Jump to content

ryger

  • Content Count

    179
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About ryger

  • Birthday 02/24/1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ETM

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2017

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czytałem na zagranicznych forach, że RC zaczęło działać po restarcie ustawień DM/DP do ustawień domyślnych (po ówczesnym kodowaniu RC). Może coś w tym jest, bo u mnie nawet nie wiem kiedy przestało działać KeyLess (tylko drzwi pasażera), być może po zmianie jakiegoś kodowania. Już miałem kupować klamkę, ale po resecie DP (jak mi zaliczyło zwiechę) zaczęło działać z powrotem (reset był jeszcze przed kodowaniem RC). Jak będę miał wenę, aby konfigurować DP jeszcze raz po resecie, to napisze czy pomogło
  2. Hej, ostatnio właśnie nad tym samym myślałem. W B7, było właśnie tak jak piszesz z tym guzikiem. W B8 tego brakuje. Póki co, sam szukam rozwiązania...jak do czegoś dojdę, napisze...
  3. Masz jakieś błędy w skrzyni przed/po nieudanej adaptacji? Jaka skrzynia (oznaczenie DQ???)
  4. Chińczyki wszystko zerżną. Mój moduł sprzed 5 lat....
  5. Problem jest zawsze, czy reguła ciepły/zimny? Jak coś PRIV - mogę pomóc
  6. Na stronie VW już nie ma. To co udało mi się znaleźć w załączniku: Wgrywamy wg poradnika: https://www.youtube.com/watch?v=hTPItz22InQ logotypy_2018.rar
  7. Ale fart. Też tak mieliście? 😂
  8. Cześć. Do sprzedania mam komplet 4 kół z oponami Continental Premium Contact 6 (lato) 235/45/17 Y na oryginalnych alufelgach VW z czujnikami ciśnienia TPMS z Passata B7. Rozstaw śrub 5x112 Opony przejechały ok 15tys. km. głębokość bieżnika ok 6.4mm, kupione jako nowe (posiadam dowód zakupu) z gwarancją do zdarcia na wady typu pęknięcia, "jajka", itp. Opony w bdb stanie, żadna z opon nigdy nie była naprawiana, nie posiada pęknięć przetarć, itp. Felgi oryginał VW w bdb stanie, proste, nie zdarte, nie ma nawalonych ciężarków wyważenia jak inne. Każde koło posiada oryginalny VW 2-letni czujnik ciśnienia TPMS 5Q0 907 275 B Kupując opony sugerowałem się przede wszystkim bezpieczeństwem: przyczepność, droga hamowania, itp. Są to opony segmentu premium czyli tzw. górna półka, które wygrały niejedne niezależne testy... Sprzedam, lub zamienię na 18" do Passata B8 Nie wysyłam - tylko dobiór osobisty Tomaszów Maz. Cena do niewielkiej negocjacji Tel. 884 719 419
  9. Część. Do sprzedania mam komplet 4 opon Continental Premium Contact 6 (letnie) 235/55/17 Y na oryginalnych alufelgach VW z czujnikami ciśnienia TPMS z Passata B7. Opony przejechały ok 15tys. km. głębokość bieżnika ok 6.4mm, Opony kupione jako nowe (posiadam dowód zakupu) z gwarancją do zdarcia na wady typu pęknięcia, "jajka", itp. Opony w bdb stanie, żadna z opon nigdy nie była naprawia, nie posiada pęknięć przetarć, itp. Felgi VW w bdb stanie, proste, nie zdarte, nie ma nawalonych ciężarków wyważenia. Każde koło posiada 2-letni czujnik ciśnienia TPMS. Sprzedaję, ponieważ zostały mi po sprzedaży auta na "zimówkach". Sprzedam, lub zamienię na 18" do Passata B8
  10. Panowie, ma ktoś fotkę, albo rozebrany moduł? Potrzebuję zdjęcie elektroniki drugiej strony od tej co ja wrzuciłem - swojego nie widzi mi się rozklejać a chciałbym zerknąć na 2 elementy. Gdyby ktoś taką fotką się podzielił byłbym wdzięczny Pozdrawiam
  11. Dobra,, kupiłem. Jak dostanę od sprzedawcy, to Wam prześlę. Jest nas 3-ka, to po 15zeta Podajcie w PRV maile
  12. Robi ktoś ze mną zrzutkę? 3 osoby i wyjdzie po 15 zeta https://allegro.pl/oferta/radary-i-inne-personal-poi-2020-q1-do-rns-510-9301182650 Jeśli nie będzie chętnych do 3.07. kupię sam. 45zeta też nie pieniądz, ale nawet w 3 osoby zawsze taniej A nie mam czasu siedzieć i szukać, kombinować itp
  13. Witam i ponawiam pytanie. Ma ktoś najnowsze POI z miejscami radarów? Może wiecie jak skonwertować GPX (bo takowe mam) na DB3 do RNS510
  14. Cześć. U mnie po zdjęciu modułu, wizualnie z zewnątrz nic nie wskazywało na jakiś zalanie, nieszczelność itp. Dopiero po rozcięciu części obudowy i gniazda ukazała się duża wilgoć i śniedź na elektronice i na stykach z wtyczki, które są zgrzewane do płytki elektroniki. Jest to celowe postarzenie elementu, ponieważ w wnęce gniazda był mały otwór do środka obudowy zakończony filterkiem, aby nie dostawała się woda, ale przedostawała się wilgoć. Sterownik jest umieszczony pod tylnym zderzakiem po stronie pasażera - bez problemu można go zdjąć nie zdejmując zderzaka. Wszystko rozebrałem i wymyłem w myjce ultradźwiękowej w izopropanolu,. Po wysuszeniu polutowałem złącza od gniazda do płytki -idą 4 przewody (zasilanie + , _ , CANL L i CAN H) - w moim przypadku musiałem jeszcze naprawić "blok zasilania"... zabezpieczyłem połączenia żelem do elektroniki aby historia się nie powtórzyła. Zakleiłem wcześniej wspomniany otworek, skleiłem obudowę, założyłem i wszystko zaczęło działać. A usterka objawiała się brakiem komunikacji z modułem, po zapłonie miganie kontrolki ciśnienia a po ok minucie zapalała się na stałe. P.S. Z przewodami raczej daj sobie spokój - zajrzyj najpierw do modułu...
  15. Ma ktoś się podzielić najnowszymi POI z radarami?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy