Jump to content

jakbli

  • Content count

    52
  • Joined

  • Last visited

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak nad poduszką i przy słupku jak w opisie. Kabla nie ma na linii strzału
  2. Szczerze nie sprawdzałem wszystkich scenariuszy bo chciałem osiągnąć to co wyszło. A pierwsza pozycja nie odblokowuje czasem kierownicy tylko?
  3. Cholera mogłem nie kupować samego paska. Teraz kupując osobno przepłacę no ale trudno i masz rację aby komplet wymienić. ..... Kupione za £25 firmy INA
  4. Sama rolka czy cały napinacz z rolką?
  5. Ja ostatnio szczotkowałem listy wszystkie z przodu szczoteczką do zębów o taką pastą jak na screenie. Była śniedź w rogach i jak to zobaczyłem przy wymianie na LED nie dawało mi spokoju. Żałuję że nie mogę znaleźć zdjęć przed i po ale ładnie teraz wygląda. To nie poletka bo odpryski pozostały ale nadałem połysk ponownie za parę złotych.
  6. Paliwo zapewne ma degradalny wpływ na pasek, szybciej się zużyje. Ja jeszcze nie wymieniałem. Dopiero z kamerką się uporałem. Pasek czeka na kolejny weekend. Podobno od góry też się da dostać ale nie mogę znaleźć konkretów pod ten silnik.
  7. Tytułem uzupełnienia do poprzedniego urządzenia. Dziś zamontowałem wszystko pod kamerkę Xiaomi 70mai. Zasilane kamerki pojawia się po wsadzeniu klucza w stacyjkę do końca, czyli działa już przed odpaleniem. Podpiąłem się pod F40 czyli bezpiecznik 20A dla wycieraczek i pompki. Kabel przeprowadziłem pod podsufitką potem wszedł w szczelinę gdzie zaczyna się słupek. Kabel ciągnąłem od skrzynki aby samą wtyczką microUSB móc przedostać się nad poduszką w słupku czyli kabel nie znajduje się pomiędzy poduszką a głową tylko między poduszką a słupkiem. Pobór ładowarki z poprzedniego postu, to tylko 250mA.
  8. Dziś w końcu doszedłem jak to wszystko działa i jak człowiek psuł silnik nie wiedząc co kiedy robi lub co chce robić. Specjalnie jeździłem Passatem do pracy kilka dni i kilka razy dziennie krótkie trasy. Sadza rosła i rosła. Dziś było 90% mówię poraz zagrzać w końcu olej i pojechać dalej. Screen 1 Doszło do 100% po przejechaniu ze 20km wychodzi na to że to nieco ponad 22g sadzy. Brak ikony na desce choć w aplikacji pojawiła się ikona nad grafiką filtra. Screen 2 W tedy właśnie już parkowałem więc zaczął wypalanie. Wiedziałem w końcu kiedy chce robić. Wskoczył na obroty 1000rpm i podnosił temperaturę do ponad 600C. Screen3 Najgorsze początki czyli zeszło 2% po w minutach Screen 4 Po kolejnych dwóch minutach było już 90% i w tedy zaczął obniżać temperaturę. Naciskanie dodatkowo gazu nie pomaga nic a nic w czasie wypalania. Wypalanie wyłączył. Wysiadłem z auta po wyłączeniu silnika jak spadło do ponad 200C Screen 5 Po 13 minutach postoju i przejechaniu 1km już podnosił temperaturę szybko i zaczął znów proces tym razem już jechałem do autostrady przez korki. Screen 6 Po 6km zleciało do 42% Screen 7 Po następnych 2km spadło do 22% czyli poniżej 5g sadzy i proces zakończył się. Spaliłem sporo więcej paliwa niż planowałem na tę wycieczkę dlatego kupiłem A3 2.0tdi bez DPFa na miasto zamiast Octavii 2FL 1.6tdi
  9. Koledze tu zdobyłem https://gist.github.com/mnaberez/1d1b206e0b585b1b89d1
  10. Technik elektronik z dyplomem 😛
  11. jakbli

    CHIP do 2.0tdi CR 140

    Kusząca propozycja
  12. Odczytałem przez Carista że mam 3AA937087F więc trzeba dosztukować części a lepiej wymienić na odpowiedni
  13. Oprogramowanie jest płatne ale mam za miesiąc za darmo za kupno adaptera. Abonament lub rok za holendernie wysoką cenę ale ma możliwości jak nic innego w tym regulacja natężenia świateł LED czy inne tylko nic z tego mnie mnie przekonało poza tym że działa jako jedyny adapter z aplikacją na iOS
  14. Czyli patrząc po screenie, gdy pasek dojdzie do 100% oznacza to że filtr się zapełnił tymi ~24g i pojawi się ikona?
  15. Tak wypalałem serwisowo, kolega ma sprzęcik od tego. Niesamowite że na postoju temperatura przed DPF sięga ponad 600C na jałowym przy obrotach 1800rpm. Czyli zwiększa dawkę paliwa chyba w tedy czy jak?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy