Skocz do zawartości

ryger

  • Liczba zawartości

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O ryger

  • Urodziny 24.02.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ETM

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dobra dzięki, Kamerę podniosłem do F, wgrałem parametryzację (gotowca) z TJA + na 60sek - działa super, ale 60sek, to jednak trochę za długo - chodzi bardziej o bezpieczeństwo a nie wygodę, czy zabawę, tym bardziej, że na większym łuku, lub jak "zgubi" linie, to pojedzie...prosto. Wiesz może jak i co zmienić na 30 sekund? Jeśli wiesz jak a nie chcesz się podzielić oczywiście zrozumiem, to chociaż mi może przerobisz?
  2. Hej. Czy kamerę 3Q0980653E da radę sparametryzować aby działało TJA i ewentualnie czas prowadzenia wydłużyć do 60sek?
  3. Witam. Dzisiaj rano wyjeżdżając do pracy zapalił sie check. Na szybko sprawdziłem telefonem z Car Scannerem i błąd: P148C00 - Końcówka mocy 2 ogrzewania środka redukującego... po skasowaniu przez 12 km błąd nie powrócił. Podpowiedźcie proszę, która/gdzie znajduje się grzałka dot. konkretnie tego błędu. 1. W zbiorniku Czy 2. Wężyk między zbiornikiem a wtryskiem SCR? EDIT: -Przed chwilą po powrocie zrobiłem test układu SCR - ok -Aktywowałem 1 obwód grzania - pomiary mierzone ponad 6A -Aktywowałrm 2 obwód grzania - pomiary mierzone ponad 4A. W weekend będę chciał dostać się do wtyczek i sprawdzić stan ***EDIT*** Minęło ponad 5 miesięcy i odpukać wszystko ok, nie powtórzyło się
  4. Zobacz czy nie masz włączonej tej funkcji. Tak mi się wydaje, że to za to odpowiada: STG 05 > regulacja > kanał "Byte9_VIP-Coding_easyclose_locking" > sprawdź wartość czy nie jest "aktywna". Jeśli tak, zmień na nieaktywna i wypróbuj Co do kierunków (ilość mignięć ) jest taka procedura: STG 09 > Uprawnienia dostępu: 31347 > Regulacja > Kanał "Sterowanie mruganiem wygodnych cykli migania" > Wartość ustawiona (zakres wartości: 1-5)
  5. Hej. Kiedyś przewinęło mi się kodowanie, fizycznego ograniczenia prędkości (pedał gazu) w zależności od rozpoznanego znaku z ograniczeniem prędkości przez kamerę. Szukałem, ale teraz nie mogę tego odnaleźć. Czyli kamera rozpozna znak 50km/h i szybciej nie pojedziesz wciskając pedał gazu. Może ktoś coś?!
  6. Zapomniałeś chyba napisać, że nie masz 2.0 TDi 240km, aby nie wprowadzać mniej wtajemniczonych w błąd...
  7. W BiTdi problemem może być nie tylko słaby akumulator, ale także mniejszy prąd przy rozruchu - BiTDi ma to do siebie, że akumulator jest w bagażniku i przy rozruchu na długości przewodu: bagażnik - komora silnika jest ok 5.6V spadku napięcia i ok 2.2kW straty mocy (zakładając, że prąd przy rozruchu jest ok 400A i przewód o przekroju 100mm2 o długości ok 4m bo chyba grubszy i krótszy nie będzie). Taki spadek, to jest b. dużo. Przez ok tydzień w ramach testu, przy wyjeździe z domu po dłuższym postoju, podłączam sobie na rozruch dodatkowo drugi akumulator 100Ah porządnymi kablami 35mm2; 3m do zacisków w komorze silnika. Przy tej "konfiguracji" zawsze odpalił na max 1 obrót.
  8. ryger

    Discovery Pro POI

    Siemka. Jest ktoś chętny na zrzutkę POI + ostrzeżenia dla radarów do Discovery Pro: https://allegro.pl/oferta/personal-poi-2021-q2-ostrzezenia-dzwiekowe-10863669840 W kilka osób zawsze taniej. Z 2 lata temu w temacie POI do RNS510 zrobiliśmy zrzutkę i wyszło grosze od tego samego sprzedawcy. Naprawdę zrobione fajnie
  9. Czytałem na zagranicznych forach, że RC zaczęło działać po restarcie ustawień DM/DP do ustawień domyślnych (po ówczesnym kodowaniu RC). Może coś w tym jest, bo u mnie nawet nie wiem kiedy przestało działać KeyLess (tylko drzwi pasażera), być może po zmianie jakiegoś kodowania. Już miałem kupować klamkę, ale po resecie DP (jak mi zaliczyło zwiechę) zaczęło działać z powrotem (reset był jeszcze przed kodowaniem RC). Jak będę miał wenę, aby konfigurować DP jeszcze raz po resecie, to napisze czy pomogło
  10. Hej, ostatnio właśnie nad tym samym myślałem. W B7, było właśnie tak jak piszesz z tym guzikiem. W B8 tego brakuje. Póki co, sam szukam rozwiązania...jak do czegoś dojdę, napisze...
  11. ryger

    Adaptacja DSG 7

    Masz jakieś błędy w skrzyni przed/po nieudanej adaptacji? Jaka skrzynia (oznaczenie DQ???)
  12. Chińczyki wszystko zerżną. Mój moduł sprzed 5 lat....
  13. ryger

    Adaptacja DSG 7

    Problem jest zawsze, czy reguła ciepły/zimny? Jak coś PRIV - mogę pomóc
  14. Na stronie VW już nie ma. To co udało mi się znaleźć w załączniku: Wgrywamy wg poradnika: https://www.youtube.com/watch?v=hTPItz22InQ logotypy_2018.rar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności