Skocz do zawartości

qba1986

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @luk1121 Niestety, póki co w trybie aktywnego tempomatu dalej skrzynia zmienia biegi jak w seryjnym sofcie. Byłem na początku roku kolejny raz w Dynosofcie ale póki co nie wiedzą jak to poprawić
  2. w 2.0 bitdi (CUAA) udało mi się wyciągnąć woreczek z silikatem po uprzednim wyciągnięciu zbiorniczka z komory silnika.
  3. @MichKot, jak najbardziej się da, ja u siebie tak zrobiłem bo przydaje się to np. gdy auto wypala dpfa a musze wyskoczyć na 2-3 min do sklepu to zamiast wyłączać silnik i przerywać wypalanie dpfa, po prostu zamykam auto na pracującym silniku, dpf sie wypala, idę sobie do sklepu na chwile a potem normalnie otwieram i jadę dalej. Nie pamiętam skąd miałem informacje jak to zakodować ale na szybko znalazłem jakiś filmik na youtube - wystarczy do tego vcds:
  4. Czy udało Ci się rozwiązać problem z modułem? Jaka kombinacja u Ciebie zadziałała? Pytam, ponieważ u mnie również przestało działać otwieranie klapy z tzw. "nogi" i nie wiem jaką wersję modułu oraz antenty kupić. Mój Passat B8 jest z MY2016 więc pewnie ma ten sam moduł jak u Ciebie.
  5. Może komuś przyda się ta informacja: Wymieniłem sondę lambda i po przejechaniu 1500km błędy o których pisałem w poprzednim poście nie pojawiły się ani razu.
  6. Witam, mam B8 BiTdi po chipie (zrobione już ponad 15000km na programie), przebieg 182000km i od jakiegoś miesiąca wyskakuje mu błąd P2195 – O2 Sensor Signal Stuck Lean bank1 Sensor1 oraz drugi P2237 – O2 Sensor Positive Current Control Circuit/Open bank1 Sensor 1. Auto ma cały czas pełną moc, nic się nie dzieje poza tym, że łapie co jakiś czas te 2 błędy. Czy wg. Was do wymiany jest sonda Lambda? Wklejam też dane z zamrożonych ramek. Dodam, że dpf ma 65g popiołu z 80g limitu. Czy miał ktoś z Was podobny problem?
  7. Możesz powiedzieć coś o porównaniu TOP Led przed FL i iQ.Light (matrycowe) ? Jest duża różnica w jasności, jakości oświetlenia drogi?
  8. moje spalanie - BiTDi po programie (303KM) - jazda podmiejska (60%) i miasto (40%)
  9. Cześć @Lukass, czy mógłbym również poprosić o zdekodowanie mojego nr VINu? WVWZZZ3CZGE136486
  10. też mam ten sam kabel i u mnie działa prawidłowo.
  11. qba1986

    OBDeleven

    Cześć Wszystkim, mam problem z odblokowaniem Video In Motion poprzez OBD11 w moim passacie B8 MY2016. Auto ma m.in. Discovery Pro Gen. 2, oczywiście z AppConnect - w sumie jest to full opcja jeżeli chodzi o wyposażenie. Zakupiłem OBD11 w wersji standard, ponieważ mam już VCDS, którym zmieniłem pod siebie wiele ustawień w aucie ale wiadomo, że nie można w nim odblokować VIM – stąd zakup OBD11. Niestety po podłączeniu się do samochodu i wybraniu opcji aplikacje i dalej VIM – Wideo w ruchu dostaję informacje „Brak obsługi” na dole w czerwonej ramce. U góry nie można wybrać żadnej wartości z „combobox’a” – jest nieaktywne. Podobnie ma się rzecz z aplikacją do odblokowania VIM w Mirror Linku, Ustawieniem wyłączenia świateł DRL w menu, wyłączeniem DRL przy włączonym hamulcu ręcznym czy też ilością komfortowych kierunkowskazów. Dziwne jest to, że w VCDS bez problemu ustawiłem sobie wyłączenie DRL w Menu czy wyłączenie DRL przy hamulcu ręcznym więc samochód to obsługuje. Są oczywiście aplikacje w OBD11 których mogę zmienić ustawienia np. zmieniłem logo w Discovery Pro na R-line. Apilkacja OBD11 mam w wersji 0.42 (najnowsze) ale próbowałem też robić to w wersji 0.40 – efekt taki sam. Mam na stanie 139 kredytów więc też ilość jest wystarczająca. Poniżej screeny obrazujące problem oraz informacje na temat wersji Discovery Pro Czy ktoś z Was spotkał się z taki problemem i jest w stanie jakoś pomóc? Wiem, że w najnowszych Passatach/Arteonach w rocznikach MY2020 był taki problem jak OBD11 nie potrafił jeszcze obsłużyć tak nowego rocznika ale mój jest MY2016 więc to nie powinno być problemu.
  12. Dodam może moje spostrzeżenia odnośnie poziomu AdBlue, po zatankowaniu do pełna (tzn. tyle ile komputer wskazuje że można maksymalnie zatankować) mam informację na Virtual Cockpit, że zasięg AdBlue to 11000km (lub 12000km w zależności od stylu jazdy i dokładnie wlanej ilości AdBlue) i nie mam informacji ile mogę dolać AdBlue ani ile go jest na Virtual Cockpit. Natomiast gdy komputer zacznie wskazywać że pozostały zasięg na AdBlue to około 8000km to wtedy mam informację że mogę zatankować AdBlue w minimalnej ilości chyba 3,5l a maksymalna to bodajże 3,75l. Potem z każdymi przejechanymi kilometrami rośnie liczba maksymalnych możliwych do zatankowania litrów AdBlue i informacja ta jest cały czas dostępna w zegarach. Podsumowując, jeśli zasięg na AdBlue jest powyżej ~8000km to wtedy nie mam informacji o ilości AdBlue.
  13. Też robiłem w Dynosofcie w Katowicach. Jeżeli chodzi o reakcję na gaz to jeszcze przed softem zmieniałem w vcds ustawienie reakcji pedału gazu na ten z "Audi", więc jest lepiej niż fabrycznie. Jeżeli chodzi o aktywny tempomat to jeszcze nie miałem czasu podjechać na poprawienie tego u Wojtka, ale do końca wakacji to zrobię. Po sofcie temperatura spalin było maksymalnie w okolicach 840-880 z tego co pamietam.
  14. @Sthraphreep przesyłam 2 krótkie filmiki pokazujące jak zmieniają się u mnie biegi w górę i w dół. Podczas zmiany biegów w górę pedał przyspieszenia był bardzo lekko wciśnięty. shift_down.mp4 shift_up.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności