Skocz do zawartości

Ledorg

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Arturito
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piaseczno

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Mi przycisk otwierania klapki wlewu przestał działać, natomiast VCDS'em mogę ją bez problemu otworzyć. Padł przycisk, wiązka?
  2. Od jakiegoś czasu w przednim zawieszeniu z jednej strony słychać stuki po najechaniu na większą nierówność. Jak rozbujam góra-dół lewą oś to jest ok. Jak rozbujam prawą, to w amortyzatorze słychać wyraźnie szum/syczenie podczas pracy.
  3. Ciągle stoję z tematem haczących biegów. Niedawno wymieniłem pompkę sprzęgła oraz płyn hamulcowy. Układ jest odpowietrzony prawidłowo. Moim zdaniem pozostał wysprzęglik w środku skrzyni biegów. Teraz pytanie do was. Jeżeli przez miesiąc poziom płynu w zbiorniczku zmalał o ok. 2mm, to można założyć, że sam wysprzęglik puszcza i jest do wymiany? OK. rok temu zauważyłem wyciek jak na zadęciu. Wysprzęglik?
  4. Jakiś czas temu kupiłem pompę firmy NTY CPZ-AU-000 (5N0 965 561). Po jakimś czasie zaczął wyskakiwać błąd. Resetowanie błędu VCDS'em działało przez jakiś czas, potem ponownie się pojawiał. W pewnym momencie na spod maski zaczął się wydostawać dym. W parę sekund poszła w ruch jedna mała gaśnica. Miałem szczęście. Nic poza stopioną wtyczką się nie stało. Kolejna pompa (też NTY) po pewnym czasie zaczęła się podobnie zachowywać. Odesłałem ją na reklamację. Sprzedający nawet nie wypowiedział się w sprawie, tylko zwrócił pieniądze. Na allegro jest parę negatywnych komentarzy. Pomp NTY - padają jak muchy. Czy możecie polecić jakąś pompę sprawdzonej firmy np. Dolz, HEPU, Niessen, NRF, SKV, czy tylko Pierburg?
  5. W końcu się udało. Silniczki wszystkie sprawne. Wymiennik ciepła z rurkami wymieniony. Nie widziałem żadnego tutoriala w necie jak wyjąć obudowę, także szedłem trochę na partyzanta. 😀
  6. Po prawej stronie masz V159. 8E1820511 - 8E1 820 511 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury LEWY - V158 8E1820511A - 8E1 820 511 A - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury PRAWY - V159 8E1820511B - 8E1 820 511 B - silnik nastawczy klapy rozmrażania - V107 8E1820511C - 8E1 820 511 C - silnik nastawczy klapy w przestrzeń na nogi - V70 8E1820511D - 8E1 820 511 D - silnik nastawczy obiegu zamkniętego powietrza - V113 8E1820511F - 8E1 820 511 F - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - V71 1K0907511 - 1K0 907 511 - klapa centralna - V70 1K907511D - 1K0 907 511 D - klapa dławienia - V71 / V154 1K1907511E - 1K1 907 511 E - klapa rozmrażania - V107 1K1907511G - 1K1 907 511 G - klapa zamkniętego obiegu powietrza - V113 1K1907511C - 1K1 907 511 C - klapa temperatury lewa - V158 1K907511B - 1K0 907 511 B - klapa temperatury prawa - V159 Może coś nie tak z samym mechanizmem klapek. Sprawdź VCDS'em wychyły.
  7. Dobra, to teraz sam napisz jak się zabrać do tego, bo sam mam problem ? Oparcie mocno siedzi zaczepione. Nie chcę niczego połamać.
  8. >Panowie mam pytanko, na nierównościach skrzypi mi podłokietnik, ostatnio zauważyłem, że jak go otwieram to skrzypi, prawdopodobnie zawiasy albo jakieś sprężynki które tam są. Jak się dobrać do >samych zawiasów. Czy trzeba wszystko demontować jak pisaliście wyżej ?? Czy jest jakiś prostszy sposób ? Tu masz dokładnie jak zdemontować tunel: Zawiasy możesz przesmarować, ale moim zdaniem to plastik (zwłaszcza na luźnych zatrzaskach i łączeniach). Miejsca stykowe obkleiłem taśmą materiałową. Coś w stylu: Ew. można się pokusić o dodanie maty wygłuszającej. Też można rozebrać samą poduszkę i zobaczyć jak tam wygląda sprawa w środku.
  9. Tak, moje zdjęcie. Główny powód ściągania deski to wymiana rurek od nagrzewnicy do komory silnika. Muszę się dostać do stanu jak na zdjęciu. Przy okazji chcę wszystko jakoś porządnie wytłumić (butyl+K9S), wyeliminować jakiekolwiek skrzypienie desce, tunelu i podłokietniku. Oraz oczywiście wymiana silniczków nawiewu. Na co warto by rzucić okiem przy okazji jeszcze?
  10. >Kalibrację robiłeś? Tak. Nie raz. Odesłałem silniczki do dostawców z Allegro. Obstawiam, że to są refurby, kosztują ok. 100zł Ciekawe, czy wymiana samego rezystora by tu pomogła (?) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Poszukam czegoś z wyższej półki. Rozumiem, że te wszystkie silniczki Vxxx są takie same, różnią się tylko typem wyprowadzenia cięgna? Tymczasem zabieram się dalej za demontaż wsporników i całej plastikowej nagrzewnicy, żeby dostać się do V107.
  11. OK rok temu wymieniałem same rezystory w V158 i V159. Przestały "terkotać" ale VCDS pokazywał ciągle błąd silniczków. Teraz kupiłem nowe (?) z dwóch źródeł na Allegro i mam na odwrót. Nie ma już błędu (prawdopodobnie to powodowało brak nagrzewania z prawej strony), ale za to terkoczą. Porównanie działania Oryginalny, sprawny V158 V159 Coś nie tak z tymi kupionymi silniczkami?
  12. Oj tak. Jednak stanęło na tym, że oddaję passata do mechanika. Znalazłem go przez przypadek na allegro ? Robi takie rzeczy za 1200zł Odpuściłem, bo nie ma jakiejś konkretnej instrukcji demontażu deski w B6. Poza tym trzeba odessać czynnik chłodzący (?) Ale przy okazji wymiany nagrzewnicy rozwiążę przy okazji problem silniczków nawiewu V158 i V159 (nie pamiętam teraz jaki kod pokazywał VCDS). Rok temu wymieniałem same rezystory i faktycznie problem "terkotania" ustał, ale cały czas prawa strona nie grzała. Nagrzewnica też była ok. Czyli prawdopodobnie jest coś nie tak z wychylaniem się samych klap (?) Teraz wymieniam oba, całe silniczki i zobaczę co mechanik powie.
  13. Witam, Szukam manuala/video/instrukcji jak wymienić cały przewód nagrzewnicy. Dolne boki i tunel środkowy są już rozebrane. Dzięki za pomoc
  14. Bulo, dzięki za inspirację. Byłem wcześniej u mechanika, który specjalizuje się w Passatach. Twierdził, że tak skrzynia powinna chodzić. Teraz odwiedziłem specjalistę od skrzyń biegów. Wg. niego jest ok... Chyba jestem skazany sam na rozwiązanie mojego problemu. Powiedz, czy chodziło wyrobienie dokładnie tego fereza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności