Jump to content

mkpol

Moderator
  • Content Count

    7,666
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

5 Followers

About mkpol

Rangi

  • Pomocny
    tak

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 177KM DSG
  • Rok produkcji
    2012
  • Link do tematu o samochodzie
    127096

Recent Profile Visitors

6,324 profile views
  1. Powinny spaść po przegazowaniu. Same z siebie nie spadną nawet jak się wszystkie odbiorniki powyłącza.
  2. Z tego co pamiętam tam są dwa kabelki z fioletowym paskiem. Łatwo je pomylić.
  3. Jeśli jesteś na 100% pewien, że układ jest szczelny to do sprawdzenia: pompa abs pompa podciśnienia
  4. Przyspieszanie auta to odczucie subiektywne. Lepszym odniesieniem będzie porównanie wskazań obrotomierza i prędkościomierza. Też raczej obstawiam sprzęgło.
  5. Możliwe, że masz podstawową wersję licznika i nie masz w ogóle sterowania. Wrzuć zdjęcie licznika i zdjęcie manetki wycieraczek tak żeby było widać wszystkie przyciski i wajchy
  6. Możesz zdiagnozować aku woltomierzem. Może wypnij kontrolnie ten zasilacz i sprawdź czy błąd wraca.
  7. Czyli błąd świeży, tylko kabelek ryżowy :). Zacznij od podładowania aku i skasowania błędu
  8. Date: 2015.01.29 Ja nie pytam o to co w skanie tylko na liczniku
  9. to jest forum passata, to trochę większe auta
  10. Zacznij od upewnienia się czy na pewno dobrze używasz grotu. Sekwencje otwierania i zamykania to lewo-prawo-lewo, albo prawo-lewo-prawo. Pewnie jak kręciłeś to za którymś razem ci się udało
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy