...
  7. Witam, może ktoś opisać od strony praktycznej na czym polega ów system? Chodzi mi o fizyczne różnice oraz same parametry ładowania akumulatora, tzn. prąd i napięcie ładowania wytwarzane przez alternator, który rzekomo jest innej budowy w naszych B7...
  8. Witam, niby proste, a nie mogę się doszukać - przymierzam się do wymiany rozrządu i przy okazji chciałbym wymienić płyn chłodniczy na nowy, ale nie wiem ile kupić? Podrzuci może ktoś instrukcję całej wymiany np. z Elsy?
  9. Jurku czytałem ten post, ale tam nie ma wszystkiego o co pytam, np. informacji na temat wspomnianego przeze mnie filtru do Haldex'a czy podanych ilościach (poza pojemnością butelek) jakie wchodzą do przekładni przód i tył, a także niejasno jest opine jaki olej (o jakich parametrach) zastosować zwłaszcza, że na butelkach VW nawet nie podają lepkości?
  10. Pozostało mi wymienić jeszcze m.in. olej w przekładniach przód/tył i Haldex, ale nie bardzo wiem jaki olej do czego i ile go zakupić (ile go wejdzie) oraz dodatkowo w specyfikacji Haldex IV generacji piszą, że trzeba wymieniać filtr - jaki on ma symbol? Z tego co doczytałem, ale proszę o potwierdzenie to do przekładni/dyferencjału przód/tył olej to 75W90 GL-5 VW 501.50 ŻÓŁTY, G052 145 S2, G052 145 A1? Natomiast w Haldex G 060 175 A2 czy G 055 175 A2?
  11. Robert miałeś rację W sobotę wymieniałem olej w DSG i zlokalizowałem wstępnie wyciek, poci się/cieknie turbo, a dokładniej chyba wąż/rurka olejowa - prośba o ocenę zdjęcia i pytanie co z tym fantem działać?
  12. Dalej nie wiem, które bloki pomiarowe sprawdzać przed i po wymianie w silniku? Z tego co czytam, a mój angielski nie jest zbyt dobry trzeba posprawdzać 33, 34, 35, 36, 37 - pytanie tylko czy wszystkie w przypadku mojego silnika o oznaczeniu CFGB?
  13. Witam, wczoraj wymieniałem olej w siniku i zaniepokoił mnie widok czarnego oleju w okolicach DSG, dokładniej w miejscu przeniesienia napędu na tył, sami oceńcie. Taki kolor oleju raczej nie pochodzi ze skrzyni, ale mogę się mylić? Passat jak w opisie.
  14. Może mi ktoś rozjaśnić sprawę szklanek hydraulicznych? W oryginale siedziały INA -46516.75 doczytałem, że to takich już nie produkują i zamienniki jest popychacze INA F-46516.83, zamówiłem więc, ale sprzedający przesłał mi inny zamiennik 420002210 z tym, że w środku opakowania są jeszcze inne o oznaczeniu F 46516.30 i twierdzi, że są ok? Wymiary tj. średnica i wysokość są te same, ale jakoś frapuje mnie to końcowe oznaczenie ".30" - co to znaczy w przypadku firmy INA?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy