Skocz do zawartości

longboy

  • Liczba zawartości

    394
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O longboy

  • Urodziny 16.09.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolny Śląsk - DPL

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

1 084 wyświetleń profilu
  1. Do sprzedania RNS510 LED z wgraną najnowszą mapą EAST V17. Stan idealny. Kod do radia. Odblokowane DVD w czasie jazdy. Wersja F zaktualizowana do wersji P. W zestawie adapter antenowy. 1200 + koszty wysyłki Do sprzedania moduł 1Z0 035 729 B pod czerwone zegary VW. Stan idealny. Moduł pochodzi z Octavii FL. 500 + koszty wysyłki Do sprzedania Gateway 7N0 907 530 R grupy VAG. Pochodzi ze Skody Octavia II FL rok 2012. Sprawny. Gateway z opcją "kawa" wykrywanie zmęczenia kierowcy. 100 + koszty wysyłki RNS510 + moduł - komplet 1600 + koszty wysyłki RNS510 + moduł + gatwey - komplet 1700 + koszty wysyłki
  2. Odpalił, nareszcie. Paliwo dochodziło do wtrysków, rozrząd ok. a nie palił. Podejrzewam że wilgoć dostała się do sterownika lub gdzieś indziej albo alarm przez tę wilgoć alarm blokował odpalenie auta. Jeden dzień w ciepłym garażu i ok. Zapalił. Kąt wtrysku ustawiłem na 45-47 czy tak może być? Dawka 3,6 - 3,8. Zostawić czy zmieniać?
  3. Cześć, Passat B5 AFN Pomóżcie proszę bo nie mam już pomysłów. Miałem wyciek z pompy wtryskowej spod rozdzielacza i zaworu początku wtrysku. Do wymiany uszczelnień zdjąłem pompę z auta. Żeby ją poskładać trzeba było zdjąć nastawnik, przy okazji wymieniłem rozrząd. Auto poskładane, paliwo dochodzi do wtrysków ale nie pali. Rozrząd złożony dobrze, pompa też. Nie wiem jak ustawić, chociaż w okolicy tolerancji statyczny kąt wtrysku. Nastawnik miałem natrasowany więc jest blisko prawidłowej dawki. Czy znacie jakieś sposoby na odpalenie auta z rozregulowanym kątem wtrysku, dawką paliwa i zapowietrzonym?
  4. Cześć. Czy ktoś wie dlaczego lub może miał podobny problem. VCDS 12.12 łączy się tylko z zapalonym silnikiem z Passatem 1.6 B5 FL 2003. W normalnej procedurze na położeniu kluczyka na zapłon nie ma komunikacji z żadnym sterownikiem. Muszę zrobić adaptacje przepustnicy a to robi się na wyłączonym silniku.
  5. Witam. Mam u siebie brak prawego światła mijania, żarówka ok, bezpiecznik ok, wł. świateł ok. Czy to może być wina stacyjki? Ciężko przekręca się kluczem i jest już rozklekotana. Lewe światło lekko przygasa, mruga.
  6. dołączam się do kolegi yareckiego, ja również jestem zainteresowany modyfikacją radia.
  7. longboy

    Jakie Polo kupić?

    teść kierowca niedzielny i ciężka noga. Raczej 1.2 tylko obawiam się trochę tego 12V
  8. Cześć. Rodzice mojej żony zamierzają zmienić auto, myślałem o Polo dla nich rocznik 00-03 benzyna. Który silnik polecacie 1.2 czy 1.4 Pozdrawiam.
  9. z tego co soboie przypominam kod zapamiętuje pomimo że po wpisaniu widac same zera. W bloku 006 sprawdź czy w ostatnim okni (prawym) jest 1 lub 1.0 juz nie pamietam dokładnie. Jeśli jest to znaczy że aktywny. We wczesniejszych postach jest napisane jak sprawdzić czy działa.
  10. a który z nich jest lepszy tenostatni czy te pierwsze?
  11. i ja się dołączę do tematu. zastanawiam się nad tym emulatorem, ver.V nic mi nie mówi. czytałem coś o nazwach folderów, Czy w tej wersji trzeba odpowiednio nazywać foldery czy nie? Jakie są różnice pomiędzy tym co zamierzam kupić a tym, tym, lub tym oprócz ceny oczywiście.
  12. Nareszcie sukces. 6 godzin walki przy drugim podejściu. Problem tkwił w żółtej kostce, piny wyskoczyły przy montażu, dodatkowo jeden mały pin się ułamał przy składaniu kostki (już wcześniej go lutowałem) te małe są bardzo delikatne, a niektóre można włożyć bez rozkładania kostki. Działa rewelacyjnie - nareszcie. Rada dla chcących założyć tempomat. Jeśli chcesz mieć tempomat a nie bardzo wiesz jak się za to zabrać i nie masz do tego smykałki, jedź do kogoś kto już to robił, wie co i jak. Gdybym wcześniej widział co trzeba rozebrać a później złożyć wolałbym zapłacić za jego montaż.
  13. Slaweeek ja równiez mam problem z podłączeniem i mam u siebie AFN. Jak na razie utknąłem, wszystko trochę wyżej w #282. Albo źle poukładałem piny Albo wpiąłem sie w niewłaściwe kostki (mało prawdopodobne) Albo walnięta manetka Za dwa tygodnie biorę się na nowo za robotę.
  14. linki sa ok, mam elektryke w dzrwiach. z krzyzykiem moze faktycznie cos nie tak, ale wydaje mi sie że inaczej jak tylko poprawnie nie da się go zamontowac. W trakcie montażu nowego zamka połamałem plastikowa osłonke długiego pręta. Wymieniałem ze starego zamka. Może tam coś źle poskładałem. Faktycznie, czeka mnie ponowny demontaż. Wrrrrrr.
  15. a ja mam taki oto problem po wymianie zamka - lewy tył. Zamyka się i otwiera normalnie , tylko rygiel nie odskakuje do góry jest tak jakby cały czas było zamknięte no i coś dziwnie pracuje, klamka wewnętrzna też.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności