Jump to content

mkpol

Moderator
  • Content Count

    8,535
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

6 Followers

About mkpol

  • Birthday 04/25/1967

Rangi

  • Pomocny
    tak

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 177KM DSG
  • Rok produkcji
    2012
  • Link do tematu o samochodzie
    127096

Recent Profile Visitors

8,294 profile views
  1. Ale co ty chcesz ustawiać? Telefon podłączony - ikonka się wyświetla, telefon nie podłączony - ikonki brak.
  2. pod maskownicą/popielniczką, trzeba ją lekko podważyć i zdjąć
  3. masz włożyć na swoje miejsce bezpiecznik, który wyjąłeś, a zamiast tego wyjąć przekaźnik
  4. Wystarczy, że odkręcisz tylną atrapę tunelu
  5. No właśnie tryb amerykański. Zaciągnięty ręczny wyłącza dzienne i kontrolkę. A swoją drogą dzienne przy zwykłych lampach to strata czasu i pieniędzy.
  6. Tylko pamiętajcie, że jak jest zaciągnięty ręczny, to choćby skały srały, kontrolka się nie zaświeci
  7. oczywiście że jest opis, wystarczy poszukać chwilę na forum podobnie jak i tematów o niedziałającej klapie i wycieraczce ...
  8. albo ze starości, albo łożysko mcphersona
  9. Olej syntetyczny utrzymuje parametry do 135 stopni. Jeśli masz obawy o stan silnika to zastosuj dodatki obniżające tarcie a tym samym temperaturę pracy
  10. Nie wolno ruszać obrotów biegu jałowego. Tym bardziej nie zrobisz tego vcds-em ... Koniec Kropka!!
  11. czytamy forum ! może jakimś cudem okaże się, że po 17 latach od wypuszczenia modelu ktoś już to przerabiał
  12. według serwisu wchodzi 4,6l kup piątkę, to co ci zostanie będziesz miał na ewentualne dolewki
  13. Obejdzie się bez tego. Tylko 1,6 miał nastawnik wbudowany w kolektor
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy