Jump to content

ryger

  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About ryger

  • Birthday 02/24/1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ETM

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie, ma ktoś fotkę, albo rozebrany moduł? Potrzebuję zdjęcie elektroniki drugiej strony od tej co ja wrzuciłem - swojego nie widzi mi się rozklejać a chciałbym zerknąć na 2 elementy. Gdyby ktoś taką fotką się podzielił byłbym wdzięczny Pozdrawiam
  2. Dobra,, kupiłem. Jak dostanę od sprzedawcy, to Wam prześlę. Jest nas 3-ka, to po 15zeta Podajcie w PRV maile
  3. Robi ktoś ze mną zrzutkę? 3 osoby i wyjdzie po 15 zeta https://allegro.pl/oferta/radary-i-inne-personal-poi-2020-q1-do-rns-510-9301182650 Jeśli nie będzie chętnych do 3.07. kupię sam. 45zeta też nie pieniądz, ale nawet w 3 osoby zawsze taniej A nie mam czasu siedzieć i szukać, kombinować itp
  4. Witam i ponawiam pytanie. Ma ktoś najnowsze POI z miejscami radarów? Może wiecie jak skonwertować GPX (bo takowe mam) na DB3 do RNS510
  5. Cześć. U mnie po zdjęciu modułu, wizualnie z zewnątrz nic nie wskazywało na jakiś zalanie, nieszczelność itp. Dopiero po rozcięciu części obudowy i gniazda ukazała się duża wilgoć i śniedź na elektronice i na stykach z wtyczki, które są zgrzewane do płytki elektroniki. Jest to celowe postarzenie elementu, ponieważ w wnęce gniazda był mały otwór do środka obudowy zakończony filterkiem, aby nie dostawała się woda, ale przedostawała się wilgoć. Sterownik jest umieszczony pod tylnym zderzakiem po stronie pasażera - bez problemu można go zdjąć nie zdejmując zderzaka. Wszystko rozebrałem i wymyłem w myjce ultradźwiękowej w izopropanolu,. Po wysuszeniu polutowałem złącza od gniazda do płytki -idą 4 przewody (zasilanie + , _ , CANL L i CAN H) - w moim przypadku musiałem jeszcze naprawić "blok zasilania"... zabezpieczyłem połączenia żelem do elektroniki aby historia się nie powtórzyła. Zakleiłem wcześniej wspomniany otworek, skleiłem obudowę, założyłem i wszystko zaczęło działać. A usterka objawiała się brakiem komunikacji z modułem, po zapłonie miganie kontrolki ciśnienia a po ok minucie zapalała się na stałe. P.S. Z przewodami raczej daj sobie spokój - zajrzyj najpierw do modułu...
  6. Ma ktoś się podzielić najnowszymi POI z radarami?
  7. Co się dzieje? Jakieś dziwne w ostatnim czasie problemy z tymi sterownikami - mnie dzisiaj dopadło to samo: w sobotę wszystko było OK. Dzisiaj wsiadam do auta i...za każdym razem "po zapłonie" kontrolka od ciśnienia opon miga ok minute i się zapala. Z FISu zniknął symbol auta z kołami i ciśnieniem a po podłączeniu VCDS brak komunikacji z modułem 65... EDIT U mnie też już chodzi - z tym, że potrzebna była naprawa...woda i śniedź wewnątrz namieszała...czyszczenie i "rekonstrukcja" zaśniedziałych ścieżek, oraz blok zasilania wymieniony. Radzę wyjąć, rozebrać i wyczyścić zanim się historia powtórzy lub jak w moim przypadku padło od razu i większa naprawa...suszenie jeśli pomogło, to na pewno doraźnie - w środku u mnie było zielono...
  8. Póki przepisy się nie zmienią a raczej nie (musieli by wycofać z ruchu wszystkie auta o gorszej emisji spalin niż "EA189") to Pan diagnosta może Cie co najwyżej pocałować w d*pę! *EDIT* Z drugiej zaś strony Polska to "dziwny kraj (...)" więc wszystko możliwe.
  9. Wymieniałem jak go kupiłem przy przebiegu 82tys i teraz przy 110. Ogólnie auto było (i jest) zadbane pod każdym względem, ale adnotacji żadnej co do serwisu haldexa nie ma
  10. Witajcie. Ja miałem wibracje tylko i wyłącznie na 3 biegu przy gwałtownym przyśpieszaniu i tylko po rozgrzanym silniku. Nic z tym nie robiłem... A zacząłem się bawić przy wymianie oleju w haldexie kiedy z olejem zleciał syf: po 2-krotnej wymianie oleju (tydzień po tygodniu) w haldexie i porządnym wyczyszczeniu pompki (na sitku uzbierała się wytrącona parafina z oleju) problem zniknął. Dodatkowo przez haldex przepuściłem dodatkowo ok 1l oleju (korkiem wlewowym wlewałem pod ciśnieniem olej a spustowym leciał syf). Po tym zabiegu problem z wibracjami u mnie zupełnie ustąpił. Może komuś się przyda...
  11. Owszem, byle jakie smarowane lepsze niż żadne, ale jakość oleju zawsze wpływa na żywotność jednostki,, jeśli między planowanymi wymianami oleju dolewa się go sporo, to zawsze ten olej będzie świeższy. Co do DSG, to wszystko zależy od tego czy mechatronika niedomaga z powodu oleju...bo są jak najbardziej takie możliwości - o tym już było. P.S. Już mi się znudził ten wątek, bo w koło i to samo są klepane oczywiste rzeczy...zbędna gadka
  12. 1. W moim przypadku Tomasz Ci napisał... 2. Bo masz butelki fabrycznie zakręcone 3. Wymianę zawieszenia, rozrządu i innych części mechanicznych podważysz, natomiast niewymienionych płynów za ch*ja: w razie zabrudzenia i awarii mechatroniki DSG nie udowodnisz, że to przez niewymieniony olej, Niewymieniony oleje silnikowym przekłada się na mniejszą żywotność silnika, po czasie jak podważysz? Płyn hamulcowy, olej w moście, haldexie...? NIE UDOWODNISZ ŻE CI NIE WYMIENILI CHOĆBYŚ.... A płynów eksploatacyjnych oryginalnych za połowę ceny w ogłoszeniach jest cała masa... To jest każdego z osobna wybór czy pojedzie do serwisu czy nie...ja wiem swoje. Wszystko jest udokumentowane? ... na papierze... a jak każdy wie papier wszystko przyjmie...
  13. A myślisz, że skąd się biorą w ogłoszeniach za połowę ceny... dlatego na z daleka od serwisów. To już ostateczność...
  14. Ja też wolę zrobić sam, mając świadomość jak działają warsztaty i serwisy...oczywiście są nieliczne wyjątki. Ale widać, że są duże rozbieżności między "sam" a sam. Nie chodzi tu o pieniądze aby zaoszczędzić, ani, że lubię, tylko w moim przypadku wolę SAM oznacza, że wiem jak i jestem pewien co robię, że w 100% dam radę zrobić to poprawnie i porządnie. Jeśli mam wątpliwości, nie jestem czegoś pewien, to nigdy się za to nie zabieram, bo z doświadczenia (nie swojego...) wiem, że nieudana próba aby zaoszczędzić może 2 razy więcej kosztować....
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy