Skocz do zawartości

jedrus

Administrator
  • Zawartość

    7337
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

2 obserwujących

O jedrus

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WGM

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2016
  1. instalacja sat/rtv pomoc w doborze osprzętu

    @nTomek dzięki za rady, dziś poziom 1 odpalony - można już było obejrzeć wiadomości Musiałem zasunąć co prawda dwumetrowy maszt na komin, bo uświadomiłem sobie, że nie wystaje nad dach na tyle, żeby anteny nic nie zasłaniało. Polecam opaskę kominową - bez wiercenia wszystko zamontowane! Antena polecona przez Ciebie - bez wzmacniacza - wszystkie programy super! Jutro dołożę antenę FM i zwrotnicę i na razie spokój Dziękuję.
  2. @artmin, kogo jak kogo ale Marcina bym nie podejrzewał, że nie doczytał artmin jednak zawsze na stanowisku @elemenateur, rozumiem cel Twojego pytania, więc wywołany do odpowiedzi - przedstawiam wersję dłuższą "bieżących potrzeb forum". Zacznę od tego, że od początku przejrzyście staram się traktować temat, nie mam nic do ukrycia. Pokaż mi proszę inne fora, na których płacisz za dostęp do części komercyjnej a które mają oficjalnie i bez tajemnic wywieszony cennik. Myślę, że można je policzyć na palcach jednej ręki. Komercyjna część na naszym forum istniała już długo. Wiele osób - w tym Ty - korzystało z tego biznesowo przez wiele lat, bez żadnych opłat. Kilka biznesów nawet powstało zaczynając wyłącznie na naszym forum. Mogę tylko przypuszczać, czy Wam się to opłacało, czy nie. Część z Was, sprzedawców komercyjnych, sponsorowała czasem nagrody na zlot ogólnopolski - za co Wam chwała. Teraz wyrównujemy reguły i wykładamy karty na stół. Prowadzisz biznes, podchodzisz do tego poważnie, zarabiasz, masz klientów z forum? Dorzuć "cegiełkę" do jego utrzymania. Kończą nam się środki zebrane chyba o ile pamięć mnie nie myli 6-7 lat temu od tych, którzy wsparli forum bezinteresownie. Przedstawię z grubsza koszty utrzymania forum: serwer - 69 euro miesięcznie - ~290zł miesięcznie* licencja na skrypt forum - 25 dolarów na 6 miesięcy - ~15zł miesięcznie licencje na dodatki do forum - jest to kilka dodatków-ulepszeń oraz skrypt giełdy - ok. 60 dolarów rocznie - ~17zł miesięcznie domenę obecnie pomijam - mamy ją opłaconą ze zbiórek sprzed 8 lat na 5 lat do przodu Wychodzi mi ~320zł miesięcznie Jeśli zostanie coś "górką" - mam zamiar postawić moderatorom po dobrej flaszce na kolejnym ogólnopolskim, za robotę jaką od lat odwalają - raz lepszą, raz gorszą ale jednak bezinteresowną. Drugą stronę (wpływy) łatwo będzie sobie mógł każdy policzyć po liczbie tematów w dziale komercyjnym, nie można jednak zapomnieć o odliczeniu podatków przed liczeniem tych "kokosów" - nie ma tutaj partyzantki, każda Wasza wpłata idzie na FV 23% i jest rozliczana. Jeśli bilans wypadnie dodatnio, na tyle, żeby dało się zrobić z tego coś sensownego - na pewno pomyślimy o jakiejś formie aktywizacji użytkowników. Teraz jeszcze zdecydowanie za wcześnie żeby o tym rozmawiać. Na razie udział w komercyjnej części potwierdziły 3 osoby. Jeśli masz jeszcze jakieś obawy lub coś jest dla Ciebie niejasne - zapraszam, chętnie odpowiem na pytania. * co prawda grzecznościowo stoją tutaj jeszcze 206club.net i forum arteona ale generują one niemal zerowy ruch
  3. czesci passat 1.8t + felgi

    proszę o założenie pojedynczych ogłoszeń dla posiadanych na sprzedaż części lub wystawienie ich jako kompletu w odpowiedniej cenie.
  4. Przeczytaj też nasz inny poradnik - Wszystko, co powinieneś wiedzieć o felgach - szerokość, rozmiar, ET. Pierścienie centrujące służą niwelacji różnic średnicy otworu centralnego felgi oraz średnicy piasty w naszym samochodzie. Dobrze ilustruje to poniższy schemat: źródło Mamy oczywiście dwa przypadki: felga posiada większy niż piasta otwór centralny - dobieramy odpowiedni pierścień centrujący. Jak - o tym niżej. felga posiada mniejszy niż piasta otwór centralny - rezygnujemy z używania takich felg; kategorycznie ze względu na bezpieczeństwo nie powinniśmy próbować modyfikacji takich felg ani ich montażu Przykładowy wygląd pierścieni centrujących: źródło źródło źródło Skąd bierze się konieczność używania pierścieni centrujących? Stąd, skąd połowa problemów na świecie, nie tylko w motoryzacji - brak standaryzacji. Każdy producent stosuje inne rozmiary piast, wedle własnego uznania (niektórzy nawet inne rozmiary piast w różnych modelach swoich samochodów). Jeśli stosujemy felgi dedykowane do naszego modelu - są one dopasowane do rozmiaru piasty i nie musimy stosować pierścieni centrujących. Producent zadbał o to, aby otwór centrujący felgi i piasta były dopasowane. Jeśli chcemy zastosować, nawet markowe, uniwersalne felgi - ich producenci dostarczają je z jednym otworem centralnym, często większym, żeby pasował do wielu marek i modeli samochodów. Ciężko wyobrazić sobie, aby AEZ, Borbet czy Dezent produkował jeden model felgi z dwudziestoma rozmiarami otworów centrujących. Poniżej prezentujemy dwie tabele - średnice piast w popularnych markach oraz średnice otworów centralnych u popularnych producentów uniwersalnych felg. Jak widać, różnica może wynosić kilka milimetrów - wydawać by się mogło, że niewiele. Luz na piaście nie powinien jednak przekraczać 0,1 mm, w przeciwnym przypadku narażamy się na: drgania kierownicy przyspieszone zużycie opon przyspieszone zużycie elementów zawieszenia w skrajnym przypadku - możliwość odkręcenia się felgi od piasty i odpadnięcie koła podczas jazdy Jak dobrać odpowiedni pierścień centrujący? Znając średnicę piasty w swoim samochodzie (patrz tabelka poniżej lub wykonaj pomiar suwmiarką) oraz średnicę otworu centralnego w feldze (pomiar suwmiarką lub dane producenta - np. wybite na feldze lub przedstawione w katalogu) możesz dobrać odpowiednie pierścienie centrujące. Ich rozmiar oznacza się dwoma liczbami, np. 56,6/72,5, gdzie pierwsza z nich określa średnicę piasty a druga średnicę otworu w feldze. Liczby podane są w mm. Pamiętaj - jeśli masz wątpliwości, lepiej wybrać się do dobrego wulkanizatora lub mechanika i poprosić o pomoc w doborze pierścieni centrujących. Plastikowe, metalowe, aluminiowe Wbrew pozorom najlepsze w tym przypadku mogą się okazać plastikowe pierścienie centrujące. Metalowe czy aluminiowe lubią się zapiekać na piaście lub feldze i ich usunięcie jest problematyczne. Plastikowe (o ile nie wybierzesz najtańszej i najgorszej "chińszczyzny") posłużą na pewno kilka sezonów. W razie ich zniszczenia czy zgubienia - ich koszt jest niewielki i wynosi kilka złotych za sztukę. Pamiętaj, że pierścienie centrujące są ważne głównie w momencie montażu - w celu poprawnego "wycentrowania" felgi na piaście. Po etapie montażu przez Ciebie lub wulkanizatora utrzymanie ich w odpowiedniej pozycji oraz z wymaganą siłą przejmują śruby. Pierścienie centrujące po montażu nie przenoszą żadnych obciążeń w trakcie jazdy i postoju. Przykładowe rozmiary piasty według producentów 54.1 mm Mazda, Toyota , Suzuki 56.1 mm Rover , Honda (4x100) 56.6 mm Opel , Chevrolet , Daewoo 57.1 mm Seat , Skoda, Volkswagen , Audi 58.1 mm Fiat , Alfa Romeo 60.1 mm Toyota , Renault , Dacia , Lexus , Suzuki 63.4 mm Ford, Volvo 64.1 mm Honda 65.1 mm Opel , Citroen , Volvo , Saab , Peugeot , Volkswagen (T5 itp) 66.1 mm Renault , Nissan 66.6 mm Mercedes , Audi (wybrane modele i roczniki) 67.1 mm Kia , Hyundai , Mazda , Nissan , Mitsubishi 71.6 mm Porsche , Dodge , Jeep , VW Touareg 72.6 mm BMW 74.1 mm BMW Przykładowe rozmiary otworu w feldze według producentów felg 60,1 mm MIM, ENZO, AEZ, DEZENT, DOTZ, ALCAR, EXIP, BWA, PLATIN 63,3 mm RIAL, ALUSTAR, ATS, ACP, ALUTEC, AUTEC, ANZIO, MiM, SCHMIDT REVOLUTION, DBV 63.4 mm MAM, WHEELWORLD, TOMASON, RC, PLATIN, KESKIN, CARMANI, BROCK, ADVANTI 64,1 mm BORBET, MOMO, ARTEC, R4, ZENDER, DBV,RH, SHAPER, SMOOR, ICW, EXTRAWHEELS, BINNO, AZEV, ASA, ALLOYTEC 65,1 mm PLATIN, 66,6 mm PROLINE WHEELS, SCHMIDT REVOLUTION, CMS, DBV, PLATIN 67,1 mm MSW, FMG, STYL-AUTO, TIP-TOP,ATT,CMS,ELBA,TOORA,INTRA, PROLINE WHEELS, PLATIN 68,1 mm RONAL, SPEEDLINE, OZ, RONDEL, MELBER,STINES 70.0 mm RIAL, AUTEC, SCHMIDT REVOLUTION, PLATIN, ATS, ANZIO, ALUTEC, ACP 70,1 mm AEZ, DEZENT, DOTZ, ENZO, ALCAR 70,4 mm RONDELL, ALUETT, ELBA, SPEEDS 71,6 mm AEZ, DEZENT, DOTZ, ENZO, ALCAR 72,0 mm MAK,TSW,TSR 72,2 mm MOMO, MILLE MIGLIA 72,6 mm R4, ALUSTAR, ALUTEC, MANGELS 72.6 mm ZENDER, SMOOR, SHAPER, RH ALURAD, ICW, EXTRAWHEELS, BORBET, BINNO, AZEV, ASA, ARTEC, ALLOYTEC 72.6 mm WHEELWORLD, TOMASON, RC, OXIGIN, PLATIN, MOTEC, KESKIN, CARMANI, BROCK, ADVANTI, CMS(5X112), MAM 73,1 mm ACP,DYNAMICS,HIJOIN,STINES, FREEMAN, PROLINE WHEELS, MSW, SPARCO 74,1 mm ATT, PROLAIN, PROLINE WHEELS, DBV, PLATIN, 75,1 mm VALBREM, OZ,ANTERA 76,1 mm ANZIO, ACP, RIAL, ALUTEC, AUTEC, MAK, TSW/TSR, ATS, RONAL, SPEEDLINE, SCHMIDT, REVOLUTION 76,9 mm MAM, WHEELWORLD , TOMASON, RC, OXIGIN, MOTEC, CARMANI, BROCK, ADVANTI, KESKIN 79,5 mm MOMO, MILLE MIGLIA 82,1 mm SPEEDLINE, BBS, RONAL Pamiętaj - jeśli nie jesteś pewien - spytaj wulkanizatora / sprzedawcę / mechanika. Sprawdź dwa razy. Opracowano na podstawie: https://www.mador-opony.pl/pl/i/Jak-dobrac-pierscien-centrujacy-do-felgi-aluminiowej/9 https://www.oponeo.pl/artykul/jak-dopasowac-srednice-piasty-do-otworu-centralnego-felgi http://felgido.pl/blog/42_do-czego-pierscienie-centrujace https://allegro.pl/artykul/po-co-sa-pierscienie-centrujace-do-felg-ktore-wybrac-5V4ZkrMPAf4
  5. Zapraszamy do zapoznania się z opracowanym przez nas tematem: Fabryczne rozmiary felg w B8 oraz jakie felgi wejdą bez przeróbek W przygotowaniu
  6. Zapraszamy do zapoznania się z opracowanym przez nas tematem:
  7. Zapraszamy do zapoznania się z opracowanym przez nas tematem: Fabryczne rozmiary felg w B5 3B/B5 3BG oraz jakie felgi wejdą bez przeróbek W przygotowaniu
  8. Zapraszamy do zapoznania się z opracowanym przez nas tematem:
  9. 8Jx19 ET40 vs 7,5J17 ET47

    panowie widzę w temacie, akurat zbieram dane na temat felg żeby poprzypinać w odpowiednich działach - zapraszam do oceny:
  10. Przewijające się na forum nieustannie pytania, użytkownicy z wątpliwościami - postanowiliśmy więc raz na zawsze wyjaśnić wszystko, co związane z felgami. Ciąg liter i cyfr jak na powyższym zdjęciu pozwala odczytać parametry każdej felgi, czyli: 6Jx15H2 ET49 6 - szerokość felgi w calach J - oznaczenie profilu kołnierza 15 - rozmiar felgi w calach H2 - profil przekroju felgi ET49 - odsadzenie (offset) - ET Poza widocznymi tutaj oznaczeniami kluczowa jest oczywiście liczba oraz rozstaw śrub montażowych (np. 5x110, 4x115), gdzie: pierwsza część - to liczba otworów montażowych (np. 4) druga część - informacja o tym na okręgu o jakiej średnicy rozmieszczone są otwory montażowe (np. 115) źródło 1. Szerokość felgi (np. 6) W teorii szerokość felgi jest minimalnie mniejsza od szerokości opony (patrz schemat powyżej). Szerokość felgi decyduje o tym, jak szeroką oponę możemy na niej zastosować. Poniższa tabelka prezentuje zalecaną oraz dopuszczalne zakresy szerokości felgi dla szerokości opony. źródło 2. Oznaczenie profilu kołnierza (np. J) W "nowoczesnych" samochodach osobowych spotkamy tutaj praktycznie tylko oznaczenie J. Gdyby jednak jakimś cudem wpadły nam w ręce opony przeznaczone do innego profilu kołnierza - pamiętajmy, że nie możemy ich zastosować. źródło 3. Rozmiar felgi (np. 17) Czyli jej średnica - tutaj chyba nic nie wymaga wyjaśniania 4. Profil przekroju (konturu) felgi (np. H2) Różni producenci w celu uzyskania odpowiedniej sztywności felgi wzmacniają jej konstrukcję stosując wypustki / garby. Profil przekroju nie wpływa w żaden sposób na dobór opon poza oponami "run flat", do których zalecane lub wymagane są profile EH2+. W samochodach osobowych spotkać można poniższe profile przekroju felgi: źródło 5. ET (offset) felgi (np. ET49) ET (z niem. Einpress Tiefe) jest to podstawowy parametr określający odsadzenie felgi. Pozwala na określenie odległości między płaszczyzną montażu felgi do piasty a poziomą osią symetrii felgi. Mówiąc prościej - ET felgi określa jak głęboko felga wchodzi w nadkole samochodu. Mówi o tym jaka odległość w milimetrach dzieli powierzchnię montażu (styku z piastą) od środka felgi. Uwaga - felgi stalowe produkowane są dla konkretnego modelu i posiadają ściśle określone parametry montażowe. ET w felgach stalowych powinno być zawsze identyczne jak te homologowane przed producenta. W przypadku felg aluminiowych istnieje tolerancja tej wartości, felgi aluminiowe mogą pasować do wielu modeli i/lub marek samochodów. źródło Niepoprawnie dobrane ET spowoduje, że koło może: nie zmieścić się w nadkolu będzie obcierało i błotnik lub elementy zawieszenia Zmniejszenie ET - felgi wystają bardziej na zewnątrz, zwiększa się rozstaw kół Zwiększenie ET - koło bardziej "chowa" się w nadkole, zmniejsza się rozstaw kół Oczywiście należy pamiętać o tym, że ET trzeba rozpatrywać razem z szerokością felgi. Pomimo tego samego ET (np. ET30) felga o szerokości 9 cali będzie bardziej wystawać niż felga 6 cali, co prezentuje poniższy schemat: źródło Trochę matematyki Dwa wzory, powielające się na wielu stronach, które powinien opanować każdy, kto chce zmienić felgi na inną szerokość. 5.1 Ile milimetrów nowa felga będzie wystawać w stosunku do fabrycznie przewidzianej Obliczenia poniżej lub prosty kalkulator Przykład 1: fabryczna felga szerokość 6 cali, ET45 nowa felga szerokość 7 cali, ET55 (((7 x 25) / 2 - 55) - ((6 x 25)/2 - 45)) = 32,5 - 30 = 2,5mm Oznacza to więc, że nowa felga szersza o 1 cal (25,4mm) będzie tylko 3mm wystawać na zewnątrz pojazdu a reszta (czyli 22,4mm) schowa się w błotniku Przykład 2: fabryczna felga szerokość 6 cali, ET45 nowa felga szerokość 7 cali, ET45 (((7 x 25) / 2 - 45) - ((6 x 25)/2 - 45)) = 42,5 - 30 = 12,5mm Oznacza to więc, że nowa felga szersza o 1 cal (25,4mm) będzie wystawać o 12,5mm na zewnątrz pojazdu a reszta (czyli 12,9mm) schowa się w błotniku 5.2 Jakie ET musi mieć nowa felga Tutaj jak wcześniej musimy znać fabryczną szerokość oraz ET felgi a obliczenie będzie banalne Przykład 1: fabryczna felga szerokość 7 cali, ET45 nowa felga szerokość 8 cali - jakie ET? ET nowej felgi = (((8 - 7) x 25) / 2 ) + 45 = 57,5 czyli najbliższa zapewne będzie felga z ET=55 6. Otwór centralny felgi Ten parametr przeważnie nie jest wybijany na feldze ale jest bardzo istotny. Jest to średnica otworu, który przylega bezpośrednio do piasty. Jeśli do naszego samochodu chcemy zastosować oryginalne felgi dedykowane przez producenta samochodu - nie będzie prawdopodobnie żadnego problemu. Jeśli chcemy jednak zastosować inne felgi - z innej marki czy też uniwersalne felgi aluminiowe - musimy sprawdzić średnicę tego otworu i zestawić go ze średnicą naszej piasty i ewentualnie użyć pierścieni centrujących. Więcej o tym zagadnieniu napisaliśmy tutaj - pierścienie centrujące do felg - do czego służą i czy naprawdę są potrzebne?. Opracowano na podstawie: http://www.felgi.pl/artykul/jak-czytac-oznaczenia-na-felgach-rozmiar-profil-kolnierza-oraz-profil-przekroju-felgi http://felgido.pl/blog/170_parametr-et-felgi http://www.opony.com.pl/opony-porady-ekspertow/et-tajemniczy-parametr/?id=20 https://sklep.intercars.com.pl/poradnik/opony-i-felgi/jak-czytac-oznaczenia-na-felgach/ https://www.oponeo.pl/artykul/oznaczenia-na-felgach-jak-je-czytac https://www.oponeo.pl/artykul/et-i-szerokosc-felgi http://www.felgi.pl/artykul/szerokosc-felgi-i-odsadzenie-et-offset
  11. Ten wybór profilu jest nadmiarowy, on ma tylko nowych zniechęcić przed zakładaniem NOWYCH kont w stylu "zenek1234" i pisanie w 100 postach "polecam turbosprezarki zbigrur robiłem jestem zadowolony". Postaram się wszystkim istniejącym użytkownikom przestawić typ konta na niekomercyjny, żeby tak nie straszyło. tzn? "zwykły" użytkownik sprzedaje sobie na giełdzie bez limitów i opłat. jeśli ktoś jednak zarabia na forum, robiąc modyfikacje dajmy na to - liczników i chce mieć na stałe swoje ogłoszenie-reklamę to zakładamy, że dorzuca cegiełkę do forum.
  12. Zgodnie z informacją na PW proszę w ciągu 24h o założenie oddzielnych ogłoszeń dla każdej części i podania realnej ceny sprzedaży ewentualnie wystawienia całości jako komplet w jednej cenie.
  13. wołam zainteresowanych, którzy obecnie mają tematy w dziale @elemenateur, @Kuczi, @Krzysiek_75, @jumbol69, @autoparts, @Weso, @icegoranet, @Piter, @Radoslav, @maciejek, @Izia, @MAPET, @mariorally, @konig, @Osiah, @marcinL
  14. Nieodłącznym elementem każdego forum w pewnym momencie staje się reklama i komercyjne wykorzystanie profili na forum. Zapewne wielu z Was obserwuje nieustanne próby przemycania reklamy w wielu miejscach. Jedne z nich są sprytnie zawoalowane, inne - nachalne i oderwane od rzeczywistości. Do tej pory tylko garstkę zainteresowanych wpuściliśmy do działu "Ogłoszenia i usługi komercyjne", zasady dostępu do tego działu były jednak niejasne, mieliśmy bardzo dużo zapytań od nowych firm i... nie wiedzieliśmy co im odpowiadać. Teraz chcemy upiec dwie pieczenie na jednym ogniu - uporządkować komercyjną część, aby zainteresowane firmy ale i forumowicze mieli jasność jak to działa, ile kosztuje i co im wolno a czego nie a jednocześnie zapewnić stabilne finansowanie bieżącej działalności forum. Mamy dwie grupy zainteresowane komercyjnym wykorzystaniem forum: firmy, prowadzące zarejestrowaną działalność, prowadzące sprzedaż lub świadczące usługi w sposób zorganizowany odpłatne usługi świadczone za drobną opłatą przez forumowiczów - nie stanowiące głównego źródła dochodów i bez zarejestrowanej działalności Dodam, że "zwykły" użytkownik, prowadzący sprzedaż na giełdzie bez ilości hurtowych - sprzedaje za darmo i bez limitów. Cennik odpowiednio dostosowany do wspomnianych dwóch grup. Firma, która prowadzi sprzedaż i/lub reklamę - profil firmowy i własny temat w dziale "Ogłoszenia i usługi komercyjne" 40 zł / 30 zł* netto miesięcznie - przy płatności miesięcznej 30 zł / 20 zł* netto miesięcznie - przy płatności rocznej (płatność 360 zł / 240 zł* netto jednorazowo) Firma, która prowadzi sprzedaż i/lub reklamę - wystawianie ogłoszeń na Giełdzie 30 zł / 20 zł* netto miesięcznie - przy płatności miesięcznej 25 zł / 15 zł* netto miesięcznie - przy płatności rocznej (płatność 300 zł / 180 zł* netto jednorazowo) Firma, która prowadzi sprzedaż i/lub reklamę - profil firmowy i własny temat w dziale "Ogłoszenia i usługi komercyjne" oraz wystawianie ogłoszeń na Giełdzie 60 zł / 40 zł* netto miesięcznie - przy płatności miesięcznej 45 zł / 30 zł* netto miesięcznie - przy płatności rocznej (płatność 540 zł / 360 zł* netto jednorazowo) Okazjonalni świadczący swoje usługi** 10 zł brutto miesięcznie - przy płatności miesięcznej 7,50 zł brutto - przy płatności rocznej (płatność 90 zł brutto jednorazowo) Przejrzyste zasady Reklama na forum zawsze jest jawna - nie próbuj oszukiwać użytkowników, omijając nasze zasady. Wszelkie próby ukrytej reklamy w postach, prywatnych wiadomościach skończą się blokadą konta. Otrzymujesz profil firmowy - jego nazwa może zawierać nazwę Twojej firmy. Każdy profil jest oznaczony w tej formie. Na profilu firmowym możesz posiadać reklamę w stopce. Twoja firma będzie prezentowana wśród innych firm, na specjalnej stronie "Partnerzy Forum", to której link znajdzie się w nagłówku: Logo Twojej firmy oraz link do tematu będzie pokazywane zamiennie z innymi firmami, losowo, w formie boksu z prawej strony forum: Otrzymasz swój temat w dziale "Ogłoszenia i usługi komercyjne" - możesz informować w nim użytkowników o swojej ofercie, aktualnych promocjach, odpowiadać na zapytania ofertowe etc. Masz pełną dowolność w tworzeniu treści, pamiętaj jednak, że nie cenzurujemy wpisów na temat Twojej firmy - kierujemy się przejrzystością. Jeśli ktoś skorzysta z Twoich usług / kupi coś od Ciebie, nie spodoba mu się to i napisze rzetelną ale negatywną opinię - nie usuniemy jej. Oczywiście będziesz miał prawo się do niej odnieść, wyjaśnić sytuację. Jeśli nieprzychylna opinia będzie pochodziła od dopiero co założonego konta, które nie napisze żadnych konkretów a będzie wyglądało na ewidentne działanie konkurencji lub złą wolę - taki wpis może ulec usunięciu na Twoją prośbę i po rozpatrzeniu przez administrację. Musisz umieścić pełne dane rejestrowe Twojej firmy w swoim profilu Znaczna liczba negatywnych opinii spowoduje upomnienie a w razie braku poprawy - zablokowanie Twojego profilu oraz usunięcie tematu. Od kiedy, komu, gdzie zmiany wchodzą w życie z dniem 15 listopada 2017 - po tym czasie tematy firm, które nie opłaciły reklamy zostaną usunięte z "Ogłoszeń i usług komercyjnych" i nie będzie możliwości komercyjnego wykorzystywania forum przez nich na usługi reklamowe wystawiamy faktury VAT 23% zainteresowanych proszę o kontakt na PW bezpośrednio ze mną * - zniżka dla kont firmowych, które posiadały temat w dziale "Ogłoszenia i usługi komercyjne" przed wejściem w życie tych zasad ** - prywatne osoby, nie prowadzące działalności gospodarczej, świadczące drobne usługi dla forumowiczów, które nie stanowią ich głównego źródła utrzymania (modyfikacje samochodów dla innych użytkowników itp.)
  15. Giełda wraca na Forum Passata!

    usunąłem dział testowy, kto miał przetestować to już to pewnie zrobił. w razie problemów z dostępem do giełdy - piszcie.
×