Skocz do zawartości

noogman

  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sam własnie sprawdziłem i jest tak Na wyłączonym silniku AKU daje około 12,5V Na wolnych (niskich) obrotach daje około 13,2V Na wolnych obrotach (podwyższonych) daje około 14,5V Wydaje mi sie, że na wolnych (niskich) powinno byc juz około 14,5V
  2. Ja mam wyłączone na 100%, sprawdzone
  3. Wracam do tematu bo znów mi to wróciło. Jak są podwyższone obroty to czasami pojawia mi sie napis "Usterka systemu SS" albo "duże zapotrzebowanie na energię" Co sprawdzić aby wykluczyć, że to alternator do wymiany/naprawy. Chciałbym wierzyć, że to AKu tylko do wymiany (ma 5lat) Dzięki za pomoc bo jak ma podwyższone obroty to pali dużo więcej.
  4. Znajomy mówi, alternator się kończy i niedoładowywuje. Jakby był sprawny to na AKU na włączonym silniku zawsze by było ponad 14V, ze szczotki do wymiany. Nie ma żadnego komunikatu, ze "duże zapotrzebowanie na energię" nawet jak są wysokie obroty.
  5. Nie niebyło poniże 4st, grzałkę mam wyłączoną sprawdziłem. Nie mam SS wyłączonego systemowo. Jak sprowadziłem status SS to były tam standardowe informacje. Czyli SS jest dostępny(jak był wyłączony) i wyłącz SS (jak go włączyłem). Akumulator jest od nowości 8 lat ale chciałbym wiedzieć, że to on jest winowajcą zanim kupie nowy Ktoś jeszcze gdzieś pisał aby doładować go prostownikiem napięciem 14,4V i zobaczyć czy będzie poprawa(pewnie na jakiś czas tylko). Jak będzie to Aku do wymiany jak nie to szukać dalej. Możliwe, że czujnik temp ale to chyba zawsze maiłby podwyższone obroty a nie od czasu do czasu.
  6. Witajcie. Ostatnio zauważyłem ze na postoju mam podwyższone oboty 1000obr/min, zawsze było 750. Myślałem ze to DPF sie wypala ale wentylatory są cicho, czyli to nie to. Gdzieś wyczytałem, że może akumulator stary i nie może się doładować i silnik podnosi obroty aby jakoś doładować Zrobiłem pomiary Jak są obroty 750/minutę akumulator pokazuje około 14,4V Jak są obroty 1000/min akumulator pokazuje około 12,5V Ma ktoś jakąś wiedzę czy to może być wina akumulatora czy gdzieś indziej szukać. Komputer nie pokazuje błędów. Dziękuję za jakąś informację
  7. OK, dzieki za informację Ja wymieniałem rozrzad i pompę 110tys temu. Az dziw bierze, że nie wytzymała 160 do kolejnej wymiany rorządu.
  8. OK, Dzięki widze, że juz to tez miałeś. Wymieniłeś, rozrząd, pompe i coś jeszcze?
  9. Masz może linka do takiego tematu? Albo co wpisać aby znaleźć?
  10. Jechałem sobie i zapaliła sie lampka, że silnik za gorący. Miał 120st. Wyłączyłem, wiatraki zbiły temperature do 90st i potem juz było OK Wczoraj to samo. Od zimnego silnika. Wskazówka na desce szybko idzie do 90st(troche za szybko jak dla mnie). Potem troche sie trzyma na 90st, temp oleju dochodzi do 95st i za chwilę temp cieczy znów idzie za 90st. Wyłączyłem. Wiatraki zbiły do 90st i potem już było wszystko ok. Zauważyłem jednak, że temp oleju była 104st(spokojna jazda) Wieczorem podłączyłem OBD11, Temperatura w bloku 01 była 80st a w 017(desce) 90st. Cały czas różnica była około 10st Obstawiałem ze czujnik. Mechanik wymienił czujnik i mówi, ze to nie to. teraz, że termostat ale jak to nie pomoże to, że niby pompa na rozrządzie (duze koszta). Pasek z pompą był wymieniany 110tys km temu i mówi mi, że to i tak długo bo powinien być wymieniony na 100tys max. Czy możliwe ze pompa wody może być powodem grzania sie w taki sposób auta. Czy chce na mnie zarobić? Dziękuję za jakąś podpowiedź.
  11. A czy mozna jeszcz poprosic o numer łożyska i uszczelniacza do tego samochodu. Jest to łożysko i uszczeniacz w skrzyni biegów do którego się wkłada właśnie ta półoś. On jest w gnieździe, gdzieś tam koło wieloklinu. Nie wiem jak bardziej mam to opisać. Tam mam luz i chce wymienic półoś i to łożysko. Dziekuje za pomoc
  12. Witam, Wiem ze to nie Polo forum ale to jestem zalogowany a potrzebuje numer części dla zony auta. Jest to polo 9N, 2007 rok, 1,6benzyna, automat wvwzzz9nz7y045929 Jaki będzie numer części? Półoś prawa. Dziękuję za pomoc
  13. Tez poproszę o informacje na ten temat. Czy w 190ce jest ten zawór czy nie. Dziekuję
  14. A ja mam pytanie czy jak odkręcę halogen to dojdę do czujnika parkowania nad nim czy muszę odkręcać nadkole. Przetrąciłem gołębia i czujnik wpadł do środka i mam teraz dziurę. Dziekuje z apomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności