Jump to content

mkpol

Moderator
  • Content Count

    8,654
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

6 Followers

About mkpol

  • Birthday 04/25/1967

Rangi

  • Pomocny
    tak

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 177KM DSG
  • Rok produkcji
    2012
  • Link do tematu o samochodzie
    127096

Recent Profile Visitors

8,819 profile views
  1. to nie jest objaw termostatu przy dsg wyboru za dużego nie ma wahler, albo pierburg, z tego co pamiętam ten pierwszy robił na pierwszy montaż
  2. Napisał jeden mondzioł po 45 mintach pobytu na forum, który koniecznie musi spamować tym samym gdzie popadnie, jakby raz nie wystarczyło ...
  3. Sprawdź dokładnie wiązkę. Mi się zdarzyło, że śrubę rączki wkręciłem w kable i zrobiłem zwarcie. Po wykręceniu uszkodzenia prawie nie było widać.
  4. To nie jest siatka maskująca nawiew, tylko element dekoracyjny i trzymacz czujnika naświetlenia. Zdjęcie tego nic ci nie da, bo tam nic nie ma. Poza tym piszesz w złym dziale. Przenoszę, a ty popraw temat
  5. Na zgaszonym silniku NIC nie sprawdzisz w silniku. Szkoda czasu. Bezpieczniki masz po obu stronach deski i w komorze silnika. Na pewno każdy wyjales i sprawdziles? Sprawdź czy możesz się połączyć z modułem komfortu
  6. Pomiarów nie robi się na zgaszonym silniku, a tym bardziej na zimnym. Wypnij wtyczkę egr i sprobuj odpalić,
  7. więc posprawdzaj dokładnie wszystkie bezpieczniki, w szczególności bezpiecznik sterownika skrzyni DSG.
  8. Przepustnica to tak naprawdę klapa gasząca. Zacznij od sprawdzenia czy czasem nie jest cały czas zamknięta.
  9. Rób tak dalej Waldziu to się kiedyś zdziwisz. Gieniusie z vw powiesili tą pompę na tym samym bezpieczniku co czujnik ciśnienia doładowania. A jak ta pompa pada tak na amen to lubi przy okazji ten czujnik spalić. Efekt jest taki, że przez to gówno masz tryb awaryjny i jeśli nie wiesz co jest grane, albo wiesz ale nie masz bezpiecznika to laweta cię nie minie. Natomiast ta chłodnica jest od egra więc o ile nie robimy tras to w zasadzie nie jest do niczego potrzebna. Pompę trzeba wymienić na oryginalną, a jeśli nie ma to pierburg (szły na pierwszy montaż) albo febi, magneti marelli (też szły do 2010 na pierwszy montaż)
  10. Ale tempomat powinien działać. Z tego co pamiętam to po podłączeniu tempomatu trzeba odłączyć aku na ok 20 minut zeby ecu się zresetowal i odczytał sterowniki
  11. Piszesz w złym dziale. Jak zajrzysz do działu B6 to z pewnością znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania
  12. masz odbiornik sygnału gps a nie nadajnik ....
  13. Więc podawaj komplet informacji... Skoro coś przelutowywaleś to zacznij od dokladnego sprawdzenia czy wszystko zrobiłeś ok.
  14. Na wszystkie pytania bez trudu znajdziesz odpowiedzi na forum. Wystarczy poświęcić chwilę na czytanie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy