Jump to content

rosol

  • Content Count

    1,085
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2009

Recent Profile Visitors

1,183 profile views
  1. @krispassat obserwuj ... na podstawie jednego zdarzenia jeszcze nie wyciągaj wniosków
  2. może ktoś poprawił moc i pochwali się wykresem?
  3. Zrob sobie logi dynamiczne...a jak masz ochote to potem na hamownie i zobaczyc jak to teraz wyglada... Raczej poprawic to jak cos to czesci na nowe jak sa uszkodzone heh
  4. @indyczes on powinien mieć około 310Nm płaskiego
  5. i 140tys.km na jedzacym olej? No ciekawe kiedy bedzie kaput....
  6. heh jakis sposob na zycie to jest 😅 nie wymieniamy a dolewamy heh od jakiego przebiegu zaczal jesc olej?
  7. @pompeusz666 1 litr na 1500km to chyba czas zrobic naprawe bo zajedzie go spalanie oleju...
  8. solidna naprawa problemu olejowego to z robocizną około 10-11tys.zł na OE częściach.....(w tym m.in. rozrząd) 5 litrów na 2000km to już lepiej nie jeździj bo zapchasz katalizator.... Jaki jest przebieg auta? B6 i B7 z silnikami CDAA z lat 2010-II.2012 wychodziły z problemem olejowym.
  9. @PeterX nie robilem adaptacji i jakos klocki zyja
  10. B6 bez autohold fabryczne klocki tyl wymione po 74tys.km Aktualnie 22tys.km na ATE i fabrycznych jeszcze tarczach z tylu.
  11. @pompeusz666 uui slabo... Powinno byc okolo - 0.3 jak dobrze zrobione a teraz jaki masz przebieg?
  12. no nie zobaczysz podnosząc pokrywę heh
  13. spokojnie możesz go zostawić na ponad 16V (o ile ten prostownik potrafi tyle osiągnąć) na 2h oczywiście tylko aku ma być odłączone od instalacji auta 15.5V nie przywraca gęstości elektrolitu...
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy