Skocz do zawartości

snap171

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B7 2.0 TSI 210KM (CCZB)DSG
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przegięte te wartości 2-4. Nic nie słychać, wszystko śmiga. Powyżej -4 należy się brać za wymianę.
  2. To generalnie witam w klubie. Miałem dokładnie to samo. Zapłaciłem 3200 za same wtryski a okazało się że muszę zmienić stację benzynową (Orlen papa).
  3. No to ja bym zmienił na conajmniej kilka tankowań Orlen na inną stacje. Np. Lotos. U mnie pomogło po kilku tankowaniach.
  4. I napisz gdzie tankujesz. U mnie po tankowaniu na orlenie był problem.
  5. Niby powinno być 0. Na plus to jakby łańcuch był za krótki. Problem jest jak będziesz miał minus i to tak koło 4.
  6. Czej, po 50k ma -2? Toż za drugie tyle będzie musiał wymienić! To się co 100k robi czy jak?!
  7. Najpierw sprawdzam po rozruchu, potem robię przegazówkę tak do 3000 rpm i sprawdzam ile się zmieniło. Pokazuje na bieżąco. Po rozruchu mam -3.59 a po przegazowaniu -4.16.
  8. Dzięki! Jakbyś mi jeszcze znalazł namiar na tego Borsehunga gdzie mi dadzą FVAT to byłbym zobowiązany. A że mam blisko to stawiam browar! Znalazłem taki: iParts
  9. Czołem, Mam taki temat. Posiadam VW Passata B7 2.0 TSI CCZB Alltrack DSG 4Motion. Sprawdziłem sobie ostatnio w VCDS korekcję łańcucha, która wyszła -4*. W Internecie znalazłem info że łańcuch jest rozciągnięty czas na wymianę. Przebieg to 110k km. Z ASO nie mogę się dogadać, lokalny sklep zaproponował komplet HEPU (trochę taniej tak to) i mówi że to górna półka. Ludzie mówią mi kup w ASO komplet. Co zrobić, co kupić? Proszę o podpowiedzi.
  10. CCZB. Myślę że 1l na 10000km to realna wartość. Jak się go pałuje to bierze więcej, jak się jeździ "normalnie" to jest ok. Nie narzekam w każdym razie.
  11. No i się sprawa rozwiązała. Paliwo z Orlenu. Szok.
  12. Wstawiłem go (a raczej był) do ASO. Stwierdzili nagar na wtrysku, szczególnie na czwartym. Nie wiem czy sprawdzali odmę ale im zasugeruję. Tylko czy odma dawałaby objaw tylko na jednym cylindrze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności