
ravenpoz
-
Content Count
221 -
Joined
-
Last visited
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
About ravenpoz
- Birthday 09/21/1983
Informacje osobiste
-
Imię
Jarosław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TSI 200KM
-
Rok produkcji
2010
Recent Profile Visitors
590 profile views
-
ravenpoz started following Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy, fabryczny alarm w passacie, passat B6 - jakie tarcze i klocki ??? and and 7 others
-
ja bym obstawiał jakiś problem z alarmem. Mam fabryczny z dozorem i po wyjściu z auta, auto może stać nawet godzinę otwarte i po powrocie nic nie wyje.
-
ASO daje wybór, albo te na pierwszy montaż albo economy. Ja latam na klockach economy i nie wiem jaka jest różnica
-
VW CC 2.0tsi, duża moc, problem z szybkim ruszeniem?
ravenpoz replied to Szydzik's topic in Ogólne tematy i dyskusje
czyli to standard, że przy 200 kucach opony mielą nawet na dwójce? a już myślałem, że opony nie dają rady, a mam Michelin Pilot Sport 4. -
w nich chyba są te same silniki co w B6. W B6 był/jest problem olejowy, niektóre żarły niemiłosiernie. Dopiero chyba od 3 generacji powyżej 2011(B7) to naprawili. Oczywiście to zależy od modelu. Moje B6 200 km 2.0 TSI DSG zjada szklankę oleju między wymianami, tylko ja robię 12-15000 rocznie. Ja bym swojego modelu nie zmienił. Tylko ten mój jest w ASO od nowości serwisowany (kupiony salon polska). No i w B6 trzeba rozrząd robić ten na łańcuchu, mimo, że producent nie przewiduje, a niektóre ASO nawet twierdzą, że się tego nie robi. O oleju i rozrządzie w B6 znajdziesz tematy w dziale od B6 i CC
-
benzyna Metaliczny dźwięk przy 1.5 tys obrotów passat cc 3.6 fsi
ravenpoz replied to Artur661's topic in Silnik, skrzynia biegów
dobra dobra, jeden z ASO w Poznaniu twierdził, że łańcucha się nie wymienia bo wg pierwotnych założeń tak było. Może dla spokoju sprawdź parametry rozrządu w VCDS i miej spokój. Jak to zrobić to poszukaj na forum. Jeśli nie miałeś robionego od początku to i tak byś musiał już pewnie robić. -
w 2017 za 250 do Sedana.
-
benzyna Metaliczny dźwięk przy 1.5 tys obrotów passat cc 3.6 fsi
ravenpoz replied to Artur661's topic in Silnik, skrzynia biegów
ja tam się nie znam ale czy obaj sprawdzaliście parametry rozrządu? Może to łańcuch trze o obudowę? -
poczytaj sobie na tym forum o rozrządzie w 1.8 i 2.0 TSI. Porób pomiary i jak coś to się umawiaj na robotę. Mnie koledzy z forum uratowali bo już byłem za cienką, czerwoną linią i w każdej chwili mogło być "to już jest koniec, nie ma już nic, jestem wolny, mogę iść"
-
Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy
ravenpoz replied to wozny83's topic in Ogólne tematy i dyskusje
w benzynie włącza się tryb serwisowy silnika i na automacie traci moc, skrzynia ma problemy ze zmianą biegów. Dojechałem 10 km do warsztatu w takim stanie dwukrotnie. -
cześć, czy v18 nie powinna już dawno być? a może już do tego sprzętu nie będzie?
-
Porady w sprawie zakupu konkretnego samochodu
ravenpoz replied to Blop's topic in Kupujemy Passata B6/B7
Przebieg może być realny. Znam przypadek, gdzie facet kupił w 2007 B6 z salonu, jeździł mało, syn w tym roku chciał sprzedać z przebiegiem coś w okolicach 63000. -
Przecież obraz ma coś koło 5-6 GB to jak ma wejść?
-
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
ravenpoz replied to norbert2205's topic in Zawieszenie, układ kierowniczy
No wiesz, że o śrubach nie pomyślałem raczej wątpie, że nowe. Nie ma pojęcia czym to ściągał. -
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
ravenpoz replied to norbert2205's topic in Zawieszenie, układ kierowniczy
ale za co "ile?" jeśli za ASO to słusznie i dlatego poszedłem do kumpla. 2 x tuleja + 2 x wprasowanie, demontaż, montaż i zbieżność za niecałe 600 uważam za dobrą kwotę. -
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
ravenpoz replied to norbert2205's topic in Zawieszenie, układ kierowniczy
Ja wymieniłem na pełne ze dwa lata temu i zdecydowanie lepiej. Tylko, że miałem zniszczone więc nie wiem jak nowe się powinny zachowywać. Ważna sprawa, ja normalnie robię auto w ASO i tam nie wybijają gum, tylko wymieniają cały element, który kosztuje około 600/szt. + wymiana. Kumpel ma warsztat i wybił mi gumy i wstawił nowe, pełne. Koszt to 600 razem z gumami i zbieżnością. Zbieżność też trzeba zrobić po takiej wymianie gum.