Jump to content

mkpol

Moderator
  • Content count

    6,254
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

3 Followers

About mkpol

  • Birthday 04/25/1967

Rangi

  • Pomocny
    tak

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 177KM DSG
  • Rok produkcji
    2012
  • Link do tematu o samochodzie
    127096

Recent Profile Visitors

4,659 profile views
  1. mkpol

    Kontrolka ciśnienia oleju

    Nie wiem jak jest w b5 ale w b6 to są dwie różne kontrolki. Tomek zdecyduj się . Proponuję żebyś to sprawdził organoleptycznie . Napisałem jak sprawdzić czy czujniki działają. Może chamskie metody, ale skuteczne Przejedź się kilka kilometrów z odłączonymi czujnikami ... Co do sprawdzenia: Zestaw wskaźników (17) - adaptacja (10) - kanał 39 - zmieniamy na 0 wtedy jest wyłączony. Żeby włączyć zmieniamy na 1 i zapisujemy.
  2. mkpol

    Kontrolka ciśnienia oleju

    Licznik niczego nie "zauważy". bo licznik nie jest od tego. To tak jakby żyrandol zauważył, że ma 3 żarówki wkręcone a nie 4. Co najwyżej w ecu zapisały się błędy.
  3. mkpol

    Kontrolka ciśnienia oleju

    Jeśli zeszło 2,5 litra to z pół litra zostało jeszcze w silniku, czyli czujnik był poniżej poziomu oleju. Ciśnienie w ogóle się nie zaświeci, bo pompa pompuje. Jeśli weszło 4 litry to ma moim zdaniem sporo za duży poziom. Ja jak wymieniam to zawsze jest płukanka i olej schodzi całą noc. Jeszcze się nie zdarzyło żeby weszło potem więcej niż 3,5 litra.
  4. mkpol

    Kontrolka ciśnienia oleju

    A od kiedy to w b6 świeci się kontrolka ciśnienia i poziomu oleju? Jak będziesz miał za niskie ciśnienie albo za niski poziom to ci się zaświeci. Przecież ci napisałem że problemu szukaj w instrukcji obsługi. Jak nie wierzysz to znajdź jakieś duże rondo i napierniczaj po nim kółka z jak największą prędkością. Albo wyjmij bezpiecznik skrzyni biegów i kręć rozrusznikiem
  5. mkpol

    Błąd 005184 ( N18)

    Zacznij od zrobienia adaptacji egra, jeśli to nie pomoże to tak jak ci mówiłem sprawdź czy kółko zębate jest całe i w razie czego przełóż. Jeśli dalej będzie problem, to znaczy, że elektronika już ma dosyć i trzeba szukać nowego.
  6. mkpol

    diesel silnik CFFB vs CFGB

    kupię komputer i będę po wakacjach próbował. @Major czy trzeba zwracać uwagę na wersje softu? To mam teraz Address 01: Engine (J623-CFGB) Labels: 03L-906-018-CFF.clb Part No SW: 03L 906 018 NT HW: 03L 907 309 AE Component: R4 2,0L EDC X27 4010 Revision: 41X27--- Serial number: 00000000000000 Coding: 001D0012042401080000 Shop #: WSC 01286 386 08256 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018NT 003005 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018NT.rod VCID: 0919F742A8F8680AF7-805C
  7. Fakt że jesteśmy na forum motoryzacyjnym nie zwalnia od stosowania zasad poprawnej polszczyzny, z interpunkcją, związkiem przyczynowo-skutkowym i polskimi znakami diakrytycznymi na czele ..... Andrzej, Ciebie też to dotyczy
  8. mkpol

    diesel silnik CFFB vs CFGB

    No dobra, tylko że CFGC ma 177KM i 380Nm. Czy możesz przynajmniej podać które wersje sw mają takie parametry jak napisałeś? Skąd w ogóle wziąłeś te wartości? Z tego co mi świta, to silniki CUNA i CUWA miały 184 kuce, ale żaden nie miał więcej niż 380Nm
  9. mkpol

    ciśnienie w układzie

    @rosol a klima ci działa w ogóle, czy w ogóle nie?
  10. Panewki i Panowie potrzebuję zaufanego i niedrogiego mechanika od Fiatów w Poznaniu. Do wymiany uszczelka/głowica nie za miliony w fiacie. Możecie kogoś polecić?
  11. Może ci zaczął więcej palić?
  12. Forum nie ma z tym nic wspólnego. Takie są uroki obecnych przeglądarek. CTRL+F5 załatwia temat
  13. mkpol

    Mrówki w Paszczaku!

    idż do pana który zajmuje się dezyfekcją dezynsekcją i innymi sekcjami i kup kilka trutek na mrówki, one to wpierdzielają i dodatkowo zanoszą do gniazda. Gdzie by nie było to szlag je trafi
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy