Jump to content

ravenpoz

  • Content Count

    194
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About ravenpoz

  • Birthday 09/21/1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2010

Recent Profile Visitors

471 profile views
  1. Nie wiem, ale ostatnio na FB w markecie pokazał mi się jakiś już za 12000. Nie wchodziłem w ogłoszenie więc nie wiem jakie wyposażenie itd.
  2. bez VCDSa nawet nie podchodź do tego wozu i forum Ja mam z Alliexpress i śmiga.
  3. W Poznaniu B6 pojawiło się jak grzybów po deszczu. Niestety. Co by nie było to samochody te mają minimum już 10 lat i niektóre są tanie, że aż przykro. Gdzieś je musieli zakupić
  4. tylko trzeba pamiętać, że te radia się nie nadają jeśli masz nagłośnienie Dynaudio. Chyba, że ktoś już to rozwiązał?
  5. cześć, a gdzie i za ile się kupuje taką kierę? w moim B6 zastanawiałem się żeby wymienić bo jest starta na obręczy. W ASO powiedzieli 3300...
  6. super. Dziękuje. W ogóle za pomoc bo inaczej dalej bym jeździł ze starym "niewymienialnym" rozrządem a co ile te wartości sprawdzać? za 180000 km czy za ileś lat?
  7. tak OE, po mega zniżkach 174/szt. Poczuli się po tych 25 km od odebrania z serwisu po wymianie rozrządu BTW. podałem pomiary w wątku o rozrządzie.
  8. zdjęcia nie mam. VCDSem sprawdzę wartości w weekend. Po wymianie rozrządu uszkodzone zostały dwie cewki na 3 i 4 cylindrze. Lista rzeczy poniżej, które wymienili podczas wymiany rozrządu. Chodzi elegancko Silnik 2.0 TSI 200KM CCZA 06H103483D uszczelka 06K109158BE łańcuch nastawnika rozrządu 06K109467K napinacz łańcucha N91096702 śruba z łbem soczewkowym torx WHT001760 śruba z łbem sześciokątnym 06H103483D uszczelka D174003M2 uszczelniacz silikonowy N10552402 śruba sześciokątna kołnierzowa N91029602 śruba obustr. z łbem 6-kątnym N0138157 pierścień uszczelniający N90288901 śruba spustowa oleju XAK305115500 zmywacz uniwersalny 06H109469AP szyna ślizgowa 06H109469T szyna ślizgowa 06H1094509Q szyna ślizgowa 06H109210AG obudowa napędu kół (była już tak styrana życiem, że aż miała w środku wygięcia i rowki od łańcucha) N10470703 śruba z łbem płaskim N91096701 śruba z łbem soczewkowym torx WHT003463 o-ring WHT007212B pierścień uszczelniający dodatkowo 2 x 07K905715G cewka zapłonowa z nasadk. świec zapł. Zrobiłem pomiary na grupie 93. -0,48 po uruchomieniu, -0,57 po lekkim gazie, -0,61 po mocnym gazie i tak już stoi. Jest dobrze?
  9. wypadanie zapłonu na 3 i 4 cylindrze. Pomogła wymiana cewek. 2 x 07K905715G cewka zapłonowa z nasadk. świec zapł.
  10. zapomniałem. Ale zrobię to jak auto wróci. Sam jestem ciekaw. W ASO twierdzili, że nie ma co sprawdzać bo albo działa albo nie działa. Ale z ciekawości to sprawdzę. Ale przynajmniej nie byli zaskoczeni jak im podałem wartości przed wymianą
  11. zrobiony, ale stoi w ASO od wczoraj przez to wypadanie zapłonu. Zmacali bolid i na razie twierdzą, że cewki. Zobaczymy, średnio im wierzę, że akurat po 25 km od wymiany rozrządu cewki padły. Jakiś kolej zagramanicą napisał, że tak miał przez źle wyregulowany rozrząd. Jak będę miał pewność na 100%, że wszystko jest ok to wrzucę tutaj listę części wymienionych.
  12. cześć, w nawiązaniu do swojego tematu przed chwilą podłączyłem kompa. Takie błędy dzisiaj wyszły. Prośba o pomoc co to może być. W jednym z nich na ross-tech było, że może mało paliwa... Kody: Address 01: Engine (CCZ) Labels: 06J-907-115-CCZ.clb Part No SW: 06J 906 026 FA HW: 06J 907 309 Component: MED17.5 5843 Revision: AAH16--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0404000C1C070160 Shop #: WSC 05314 000 00000 VCID: 6ED3A4DE79562F3242-803A 5 Faults Found: 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 000 - Control Range Not Reached Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 199632 km Time Indication: 0 Date: 2014.04.21 Time: 07:45:50 Freeze Frame: RPM: 5173 /min Load: 90.2 % Speed: 73.0 km/h Temperature: 86.0°C Temperature: 17.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 13.970 V 000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 000 - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 6 Reset counter: 255 Mileage: 199674 km Time Indication: 0 Date: 2014.04.22 Time: 15:10:11 Freeze Frame: RPM: 3558 /min Load: 86.6 % Speed: 50.0 km/h Temperature: 57.0°C Temperature: 15.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.970 V 000772 - Cylinder 4 P0304 - 000 - Misfire Detected - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 199652 km Time Indication: 0 Date: 2014.04.22 Time: 08:36:11 Freeze Frame: RPM: 1673 /min Load: 39.2 % Speed: 38.0 km/h Temperature: 78.0°C Temperature: 10.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.970 V 004874 - Cylinder Disabling P130A - 000 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 4 Reset counter: 255 Mileage: 199703 km Time Indication: 0 Date: 2014.04.22 Time: 18:54:26 Freeze Frame: RPM: 4341 /min Load: 85.5 % Speed: 94.0 km/h Temperature: 95.0°C Temperature: 12.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 14.097 V 000771 - Cylinder 3 P0303 - 000 - Misfire Detected - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 5 Reset counter: 255 Mileage: 199674 km Time Indication: 0 Date: 2014.04.22 Time: 15:10:11 Freeze Frame: RPM: 3558 /min Load: 86.6 % Speed: 50.0 km/h Temperature: 57.0°C Temperature: 15.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.970 V
  13. musisz napisać jaki masz licznik, kolor i rodzaj. Tyle wiem.
  14. 1) ASO nr 1 części – jeśli nie trzeba będzie wymieniać kół zębatych – koszt ok. 1430 zł brutto; jeśli będzie trzeba wymienić koła zębate – koszt wzrasta o ok. 6125 zł brutto (koła zębate występują razem z wałkami rozrządu oraz wałkiem wyrównoważającym), robocizna – koszt ok. 1200 zł brutto (w przypadku braku konieczności wymiany kół zębatych). Czas takiej naprawy to ok. 5-6 godzin pracy mechanika. 2) ASO nr 2 wymiana kpl. łańcucha rozrządu z wymianą oleju co po tej czynności się zaleca to koszt około 4000tys zł. Do dokładnego ustalenia musimy auto mieć u siebie by sprawdzić czy jest konieczne wymienianie wszystkich kół zębatych i czy nie ma konieczności wymiany górnych kół które występują z wałkami rozrządu. 3) ASO nr 3 Wymiana 2 łańcuchów z szynami, ślizgami to koszt 6500zł brutto+ wymiana pompy wody z paskiem 1868zł brutto (jeśli będzie konieczność). 4) ASO nr 4 to o którym wspomniałem, że zawsze u nich robię i tą wycenę jak na zrzucie powyżej przygotowali (2192 zł) i u nich się umówiłem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy