Jump to content

ravenpoz

  • Content Count

    221
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About ravenpoz

  • Birthday 09/21/1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2010

Recent Profile Visitors

590 profile views
  1. ja bym obstawiał jakiś problem z alarmem. Mam fabryczny z dozorem i po wyjściu z auta, auto może stać nawet godzinę otwarte i po powrocie nic nie wyje.
  2. ASO daje wybór, albo te na pierwszy montaż albo economy. Ja latam na klockach economy i nie wiem jaka jest różnica
  3. czyli to standard, że przy 200 kucach opony mielą nawet na dwójce? a już myślałem, że opony nie dają rady, a mam Michelin Pilot Sport 4.
  4. w nich chyba są te same silniki co w B6. W B6 był/jest problem olejowy, niektóre żarły niemiłosiernie. Dopiero chyba od 3 generacji powyżej 2011(B7) to naprawili. Oczywiście to zależy od modelu. Moje B6 200 km 2.0 TSI DSG zjada szklankę oleju między wymianami, tylko ja robię 12-15000 rocznie. Ja bym swojego modelu nie zmienił. Tylko ten mój jest w ASO od nowości serwisowany (kupiony salon polska). No i w B6 trzeba rozrząd robić ten na łańcuchu, mimo, że producent nie przewiduje, a niektóre ASO nawet twierdzą, że się tego nie robi. O oleju i rozrządzie w B6 znajdziesz tematy w dziale od B6 i CC
  5. dobra dobra, jeden z ASO w Poznaniu twierdził, że łańcucha się nie wymienia bo wg pierwotnych założeń tak było. Może dla spokoju sprawdź parametry rozrządu w VCDS i miej spokój. Jak to zrobić to poszukaj na forum. Jeśli nie miałeś robionego od początku to i tak byś musiał już pewnie robić.
  6. ja tam się nie znam ale czy obaj sprawdzaliście parametry rozrządu? Może to łańcuch trze o obudowę?
  7. poczytaj sobie na tym forum o rozrządzie w 1.8 i 2.0 TSI. Porób pomiary i jak coś to się umawiaj na robotę. Mnie koledzy z forum uratowali bo już byłem za cienką, czerwoną linią i w każdej chwili mogło być "to już jest koniec, nie ma już nic, jestem wolny, mogę iść"
  8. w benzynie włącza się tryb serwisowy silnika i na automacie traci moc, skrzynia ma problemy ze zmianą biegów. Dojechałem 10 km do warsztatu w takim stanie dwukrotnie.
  9. cześć, czy v18 nie powinna już dawno być? a może już do tego sprzętu nie będzie?
  10. Przebieg może być realny. Znam przypadek, gdzie facet kupił w 2007 B6 z salonu, jeździł mało, syn w tym roku chciał sprzedać z przebiegiem coś w okolicach 63000.
  11. Przecież obraz ma coś koło 5-6 GB to jak ma wejść?
  12. No wiesz, że o śrubach nie pomyślałem raczej wątpie, że nowe. Nie ma pojęcia czym to ściągał.
  13. ale za co "ile?" jeśli za ASO to słusznie i dlatego poszedłem do kumpla. 2 x tuleja + 2 x wprasowanie, demontaż, montaż i zbieżność za niecałe 600 uważam za dobrą kwotę.
  14. Ja wymieniłem na pełne ze dwa lata temu i zdecydowanie lepiej. Tylko, że miałem zniszczone więc nie wiem jak nowe się powinny zachowywać. Ważna sprawa, ja normalnie robię auto w ASO i tam nie wybijają gum, tylko wymieniają cały element, który kosztuje około 600/szt. + wymiana. Kumpel ma warsztat i wybił mi gumy i wstawił nowe, pełne. Koszt to 600 razem z gumami i zbieżnością. Zbieżność też trzeba zrobić po takiej wymianie gum.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy